Verzendingen

Om het verzenden van orders gemakkelijker te maken kun je gebruik maken van verzendpartijen. Dit bespaart je veel tijd en moeite.

Next level verzenden vanuit uw CCV Shop. Draait uw webwinkel op volle toeren, maar heeft u het idee dat er meer winst te behalen en tijd te besparen valt op het gebied van verzenden? Met onze CCV Shop plug-in haalt u in een paar kliks het gemak en de snelheid van de DHL Parcel verzendtool in huis. Razendsnel verzenden, een groot aantal opties en geen ingewikkeld gedoe: allemaal voordelen van de DHL plug-in voor CCV Shop. Door de koppeling met de online verzendservice My DHL Parcel bent u zeker van een gestroomlijnd verzendproces en regelmatige updates en uitbreidingen. Uitstekende labels Perfect printwerk. Het lijkt zo simpel, maar er gaan jaren doorontwikkeling achter schuil. Dankzij ons unieke systeem print u automatisch het perfecte (retour)label voor elke bestelling. Wijzigt een bestelling, dan kun u dit handmatig aanpassen in My DHL Parcel. Altijd inzicht De CCV Shop plug-in komt met handige extra’s. Via rapporten, track en trace, en slimme alerts houdt u de status van elke zending bijvoorbeeld scherp in de gaten. Is er iets niet in de haak? Dan ziet u dat direct op het dashboard in My DHL Parcel. Laat klanten kiezen Met extra diensten als verzekerd versturen, tekenen bij ontvangst of retourlabel in de zending biedt u klanten extra gemak en zekerheid. Dat wordt gewaardeerd! Aan de slag Om onze CCV Shop plug-in te gebruiken, heeft u een zakelijke account van DHL Parcel nodig. Aanmelden is erg eenvoudig (en gratis). Meld u aan op dhlparcel.nl, ontvang meteen uw inloggegevens en automatiseer vandaag nog uw verzendproces. Gratis account aanmaken Handleiding Let op: deze App is alleen te gebruiken voor webshops die versturen vanuit de Benelux en/of Zwitserland.
Developer: DHL Parcel

DHL Parcel

Gratis

Het meest complete Transport Management Systeem voor webwinkels. Vergroot uw omzet en bespaar logistieke kosten met DeliveryMatch. Koppeling met ruim 50 vervoerders en afhaalpunten wereldwijd direct in uw checkout! Variabele kosten afhankelijk van het aantal te koppelen vervoerders en het aantal orders per maand.   Over DeliveryMatch; DeliveryMatch is het meest complete Transport Management Systeem (TMS). Vergroot uw omzet en bespaar logistieke kosten met DeliveryMatch. Koppeling met 50 vervoerders en afhaalpunten wereldwijd direct in uw checkout! Door de unieke realtime berekening van verzendopties, afleveropties en kosten kunt u enerzijds kosten besparen door sturing op uw logistiek en anderzijds uw consumenten blij maken met betrouwbare verzend- en afleveropties en de operationele afhandeling ervan.   Wat vindt de consument belangrijk? •    Van te voren weten wanneer het pakket geleverd zal worden, betrouwbaarheid; •    Het kunnen kiezen van een aflevermoment en locatie, flexibiliteit; •    Zo laag mogelijke kosten.   Wat vindt de consument minder belangrijk? •    Snel leveren: 92% is bereid 2 tot 7 dagen te wachten indien van te voren duidelijk is wanneer het pakket geleverd zal worden. DeliveryMatch speelt in op de wensen van uw consument Biedt uw consument meer keuzes in uw checkout; •    Keuze voor afleveren: keuzes voor een dag, dag-tijdvak of ‘same day’ afleveren op basis van magazijn capaciteit, postcode, land, transittijden en routes; •    Keuze voor afhaalpunten, indien gewenst van meerdere vervoerders geïntegreerd; •    Keuze voor afhalen bij één van uw eigen winkels; •    Keuze voor geconsolideerd of in deelleveringen afleveren bij incomplete orders indien u dit aan wilt bieden. Wat doet DeliveryMatch? •    Eigenlijk te veel om op te noemen, hieronder een klein gedeelte wat DeliveryMatch allemaal kan doen voor U, het beste is om onze website te bezoeken waar onze unieke functionaliteit goed uitgelegd wordt: https://www.deliverymatch.eu/ons-systeem/ •    Het controleert wanneer de artikelen verzonden kunnen worden, of een order al dan niet in één keer verzonden kan/moet worden; •    Het controleert vanaf welke magazijn locatie(s) de order verzonden moet worden, bij meerdere magazijn locaties (bijvoorbeeld dropshipping) pakt het de regie op de afhandeling van de order; •    Het berekent realtime op basis van de actuele ordergegevens welke vervoerder met welk servicelevel de zending af kan leveren en voor welke prijs (bijvoorbeeld pakket of brievenbus post); •    Het berekent welke aflevermomenten en -locaties mogelijk zijn; •    Het neemt de regie op het logistieke proces, daarmee wordt het betrouwbaar; Ruim 50 vervoerders en afhaalpunten organisaties gekoppeld via één systeem; •    Vervoerders zoals; PostNL, Dynalogic, DHL, BPost, GLS, DPD, B2C Europe, TNT, UPS, Fedex, Transmission, etc.; •    Afhaalpunten organisaties zoals; PostNL Pakjegemak, UPS Accesspoints, DHL Servicepoints, GLS parcelshops, DPD Parcelshops, De Buren, BPost, eigen afhaalpunten, etc.; •    en nog veel meer .... Let op wij zijn een technische interpreter. U kunt met ons systeem onder elk contract uw zending afhandelen Echter u dient de contracten met de vervoerders zelf te regelen. Zie ook onze promotie video  https://www.youtube.com/watch?v=R-tDxAH8aA8
Developer: DeliveryMatch BV

