Verzendingen

Om het verzenden van orders gemakkelijker te maken kun je gebruikmaken van verzendpartijen. Dit bespaart je veel tijd en moeite.

Automatisch een print maken van orders in je webshop? Dat kan! Dankzij de CCV Shop bonnenprinter applicatie kun je nu gemakkelijk en automatisch je orders printen via Google Cloud Printing. Met deze applicatie is het mogelijk om:   Orders uit te printen vrijwel direct nadat een consument zijn definitieve bestelling geplaatst heeft Achteraf een order (opnieuw) uit te printen Orders te printen op Point of Sale bonnenprinters Orders te printen op reguliere A4-printers    Je past de opmaak van je bon eenvoudig aan via het dashboard waarop je kunt inloggen. Hier kun je:    Je printer koppelen via de Google Cloud Het logo van je bedrijf op de bon aanpassen Je bedrijfsnaam op de bon toevoegen of aanpassen Een begeleidende tekst onderaan de bon toevoegen of aanpassen   Zowel bestaande als nieuwe printers worden ondersteund. Deze kun je rechtstreeks aansluiten op het orderproces van jouw webshop. Bespaar tijd en geld en laat dit proces automatisch lopen. Installatie is snel en makkelijk!   Deze app print automatisch orders uit nadat deze zijn geplaatst. De applicatie kan alleen orders printen die na installatie zijn binnengekomen in de webshop.   De correcte installatie van de fysieke (bonnen)printer is voor je eigen verantwoordelijkheid. Hierbij kan Vazquez geen ondersteuning bieden. Vazquez faciliteert in een dienst die de te printen data levert aan de Google Cloud, een vlekkeloze installatie van de app en een handleiding waarmee je het geheel kunt instellen. Hieronder staan koppelingen die kunnen helpen bij de installatie.   Voor het toevoegen van jouw (bonnen) printer aan jouw Google Account kun je hier informatie vinden: https://support.google.com/cloudprint/answer/1686197?hl=nl   Een handleiding kun je hier downloaden: https://www.vazquez.nl/wp-content/uploads/2018/07/BonnenprinterApp.pdf    
Developer: Vazquez BV

