De waarde van uw webshop of bedrijf Deze Waarde-App neemt u stap voor stap mee in het bepalen van de waarde van uw Webshop. Dit is handig als u er op termijn aan denkt uw webshop te verkopen, maar de waardeindicatie is ook performance indicator voor de ontwikkeling van de webshop. Hoe werkt de Waarde App? Deze Waarde-App neemt je stap voor stap mee in het bepalen van de waarde van je Webshop. Allereerst worden gegevens van Google Analytics ingeladen om zaken als bezoekers, conversie te bepalen. Koppel je Google Analytics liever niet, of gebruik je een andere analytics library? Dan kun je deze gegevens ook zelf invullen. Als de gegevens zijn ingeladen wordt er door middel van een vragenlijst een risicoanalyse gemaakt. Deze analyse geeft inzicht in hoe risicovol uw onderneming is voor een eventuele nieuwe eigenaar. Om de waarde verder te bepalen is een prognose nodig voor de komende 3 jaar. We kunnen uw omzet door laten groeien met een vast percentage per jaar, of u vult zelf een gedetailleerde prognose is van verkopen, inkoopkosten en andere lasten. Als de kenmerken van uw shop bekend zijn, en de progonose is ingevuld, dan berekend de App een Waarde van uw webshop!  Over WebshopOvername.nl Voor meer informatie over webshopwaarde en/of de verkoop van uw webshop kijkt u op: WebshopOvername.nl Voor vragen over de App Bij vragen kunt u het contactformulier in de App gebruiken, mailen naar contact@webshopovername.nl of bellen met 020-2184499.   Let op: De waardebepalingen zijn altijd indicatief en er kunnen geen enkele rechten aan de waardeindicatie worden ontleend.
Developer: Tappaya Ventures B.V.

Gratis

Shopfeedz biedt u de tooling om uw productcatalogus te analyseren en te optimaliseren. U als geen ander bent expert over uw voorraad en de marges die daarbij horen. Met die kennis bent u in staat een optimale campagne samen te stellen waarmee u gaat publiceren richting vergelijkingssites.   Via het Shopfeedz Marketing+ pakket staan we klaar om u extra ondersteuning te geven op het gebied van Online Marketing. Geen ‘uurtje factuurtje’ maar ‘fixed price’ ondersteuning via Marketing Minuten die u maandelijks afneemt.   Het Shopfeedz Marketing+ pakket kost 29,90 euro ex BTW per maand. Daarbij inbegrepen zit de standaard Shopfeedz functionaliteit plus iedere maand 15 nieuwe Marketing Minuten die een jaar geldig zijn. Heeft u in een maand geen ondersteuning nodig gehad dan neemt u de minuten gewoon mee naar de volgende maand.   In goed overleg bepalen we eerst met u het vraagstuk en hoeveel minuten daarvoor nodig zijn om u te voorzien met een oplossing. We leveren onze uiterste inspanning om via onze kennis en ervaring u te voorzien van een oplossing waarmee u verder kan. Voldoet de oplossing niet aan uw verwachting dan blijven de minuten staan want we willen alleen maar tevreden klanten.   Indien het vraagstuk groter is dan de minuten die daar tegenover staan doen we u een passend voorstel. Bepaalde vraagstukken zoals bijvoorbeeld een SEO website scan kunnen we prima ‘fixed price’ aanbieden.   U mag ons alles vragen en in goed overleg met u gaan we de uitdaging aan. Om u een idee te geven wat u allemaal op uw pad kunt tegenkomen:   Advertentiegroepen bij AdWords Advertentievoorbeeld en Diagnose bij AdWords Advertentie extensies bij AdWords AdWords campagne Affiliate Marketing Backlinks Callout extensies bij AdWords Content Marketing Conversie CPC CPC bij AdWords CPM CTR CTR bij AdWords CPS Dagbudget bij AdWords Description Display netwerk Dynamische zoekadvertenties eCPC (Effective Cost Per Click) Filters bij AdWords Google Shopping Header tags Highlight extensies AdWords Hoe werkt AdWords? Hyperlinks Impressies bij online adverteren Inbound links Inbound Marketing Kwaliteitsscore Landingspagina's Linkbuilding Long Tail zoekopdrachten Merchant Centre Meta description Optimaliseren AdWords Organische zoekresultaten PPC Remarketing SEA SEO SERP Sitelinks Sitelinks bij AdWords Stickiness Targeting bij AdWords Title Tag website Uitbesteden AdWords of zelf doen Uitbesteden SEO of zelf doen Vertoningen Wijzigingsgeschiedenis AdWords Zoeknetwerk Google Zoektypen zoekwoorden AdWords Zoekwoordplanner AdWords Begin vandaag nog met het opbouwen van ’Marketing Minutes’ via het Shopfeedz Marketing plus pakket.  
Developer: Bois IT

