Ondersteuningen

Je kunt verschillende tools instellen om het jezelf en jouw bezoekers zo gemakkelijk mogelijk te maken.

Met de app ‘Automatische orderstatus’ wordt een order in de beheeromgeving van jouw webshop automatisch gewijzigd na een ingestelde tijd. De klant wordt bovendien direct geïnformeerd over deze statuswijziging. Ideal wanneer je als webshopeigenaar niet fulltime bezig bent met het runnen van je webwinkel, of wanneer je tijdelijk afwezig bent. Wij begrijpen als geen ander dat jouw webshop 24/7 door moet blijven draaien. De app ‘Automatische orderstatus’ helpt hierbij. Automatiseer tevens je groothandel koppeling of orderpicking software! Hoe werkt de app? Ga je de app gebruiken? Na installatie kun je via jouw persoonlijke dashboard instellingen van de app wijzigen. Denk aan verschillende statussen van een order, het wel of niet verplichten van een betaling van een order, en het tijdsinterval van een statuswijziging van een order. Voordelen van deze app Deze app is gratis te testen tot het einde van de maand, daarna kost de app €2/mnd. Automatiseer je groothandel/dropshipment koppeling of orderpicking software Klanten zien automatisch progressie in hun order Volledig geautomatiseerd Met instellingen naar wens aan te passen Support Heb je vragen over deze app of problemen bij het installeren van de app installatie? Bekijk dan de Webshop-koppelingen support pagina. Voor meer informatie neem contact op met support@webshop-koppelingen.nl. Wij proberen je vraag binnen 24 uur te beantwoorden. Deze app is ontwikkeld door www.webshop-koppelingen.nl. Bij installatie gaat u akkoord met onze gebruikersvoorwaarden. Webshop-koppelingen.nl is een handelsnaam van Koebrugge Internet Diensten (kvk: 54641861). window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-128493577-3', { 'anonymize_ip': true });
Developer: Webshop-koppelingen.nl

Automatische orderstatus

€ 2,00 per maand

Belco. All-in-one klantenservice software voor je webshop. "64% van de klanten met een positieve klantenservice ervaring promoten je webwinkel via mond-tot-mond reclame. 47% doet zelfs een herhaalaankoop" Belco levert de meest complete klantenservice tool voor je webshop. Het is de eenvoudigste en snelste manier om direct je klanten een geweldige klantenservice ervaring te geven. Of je nu wil bellen of chatten met Belco; je bent binnen 5 minuten bereikbaar voor je klanten, en dat heeft gelijk een positief effect op je verkopen.   Altijd en overal in contact met je klanten. Direct inzicht in alle benodigde informatie: klant-, product- en ordergegevens. Bellen en chatten vanuit je browser of via onze mobiele apps; Geen hardware of plug-ins nodig; Koppel CCV Shop gratis aan Belco; Verbeter de klantbeleving, immers: "blije klanten kopen meer”; Geen losse systemen meer nodig. Bespaar kosten op traditionele chat & telefonie. Hoe werkt het? Binnen 5 minuten heb je Belco werkend. Je krijgt je eigen 085 telefoonnummer dat direct werkt. De chat staat direct op je webwinkel. Look-and-feel van de chat widget is aanpasbaar naar eigen huisstijl. Nodig je collega’s uit en werk samen aan klantconversaties.   Over Belco Belco is een echt Nederlands bedrijf opgericht door Edwin Kruis en Eelco Wiersma. Wij geloven dat persoonlijk contact leidt tot betere klantenbinding, meer tevredenheid en een hogere omzet. Met onze communicatie software maken we dat voor iedereen, overal en altijd beschikbaar.
Developer: Belco

Belco. All-in-one klantenservice software voor je webshop.

