Verhoog eenvoudig je omzet en doe meer aan klantenbinding Begin je net online of heb je al een miljoenenomzet? Verhoog eenvoudig je omzet door het verzamelen van e-mailadressen en het uitgeven van (persoonlijke) kortingscodes! Met de SalesBoost Popups app ontwerp je eenvoudig een prachtige popup, stel je veel geavanceerde features in en kun je achterover leunen terwijl je in de app meet hoeveel omzet je al hebt verzameld.   De meest interessante features Ontwerp je popup voor het inschrijven bij de nieuwsbrief, of toon alleen een informatieve popup Stel zelf je triggers in zoals een timer, of ons slimme algoritme dat detecteert wanneer de bezoeker de site gaat verlaten Unieke kortingscodes per inschrijving, met in te stellen kortingsregels Verstuur kortingcodes per e-mail Maak meerdere popups en doe aan A/B testing Volledige meertalige ondersteuning voor álle talen Volledig AVG-proof Integratie met Mailchimp Ondersteuning voor emoji's Exporteer je inschrijvingen Uitgebreide statistieken over inschrijvingen en gegenereerde omzet   Uitgebreide designmogelijkheden Kies uit meerdere templates voor je popup, voeg je eigen afbeelding in of selecteer er een uit onze lijst, stel je kleurenschema in en activeer één van de vele functies die jouw popup tot een salesmachine maken. De app is compatibel met elk thema, en met ondersteuning voor álle talen kun je de popups ook wereldwijd inzetten.   Verzamel e-mailadressen en genereer kortingscodes Twijfelde bezoekers haal je eenvoudig over de streep door een kleine incentive te geven. Met de SalesBoost Popups app kun je in ruil voor een nieuwsbriefinschrijving een persoonlijke kortingscode aanbieden. Daarmee heb je direct een extra conversie te pakken én door het e-mailadres kun je in de toekomst nog meer omzet genereren. Uiteraard is het ook mogelijk om kortingcodes uit te delen zonder een nieuwsbriefinschrijving.   Over Dyvelopment DyApps is onderdeel van Dyvelopment, dé partner voor CCV Shop design en ander maatwerk. Aanpassingen aan je design, een volledig custom thema, specifiek maatwerk of een koppeling met je externe leverancier? You name it, wij realiseren het. En dat deden we al voor meer dan 2000 klanten wereldwijd.   Handleiding Klik hier om de handleiding te bekijken.
Developer: Dyvelopment

SalesBoost Popups

€ 10,95 per maand

CCV Shop

Product plus- en minpunten

Consumenten kopen steeds meer online en wensen op een webshop uitgebreide en juiste productinformatie te lezen. Als de informatie bij een product niet duidelijk of onvolledig is, dan is de kans groot dat de consument de aankoop afbreekt en de webshop van een concurrent bezoekt.Met de Product Plus- en Minpunten app is het mogelijk om plus- en minpunten toe te voegen aan een product. Hierdoor Is jouw productomschrijving vollediger en weten klanten exact wat ze kunnen verwachten wanner ze het product in huis krijgen. Dit verkleint bovendien de kans dat klanten producten retour sturen, ze zijn immers al op de hoogte van veel producteigenschappen. Ook waarderen klanten het wanneer je naast pluspunten ook minpunten van een product benoemt en kom je hierdoor eerlijk en betrouwbaar over.Voorbeeld:Verkoop jij een stekkerdoos en wil jij graag de specifieke plus- en minpunten aanduiden? Dan kun je door middel van de product plus- en minpunten beschrijven waarom de klant het product juist wel zou moeten kopen, maar kun je ook de minpunten aanstippen waarop de klant moet letten. Pluspunten stekkerdoos:Met deze stekkerdoos beschik je over 6 stopcontacten om je apparatuur van stroom te voorzien.Minder kans op kortsluiting door geaarde stopcontacten.Schakel al jouw aangesloten apparaten in één keer aan of uit met de handige aan/uit knop.Minpunten stekkerdoos:Deze stekkerdoos heeft geen USB-poorten om apparaten op te laden.Kabel is vrij kort (1 meter).
Developer: CCV Shop