€ 29,90 per maand

Why 2dehands app? The 2dehands app is a quick and easy way how to sell highly targeted products, build the brand awareness and increase traffic to your webshop. 2dehands feed makes 2dehands advertising easy and provides 2dehands product data import as friendly as possible. With 2dehands feed, you can place and update ads on 2dehands automatically on regular basis. Benefits of the 2dehands app Automatic CPC optimization option - enables you to display your product advertisements on the 2dehands top positions. 2dehands API product data synchronization - your 2dehands Advertisements are updated whenever there is any product data change. Filter and export selected products based on an attribute or a category filtering. For more details check Koongo documentation. How does the app work? The 2dehands app allows you to advertise and sell easily on the 2dehands channel. To set up the 2dehands app please follow the steps below: Install the 2dehands app in your CCV shop by clicking the INSTALL button above and follow the installation process. After successful installation, continue with setting your 2dehands feeds up. Here is the link to the 2dehands integration manual. In case you need any assistance please contact Koongo representative at support@koongo.com. Note The 2dehands app is limited to 5000 products. For unlimited product option please install also the Feed and Affiliate Marketing Tool app. Support Questions, ideas or feedback? You're always welcome to contact the Koongo representative. Do you need the Koongo documentation? Check the Koongo User Guide. About Koongo The Koongo story has begun in spring 2007, originally known as NoStress Commerce company, we targeted to Magento users. In that time we created the community portal Magento.CZ to increase the popularity of Magento platform in the Czech and the Slovak Republic. The Koongo brand was introduced in 2013 and since then, we focused on the feed and affiliate marketing. In 2014 we announced a new product Koongo as a Service with the first integrations available for several shopping platforms. The Koongo apps for CCV Shop was introduced in 2015. To get more information about Koongo please visit www.koongo.com.
Developer: Koongo

€ 19,95 per maand

Why Beslist.nl app? The Beslist.nl app is a quick and easy way how to sell your products on the Beslist channel, build your brand awareness and increase the traffic to your CCV Shop store. The Beslist order synchronization functionality provides the product data export and the order synchronization as user-friendly as possible. Benefits of the Beslist.nl app Beslist product data and order sync API integration - the API connection is responsible for the smooth processing of product data and orders placed on the Beslist channel. The Beslist order is uploaded to the connected CCV Shop store, the related product stock is updated accordingly. The shipment information is synchronized in both directions - the Beslist channel and CCV Shop store. Google Analytics Integration - the app can be easily integrated with the Google Analytics service - it allows you to analyze the performance statistics of your products. Advanced product data modification - adjust the product price, use dynamic transformation, set up various export conditions, etc. Advanced filtering option - filter and export selected product data based on an attribute or a category filtering. Free trial available - you can test the Beslist app within the month of the app installation for free! How does the app work? The Beslist.nl app allows you to advertise and sell easily on the Beslist channel. To set up the Beslist.nl app please follow the steps below: Install the Beslist.nl app in your CCV Shop by clicking the INSTALL button above and follow the installation process. After successful app installation, continue with setting your Beslist feeds up. Here is the link to the Beslist integration manual. Turn the order synchronization ON in your Koongo account. Please contact the Koongo representative for the Beslist order synchronization setup. Note The Beslist.nl app is limited to 5000 products. For unlimited product option please install also the Feed and Affiliate Marketing Tool app. Support Questions, ideas or feedback? You're always welcome to contact the Koongo representative. Do you need the Koongo documentation? Check the Koongo User Guide. About Koongo The Koongo story has begun in spring 2007, originally known as NoStress Commerce company, we targeted to Magento users. In that time we created the community portal Magento.CZ to increase the popularity of Magento platform in the Czech and the Slovak Republic. The Koongo brand was introduced in 2013 and since then, we focused on the feed and affiliate marketing. In 2014 we announced a new product Koongo as a Service with the first integrations available for several shopping platforms. The Koongo apps for CCV Shop was introduced in 2015. To get more information about Koongo please visit www.koongo.com.
Developer: Koongo

€ 29,95 per maand

Why Marktplaats Admarkt app? The Marktplaats Admarkt app is a quick and easy way how to sell highly targeted products, build the brand awareness and increase traffic to your webshop. Marktplaats Admarkt feed makes Marktplaats advertising easy and provides Admarkt product date import as friendly as possible. With Marktplaats Admarkt feed you can place and update ads on Marktplaats automatically on regular basis. Benefits of the Marktplaats Admarkt app Automatic CPC optimization option - enables you to display your product advertisements on the Marktplaats Admarkt top positions. Admarkt API product data synchronization - your Admarkt Advertisements are updated whenever there is any product data change. Filter and export selected products based on an attribute or a category filtering. For more details check Koongo documentation. How does the app work? The Marktplaats Admarkt app allows you to advertise and sell easily on the Marktplaats channel. To set up the Marktplaats Admarkt app please follow the steps below: Install the Marktplaats Admarkt app in your CCV shop by clicking the INSTALL button above and follow the installation process. After successful installation, continue with setting your Admarkt feeds up. Here is the link to the Admarkt integration manual. In case you need any assistance please contact Koongo representative at support@koongo.com. Note The Marktplaats Admarkt app is limited to 5000 products. For unlimited product option please install also the Feed and Affiliate Marketing Tool app. Support Questions, ideas or feedback? You're always welcome to contact the Koongo representative. Do you need the Koongo documentation? Check the Koongo User Guide. About Koongo The Koongo story has begun in spring 2007, originally known as NoStress Commerce company, we targeted to Magento users. In that time we created the community portal Magento.CZ to increase the popularity of Magento platform in the Czech and the Slovak Republic. The Koongo brand was introduced in 2013 and since then, we focused on the feed and affiliate marketing. In 2014 we announced a new product Koongo as a Service with the first integrations available for several shopping platforms. The Koongo apps for CCV Shop was introduced in 2015. To get more information about Koongo please visit www.koongo.com.
Developer: Koongo