Gratis

Gebruik je Gmail of Google Apps for Work? Met deze app beheer je eenvoudig al je klanten in je Gmail Contactpersonen. - Wat is Gmail Contactpersonen? Gmail Contactpersonen is een manier om de contactgegevens van de personen met wie u communiceert, op te slaan en te organiseren. Deze contactgegevens kunnen bestaan uit basisgegevens, zoals namen, e-mailadressen en telefoonnummers, maar ook uit uitgebreidere informatie, zoals fysieke adressen, werkgever, afdeling en functie. Gebruikers kunnen ook contactgegevens tussen Google Apps en een mobiel apparaat synchroniseren om de contactpersonen buiten een browser om te bekijken. - Functionaliteiten van de Gmail Contactpersonen app: Overhevelen van nieuwe contactpersonen uit je CCV Shop naar je Gmailaccount. Deze contacten toevoegen aan een specifieke groep in Gmail, zoals een e-maillijst of speciale klantenlijst. Wijzigingen aan contactperson in CCV Shop doorsturen naar je Gmail account. Optioneel de keuze voor het importeren van reeds bestaande gegevens in je CCV Shop. Orderhistorie wordt toegevoegd aan de contactpersoon in Gmail. Bespaar veel tijd en typ nooit meer je contactpersonen over! - Opmerkingen Deze koppeling wordt iedere 15 minuten (meestal eerder) gesynchroniseerd. Wij zijn gek op feedback! Wensen? Stel ze hier. - Support Voor vragen en ondersteuning over Gmail kunt u contact opnemen met onze partner Combidesk via support@combidesk.com Bij installatie gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van Combidesk. Deze Gmail integratie is powered by Combidesk App login - specificaties >>  
Developer: Combidesk

Gmail Contacten

€ 6,00 per maand

Met de app ‘Minimale voorraad notificatie’ wordt je dagelijks geïnformeerd over producten welke de minimale voorraad grens overschreden hebben. Deze app kan een minimale voorraad per product hanteren en zelfs per verschillend attribuut. Hoe werkt de app? Ga je de app gebruiken? Na installatie kun je via jouw persoonlijke dashboard instellingen van de app wijzigen. De grens voorraad moet ingesteld worden in één van de gegevens velden in je webshop. Dit zijn bijvoorbeeld het voorraad locatie veld of het standaard levertijd veld. Of van de Metadata velden kan je het MPN nummer of categorie velden. Voor attributen kan je o.a het SKU veld of korte omschrijving gebruiken. Elke nacht wordt de voorraad opgehaald en je ontvangt een e-mail notificatie van alle producten welke minder voorraad hebben dan de minimale grens voorraad. Deze app werkt aanvullend op de bestaande Voorraadbeheer functionaliteit van CCV Shop. Voordelen van deze app Deze app is gratis te testen tot het einde van de maand, daarna kost de app €4/mnd. Gebruikt een ongebruikt veld van je webshop om de grens voorraad in op te slaan Nachtelijke notificatie van de producten met lage voorraad Volledig geautomatiseerd Met instellingen naar wens aan te passen Support Heb je vragen over deze app of problemen bij het installeren van de app installatie? Bekijk dan de Webshop-koppelingen support pagina. Voor meer informatie neem contact op met support@webshop-koppelingen.nl. Wij proberen je vraag binnen 24 uur te beantwoorden. Deze app is ontwikkeld door www.webshop-koppelingen.nl. Bij installatie gaat u akkoord met onze gebruikersvoorwaarden. Webshop-koppelingen.nl is een handelsnaam van Koebrugge Internet Diensten (kvk: 54641861). window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-128493577-7', { 'anonymize_ip': true });
Developer: Webshop-koppelingen.nl

Minimale voorraad notificatie

€ 4,00 per maand

Let op! Door te klikken op Installeren opent een popup, standaard wordt deze geblokkeerd. Deze popup dient u eenmalig toe te staan om verder te kunnen gaan met de installatie. Ga direct naar het Simply Translate Platform (https://platform.simplytranslate.nl/) “Vertaal uw online succes in Nederland naar het buitenland” Waarom Simply Translate? Simply Translate is een vertaalbureau dat gespecialiseerd is in webshop vertalingen. Met behulp van slimme technologie maken we het eenvoudig voor webwinkels om de stap naar het buitenland te maken. Hoe werkt het? Download gratis onze app, selecteer de gewenste tekst en ontvang direct een overzicht van de kosten. Zodra de vertalers uw vertalingen gereed hebben, kunt u deze controleren en na uw akkoord laden wij deze met één klik op de muis in uw webshop. Start direct met verkopen in het buitenland! Extra voordelen van Simply Translate?   Direct een overzicht van de kosten Altijd native speaker vertalingen Gespecialiseerd in E-commerce teksten 40% sneller dan traditionele vertaalbureaus Persoonlijke accountmanager Over ons als partner Simply Translate is een Nederlands bedrijf. Vanuit ons kantoor in Amsterdam werken wij samen met professionele E-Commerce vertalers van over de hele wereld. Door onze slimme technologie kunnen zij op ieder willekeurig moment aan de slag. Samen met ons netwerk aan vertalers hebben wij reeds vele webwinkels geholpen hun internationale ambitie waar te maken. Uw succes, is ons succes. Support Voor vragen over of ondersteuning bij uw webshop vertaling, kunt u contact opnemen via 020 737 1668 of per mail via info@simplytranslate.nl. Raadpleeg voor meer informatie onze website.  
Developer: Simply Translate B.V.