Product plus- en minpunten

Gratis

CCV Shop

Kleuren

Bied jij op jouw webshop producten aan die de klant in meerdere kleuren kan kopen? Dan is deze app een perfecte aanvulling op jouw online winkel wanneer je ook de apps "Productfilters" en/of "Productvarianten" gebruikt.De app "Kleuren" geeft je namelijk de mogelijkheid om de kleur van een productvariant op de productpagina te tonen middels een zogenaamd kleurbolletje. Bezoekers kunnen hierdoor eenvoudig zien in welke kleuren een product beschikbaar is. Ook kun je kleur als productfilter instellen, waardoor bezoekers eenvoudig kunnen filteren op kleur middels de kleurbolletjes.Kleuren in combinatie met ProductvariantenGebruik je ook de app "Productvarianten"? Dan is deze app "Kleuren" daarop de ideale aanvulling. Je kunt "Kleur" namelijk als productvariant instellen, waardoor een bezoeker op de productpagina eenvoudig van bijvoorbeeld de zwarte variant van het product naar de rode variant van het product switcht door te klikken op het betreffende kleurbolletje.Kleuren in combinatie met ProductfiltersWanneer je binnen de instellingen van de app "Kleuren" diverse kleuren hebt gekoppeld aan producten, kun je vervolgens het filter "Kleur" aanmaken in de app "Productfilters". Bezoekers kunnen de producten op jouw webshop dan filteren op basis van kleur door de gewenste kleurbolletjes te selecteren. Zo vinden zij eerder het product in de kleur waarnaar zij op zoek zijn en profiteren ze van nog meer gebruiksgemak op jouw webshop.KleurenpaletIn het kleurenbeheer van de app "Kleuren" maak je via het uitgebreide kleurenpallet simpelweg (vrij te kiezen) kleuren aan die je in het productbeheer aan een product koppelt. Vervolgens kun je de app Productfilters en/of Productvarianten naar wens instellen. ImporttoolJe kunt de kleuren ook importeren via de importtool. Maak hiervoor een kolom aan in het CSV-bestand waarin je per product de hexadecimale kleurcode ingeeft. Het systeem kijkt vervolgens of deze kleur al bestaat en zo nee, wordt deze aangemaakt.
Developer: CCV Shop

Kleuren

Gratis

PushBird PushBird is een vooroplopende push service verlener die perfect integreert met CCV Shop! Tal van bedrijven over de gehele wereld gebruiken PushBird om perfect getimede push berichten te versturen. Met onze slimme web push technologie ontvangen uw klanten op het juiste moment de informatie die ze nodig hebben. Het gebruik van PushBird berichten zal uw conversie, de interactie en het aantal terugkerende bezoekers een boost geven. PushBird is een must have voor uw webshop. Geef uw conversie een boost, deel fantastische kortingen op het perfecte moment! 15x meer interactie in vergelijking met email en sociale media! Boost terugkerende bezoekers tot wel 40%   “Verstuur berichten direct naar het thuisscherm van uw bezoekers! Zelfs wanneer ze de website niet bezoeken!”   Waarom PushBird? Gebruik PushBird om meer interactie, conversies en terugkerende bezoekers te genereren door fantastische aanbiedingen en aanbevelingen te versturen, direct naar het thuisscherm van uw doelgroep. PushBird biedt slimme web push meldingen voor de desktop, tablets en mobiel, zonder dat hier een app, telefoonnummer of email adres voor nodig is.   Hoe werkt het? Website bezoekers kunnen zich aanmelden voor push meldingen door op de aanpasbare uitnodiging op uw website te klikken. Meldingen worden verstuurt naar het apparaat van de gebruiker en behoeven geen app, telefoonnummer of email adres. De meldingen worden ook getoond wanneer de gebruiker de website niet bezoekt of wanneer de browser is afgesloten. Bezoekers kunnen zich met een klik aanmelden en eenvoudig hun voorkeuren beheren. PushBird is een laagdrempelig en effectief communicatiekanaal.   Eenvoudig dashboard Nieuwe technologie kan een uitnodiging zijn in het gebruik, daarom hebben we een eenvoudig te gebruiken dashboard, zodat u kunt focussen op wat écht belangrijk is: de connectie maken met uw doelgroep. Berichten kunnen direct worden verzonden of worden ingepland op het meest geschikte moment.   Betrek uw doelgroep PushBird’s gebruiksvriendelijke en zeer effectieve communicatietool helpt om uw doelgroep te informeren, betrekken en de interactie mee aan te gaan. Ons klantgerichte team met experts kijkt graag met u mee om uw doelgroep effectief met PushBird te betrekken.   PushBird voegt nieuwe interacties toe aan uw klantenreis Interacties buiten de website zijn belangrijke momenten in de klantenreis van uw doelgroep. Door op het juiste moment informatie en aanbiedingen met uw klanten te delen converteren deze beter. Een paar stappen tot succes! Installeer PushBird eenvoudig op uw website. Klik installeer en uw account wordt automatisch opgezet. Online in slechts 5 minuten! Verzamel abonnees in één klik met een aanpasbare uitnodiging. Verstuur uw abonnees de informatie die ze nodig hebben, wanneer ze die nodig hebben.   Additionele informatie De app is op dit moment beschikbaar in het Nederlands, Engels en Frans. Push berichten zijn een nieuwe technologie, we zullen ons platform dagelijks updaten en verbeteren. Support Ons supportteam zit klaar om u te helpen. Open de chat op onze website of stuur een bericht naar support@pushbird.com.
Developer: PushBird BV