CCV Bonnenprinter

Eenmalig € 4,95 

€ 4,95 per maand

Het meest complete Transport Management Systeem voor webwinkels. Vergroot uw omzet en bespaar logistieke kosten met DeliveryMatch. Koppeling met ruim 50 vervoerders en afhaalpunten wereldwijd direct in uw checkout! Variabele kosten afhankelijk van het aantal te koppelen vervoerders en het aantal orders per maand.   Over DeliveryMatch; DeliveryMatch is het meest complete Transport Management Systeem (TMS). Vergroot uw omzet en bespaar logistieke kosten met DeliveryMatch. Koppeling met 50 vervoerders en afhaalpunten wereldwijd direct in uw checkout! Door de unieke realtime berekening van verzendopties, afleveropties en kosten kunt u enerzijds kosten besparen door sturing op uw logistiek en anderzijds uw consumenten blij maken met betrouwbare verzend- en afleveropties en de operationele afhandeling ervan.   Wat vindt de consument belangrijk? •    Van te voren weten wanneer het pakket geleverd zal worden, betrouwbaarheid; •    Het kunnen kiezen van een aflevermoment en locatie, flexibiliteit; •    Zo laag mogelijke kosten.   Wat vindt de consument minder belangrijk? •    Snel leveren: 92% is bereid 2 tot 7 dagen te wachten indien van te voren duidelijk is wanneer het pakket geleverd zal worden. DeliveryMatch speelt in op de wensen van uw consument Biedt uw consument meer keuzes in uw checkout; •    Keuze voor afleveren: keuzes voor een dag, dag-tijdvak of ‘same day’ afleveren op basis van magazijn capaciteit, postcode, land, transittijden en routes; •    Keuze voor afhaalpunten, indien gewenst van meerdere vervoerders geïntegreerd; •    Keuze voor afhalen bij één van uw eigen winkels; •    Keuze voor geconsolideerd of in deelleveringen afleveren bij incomplete orders indien u dit aan wilt bieden. Wat doet DeliveryMatch? •    Eigenlijk te veel om op te noemen, hieronder een klein gedeelte wat DeliveryMatch allemaal kan doen voor U, het beste is om onze website te bezoeken waar onze unieke functionaliteit goed uitgelegd wordt: https://www.deliverymatch.eu/ons-systeem/ •    Het controleert wanneer de artikelen verzonden kunnen worden, of een order al dan niet in één keer verzonden kan/moet worden; •    Het controleert vanaf welke magazijn locatie(s) de order verzonden moet worden, bij meerdere magazijn locaties (bijvoorbeeld dropshipping) pakt het de regie op de afhandeling van de order; •    Het berekent realtime op basis van de actuele ordergegevens welke vervoerder met welk servicelevel de zending af kan leveren en voor welke prijs (bijvoorbeeld pakket of brievenbus post); •    Het berekent welke aflevermomenten en -locaties mogelijk zijn; •    Het neemt de regie op het logistieke proces, daarmee wordt het betrouwbaar; Ruim 50 vervoerders en afhaalpunten organisaties gekoppeld via één systeem; •    Vervoerders zoals; PostNL, Dynalogic, DHL, BPost, GLS, DPD, B2C Europe, TNT, UPS, Fedex, Transmission, etc.; •    Afhaalpunten organisaties zoals; PostNL Pakjegemak, UPS Accesspoints, DHL Servicepoints, GLS parcelshops, DPD Parcelshops, De Buren, BPost, eigen afhaalpunten, etc.; •    en nog veel meer .... Let op wij zijn een technische interpreter. U kunt met ons systeem onder elk contract uw zending afhandelen Echter u dient de contracten met de vervoerders zelf te regelen. Zie ook onze promotie video  https://www.youtube.com/watch?v=R-tDxAH8aA8
Developer: DeliveryMatch BV

DeliveryMatch Backend

Gratis

Met de app van MijnPakketVerzenden kunt u eenvoudig en snel uw pakketten verzenden voor een scherp tarief.  De automatische koppeling tussen MijnPakketVerzenden en CCV Shop bespaart u zowel tijd als geld. De verzendlabels worden automatisch gegenereerd en dienen alleen nog op de doos te worden geplakt.   Mijnpakketverzenden.nl biedt webshops een totaaloplossing voor het verzenden van de pakketten. Via ons online verzendplatform kunt u gemakkelijk de verzendlabels printen. Daarnaast biedt het platform u o.a.: een overzicht van alle zendingen, digitale facturen en een gepersonaliseerde track&trace mail die uw klanten ontvangen om het pakket te volgen.   Wat zijn de voordelen van Mijnpakketverzenden.nl?   U profiteert al vanaf 1 pakket per maand van een scherp verzendtarief. Het tarief is ALL-IN. Dit betekent inclusief:  Haalservice, elke dag pakketten ophalen (incidenteel of zelf wegbrengen is ook mogelijk) Handtekening voor ontvangst (de handtekening en de naam kunt u altijd online terugvinden) Het tarief is geldig voor de gehele gewichtsklasse van 0- 31,5 kg Alle pakketten zijn verzekerd tot € 520,- Geen vast contract, geen abonnementskosten, u betaalt alleen voor de zendingen Brandstoftoeslag Hoe kan ik er gebruik van maken? Installeer de MijnPakketVerzenden app om de koppeling te activeren. U dient al toegeng te hebben tot uw eigen omgeving binnen MijnPakketVerzenden.   Wilt u ook gebruik maken van de CCV Shop koppeling en besparen op uw verzendkosten?   Neem dan contact met ons op via tel: 010-2581485 of via info@mijnpakketverzenden.nl. We sturen u dezelfde dag nog een offerte.
Developer: MijnPakketVerzenden.nl