Simply Translate Tool

Gratis

- Laat klanten automatisch weten dat een product weer op voorraad is - Overzicht van alle klanten die zich hebben ingeschreven - Snel in te stellen en makkelijk in gebruik Waarom Stock Notifier? Met de stock notifier app houd je makkelijk klanten op de hoogte van de productvoorraad. Zodra een product niet meer op voorraad is verschijnt er een knop op de product pagina. Door middel van deze knop kan een klant zich inschrijven om op de hoogte gehouden te worden van wanneer het product weer op voorraad is. Zodra het product weer op voorraad is zal de klant een mail ontvangen. Hoe werkt Stock notifier? In de app stel je in welke tekst er word gebruikt in de button en de popup. Vervolgens stel je in waar de knop op de productpagina moet komen te staan. Hierna stel je een template in voor de email die de klant gaat ontvangen. Vanaf dit moment kunnen klanten zich inschrijven om op de hoogte gehouden te worden. De ingeschreven klanten kun je vinden in een handig overzicht in de app. Installatie: Stap 1: Installeer de App en login. (je inloggegevens worden per mail verstuurd) Stap 2: Log in op de externe CMDC app omgeving Stap 3: Configureer je instellingen Stap 4: Sla je configuratie op. Nu is Stock notifier klaar om jouw klanten op de hoogte te houden. Over CMDC We zijn CMDC. Wij ontwikkelen Apps voor jouw store. Onze plug-and-play Apps zorgen voor een toenemende omzet en een efficiënter proces. Je kunt je nu richten op zaken die echt belangrijk zijn, zoals het uitbouwen van je business. Heeft u vragen over een app? Neem contact met ons op info@cmdcbv.nl
Developer: CMDC B.V.

Stocknotifier

€ 5,00 per maand

Verhoog de betrokkenheid tussen u en uw bezoekers door hen in staat te stellen om met u te chatten.  Verbeter uw klantenservice en verhoog de productiviteit Ondersteun uw klanten via Nederlandstalige Live Chat Los snel en realtime klantvragen op   "Meer dan 100.000 bedrijven wereldwijd gebruiken tawk.to en verlagen hiermee de servicekosten, verhogen de productiviteit en de klanttevredenheid."   - Waarom tawk.to? tawk.to is een cloud-gebaseerde live chat software-oplossing en het is nu geïntegreerd met CCV Shop! Meer dan 100.000 bedrijven wereldwijd gebruiken tawk.to en verlagen hiermee de servicekosten, verhogen de productiviteit en de klanttevredenheid.    - Hoe werkt het? Los klantvragen sneller op door het hebben van toegang tot relevante gegevens van de klant, zoals orderinformatie van CCV Shop direct in uw tawk.to chat pagina. Zou u ook een virtuele verkoper actief hebben in uw webshop, waardoor u meer verkopen succesvol kan afsluiten? Of wilt u snel en gericht persoonlijke service verlenen? Start dan nu met live chat van tawk.to  - Installatiehandleiding Ga hier naar onze installatiehandleiding of bekijk onze installatievideo     - Extra voordelen tawk.to? Nederlandstalige software. Automatische installatie van de chatmodule in uw CCV Shop webshop.  Recente bestelhistorie en huidige artikelen in het winkelmandje worden getoond in het tawk.to dashboard. Hierdoor kunt u nog gerichter service verlenen en kunt u uw conversie laten stijgen. Elke pagina die de klant bezoekt wordt gepusht naar de chatmodule. Op deze manier weet je precies over welke pagina de klant een vraag wil stellen. Beheer van meerdere websites binnen één tawk.to dashboard Overzichtelijk dashboard met waardevolle statistieken (o.a. bezoekersaantallen, gemiste chats en geschiedenis)  - Wat kost deze app en wat kost tawk.to? Voor de tawk.to app betaalt u slechts €5,00 per maand. Hiervoor integreren wij naadloos en real-time uw CCV Shop met uw tawk.to account. De tawk.to software is gratis.   - Over ons als partner Deze tawk.to integratie is powered by Combidesk.   - Gebruikersvoorwaarden Bij installatie gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van Combidesk.   - Ondersteuning Wij zijn gek op feedback! Voor wensen, vragen en ondersteuning van de tawk.to koppeling kunt u contact opnemen met onze partner Combidesk via support@combidesk.com
Developer: Combidesk