PushBird: Slimme Web Push Notificaties

Gratis

Wij zijn Brincr. Het online platform voor groothandelsbedrijven. Grip op voorraad, omzet, orderverloop en factuurstromen. Met Brincr beheers je het volledige inkoop- en verkoopproces van je groothandel. Daarnaast geeft Brincr direct inzicht in voorraadpositie, verkoopstatistieken, omzetgegevens etc. Koppel je CCV Shop met Brincr en je webshop orders komen geautomatiseerd binnen in je Brincr account. Orders die niet via de webshop binnenkomen verwerk je snel in Brincr. Door synchronisatie van de voorraad met je webshop is de voorraad altijd bijgewerkt en actueel! Functionaliteiten Brincr Maken van offertes, orders en facturen Printen van pakbonnen Registreren van inkooporders, backorders en dropshipments Voorraad beheer Samengestelde producten Werken vanuit verschillende handelsnamen Dashboard met uitgebreide (verkoop) statistieken Bovenstaande is slechts een greep uit de functionaliteiten van Brincr. Naast deze basisfunctionaliteiten is Brincr uit te breiden met specifieke modules waaronder THT / batch registratie, meerdere magazijnen, Fashion module en nog veel meer.  Bekijk onderstaande video en zie in 2 minuten hoe je eenvoudig in Brincr een order verwerkt.       Functionaliteiten van de koppeling Orders vanuit jouw CCV Shop worden automatisch doorgezet naar Brincr. Hierdoor zijn geen handmatige acties nodig. Klanten en producten vanuit CCV Shop worden automatisch in Brincr aangemaakt en de voorraad wordt gesynchroniseerd. Wat kost Brincr? Aan de koppeling van je CCV Shop met Brincr zijn geen kosten verbonden. Na installatie kan je Brincr 2 weken GRATIS en zonder verplichtingen gebruiken. Hierna stopt je proefperiode automatisch. Ben je tevreden? Dan betaal je €45,- per maand voor het Business Account. Hierin zit inbegrepen: 2 gebruikers 1000 producten Automatische backups 24/7 support   Installeren De installatie is eenvoudig en snel! Druk op de knop INSTALLEREN Er wordt een proefaccount aangemaakt waarbij je bedrijfsgegevens automatisch overgenomen worden De laatste 10 orders incl. klanten en producten uit je webshop worden automatisch geïmporteerd in Brincr Je ontvangt per email je inloggegevens Support nodig? Heb je vragen? Bezoek www.brincr.com/ccv-shop of neem contact met ons op! Je kunt ons sales & support team bereiken via: Mail: support@brincr.com Telefoon: 085 - 273 35 36 (ma t/m vr - 09:18 tot 17:00) .video-container { position:relative; padding-bottom:56.25%; padding-top:18px; margin-top:20px; height:0; overflow:hidden; } .video-container iframe, .video-container object, .video-container embed { position:absolute; top:0; left:0; width:100%; height:100%; } a:link{text-transform:underline;}
Developer: Brincr B.V.