MijnPakketVerzenden

Gratis

Eenvoudig, voordelig en zorgeloos verzenden! Waarom PakketMail? Eenvoudig: * PakketMail biedt één verzendsysteem waarmee u flexibel gebruik kunt maken van verschillende vervoerders. * Met de PakketMail Connector is het aanmaken van verzendetiketten voor verschillende vervoerders een kwestie van een enkele muisklik! * Via PakketMail kunt u internationaal verzenden maar ook wereldwijde retourzendingen gemakkelijk regelen. Voordelig: * Als klant van PakketMail lift u mee op de onderhandelde tarieven met verschillende vervoerders. Zorgeloos: * Gaat er een keer wat mis met een zending? Wij zijn uw aanspreekpunt en nemen statusnavragen en eventuele claimtrajecten uit handen. Hoe werkt het? * In drie simpele stappen installeert u de PakketMail Connector in uw CCV Shop. * Na installatie worden uw orders automatisch doorgezet naar Mijn PakketMail. * Zodra het label wordt aangemeld bij een vervoerder naar keuze wordt er automatisch een statusupdate geplaatst in uw webwinkel en ontvangt u de track & trace code. Zo bespaart u eenvoudig tijd en verlaagt u uw foutmarge van het verkeerd overtypen van adressen naar 0%! Extra voordelen? * Betaal per verzonden pakket, géén servicekosten, géén opstartkosten en géén abonnementskosten * Scherpe tarieven voor verzenddiensten van PostNL, DPD, DHL, UPS, Correos en CTT Correios * Heeft u een eigen overeenkomst met GLS? Koppel dan eenvoudig uw webwinkel via PakketMail met GLS via onze software-only oplossing! * Nederlandse verzendmogelijkheden vanaf € 4,20 per pakket * Verzend automatisch Track & Trace e-mails in de taal van de geadresseerde * Beheer meerdere webshops & users in één verzendaccount Extra informatie * U dient in het bezit te zijn van een PakketMail account. Heeft u deze nog niet? Neem dan contact op via contact@pakketmail.nl
Developer: PakketMail

PakketMail

Gratis

Parcel Pro multi carrier verzendsoftware Het versturen van pakketten kan met heel veel vervoerders. Maar welke moet je nu hebben? Welke is de voordeligste? En welke is nu de beste? Iedere vervoerder heeft wel een service kader of een bezorgoptie die bij jou of bij je klant het beste past. Om alles aan te kunnen bieden heb je dus meerdere vervoerders nodig. Dit is niet zo moeilijk, in de meeste gevallen heb je na 1 telefoontje al een vervoerscontract. Maar vanaf nu wordt het ingewikkelder. Je moet met meerdere applicaties gaan werken om alles te kunnen versturen en te monitoren. Daarnaast is het een flink karwei om alle vervoerders te koppelen aan je softwarepakket. Niet alle vervoerders zijn namelijk al standaard gekoppeld aan jouw softwarepakket. Wij zochten hiervoor naar een oplossing. Daarom zijn we gestart met Parcel Pro, een softwareoplossing die alle vervoerders waar jij naar zoekt in een omgeving koppelt aan je webwinkel. Het team van Parcel Pro ontwikkeld nog iedere dag aan jouw toekomst, waardoor je altijd up-to-date bent met alle mogelijke bezorgopties die er op dat moment beschikbaar zijn. Het team van Parcel Pro bestaat uit ware professionals, die al jaren actief zijn in de distributiemarkt en softwareontwikkeling. Met deze ervaringen in huis weten wij wat de behoeftes zijn van jou als klant en ontwikkelen wij naar de toekomst zodat je jouw klanten alle mogelijk verzendopties kan aanbieden.   Hoe werkt het? - De ordergegevens worden automatisch overgenomen door CCV Shop om een zending te versturen met PostNL, DHL, DHL Express, DPD, Fietskoeriers.nl, GLS, UPS en Sandd via Parcel Pro. - De track & trace code van de zending wordt automatisch ingevuld bij uw CCV Shop order. Wat zijn de voordelen? ✓ Pakketlabels aanmaken en versturen met PostNL, DHL, DHL Expres, DPD, Fietskoeriers.nl, GLS, UPS en Sandd d.m.v. uw eigen contract ✓ Geen opstartkosten, maandelijks opzegbaar ✓ Koppelen met uw CCV Shop account ✓ Zendingen volgen vanuit het dashboard ✓ Een handige rapportage tool ✓ CSV import en export ✓ Scan en print module ✓ Postcodecheck voor Europa ✓ En veel meer!   Documentatie De handleiding is te vinden op support.parcelpro.nl   Aanmelden Maak uw account aan bij https://login.parcelpro.nl → Koppel vervolgens met 1 druk op de knop 'Installeren' uw CCV Shop account in de appstore van CCV Shop → Maak gebruik van onze app!
Developer: Parcel Pro