DeliveryMatch Backend

Gratis

Met de app van MijnPakketVerzenden kunt u eenvoudig en snel uw pakketten verzenden voor een scherp tarief.  De automatische koppeling tussen MijnPakketVerzenden en CCV Shop bespaart u zowel tijd als geld. De verzendlabels worden automatisch gegenereerd en dienen alleen nog op de doos te worden geplakt.   Mijnpakketverzenden.nl biedt webshops een totaaloplossing voor het verzenden van de pakketten. Via ons online verzendplatform kunt u gemakkelijk de verzendlabels printen. Daarnaast biedt het platform u o.a.: een overzicht van alle zendingen, digitale facturen en een gepersonaliseerde track&trace mail die uw klanten ontvangen om het pakket te volgen.   Wat zijn de voordelen van Mijnpakketverzenden.nl?   U profiteert al vanaf 10 pakketten per maand van een scherp verzendtarief. Het tarief is zonder bijkomende kosten Dit betekent inclusief:  Zelf wegbrengen of haalservice (incidenteel of elke dag pakketten ophalen) Handtekening voor ontvangst (de handtekening en de naam kunt u altijd online terugvinden) Het tarief is geldig voor de gehele gewichtsklasse van 0- 31,5 kg Alle pakketten zijn verzekerd tot € 520,- (alleen voor DPD) Geen vast contract, geen abonnementskosten, u betaalt alleen voor de zendingen Brandstoftoeslag Hoe kan ik er gebruik van maken? Installeer de MijnPakketVerzenden app om de koppeling te activeren. U dient al toegeng te hebben tot uw eigen omgeving binnen MijnPakketVerzenden.   Wilt u ook gebruik maken van de CCV Shop koppeling en besparen op uw verzendkosten?   Neem dan contact met ons op via tel: 085-0580180 of via info@mijnpakketverzenden.nl. We sturen u dezelfde dag nog een offerte.
Developer: MijnPakketVerzenden BV

