CCV Shop

Qwerty

Qwerty B.V. is een toonaangevende full-service distributeur en dropshipment leverancier van computer hardware en software, componenten, randapparatuur en multimedia. Resellers in de ICT-sector vinden bij Qwerty een compleet assortiment van gerenommeerde merken. Via CCV Shop kunt u gebruik maken van de automatische koppeling met de productfeed van Qwerty zodat u eenvoudig onze producten kunt verkopen aan klanten onder uw eigen bedrijfsnaam en waarbij Qwerty de producten uitlevert.U bepaalt zelf uw eigen winstmarge. Qwerty genereert de pakbon met uw bedrijfslogo. Bestellingen voor 16.00 uur worden de volgende dag (indien voorradig) geleverd bij de eindgebruiker. Na goedkeuring van krediet kunnen bestellingen via automatische incasso worden afgerekend. Qwerty levert uitsluitend kwaliteitsproducten. Als reseller van Qwerty bent u altijd verzekerd van een goede service en garantie!Voor het gebruik van de automatische koppeling met de productfeed bij CCV Shop hanteert Qwerty eenmalig een instapfee van €24,95 (excl. BTW). Voor dit bedrag maken we tevens een account voor u aan waarmee u 24 uur per dag op de website www.qwerty.eu de actuele orderstatus kunt bekijken en de fase van uitlevering via track-and-trace. Ook bieden we u van maandag t/m vrijdag van 08:30 uur tot 17.30 uur telefonische ondersteuning bij vragen via telefoonnummer +31 (0)412 691123. Zodra wij de betaling van de instapfee ontvangen hebben en het account geactiveerd is, ontvangt u van ons een activatiecode voor de productfeed bij CCV Shop.Reseller worden? Vraag direct een activatiecode aan via verkoop@qwerty.eu of neem contact met ons op via +31 (0)412-691123.
Developer: CCV Shop

Gratis

Eenvoudig te installeren App. welke direct een positieve bijdrage levert aan de conversie. Inmiddels hebben we veel klanten op eenvoudige wijze kunnen overtuigen de producten in de winkelwagen alsnog aan te schaffen. Absoluut een aanrader!   Zet automatisch verlaten winkelwagens om in orders Herinner bezoekers aan hun verlaten winkelwagen Verhoog direct je omzet met deze app Waarom Verlaten Winkelwagen? Uit onderzoek blijkt dat gemiddeld 74% van alle gevulde winkelwagentjes verloren gaat. Denk daar eens over na. Voor elke 100 potentiële klanten, zullen er 74 je webshop verlaten zonder te kopen. Hoeveel meer omzet zou je genereren wanneer je deze klanten kunt overtuigen om toch bij je te kopen? Met de 'Verlaten Winkelwagen' app kun je voortaan je klanten een 2e aankoopkans geven. Een klant vindt bijvoorbeeld een geweldig product in uw winkel en heeft zeker de intentie te kopen. Echter, bij de laatste checkout pagina krijgt hij twijfels. Misschien kond hij z'n creditcard niet vinden of moest hij plots achter zijn computer vandaan. Dit is waar 'Verlaten Winkelwagen' in beeld komt. Zonder dat je iets hoeft te doen zal 'Verlaten Winkelwagen' de klant een korte tijd later per e-mail herinneren aan zijn bestelling en hem vragen om terug te komen om de bestelling te voltooien. Dit werkt omzetverhogend!   Hoe werkt het? De app is eenvoudig te koppelen met CCV Shop. Met diverse tijdsintervallen zorgen wij ervoor dat je klanten per e-mail herinnerd worden aan hun achtergelaten winkelwagen. De inhoud van het winkelwagentje en een link naar je webshop (met gevulde winkelwagen) zetten we standaard in de e-mailtekst. Je kunt zelf de inhoud van de e-mail verder vormgeven om je klanten te overtuigen alsnog de bestelling te plaatsen. De klant kan vervolgens eenvoudig de bestelling afronden. - Installatiehandleiding Lees hier onze installatiehandleiding - Functies Afzender e-mailadres is aanpasbaar Uw bedrijfsnaam is aanpasbaar Onderwerp van de e-mail is aanpasbaar Verschillende tijdsintervallen Statistieken van alle verzonden e-mails Iedere verzonden e-mail aan uw klanten ontvang je in je eigen inbox Google Analytics tracking - bekijk de klicks die vanaf de verlaten winkelwagen mail komen   - Support Voor vragen en ondersteuning over deze Verlaten Winkelwagen app kunt u contact opnemen met onze partner Combidesk via support@combidesk.com Bij installatie gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van Combidesk. Deze app is powered by Combidesk  
Developer: Combidesk