Parcel Pro

Gratis

SENDCLOUD | EUROPA'S NUMMER 1 VERZENDTOOL SendCloud is Europa’s nummer 1 verzendtool voor e-commerce die jou helpt het volledige verzendproces van je CCV Shop te verbeteren. Bespaar tijd zodat jij je kan focussen op wat er echt toe doet: het groeien van je webwinkel. Al méér dan 10.000 webshops verzenden efficiënter met SendCloud. Join the revolution today! Checkout: Verhoog conversie door meerdere verzendopties aan te bieden Onderzoek heeft aangetoond dat meer dan 66% van alle klanten de checkout van een webwinkel al eens heeft verlaten vanwege onvoldoende/niet de gewenste verzendopties. Door je CCV Shop te koppelen met SendCloud, koppel je meteen ook met alle grote vervoerders in de markt, waardoor je alle mogelijke verzendopties kan aanbieden aan je klanten. Met onze afhaalpunten kiezer kunnen jouw klanten zelfs eenvoudig hun afhaalpunt naar keuze selecteren. Ondersteunde vervoerders: DHL DPD UPS PostNL bpost Colissimo Chronopost Austrian Post Van Straaten Post   Processing: Print verzendlabels in één klik Nadat je je CCV Shop gekoppeld hebt, worden orders automatisch in je SendCloud account geïmporteerd. Hier print je de bijhorende verzendlabels in slechts één klik. Heeft je klant vragen over de status van zijn bestelling? In ons dashboard vind je onmiddellijk de informatie die je nodig hebt.   Insure:  Verzeker je pakketten tegen schade of verlies Regelmatig gaan er pakjes verloren of geraken deze beschadigd. Stel automatisch in tot welk bedrag je zendingen verzekerd moeten zijn.  Raakt je pakket dan zoek of beschadigd, dan krijg je het aankoopbedrag en de verzendkosten in ieder geval terug. Notify: Automatische tracking notificaties Houd je klanten op de hoogte over de status van hun bestelling met onze automatische Track & Trace notificaties. Pas zelf de inhoud en opmaak van de tracking notificaties aan met onze editor. De notificaties worden bovendien automatisch in juiste taal uitgestuurd. Returns: Bied een gebruiksvriendelijke retouroplossing Creëer eenvoudig je persoonlijke retourportaal waar zowel jij als je klant retouren eenvoudig en efficiënt kunnen afhandelen. Dankzij ons retour overzicht behoud je steeds het overzicht over inkomende retouren. SendCloud Plus: Nog sneller en efficiënter orders verwerken Verwerk orders nog sneller en efficiënter met SendCloud Plus. Wijs automatisch de juiste verzendmethode toe aan je orders door smart shipping rules in te stellen. Pick en pack orders nog sneller m.b.v. picklijsten, (on-screen) pakbonnen en barcodescanners. OVER SENDCLOUD SendCloud streeft iedere dag naar het eenvoudiger en efficiënter maken van het verzenden van jouw producten. Ons team staat voor continue innovatie en volledige optimalisatie van het verzendproces. Mocht je vragen hebben, neem dan gerust contact op door te mailen naar contact@sendcloud.sc. Wij staan graag voor je klaar!
Developer: SendCloud

SendCloud

Gratis

Cookies CCV Shop maakt gebruik van cookies. Hierdoor kunnen wij je de nodige functionaliteiten bieden en tevens jouw gebruikservaring verbeteren. Als je onze website bezoekt, ga je akkoord met onze cookieverklaring.
Ga akkoord