Brincr Groothandel Software

Gratis

Safe.Shop Het wereldwijde Ecommerce Keurmerk en Beoordelingssysteem Wij helpen je online meer te verkopen Safe.shop is het enige keurmerk en consumentenbeoordelingssysteem dat zowel nationaal als wereldwijd opereert. Wij helpen je meer online te verkopen door online bezoekers een betrouwbare online winkelervaring te bieden. Safe.Shop realiseert dit middels een gratis beoordelingssysteem, certificering conform de Wereldwijde Ecommerce Gedragscode, Trust Score en optionele, extra Trust Badges om het het vertrouwen van online bezoekers te verhogen. Met meer vertrouwen in jouw website, stijgt niet alleen de conversie maar ook de gemiddelde ordergrootte. Het Klantbeoordelingssysteem van Safe.Shop wordt via de Safe.Shop direct met je website geintegreerd. Op deze manier kan je efficiënt en automatisch reviews verzamelen. Je reviews zijn ook allemaal via het Safe.Shop logo direct op je eigen website te bekijken. Je klant hoeft dus niet naar een andere website geleidt te worden. In geval van klachten of conflicten biedt Safe.Shop tevens bemiddeling om een juridische of social media escalatie te voorkomen. Hoe werkt Safe.Shop? 1) Installeer de Safe.Shop app: Dit duurt gemiddeld 5 minuten en kan je direct een sales boost geven van 20%. 2) Er wordt een bestelling ontvangen: Een klant koopt bij je online winkel. 3) Persoonlijke uitnodigingen: Je kan Safe.Shop gebruiken om recensie-uitnodigingen te versturen met behulp van Excel of je kunt direct recensie-uitnodiging gewoon vanuit je eigen email versturen. 4) Geautomatiseerde uitnodigingen: Safe.Shop kan ook automatisch een recensie-uitnodiging naar je klanten sturen enkele dagen nadat de bestelling is geplaatst. De koppeling wordt automatisch gemaakt bij de installatie van de Safe.Shop app. 5) Klantbeoordelingen: Je klant kan je online shop ook direct een recensie geven via eje eigen website of via Safe.Shop. 6) Waarschuwingen: Je kan zelf instellen wanneer je gewaarschuwd wil worden. Dit kan voor iedere beoordeling of alleen voor negatieve beoordelingen, 1 keer per dag, week of maand. Jij beslist! 7) Beheer je beoordelingen: Leer van klantbeoordelingen met behulp van ons dashboard en meld misbruik of vraag indien nodig om bemiddeling. 8) Zet negatieve beoordelingen om in positieve: We tonen negatieve beoordelingen pas na 9 dagen wat jou de mogelijkheid biedt om contact op te nemen met ontevreden klanten en negatieve feedback om te zetten in positieve. Voordelen van Safe.shop Het Safe.Shop keurmerk biedt online retailers drie belangrijke voordelen: Verhoog je omzet met een hogere conversie en ordergrootte door het vertrouwen van de consument te vergroten. Verlaag je juridische kosten met standaard documenten en beperk het risico op juridische conflicten. Groei je bedrijf zowel nationaal als wereldwijd uit met een uniek keurmerk dat 10+ verschillende talen ondersteunt! Raadpleeg gerust onze HobbyGigant case of gebruik onze ROI-calculator om jouw voordeel te berekenen. Safe.shop is voor gratis voor altijd! Toon het Safe.Shop keurmerk gratis op uw website   Safe.shop is een initiatief van de Ecommerce Foundation. Onze missie is het faciliteren van de wereldwijde digitale handel, want vrede is het natuurlijke effect van handel.   U kunt het Safe.Shop keurmerk gratis op uw website tonen als u een positieve Trust Score heeft. Ons kunstmatige intelligentie (AI) algoritme bepaalt uw Trust Score op basis van meer dan 40 criteria, waaronder de beschikbaarheid van contactgegevens op uw online shop, aangeboden betaalmethoden, consumentenbeoordelingen en nog veel meer. Ons algoritme voegt voortdurend meer data toe om betrouwbare online shops te scheiden van net webwinkels en oplichters.   Ons freemium model is geschikt voor zowel kleine als grote ondernemingen. Als uw bedrijf echter extra ondersteuning nodig heeft in de vorm koppeling met het Safe.Shop systeem voor het automatische versturen van beoordelingsverzoeken, juridische documenten in diverse talen conform de lokale wetgeving of online geschillenbeslechting, kunnen wij u ook helpen via onze betaalde diensten.   Waarom Safe.Shop Wij onderscheiden ons op verschillende manieren van concurrenten: - Onze missie is het faciliteren van de wereldwijde digitale handel; niet om je te laten betalen voor het verzamelen van reviews. - Ons doel is jou te helpen meer online te verkopen door niet alleen het vertrouwen van de consument te vergroten, maar ook door gratis onderzoek en advies. - Ons model is echt Forever Free, je betaalt niet voor het keurmerk; alleen voor extra ondersteuning indien nodig. - Wij werken wereldwijd. Je hoeft je niet voor ieder land opnieuw te laten certificeren.   Wat onze klanten zeggen - Jochanan Bax, CEO Bax Music: ''Je moet wereldwijd gaan om als online webwinkel te overleven. Safe.Shop kan je helpen om gemakkelijker over de hele wereld te verkopen. - Geert-Jan Smits, Managing Director Flinders: ''We zijn begonnen in Nederland, uitgebreid naar België en Duitsland en verkopen nu ook in China. Een wereldwijd keurmerk hoort bij wereldwijde expansie''. - Alon Ben Joseph, Owner Ace Jewelers Group: ''De consument denkt vandaag de dag niet in grenzen, daarom hebben wij als grensoverschrijdende retailers dringend behoefte aan een wereldwijd keurmerk als Safe.Shop.   Hoe stel ik Safe.shop in? Installatietijd: 5 minuten - Installeer de Safe.shop app - Registreer u bij Safe.Shop om uw toegangssleutel te krijgen (gratis, geen credit card nodig). - Voeg de Safe.Shop sleutel toe aan uw geïnstalleerde app - Begin onmiddellijk met het verzamelen van klantbeoordelingen met Safe.Shop Invitations. Neem contact met ons op!  Als u vragen heeft over Safe.shop neem dan gerust contact met ons op: Telefoon: +31 20 238 6081 Email: support@safe.shop Website: www.safe.shop
Developer: Ecommerce Foundation