MijnPakketVerzenden

Gratis

Stuur orders automatisch door naar je leveranciers, fulfilment- of verzendbedrijven, en orderafhandeling was nog nooit zo makkelijk Heb je al eens uitgerekend hoeveel tijd je kwijt bent aan het doorsturen van bestellingen naar je (dropship)leverancier of andere partij die je orders afhandelt? Dat kan veel makkelijker! Met de Order Forwarder app stuur je betaalde orders eenvoudig per e-mail door naar jouw gewenste ontvanger, en worden de producten uit de order automatisch per ontvanger gesplitst op basis van de leverancier die je aan een product hebt gekoppeld. In de app maak je simpelweg per leverancier een forwarder aan, stel je het e-mailadres van de ontvanger in, pas je de e-mailtemplate naar wens aan, en gebeurt de rest geheel automagisch. Benieuwd naar de eenvoud alle mogelijkheden? Je kunt de app zonder verplichtingen twee weken, geheel kosteloos uitproberen. Installeren is in een paar klikken gedaan en geeft je daarna de mogelijkheid om te spelen met alle mogelijkheden.   De meest interessante features Producten worden automatisch per leverancier gesplitst, en alleen die producten worden in de email opgenomen Pas de e-mail per forwarder helemaal naar wens aan  Optionele voorraaddrempel om producten alleen door te sturen wanneer de voorraad onder de ingestelde drempel komt Voeg PDF-pakbon automatisch als bijlage toe Mogelijkheid voor het instellen van eigen e-mailserver Verschillende mogelijkheden voor shops met lage of juist hoge ordervolumes Uitgebreid inzicht in alle verwerkte order- en productgegevens Internationaal te gebruiken: door de opzet van de app maakt het niet uit in welk land je gevestigd bent of in welke landen je verkoopt. Een perfecte match voor elke shop!   Hoe werkt het? In je webshop kun je verschillende leveranciers aanmaken en koppelen aan je producten. In de app maak je vervolgens een forwarder aan voor de leveranciers waarvan je de bestelde producten wil doorsturen. In deze forwarder kun je onder andere het e-mailadres van de ontvanger instelllen, de e-mailtemplate aanpassen, en op basis van je pakket kiezen om een voorraaddrempel in te stellen of pakbon PDF bij te voegen. Wanneer de order in je webshop vervolgens wordt betaald (of je deze handmatig als betaald markeert) zal de app de order verder verwerken: de producten worden per leverancier opgesplitst, en er wordt een email met deze specifieke gegevens verstuurd naar jouw ingestelde forwarder.   Pakketten en mogelijkheden De eerste twee weken kun je de app geheel zonder verplichtingen en kosteloos uitproberen. Net zo overtuigd van de toegevoegde waarde als wij? Dan kies je één van de pakketten die het beste aansluit bij jouw wensen. Het basispakket kost slechts €10,95 per maand en geeft de mogelijkheid tot het maandelijks doorsturen van 40 orders. In de app vind je een overzicht van alle kosten en mogelijkheden van de verschillende pakketten.   Over Dyvelopment DyApps is onderdeel van Dyvelopment, dé partner voor CCV Shop design en ander maatwerk. Aanpassingen aan je design, een volledig custom thema, specifiek maatwerk of een koppeling met je externe leverancier? You name it, wij realiseren het. En dat deden we al voor meer dan 2000 klanten wereldwijd.   Handleiding Klik hier om de handleiding te bekijken.
Developer: Dyvelopment

Order Forwarder

Gratis

Eenvoudig, voordelig en zorgeloos verzenden! Waarom PakketMail? Eenvoudig: * PakketMail biedt één verzendsysteem waarmee u flexibel gebruik kunt maken van verschillende vervoerders. * Met de PakketMail Connector is het aanmaken van verzendetiketten voor verschillende vervoerders een kwestie van een enkele muisklik! * Via PakketMail kunt u internationaal verzenden maar ook wereldwijde retourzendingen gemakkelijk regelen. Voordelig: * Als klant van PakketMail lift u mee op de onderhandelde tarieven met verschillende vervoerders. Zorgeloos: * Gaat er een keer wat mis met een zending? Wij zijn uw aanspreekpunt en nemen statusnavragen en eventuele claimtrajecten uit handen. Hoe werkt het? * In drie simpele stappen installeert u de PakketMail Connector in uw CCV Shop. * Na installatie worden uw orders automatisch doorgezet naar Mijn PakketMail. * Zodra het label wordt aangemeld bij een vervoerder naar keuze wordt er automatisch een statusupdate geplaatst in uw webwinkel en ontvangt u de track & trace code. Zo bespaart u eenvoudig tijd en verlaagt u uw foutmarge van het verkeerd overtypen van adressen naar 0%! Extra voordelen? * Betaal per verzonden pakket, géén servicekosten, géén opstartkosten en géén abonnementskosten * Scherpe tarieven voor verzenddiensten van PostNL, DPD, DHL, UPS, Correos en CTT Correios * Heeft u een eigen overeenkomst met GLS? Koppel dan eenvoudig uw webwinkel via PakketMail met GLS via onze software-only oplossing! * Nederlandse verzendmogelijkheden vanaf € 4,20 per pakket * Verzend automatisch Track & Trace e-mails in de taal van de geadresseerde * Beheer meerdere webshops & users in één verzendaccount Extra informatie * U dient in het bezit te zijn van een PakketMail account. Heeft u deze nog niet? Neem dan contact op via contact@pakketmail.nl
Developer: PakketMail