€ 19,95 per maand

Koppel uw CCV Shop met BizzCloud kassa binnen 1 minuut Ontdek de vele voordelen van een CCV Shop met een gekoppelde BizzCloud Kassa. U kunt direct aan de slag want onze slimme koppeling neemt u vrijwel al het werk uit handen. Zo wordt alle artikel, prijs en voorraad informatie automatisch in BizzCloud overgenomen om vervolgens perfect met elkaar afgestemd te blijven, zodat u altijd in uw kassa en uw CCV Shop over de juiste voorraadstanden en artikel informatie beschikt. Het BizzCloud platform biedt een perfecte basis om al uw werkzaamheden te automatiseren. BizzCloud is een complete, geïntegreerde ERP oplossing en is zo voordelig dat ook kleine bedrijven met beperkte budgetten toch op een slimme en moderne manier kunnen werken. Wat houdt de koppeling in? Uw webshop producten worden gekopieerd naar BizzCloud  en daarna worden product updates in uw webshop automatisch doorgezet naar BizzCloud Webshop verkopen worden automatisch als verkooporders in BizzCloud verwerkt Bij een webshop verkoop wordt direct de voorraad in BizzCloud bijgewerkt, en omgekeerd wordt ook bij een (kassa)verkoop in BizzCloud de voorraadstand in uw webshop meteen bijgewerkt. Uw voorraadstanden kloppen dus altijd. Nieuwe webshop klanten worden ook meteen in BizzCloud aangemaakt. Of, indien het een bestaande relatie betreft, wordt deze stap overgeslagen. Snelle en makkelijke installatie  De installatie is volledig geautomatiseerd. U kunt tijdens de installatie kiezen of dat u een bestaande of nieuwe klant van BizzCloud bent. Indien u een nieuwe klant bent, zal automatisch een gratis account worden aangemaakt en de connector worden geinstalleerd. En indien u een bestaande klant bent zal alleen de connector worden geinstalleerd. BizzCloud biedt een complete en voordelige oplossing Een zeer complete BizzCloud kassa oplossing is er al vanaf E 27,50 per maand, en daarnaast kunt u ook nog kiezen voor onze CRM, facturatie, voorraad management en zelfs project en productie management en boekhoud oplossingen. Dat alles vanaf E 7.50 per module of per gebruiker per maand. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via sales@bizzcloud.nl of een kijkje nemen op onze website www.bizzcloud.nl/ccvshop Bij de installatie en of het gebruik van de koppeling gaat u akkoord met de algemene voorwaarden van BizzCloud.
Developer: BizzCloud

Gratis

Why Miinto app? The Miinto app is a quick and easy way how to sell your products on the Miinto channel, build your brand awareness and increase the traffic to your CCV Shop store. The Miinto order synchronization functionality provides the product data export and the order synchronization as user-friendly as possible. Not the ordinary web shop but a fashion collective. The Miinto concept is based on collaboration with shop owners and brands giving them the opportunity of selling online in a wiser way. Miinto is hosting more than thousand physical boutiques offering a wide selection of styles while giving consumers the convenient way of still shopping local. The partnership between Miinto, shops and brands is done by integration of POS systems, ordering systems and web shops sharing knowledge and optimizing sales. Benefits of the Miinto app Miinto product data and order sync API integration - the API connection is responsible for the smooth processing of product data and orders placed on the Miinto channel. The Miinto order is uploaded to the connected CCV Shop store, the related product stock is updated accordingly. The shipment information is synchronized in both directions - the Miinto channel and CCV Shop store. Google Analytics Integration - the app can be easily integrated with the Google Analytics service - it allows you to analyze the performance statistics of your products. Advanced product data modification - adjust the product price, use dynamic transformation, set up various export conditions, etc. Advanced filtering option - filter and export selected product data based on an attribute or a category filtering. Free trial available - you can test the Miinto app within the month of the app installation for free! How does the app work? The Miinto app allows you to advertise and sell easily on the Miinto channel. To set up the Miinto app please follow the steps below: Install the Miinto app in your CCV Shop by clicking the INSTALL button above and follow the installation process. After successful app installation, continue with setting your Miinto feeds up. Here is the link to the Miinto integration manual. Turn the order synchronization ON in your Koongo account. Please contact the Koongo representative for the Miinto order synchronization setup. Note The Miinto app is limited to 5000 products. For unlimited product option please install also the Feed and Affiliate Marketing Tool app. Support Questions, ideas or feedback? You're always welcome to contact the Koongo representative. Do you need the Koongo documentation? Check the Koongo User Guide. About Koongo The Koongo story has begun in spring 2007, originally known as NoStress Commerce company, we targeted to Magento users. In that time we created the community portal Magento.CZ to increase the popularity of Magento platform in the Czech and the Slovak Republic. The Koongo brand was introduced in 2013 and since then, we focused on the feed and affiliate marketing. In 2014 we announced a new product Koongo as a Service with the first integrations available for several shopping platforms. The Koongo apps for CCV Shop was introduced in 2015. To get more information about Koongo please visit www.koongo.com.
Developer: Koongo

€ 9,95 per maand

Why Spartoo app? The Spartoo app is a quick and easy way how to advertise your products on the Spartoo channel, build your brand awareness and increase the traffic to your CCV Shop store. Spartoo.com is an e-commerce website specializing in shoes and clothing created in 2006 and based in Grenoble, France. The name of the company was inspired by the gladiator sandal or "spartiate" from the town of Sparte, a major power in ancient Greece. Spartoo was modeled after the American company Zappos, an online shoe retailer. Spartoo is now present in 30 European countries. They sell primarily footwear, but also carry ready-to-wear fashion for men and women. Benefits of the Spartoo app Submission to Spartoo using URL connection - your product data are always up-to-date on the Spartoo channel. Optimize your ROI with Google Analytics - the app can be easily integrated with the Google Analytics service - it allows you to analyze the performance statistics of your products. Advanced product data modification - adjust the product price, use dynamic transformation, set up various export conditions, etc. Advanced filtering option - filter and export selected product data based on an attribute or a category filtering. Free trial available - you can test the Spartoo app within the month of the app installation for free! How does the app work? The Spartoo app allows you to advertise easily on the Spartoo channel. To set up the Spartoo app please follow the steps below: Install the Spartoo app in your CCV Shop by clicking the INSTALL button above and follow the installation process. After successful app installation, continue with setting your Spartoo feed up. Here is the link to the Spartoo integration manual. If you have any questions or need any assistance please contact the Koongo representative. Note The Spartoo app is limited to 2000 products. For unlimited product option, you can use the Feed and Affiliate Marketing Tool app. Support Questions, ideas or feedback? You're always welcome to contact the Koongo representative. Do you need the Koongo documentation? Check the Koongo User Guide. About Koongo The Koongo story has begun in spring 2007, originally known as NoStress Commerce company, we targeted to Magento users. In that time we created the community portal Magento.CZ to increase the popularity of Magento platform in the Czech and the Slovak Republic. The Koongo brand was introduced in 2013 and since then, we focused on the feed and affiliate marketing. In 2014 we announced a new product Koongo as a Service with the first integrations available for several shopping platforms. The Koongo apps for CCV Shop was introduced in 2015. To get more information about Koongo please visit www.koongo.com.
Developer: Koongo