Safe.Shop

Gratis

CCV Shop

Qwerty

Qwerty B.V. is een toonaangevende full-service distributeur en dropshipment leverancier van computer hardware en software, componenten, randapparatuur en multimedia. Resellers in de ICT-sector vinden bij Qwerty een compleet assortiment van gerenommeerde merken. Via CCV Shop kun je gebruik maken van de automatische koppeling met de productfeed van Qwerty zodat je eenvoudig onze producten kunt verkopen aan klanten onder jouw eigen bedrijfsnaam en waarbij Qwerty de producten uitlevert.Je bepaalt zelf jouw eigen winstmarge. Qwerty genereert de pakbon met jouw bedrijfslogo. Bestellingen voor 16.00 uur worden de volgende dag (indien voorradig) geleverd bij de eindgebruiker. Na goedkeuring van krediet kunnen bestellingen via automatische incasso worden afgerekend. Qwerty levert uitsluitend kwaliteitsproducten. Als reseller van Qwerty ben je altijd verzekerd van een goede service en garantie!Voor het gebruik van de automatische koppeling met de productfeed bij CCV Shop hanteert Qwerty eenmalig een instapfee van €24,95 (excl. BTW). Voor dit bedrag maken we tevens een account voor je aan waarmee je 24 uur per dag op de website www.qwerty.eu de actuele orderstatus kunt bekijken en de fase van uitlevering via track-and-trace. Ook bieden we je van maandag t/m vrijdag van 08:30 uur tot 17.30 uur telefonische ondersteuning bij vragen via telefoonnummer +31 (0)412 691123. Zodra wij de betaling van de instapfee ontvangen hebben en het account geactiveerd is, ontvang je van ons een activatiecode voor de productfeed bij CCV Shop.Reseller worden? Vraag direct een activatiecode aan via verkoop@qwerty.eu of neem contact met ons op via +31 (0)412-691123.
Developer: CCV Shop