Tawk.to Live Chat

€ 5,00 per maand

VAT number validator

€ 5,00 per maand

Verhoog uw conversie en chat live met uw bezoekers Volledig te stijlen chat widget Alle chats beheersbaar vanuit 1 dashboard Zendesk Chat is een Chatprogramma voor uw webwinkel waarmee uw bezoekers gemakkelijk vragen kunnen stellen. Dit verlaagt de drempel tot contact, is dit niet storend en verhoogd uw conversie. Zou u ook een virtuele verkoper actief hebben in uw webshop, waardoor u meer verkopen succesvol kan afsluiten? Of wilt u snel en gericht persoonlijke service verlenen? Start dan nu met live chat van Zendesk Chat. - Laat nu uw webwinkel praten! Zendesk Chat verhoogt de betrokkenheid tussen u en uw bezoekers door hen in staat te stellen om met u te chatten. Zendesk Chat is zeer geschikt voor het verbeteren van de interactie met uw gebruikers, het verhogen van de tijd die ze doorbrengen in uw webwinkel en verhoogd uw conversie. - Waarom deze Zendesk Chat app gebruiken? Deze app heeft toevoegde waarde voor nieuwe alsook huidige gebruikers die Zendesk Chat handmatig hebben geinstalleerd in CCV Shop. U haalt met deze app nog meer uit Zendesk Chat door:   Automatische installatie van de chatmodule in uw CCV Shop webshop (head code insert). Huidige artikelen in het winkelmandje worden getoond in het Zendesk Chat dashboard (bij 'user info'). Hierdoor kunt u nog gerichter service verlenen en kunt u uw conversie laten stijgen. Mobiele chat widget uitzetten (configurabel, Zendesk Chat heeft overigens een goede mobiele chat). Weet precies wie uw site bezoekt. Live monitoren van bezoekers terwijl zij surfen, weten waar ze vandaan komen, pagina geschiedenis, huidige URL, terugkerende bezoekers, etc. Pas de chat-widget aan in uw huisstijl en de juiste taal! Toegang tot een goed ontworpen dashboard met opgeslagen chatgeschiedenis, berichtsjablonen, bezoeker prioritering, Q & A, slimme responder. Deze app integreert CCV Shop gegevens in het Zendesk Chat dashboard. Kies ervoor om uw bezoekers te antwoorden via uw smartphone of het dashboard. De installatie duurt slechts enkele seconden. - Installatiehandleiding Lees hier onze installatiehandleiding of bekijk onze installatievideo: - Wat kost deze app en wat kost Zendesk Chat? Voor de Zendesk Chat koppeling betaalt u €5,- per maand. Hiervoor integreren wij naadloos en real-time uw CCV Shop met uw Zendesk Chat LITE account. Pakket prijzen van Zendesk Chat (meer info op Zendesk Chat website): LITE: gratis BASIC: €14 ADVANCED: €29 - Video's Zendesk Chat Tour - Opmerkingen Wij zijn gek op feedback! Wensen? Stel ze hier. - Vragen? Voor vragen en ondersteuning over Zendesk Chat kunt u contact opnemen met onze partner Combidesk via support@combidesk.com - Gebruiksvoorwaarden Bij installatie gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van Combidesk. - Over Combidesk Combidesk ontwikkelt eenvoudige tijd- en geldbesparende koppelingen voor CCV Shop. Onze koppelingen installeert u in een handomdraai. Wij ontwikkelen in een razendsnel tempo nieuwe koppelingen, dus heeft u wensen laat het ons hier weten. Deze Zendesk Chat koppeling is powered by Combidesk
Developer: Combidesk