€ 9,95 per maand

Voor deze koppeling heb je een ActiveCampaign account nodig. Deze kun je hier gratis uitproberen. Meer dan 350.000 mensen wereldwijd maken gebruik van de diensten van ActiveCampaign. Geen wonder, want deze organisatie heeft naast plezier ook kwaliteit hoog in het vaandel staan. De combinatie hiervan maakt werken met ActiveCampaign zowel prettig als efficiënt. Probeer de koppeling tussen CCV Shop en ActiveCampaign tot het einde van deze maand gratis uit. Nog geen ActiveCampaign account? Probeer het hier gratis uit. - FUNCTIONALITEITEN VAN ACTIVECAMPAIGN Drag & Drop Interface Mobiel vriendelijke Gratis templates Gratis hosting voor afbeeldingen Ontwerp prachtige campagnes Automatiseer je marketing - FUNCTIONALITEITEN VAN DE KOPPELING Deze koppeling stuurt aanmeldingen voor de nieuwsbrief, bestaande e-mailadressen en gegevens van klanten van uw CCV Shop automatisch door naar ActiveCampaign voor het versturen van nieuwsbrieven. Zo voorkomt u handmatig overtypen. De klantgegevens worden in een ActiveCampaign mailinglijst naar keuze gekopieerd. Alleen de 'Aangemeld via website' mailinglijst wordt overgenomen naar ActiveCampaign. Bij een eerstvolgende aanmelding of bestelling worden de bestaande e-mailadressen uit CCV Shop overgenomen naar ActiveCampaign. Je bespaart tijd, werkt efficiënter en verhoogt je werkplezier. - INSTALLEREN Stap 1: klik op 'Installeren' en bij stap 1 op 'verder' Stap 2: klik op 'verbind je ActiveCampaign account' Stap 3: voer hieronder de URL van je API en je API sleutel in. Deze kun je vinden in je ActiveCampaign account onder My Settings (rechtsboven) en dan scherm Developer Stap 4: selecteer je mailinglijst en installeer de koppeling (let op: zorg dat je in ActiveCampaign minimaal 1 mailinglijst hebt aangemaakt. Heb je dit nog niet ga naar je account, klik op 'Lists' en rechtboven op 'Add new list') - OPMERKINGEN Deze koppeling wordt iedere 30 minuten (meestal eerder) gesynchroniseerd. Wijzigingen in e-mailadressen en gegevens van klanten in uw CCV Shop worden vooralsnog niet automatisch bijgewerkt in ActiveCampaign en omgekeerd. Wij zijn gek op feedback! Wensen? Stel ze hier. Voor vragen en ondersteuning over ActiveCampaign kunt u contact opnemen met onze partner Combidesk via support@combidesk.com Bij installatie gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van Combidesk. Deze ActiveCampaign integratie is powered by Combidesk App login - specificaties >>
Developer: Combidesk

€ 5,00 per maand

Probeer gratis* uit! Koppeling met CASH Deze koppeling koppelt CCV Shop met het Cash boekhoudpakket. Met deze koppeling is het mogelijk om betaalde bestellingen uit CCV Shop automatisch door te zetten naar: *) Cash journaalposten of *) Cash bestellingen Specialist webwinkel - boekhoudsysteem koppelingen webwinkelfacturen.nl is dag en nacht bezig met het koppelen van webwinkels aan boekhoudsystemen. Daardoor zijn wij op dit gebied de specialist in Nederland, en dat betekent voor jou: - dat kortingen in je facturen netjes worden verwerkt - dat de BTW correct staat vermeld, ook bij internationale verkoop (ICP) - en dat wij je bestellingen met terugwerkende kracht in je boekhoudsysteem kunnen zetten Indien je boekhoudpakket geschikt is voor België, is de koppeling ook in staat CCV Shop webwinkeliers uit België te koppelen. Deze koppeling koppelt je CCV webwinkel met je Cash boekhoudsysteem. Hiermee bespaar je tijd, voorkom je fouten en creëer je 'peace of mind'. Belangrijk Met deze koppeling kun je een onbeperkt aantal facturen versturen en wij verzorgen een gratis migratie. De handleiding kun je hier vinden. Neem voor eventuele vragen contact op met webcare@webwinkelfacturen.nl. Wat wordt er gekoppeld? - Bestelinformatie producten (productnaam, aantal, bedrag van de bestelregel en de btw) - Verzendkosten - Kortingen, zowel kortingscodes als webwinkelwagen kortingen - Klantgegevens (naam, adres) Benodigdheden Voor deze koppeling zijn accounts bij CCV Shop en Cash nodig. De prijs voor deze accounts is NIET inbegrepen in de prijs van de koppeling. * CCV Shop maakt het mogelijk deze koppeling gratis uit te proberen tot het einde van de maand waarin je de koppeling activeert.
Developer: webwinkelfacturen.nl