Qwerty

Gratis

SENDCLOUD | EUROPA'S NUMMER 1 VERZENDTOOL SendCloud is Europa’s nummer 1 verzendtool voor e-commerce die jou helpt het volledige verzendproces van je CCV Shop te verbeteren. Bespaar tijd zodat jij je kan focussen op wat er echt toe doet: het groeien van je webwinkel. Al méér dan 10.000 webshops verzenden efficiënter met SendCloud. Join the revolution today! Checkout: Verhoog conversie door meerdere verzendopties aan te bieden Onderzoek heeft aangetoond dat meer dan 66% van alle klanten de checkout van een webwinkel al eens heeft verlaten vanwege onvoldoende/niet de gewenste verzendopties. Door je CCV Shop te koppelen met SendCloud, koppel je meteen ook met alle grote vervoerders in de markt, waardoor je alle mogelijke verzendopties kan aanbieden aan je klanten. Met onze afhaalpunten kiezer kunnen jouw klanten zelfs eenvoudig hun afhaalpunt naar keuze selecteren. Ondersteunde vervoerders: DHL DPD UPS PostNL bpost Colissimo Chronopost Austrian Post Van Straaten Post   Processing: Print verzendlabels in één klik Nadat je je CCV Shop gekoppeld hebt, worden orders automatisch in je SendCloud account geïmporteerd. Hier print je de bijhorende verzendlabels in slechts één klik. Heeft je klant vragen over de status van zijn bestelling? In ons dashboard vind je onmiddellijk de informatie die je nodig hebt.   Insure:  Verzeker je pakketten tegen schade of verlies Regelmatig gaan er pakjes verloren of geraken deze beschadigd. Stel automatisch in tot welk bedrag je zendingen verzekerd moeten zijn.  Raakt je pakket dan zoek of beschadigd, dan krijg je het aankoopbedrag en de verzendkosten in ieder geval terug. Notify: Automatische tracking notificaties Houd je klanten op de hoogte over de status van hun bestelling met onze automatische Track & Trace notificaties. Pas zelf de inhoud en opmaak van de tracking notificaties aan met onze editor. De notificaties worden bovendien automatisch in juiste taal uitgestuurd. Returns: Bied een gebruiksvriendelijke retouroplossing Creëer eenvoudig je persoonlijke retourportaal waar zowel jij als je klant retouren eenvoudig en efficiënt kunnen afhandelen. Dankzij ons retour overzicht behoud je steeds het overzicht over inkomende retouren. SendCloud Plus: Nog sneller en efficiënter orders verwerken Verwerk orders nog sneller en efficiënter met SendCloud Plus. Wijs automatisch de juiste verzendmethode toe aan je orders door smart shipping rules in te stellen. Pick en pack orders nog sneller m.b.v. picklijsten, (on-screen) pakbonnen en barcodescanners. OVER SENDCLOUD SendCloud streeft iedere dag naar het eenvoudiger en efficiënter maken van het verzenden van jouw producten. Ons team staat voor continue innovatie en volledige optimalisatie van het verzendproces. Mocht je vragen hebben, neem dan gerust contact op door te mailen naar contact@sendcloud.sc. Wij staan graag voor je klaar!
Developer: SendCloud