€ 9,95 per maand

ReloadSEO • Maak je productassortiment 100% zoekmachine vriendelijk • Directe feedback met concrete tips op productniveau • Meer gratis verkeer vanuit de zoekmachines. En lagere advertentiekosten. "In 95% van de onderzochte webwinkels is het productassortiment niet geoptimaliseerd voor zoekmachines. Met ReloadSEO versla je elke concurrent met de vindbaarheid van je producten in Google" Waarom ReloadSEO? Met ReloadSEO versla je elke concurrent met de vindbaarheid in Google. ReloadSEO geeft op productniveau concrete feedback op je productteksten. Wij geven exact aan op welke plekken je extra zoekwoorden kan verwerken. Met ReloadSEO maak jij je productassortiment 100% SEO-proof voor betere vindbaarheid, meer bezoekers en meer klanten. (en minder advertentie kosten!) Hoe werkt het? ReloadSEO geeft direct feedback op je productteksten door middel van een koppeling met het ReloadSEO systeem. Je teksten worden real-time automatisch gecontroleerd door ons algoritme op alle bekende SEO-regels. Zo zie je per product hoeveel % je product SEO-proof is. Extra voordelen ReloadSEO Productteksten die SEO geoptimaliseerd zijn scoren ook een hogere Keyword Quaility Score in Google Adwords. En dat betekent lagere kosten per click (CPC). Door het toenemen van de posities in de zoekmachines ben je minder afhankelijk van adverteren. En zo heb je meer omzet door meer verkeer uit de zoekmachines. Van sterkere SEO posities kun je vele jaren plezier van hebben. En komt Google met een nieuwe algoritme update voor haar zoekmachine? Dan ReloadSEO geeft exact aan wat je moet doen om je productassortiment weer 100% SEO proof te maken. Over ons als partner We zijn 3 online ondernemers uit Groningen en hebben veel ervaring met eCommerce en SEO. We zijn erg blij met dat we onze oplossing ook hebben mogen koppelen aan CCV Shop. Inmiddels zijn er door ReloadSEO.com meer dan 150.000 producten geanalyseerd op zoekmachine vriendelijkheid. Kosten 0 - 5000 producten (SKU's) = € 14,95 p.m. 5001 > producten (SKU's) = € 19,95 p.m. Support Wij houden van feedback! Voor wensen, vragen en ondersteuning kunt u contact opnemen via support@reloadseo.com. Handleiding: https://www.reloadseo.com/wp-content/uploads/2016/04/Handleiding-CCV.pdf
Developer: ReloadSEO

€ 14,95 per maand

SENDCLOUD | EUROPA'S NUMMER 1 VERZENDTOOL SendCloud is de nummer 1 verzendtool voor webshops. Met SendCloud print je je verzendlabels in één klik en kan je eenvoudig je pakjes verzenden met meerdere vervoerders zoals  DPD, DHL, UPS, PostNL, Bpost, ... VOORDELEN VOOR JOU ALS WEBSHOP  Tijdsbesparende verzendtool Optimaliseer je volledige verzendproces met SendCloud. Van het importeren van bestellingen, het afprinten van verzendlabels, het automatisch verzenden van Track & Trace mails tot het automatisch afhandelen van retourzendingen. Met SendCloud automatiseer je elke stap in je verzendproces. Bied meerdere verzendopties en verhoog conversie  Onderzoek heeft aangetoond dat 67% van je bezoekers de webshop verlaat tijdens het checkout proces. Daarom is het belangrijk meerdere verzendopties aan te bieden die aansluiten op de behoeftes van jouw klanten.   Bespaar op je verzendkosten   FEATURES Plug & Print Verbind je webshop met meerdere vervoerders. Kies welke verzendmethodes en vervoerders bij de wensen van jouw klant passen. Creëer en print je verzendlabels in slechts één klik. Choose & Convert Bied je klanten meerdere verzendmethodes in jouw checkout   ​Send & Engage Informeer je klanten proactief over de status van hun bestelling. Verzend niet alleen een e-mail wanneer je het pakje verzendt, maar hou je klant op de hoogte tijdens het volledige verzendproces. Informeer je klant wanneer hun bestelling klaar is om verzonden te worden en wanneer hun bestelling is afgeleverd. Deze mails kunnen volledig gepersonaliseerd worden en zijn beschikbaar in meerdere talen. Click & Return Creëer jouw eigen gepersonaliseerd retourportaal waar jouw klanten eenvoudig hun retour kunnen aanmelden en het retourlabel kunnen printen. Op deze manier vereenvoudig je het retourproces voor zowel je klant als voor jezelf en verbeter je de customer experience. Bovendien heb je altijd inzicht in bestellingen die retour komen.   VOORDELEN VOOR JOUW KLANTEN Bied meerdere verzendopties aan en verhoog zo conversie in je webshop. Thuislevering Afhaalpuntlevering Expresslevering Same day levering Zaterdaglevering Avondlevering OVER SENDCLOUD SendCloud streeft iedere dag naar het eenvoudiger en goedkoper maken van het verzenden van jouw producten. Ons team staat voor continue innovatie en volledige optimalisatie van het verzendproces. Mocht je vragen hebben, neem dan gerust contact op door te mailen naar contact@sendcloud.sc. Wij staan graag voor je klaar!
Developer: SendCloud

Gratis