€ 9,50 per maand

Why Twenga app? The Twenga app is a quick and easy way how to advertise your products on the Twenga channel, build your brand awareness and increase the traffic to your CCV Shop store. Twenga.com is an online open shopping search engine. In 2006, Bastien Duclaux and Cédric Anès created Twenga, meaning "straight to the goal" in Swahili according to the company's website, as a unique website which would bring together "all online products and stores in one place." Twenga's 14 websites in ten different languages display nearly 300 million products for 200,000 online shops. The company states it is the "open shopping platform with the largest selection online." Benefits of the Twenga app Submission to Twenga using URL connection - your product data are always up-to-date on the Twenga channel. Optimize your ROI with Google Analytics - the app can be easily integrated with the Google Analytics service - it allows you to analyze the performance statistics of your products. Advanced product data modification - adjust the product price, use dynamic transformation, set up various export conditions, etc. Advanced filtering option - filter and export selected product data based on an attribute or a category filtering. Free trial available - you can test the Twenga app within the month of the app installation for free! How does the app work? The Twenga app allows you to advertise easily on the Twenga channel. To set up the Twenga app please follow the steps below: Install the Twenga app in your CCV Shop by clicking the INSTALL button above and follow the installation process. After successful app installation, continue with setting your Twenga feed up. Here is the link to the Twenga integration manual. If you have any questions or need any assistance please contact the Koongo representative. Note The Twenga app is limited to 2000 products. For unlimited product option, you can use the Feed and Affiliate Marketing Tool app. Support Questions, ideas or feedback? You’re always welcome to contact ​the Koongo representative. Do you need the Koongo documentation? Check the Koongo User Guide. About Koongo The Koongo story has begun in spring 2007, originally known as NoStress Commerce company, we targeted to Magento users. In that time we created the community portal Magento.CZ to increase the popularity of Magento platform in Czech and Slovak Republic. The Koongo brand was introduced in 2013 and since then, we focused on the feed and affiliate marketing. In 2014 we announced a new product Koongo as a Service with the first integrations available for several shopping platforms. The Koongo apps for CCV Shop was introduced in 2015. To get more information about Koongo please visit www.koongo.com.
Developer: Koongo

€ 9,95 per maand

Why Google Shopping app? The Google Shopping app is a quick and easy way how to advertise your products on the Google channel, build your brand awareness and increase the traffic to your CCV Shop store. Benefits of the Google Shopping app Submission to Google Shopping using URL/FTP connection - your product data are always up-to-date on the Google Shopping channel. Optimize your ROI with Google Analytics - the app can be easily integrated with the Google Analytics service - it allows you to analyze the performance statistics of your products. Advanced product data modification - adjust the product price, use dynamic transformation, set up various export conditions, etc. Advanced filtering option - filter and export selected product data based on an attribute or a category filtering. Free trial available - you can test the Google app within the month of the app installation for free! How does the app work? The Google Shopping app allows you to advertise easily on the Google Shopping channel. To set up the Google Shopping app please follow the steps below: Install the Google Shopping app in your CCV Shop by clicking the INSTALL button above and follow the installation process. After successful app installation, continue with setting your Google feed up. Here is the link to the Google integration manual. If you have any questions or need any assistance please contact the Koongo representative. Note The Google Shopping app is limited to 2000 products. For unlimited product option, you can use the Feed and Affiliate Marketing Tool app. Support Questions, ideas or feedback? You’re always welcome to contact ​the Koongo representative. Do you need the Koongo documentation? Check the Koongo User Guide. About Koongo The Koongo story has begun in spring 2007, originally known as NoStress Commerce company, we targeted to Magento users. In that time we created the community portal Magento.CZ to increase the popularity of Magento platform in Czech and Slovak Republic. The Koongo brand was introduced in 2013 and since then, we focused on the feed and affiliate marketing. In 2014 we announced a new product Koongo as a Service with the first integrations available for several shopping platforms. The Koongo apps for CCV Shop was introduced in 2015. To get more information about Koongo please visit www.koongo.com.
Developer: Koongo