Zendesk Chat

€ 5,00 per maand

iDEAL status add-on

€ 1,95 per maand

CCV Shop

Business to Business

Verkoop je aan consumenten, maar zou je ook B2B willen verkopen? Of verkoop je al B2B maar wil je jouw B2B klanten beter kunnen bedienen? Met de B2B app is dit mogelijk. Kies onder andere zelf of je prijzen inclusief of exclusief btw wilt tonen op jouw webshop, of allebei. Werk met staffelprijzen en selecteer per gebruikersgroep betaalmogelijkheden. Bepaal wie een aankoop kan doen in jouw webshop door klanten zelf goed te keuren, en geef klanten de mogelijkheid om een account aan te maken waarna ze de juiste prijzen te zien krijgen. De B2B app is alleen beschikbaar in het Enterprise pakket. Mocht je een ander pakket hebben, dan kun je jouw CCV Shop webshop eenvoudig upgraden naar het Enterprise pakket met behoud van je gegevens. Dit doe je in de onderhoudstool van jouw shop via "Startpunt > Mijn abonnement > Upgrade abonnement". Features B2B appSpeciale prijzen voor klantenDe B2B app is alleen beschikbaar in het Enterprise pakket. Mocht je een ander pakket hebben, dan kun je jouw CCV Shop webshop eenvoudig upgraden naar het Enterprise pakket met behoud van je gegevens. Dit doe je in de onderhoudstool van jouw shop via "Startpunt > Mijn abonnement > Upgrade abonnement". Betaalmethoden toewijzen aan klanten Wil je dat alleen loyale klanten gebruik mogen maken van de mogelijkheid om op rekening te betalen? Selecteer dan in de software welke betaalmethodes voor wie beschikbaar zijn. Login klanten met goedkeuring Kies je ervoor om klanten te laten registeren op jouw webshop, dan kun je bij de loginmethodes ook kiezen voor een login met goedkeuring. Je kunt dan zelf bepalen of een klant die zich wil registreren wel of niet goedkeuring krijgt om in te loggen. Assortiment afgestemd op klanten Zowel op categorie- als productniveau kun je bepalen of producten wel of niet getoond worden aan een klant. Zo kun je bijvoorbeeld een pagina maken met producten die slechts voor een kleine groep klanten beschikbaar is. Prijzen zowel incl. als excl. btw tonen Je kunt prijzen zowel inclusief als exclusief btw tegelijkertijd tonen op jouw webshop. Daarnaast kun je ervoor kiezen om klanten vóór het inloggen prijzen inclusief btw te tonen en ná het inloggen enkel prijzen exclusief btw. Ordervelden per type klant bepalen Geef aan welke ordervelden worden weergegeven en verplicht zijn in het bestelproces. Bied je ook B2C aan met je webshop? Dan kunnen de ordervelden per type klant verschillen. Importeren van gebruikers Je kunt eenvoudig en snel gebruikers importeren middels .CSV-bestand zodat je niet handmatig gebruikers hoeft toe te voegen. Gastgebruiker Om te bepalen wat niet ingelogde gebruikers kunnen zien en doen is er een gastgebruiker mogelijkheid. Bij het aanzetten van de B2B functionaliteit wordt deze automatisch aangemaakt. Offertebeheer Lever jij diensten of exclusieve producten? Bied je staffels aan of eenmalige partijen producten? Wil of kan je om welke reden dan ook geen prijzen of tarieven vermelden? Jouw bezoekers kunnen eenvoudig een offerte aanvragen voor één of meerdere artikelen. Hierdoor heb jij de kans om per klant een passende aanbieding te doen.
Developer: CCV Shop

Business to Business

Gratis

Cookies CCV Shop maakt gebruik van cookies. Hierdoor kunnen wij je de nodige functionaliteiten bieden en tevens jouw gebruikservaring verbeteren. Als je onze website bezoekt, ga je akkoord met onze cookieverklaring.
Ga akkoord