SendCloud

Gratis

CCV Shop

Beslist.nl

Beslist is dé snelle, groeiende en innovatieve vergelijkingssite in België en Nederland. Dagelijks bezoeken ruim 500.000 mensen de website. Maandelijks zijn dat meer dan 4,1 miljoen bezoekers.Indrukwekkende feiten over Beslist:    4,1 miljoen bezoekers per maand.    Meer dan 500.000 bezoekers per dag.    22,4% Nederlanders bezoekt Beslist maandelijks.    Meer dan 10.005 aangesloten webshops.De mogelijkheden op BeslistEen Starters Account op Beslist is gratis. Er worden bovendien geen setup- en cpc (cost per click)-kosten in rekening gebracht. Met een Pro Account krijg je een uitgebreidere presentatie. Hiervoor worden een cpc-tarief en een vast bedrag per jaar gerekend.Voorwaarden Starters AccountJe kunt jouw shop gratis aanmelden bij Beslist als je voldoet aan de volgende voorwaarden: Je bent ingeschreven bij de Kamer van Koophandel of Kruispuntbank van Ondernemingen (KBO). Je richt zich op de Nederlandse en/of Belgische markt en je verkoopt nieuwe producten aan consumenten. Diensten en producten gericht op bedrijven zijn uitgesloten van opname op Beslist. Erotische artikelen: op dit moment enkel toegestaan middels een Pro Account. Je promoot geen tabak of gerelateerde producten. Jouw producten hebben een unieke productidentificatie zoals bijvoorbeeld SKU-, ISBN- of EAN-code. Alleen dan kunnen wij de producten in de juiste productcategorie plaatsen. Is dit niet het geval dan zijn de producten veel minder goed zichtbaar op de site. In dat geval adviseren wij je voor een Pro Account te kiezen.Wil je ook jouw producten aanbieden op deze populaire vergelijkingssite? Maak een account aan bij Beslist en profiteer van extra verkopen! 
Developer: CCV Shop

Beslist.nl

Gratis

CCV Shop

Producteigenschappen

Met de Producteigenschappen app kun je zelf producteigenschappen aanmaken en deze toewijzen aan een product. Hierdoor: Voorkom je productvragen en creëer je vertrouwen omdat de klant specifieke informatie kan vinden over producten Is jouw productaanbod makkelijker scanbaar voor bezoekers waardoor ze sneller overgaan tot aankoop Zet je een basis neer om filters en vergelijkers te gebruikenVoorbeeld: smartphonesVerkoop je diverse soorten smartphones en wil je graag de specifieke eigenschappen per model aanduiden? Dan kun je producteigenschappen zoals schermdiagonaal, besturingssysteem, resolutie en werkgeheugen toekennen aan iedere smartphone. Zo kan een klant gemakkelijk zien welke smartphones er wel of niet aansluiten bij zijn wensen.Voorbeeld: plantenVerkoop je planten in allerlei soorten en maten en hebben veel planten andere eigenschappen? Ken dan aan iedere soort plant producteigenschappen toe zoals standplaats (licht of donker), grootte bij volgroeiing, waterbehoefte en bloei (groene of bloeiende plant) waardoor de klant eenvoudig kan zien welke planten wel of niet voor hem geschikt zijn.Producteigenschappen als filteroptieAls je producteigenschappen toevoegt aan jouw producten, kun je ook filters toevoegen aan je webshop zodat klanten daadwerkelijk producten kunnen filteren op basis van de eigenschappen die je hebt toegekend. Dit filter kan je activeren via Startpunt > Mijn webshop > Instellingen > Layout > Productfilters. Zie je de optie Productfilters hier niet staan? Dan dien je eerst de gratis app Productfilters te installeren via onze App Store.
Developer: CCV Shop

Producteigenschappen

Gratis

Cookies

CCV Shop maakt gebruik van cookies. Hierdoor kunnen wij je de nodige functionaliteiten bieden en tevens jouw gebruikservaring verbeteren. Als je onze website bezoekt, ga je akkoord met onze cookieverklaring.

Kies je cookies
Accepteer alle cookies
Voor meer informatie kun je kijken in onze cookieverklaring