€ 9,95 per maand

Shopboost al geïnstalleerd? Stel het systeem naar jouw wensen in via het dashboard. Geef twijfelende bezoekers automatisch een verrassing en verkoop meer! •Veel webshopbezoeker kijken wel, maar kopen niet. Verras twijfelende bezoekers en verkoop meer •Kies zelf een verrassing, denk aan een gratis product, extra service of advies, gratis verzending of een kortingscode •Door de geavanceerde twijfeldetectie krijgen alleen twijfelende bezoekers de verrassing aangeboden.   "Gemiddeld plaatst 30% van de twijfelaars, na het krijgen van de verrassing, alsnog de bestelling"   Waarom Shopboost? Iedere webshop heeft 'last' van twijfelende bezoekers. Bezoekers die tijdens het bestelproces afhaken, een vol winkelwagentje achterlaten, lang blijven vergelijken tussen verschillende webshops, etc. Shopboost detecteert dit twijfelgedrag en biedt aan de twijfelende bezoeker automatisch een verrassing aan. Denk aan een gratis product, extra service of advies, gratis verzenden of een kortingscode. Dit maakt bezoekers enthousiast en daardoor verkoop je meer. Door de geavanceerde twijfeldetectie geef je alleen aan de twijfelende bezoekers een verrassing. Voordelen van Shopboost • Eenvoudig de conversie verbeteren: in een paar klikken in de webshop geïnstalleerd. • Pas via het dashboard zelf instellingen, teksten en kleuren aan. • Op basis van een conversie analyse is de twijfeldetectie specifiek voor de webshop instelbaar. • Vraag aan twijfelende bezoekers het e-mailadres (>50% van de twijfelende bezoekers vult zijn/haar e-mailadres in). • Download e-mailadressen van bezoekers die twijfelen en laat Shopboost automatisch herinneringen sturen. • Geschikt voor mobiel, tablet en desktop/laptop. Pakketten en Prijzen Shopboost is er voor elke webshop; groot en klein. Shopboost Gratis • Geschikt voor kleine webshops • Kleuren, teksten en instellingen beperkt aanpasbaar • Geef maandelijks 5 verrassingen weg Voor altijd gratis Shopboost Pro • Geschikt voor groeiende webshops • Kleuren, teksten een instellingen aanpasbaar • Automatische herinneringen • Breng Twitterprofiel en Facebookpagina onder de aandacht • Download e-mailadressen van bezoekers € 29,95 per maand Shopboost Maatwerk • Geschikt voor grote webshops • Alle functionaliteiten uit Shopboost Pro • Eventueel maatwerk vormgeving en maatwerk twijfel-analyse en -detectie • Op basis van specifieke wensen een voorstel op maat Een vast maandbedrag. Nader te bepalen. Benieuwd naar de meningen van klanten? Lees de reviews bij The Feedback Company.
Developer: Shopboost

Gratis

Voor deze koppeling heb je een Laposta account nodig. Deze kun je hier gratis uitproberen. Laposta is een nieuwsbriefprogramma waarmee je eenvoudig en snel professionele nieuwsbrieven kunt versturen. Met de makkelijke en veelzijdige drag & drop-editor maak je prachtige e-mails die ‘responsive’ zijn en in alle e-mailprogramma’s goed worden weergegeven. Na het versturen bekijk je live de resultaten. - Gratis gebruiken Tot 2000 relaties kun je Laposta gratis gebruiken. Je betaalt enkel voor de koppeling met CCV Shop. Voor deze koppeling heb je een Laposta account nodig. Deze kun je hier gratis aanvragen. - Deliverability Deliverability is de mate waarin een nieuwsbrief in de mailbox van de ontvangers terechtkomt. Een goede deliverability is heel belangrijk. Laposta doet alles op het technische vlak (SPF, DKIM, TLS, feedback loops) om hiervoor te zorgen. Maar belangrijker is misschien nog dat er geen ‘slechte’ mails (spam) via de servers van Laposta verzonden worden, omdat we automatisch de kwaliteit van lijsten en campagnes controleren. - Laposta in vergelijking met Mailchimp Laposta wordt vaak vergeleken met het Amerikaanse programma MailChimp. Van beide programma's kunt u tot 2000 relaties gratis gebruikmaken. En beide programma’s zijn uitstekend. Ten opzichte van MailChimp heeft Laposta een aantal voordelen, bijvoorbeeld: Interface in het Nederlands Live statistieken Super gebruiksvriendelijk Uitstekende Service - Installatiehandleiding Lees hier onze installatiehandleiding - Support Voor vragen en ondersteuning over deze Laposta app kunt u contact opnemen met onze partner Combidesk via support@combidesk.com Bij installatie gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van Combidesk. Deze app is powered by Combidesk
Developer: Combidesk

€ 5,00 per maand

CCV Shop

Qwerty

Qwerty B.V. is een toonaangevende full-service distributeur en dropshipment leverancier van computer hardware en software, componenten, randapparatuur en multimedia. Resellers in de ICT-sector vinden bij Qwerty een compleet assortiment van gerenommeerde merken. Via CCV Shop kunt u gebruik maken van de automatische koppeling met de productfeed van Qwerty zodat u eenvoudig onze producten kunt verkopen aan klanten onder uw eigen bedrijfsnaam en waarbij Qwerty de producten uitlevert.U bepaalt zelf uw eigen winstmarge. Qwerty genereert de pakbon met uw bedrijfslogo. Bestellingen voor 16.00 uur worden de volgende dag (indien voorradig) geleverd bij de eindgebruiker. Na goedkeuring van krediet kunnen bestellingen via automatische incasso worden afgerekend. Qwerty levert uitsluitend kwaliteitsproducten. Als reseller van Qwerty bent u altijd verzekerd van een goede service en garantie!Voor het gebruik van de automatische koppeling met de productfeed bij CCV Shop hanteert Qwerty eenmalig een instapfee van €24,95 (excl. BTW). Voor dit bedrag maken we tevens een account voor u aan waarmee u 24 uur per dag op de website www.qwerty.eu de actuele orderstatus kunt bekijken en de fase van uitlevering via track-and-trace. Ook bieden we u van maandag t/m vrijdag van 08:30 uur tot 17.30 uur telefonische ondersteuning bij vragen via telefoonnummer +31 (0)412 691123. Zodra wij de betaling van de instapfee ontvangen hebben en het account geactiveerd is, ontvangt u van ons een activatiecode voor de productfeed bij CCV Shop.Reseller worden? Vraag direct een activatiecode aan via verkoop@qwerty.eu of neem contact met ons op via +31 (0)412-691123.
Developer: CCV Shop