PakketMail

Gratis

Parcel Pro multi carrier verzendsoftware Het versturen van pakketten kan met heel veel vervoerders. Maar welke moet je nu hebben? Welke is de voordeligste? En welke is nu de beste? Iedere vervoerder heeft wel een service kader of een bezorgoptie die bij jou of bij je klant het beste past. Om alles aan te kunnen bieden heb je dus meerdere vervoerders nodig. Dit is niet zo moeilijk, in de meeste gevallen heb je na 1 telefoontje al een vervoerscontract. Maar vanaf nu wordt het ingewikkelder. Je moet met meerdere applicaties gaan werken om alles te kunnen versturen en te monitoren. Daarnaast is het een flink karwei om alle vervoerders te koppelen aan je softwarepakket. Niet alle vervoerders zijn namelijk al standaard gekoppeld aan jouw softwarepakket. Wij zochten hiervoor naar een oplossing. Daarom zijn we gestart met Parcel Pro, een softwareoplossing die alle vervoerders waar jij naar zoekt in een omgeving koppelt aan je webwinkel. Het team van Parcel Pro ontwikkeld nog iedere dag aan jouw toekomst, waardoor je altijd up-to-date bent met alle mogelijke bezorgopties die er op dat moment beschikbaar zijn. Het team van Parcel Pro bestaat uit ware professionals, die al jaren actief zijn in de distributiemarkt en softwareontwikkeling. Met deze ervaringen in huis weten wij wat de behoeftes zijn van jou als klant en ontwikkelen wij naar de toekomst zodat je jouw klanten alle mogelijk verzendopties kan aanbieden.   Hoe werkt het? - De ordergegevens worden automatisch overgenomen door CCV Shop om een zending te versturen met PostNL, DHL, DHL Express, DPD, Fietskoeriers.nl, GLS, UPS en Red je Pakketje via Parcel Pro. - De track & trace code van de zending wordt automatisch ingevuld bij uw CCV Shop order. Wat zijn de voordelen? ✓ Pakketlabels aanmaken en versturen met PostNL, DHL, DHL Express, DPD, Fietskoeriers.nl, GLS, UPS en Red je Pakketje d.m.v. uw eigen contract ✓ Geen opstartkosten, maandelijks opzegbaar ✓ Koppelen met uw CCV Shop account ✓ Zendingen volgen vanuit het dashboard ✓ Een handige rapportage tool ✓ CSV import en export ✓ Scan en print module ✓ Postcodecheck voor Europa ✓ En veel meer!   Documentatie De handleiding is te vinden op support.parcelpro.nl   Aanmelden Maak uw account aan bij https://login.parcelpro.nl → Koppel vervolgens met 1 druk op de knop 'Installeren' uw CCV Shop account in de appstore van CCV Shop → Maak gebruik van onze app!
Developer: Parcel Pro

Parcel Pro

Gratis

De meest belangrijke features:  De enige onafhankelijke webshop verzekering van Europa.  Beschikbaar voor Merchants uit Europa  Integratie met meerdere vervoerders.  Snelle claim afwikkeling.  Verkoopwaarde van uw product is verzekerd Volledig AVG proof.  Dek uzelf en je klanten tegen schade/verlies Verzekerd onder alle vervoerders.  Wereldwijde dekking.  Hoe werkt de app: Als eerste download u de app vanuit de CCV Appstore en volg alle stappen door. Wanneer u akkoord gaat met alle voorwaarden, zullen we vragen om een betaalmogelijkheid voor automatische machtiging. Indien deze akkoord is gegeven wordt de Send-Safe app zichtbaar binnen uw dashboard. Vanaf dat moment kunt u de Send-Safe service aanbieden richting uw klanten.  Hoe werken wij: Send-Safe werkt door middel van een automatische integratie. Het voordeel hierbij is dat alle verzekerde zendingen in de Send-Safe klantenservice worden ingeladen. Wanneer er een vervoerders onderzoek nodig is hebben wij hierin directe koppelingen met vervoerders zoals o.a. PostNL, DHL, Bepost. In geval van schade, verlies etc. gaat Send-Safe direct aan de slag voor een snelle afhandelingstijd. Dit verkort het claim proces en verhoogd de service van uw webshop richting uw consumenten. Zodra de consument de Send-Safe verzekering kiest op de checkout van uw webshop zal u als webshophouder het verzekerde bedrag binnen krijgen. Send-Safe factureert elk 1e van de maand door middel van een automatische incasso naar elke webshophouder. Over ons: Send-safe is een onafhankelijke webshop verzekering in Europa. Geen gedoe meer met een vervoerders verzekering maar een send-safe verzekering die puur de focus heeft op uw webshop. Hierdoor verwerken wij sneller claims en hebben wij een kortere claim afwikkeling dan bij een vervoerders verzekering. Maakt u gebruik van meerdere vervoerders in verschillende landen. Dat is bij ons geen enkel probleem want Send-safe heeft een dekking over alle vervoerders met doelstelling om de beste klantenservice mogelijk te maken voor u en uw klanten.  LET OP !! Het kost uw als webshophouder niets om bij ons een verzekering af te sluiten. Ons service komt op de checkout van uw webshop waarbij de consument de verzekering afsluit en betaald. Wij factureren maandelijks bij uw via automatisch incasso. Hieronder ziet uw ons tarieven:  Tarief:           Verzekerde waarde per zending:  €1,21 -         €500,- €2,50-          €1000,- €3,70-          €1500,- €4,90-          €2000,- €6,10-          €2500,- €7,30-          €3000,- €8,60-          €3500,- €10.- -          €4000,- €11,50 -        €4500,- €13,50 -       €5000,- €14,- -          €5500,-  Handleiding: Klik hier om de handleiding te bekijken. https://www.send-safe.nl/wp-content/uploads/2021/03/Handleiding-Basis-Send-Safe.pdf Algemene Voorwaarden: Algemene voorwaarden - Send Safe (send-safe.nl) Polis Voorwaarden: https://www.send-safe.nl/polis-voorwaarden/  
Developer: Send-Safe