Gratis

Voor deze koppeling heb je een GetResponse account nodig. Deze kun je hier gratis uitproberen.   FUNCTIONALITEITEN E-mail Creator Nu kan iedereen mooie e-mails opmaken en versturen. En ze zien er geweldig uit op elk apparaat. Autoresponders Zet leads om in klanten met slimmere geautomatiseerde follow-ups. Landingspagina's Creëer, publiceer en host mooie, goed converterende landingspagina's - in minuten. 24/7 Live Support Onze vriendelijke en behulpzame experts staan 24/7 klaar om je te helpen met alles wat je nodig hebt. 99% E-mail Afleverbaarheid Krijg betere afleverprestaties, minder bounces en sterkere resultaten. "350.000 tevreden klanten in 182 landen, met meer dan 1 miljard subscribers iedere maand." - WAAROM GETRESPONSE GetResponse is een uitstekend e-mail marketing software programma, waar echt iedereen e-mail marketing campagnes mee kan uitvoeren – zonder dat je enige vorm van technische kennis of ervaring nodig hebt. - HOE WERKT HET? De koppeling CCV Shop en GetResponse synchroniseert iedere 15 minuten nieuwe aanmeldingen op de nieuwsbrief en zet deze in een mailcampagne naar keuze. Ook afmeldingen op de nieuwsbrief worden automatisch verwijderd. -   Wat je nog meer krijgt:  Eenvoudig te gebruiken e-mail creator waarmee je zonder een regel code prachtige e-mails maakt, geschikt voor ieder apparaat.  Meer dan 500 professioneel ontworpen e-mail templates welke je direct kunt gebruiken voor je campagne!  GRATIS toegang tot meer dan 1.000 afbeeldingen van iStock om je e-mail nog aantrekkelijker te maken. Leeromgeving met honderden instructievideo's en handleidingen die je eenvoudig op weg helpen. Hulpprogramma's om je contactijsten snel te laten groeien. - OVER ONS ALS PARTNER Deze GetResponse App is powered by Combidesk. Bekijk hier ook onze andere Apps. - EXTRA INFORMATIE Bij installatie gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van Combidesk. - SUPPORT Wij zijn gek op feedback! Voor wensen, vragen en ondersteuning van de GetResponse koppeling kunt u contact opnemen met onze partner Combidesk via support@combidesk.com
Developer: Combidesk

€ 5,00 per maand

Eenvoudig te installeren App. welke direct een positieve bijdrage levert aan de conversie. Inmiddels hebben we veel klanten op eenvoudige wijze kunnen overtuigen de producten in de winkelwagen alsnog aan te schaffen. Absoluut een aanrader!   Zet automatisch verlaten winkelwagens om in orders Herinner bezoekers aan hun verlaten winkelwagen Verhoog direct je omzet met deze app Waarom Verlaten Winkelwagen? Uit onderzoek blijkt dat gemiddeld 74% van alle gevulde winkelwagentjes verloren gaat. Denk daar eens over na. Voor elke 100 potentiële klanten, zullen er 74 je webshop verlaten zonder te kopen. Hoeveel meer omzet zou je genereren wanneer je deze klanten kunt overtuigen om toch bij je te kopen? Met de 'Verlaten Winkelwagen' app kun je voortaan je klanten een 2e aankoopkans geven. Een klant vindt bijvoorbeeld een geweldig product in uw winkel en heeft zeker de intentie te kopen. Echter, bij de laatste checkout pagina krijgt hij twijfels. Misschien kond hij z'n creditcard niet vinden of moest hij plots achter zijn computer vandaan. Dit is waar 'Verlaten Winkelwagen' in beeld komt. Zonder dat je iets hoeft te doen zal 'Verlaten Winkelwagen' de klant een korte tijd later per e-mail herinneren aan zijn bestelling en hem vragen om terug te komen om de bestelling te voltooien. Dit werkt omzetverhogend!   Hoe werkt het? De app is eenvoudig te koppelen met CCV Shop. Met diverse tijdsintervallen zorgen wij ervoor dat je klanten per e-mail herinnerd worden aan hun achtergelaten winkelwagen. De inhoud van het winkelwagentje en een link naar je webshop (met gevulde winkelwagen) zetten we standaard in de e-mailtekst. Je kunt zelf de inhoud van de e-mail verder vormgeven om je klanten te overtuigen alsnog de bestelling te plaatsen. De klant kan vervolgens eenvoudig de bestelling afronden. - Installatiehandleiding Lees hier onze installatiehandleiding - Functies Afzender e-mailadres is aanpasbaar Uw bedrijfsnaam is aanpasbaar Onderwerp van de e-mail is aanpasbaar Verschillende tijdsintervallen Statistieken van alle verzonden e-mails Iedere verzonden e-mail aan uw klanten ontvang je in je eigen inbox Google Analytics tracking - bekijk de klicks die vanaf de verlaten winkelwagen mail komen   - Support Voor vragen en ondersteuning over deze Verlaten Winkelwagen app kunt u contact opnemen met onze partner Combidesk via support@combidesk.com Bij installatie gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van Combidesk. Deze app is powered by Combidesk  
Developer: Combidesk