Send-Safe

Gratis

SENDCLOUD | EUROPA'S NUMMER 1 VERZENDTOOL SendCloud is Europa’s nummer 1 verzendtool voor e-commerce die jou helpt het volledige verzendproces van je CCV Shop te verbeteren. Bespaar tijd zodat jij je kan focussen op wat er echt toe doet: het groeien van je webwinkel. Al méér dan 10.000 webshops verzenden efficiënter met SendCloud. Join the revolution today! Checkout: Verhoog conversie door meerdere verzendopties aan te bieden Onderzoek heeft aangetoond dat meer dan 66% van alle klanten de checkout van een webwinkel al eens heeft verlaten vanwege onvoldoende/niet de gewenste verzendopties. Door je CCV Shop te koppelen met SendCloud, koppel je meteen ook met alle grote vervoerders in de markt, waardoor je alle mogelijke verzendopties kan aanbieden aan je klanten. Met onze afhaalpunten kiezer kunnen jouw klanten zelfs eenvoudig hun afhaalpunt naar keuze selecteren. Ondersteunde vervoerders: DHL DPD UPS PostNL bpost Colissimo Chronopost Austrian Post Van Straaten Post   Processing: Print verzendlabels in één klik Nadat je je CCV Shop gekoppeld hebt, worden orders automatisch in je SendCloud account geïmporteerd. Hier print je de bijhorende verzendlabels in slechts één klik. Heeft je klant vragen over de status van zijn bestelling? In ons dashboard vind je onmiddellijk de informatie die je nodig hebt.   Insure:  Verzeker je pakketten tegen schade of verlies Regelmatig gaan er pakjes verloren of geraken deze beschadigd. Stel automatisch in tot welk bedrag je zendingen verzekerd moeten zijn.  Raakt je pakket dan zoek of beschadigd, dan krijg je het aankoopbedrag en de verzendkosten in ieder geval terug. Notify: Automatische tracking notificaties Houd je klanten op de hoogte over de status van hun bestelling met onze automatische Track & Trace notificaties. Pas zelf de inhoud en opmaak van de tracking notificaties aan met onze editor. De notificaties worden bovendien automatisch in juiste taal uitgestuurd. Returns: Bied een gebruiksvriendelijke retouroplossing Creëer eenvoudig je persoonlijke retourportaal waar zowel jij als je klant retouren eenvoudig en efficiënt kunnen afhandelen. Dankzij ons retour overzicht behoud je steeds het overzicht over inkomende retouren. SendCloud Plus: Nog sneller en efficiënter orders verwerken Verwerk orders nog sneller en efficiënter met SendCloud Plus. Wijs automatisch de juiste verzendmethode toe aan je orders door smart shipping rules in te stellen. Pick en pack orders nog sneller m.b.v. picklijsten, (on-screen) pakbonnen en barcodescanners. OVER SENDCLOUD SendCloud streeft iedere dag naar het eenvoudiger en efficiënter maken van het verzenden van jouw producten. Ons team staat voor continue innovatie en volledige optimalisatie van het verzendproces. Mocht je vragen hebben, neem dan gerust contact op door te mailen naar contact@sendcloud.sc. Wij staan graag voor je klaar!
Developer: SendCloud

SendCloud

Gratis

Cookies

CCV Shop maakt gebruik van cookies. Hierdoor kunnen wij je de nodige functionaliteiten bieden en tevens jouw gebruikservaring verbeteren. Als je onze website bezoekt, ga je akkoord met onze cookieverklaring.

Kies je cookies
Accepteer alle cookies
Voor meer informatie kun je kijken in onze cookieverklaring