€ 9,95 per maand

ReloadSEO • Maak je productassortiment 100% zoekmachine vriendelijk • Directe feedback met concrete tips op productniveau • Meer gratis verkeer vanuit de zoekmachines. En lagere advertentiekosten. "In 95% van de onderzochte webwinkels is het productassortiment niet geoptimaliseerd voor zoekmachines. Met ReloadSEO versla je elke concurrent met de vindbaarheid van je producten in Google" Waarom ReloadSEO? Met ReloadSEO versla je elke concurrent met de vindbaarheid in Google. ReloadSEO geeft op productniveau concrete feedback op je productteksten. Wij geven exact aan op welke plekken je extra zoekwoorden kan verwerken. Met ReloadSEO maak jij je productassortiment 100% SEO-proof voor betere vindbaarheid, meer bezoekers en meer klanten. (en minder advertentie kosten!) Hoe werkt het? ReloadSEO geeft direct feedback op je productteksten door middel van een koppeling met het ReloadSEO systeem. Je teksten worden real-time automatisch gecontroleerd door ons algoritme op alle bekende SEO-regels. Zo zie je per product hoeveel % je product SEO-proof is. Extra voordelen ReloadSEO Productteksten die SEO geoptimaliseerd zijn scoren ook een hogere Keyword Quaility Score in Google Adwords. En dat betekent lagere kosten per click (CPC). Door het toenemen van de posities in de zoekmachines ben je minder afhankelijk van adverteren. En zo heb je meer omzet door meer verkeer uit de zoekmachines. Van sterkere SEO posities kun je vele jaren plezier van hebben. En komt Google met een nieuwe algoritme update voor haar zoekmachine? Dan ReloadSEO geeft exact aan wat je moet doen om je productassortiment weer 100% SEO proof te maken. Over ons als partner We zijn 3 online ondernemers uit Groningen en hebben veel ervaring met eCommerce en SEO. We zijn erg blij met dat we onze oplossing ook hebben mogen koppelen aan CCV Shop. Inmiddels zijn er door ReloadSEO.com meer dan 150.000 producten geanalyseerd op zoekmachine vriendelijkheid. Kosten 0 - 5000 producten (SKU's) = € 14,95 p.m. 5001 > producten (SKU's) = € 19,95 p.m. Support Wij houden van feedback! Voor wensen, vragen en ondersteuning kunt u contact opnemen via support@reloadseo.com. Handleiding: https://www.reloadseo.com/wp-content/uploads/2016/04/Handleiding-CCV.pdf
Developer: ReloadSEO

€ 14,95 per maand

Eenvoudig boekhouden doe je met Moneybird! Moneybird is niet complex zoals een traditioneel boekhoudpakket. Met Moneybird kun je eenvoudig boekhouden; zoals facturen maken, ontvangen facturen inboeken, rapportages inzien en BTW aangifte doen. Ben je freelancer of MKB'er? Dan kun je vaak prima met Moneybird uit de voeten! Ontdek hoe Moneybird het boekhouden eenvoudiger maakt. Voor deze koppeling heb je een Moneybird account nodig. Deze kun je hier gratis uitproberen. Probeer de CCV Shop Moneybird koppeling nu uit. - FUNCTIONALITEITEN Wanneer een order de status 'afgerond' en 'order betaald' heeft, wordt er een factuur aangemaakt in Moneybird. Deze factuur krijgt in Moneybird de status 'betaald'. De resultatenrekening en BTW-aangifte worden meteen bijgewerkt. In Moneybird wordt een nieuwe klant automatisch aangemaakt. Bestaande bestellingen worden overgenomen van CCV Shop naar je Moneybird account Bestelinformatie producten (productnaam, aantal, bedrag van de bestelregel en de btw) en verzendkosten worden overgenomen. Kortingen, zowel kortingscodes als webwinkelwagen kortingen worden meegenomen. Je bespaart tijd, werkt efficiënter en verhoogt je werkplezier. - HOE TE INSTALLEREN? (bekijk hier de video) >> Video uitleg Stap 1: klik op 'Installeren' en bij stap 1 op 'verder' (je gaat naar een nieuw tabblad) Stap 2: klik op 'verbind je Moneybird account' Stap 3: voer hier je Moneybird gebruikersnaam en wachtwoord in en klik op 'vraag goedkeuring aan Moneybird' (je wordt tijdelijk naar Moneybird gestuurd) Stap 4: vink aan 'Geef Combidesk toegang tot mijn Moneybird account' en klik op 'opslaan' Stap 5: selecteer eventueel een profiel en klik op 'installeer koppeling' - OPMERKINGEN Deze koppeling wordt iedere 15 minuten (meestal eerder) gesynchroniseerd. Afgeronde orders worden overgezet vanaf het moment van installatie, orderhistorie kan automatisch worden meegenomen. Klanten worden op basis van een uniek e-mailadres aangemaakt in Moneybird. Wijzigingen in gegevens van klanten in uw CCV Shop worden vooralsnog niet automatisch bijgewerkt in Moneybird en omgekeerd. Gebruik Moneybird als betaalbaar en eenvoudig boekhoudpakket. Wij adviseren om de facturatie vanuit CCV Shop te laten verlopen. Wij zijn gek op feedback! Wensen? Stel ze hier. Voor vragen en ondersteuning over deze Moneybird koppeling kunt u contact opnemen met onze partner Combidesk via support@combidesk.com Bij installatie gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van Combidesk. Deze Moneybird integratie is powered by Combidesk App login - specificaties >>
Developer: Combidesk

€ 6,00 per maand

Why Sell on Amazon app? The Sell on Amazon app is a quick and easy way how to sell your products on the Amazon channel, build your brand awareness and increase the traffic to your CCV Shop store. The Amazon order synchronization functionality provides the product data export and the order synchronization as user-friendly as possible. Benefits of the Sell on Amazon app Amazon product data and order sync API integration - the API connection is responsible for the smooth processing of product data and orders placed on the Amazon channel. The Amazon order is uploaded to the connected CCV Shop store, the related product stock is updated accordingly. The shipment information is synchronized in both directions - the Amazon channel and CCV Shop store. Google Analytics Integration - the app can be easily integrated with the Google Analytics service - it allows you to analyze the performance statistics of your products. Advanced product data modification - adjust the product price, use dynamic transformation, set up various export conditions, etc. Advanced filtering option - filter and export selected product data based on an attribute or a category filtering. Free trial available - you can test the Amazon app within the month of the app installation for free! How does the app work? The Sell on Amazon app allows you to advertise and sell easily on any of supported Amazon channels. To set up the Sell on Amazon app please follow the steps below: Install the Sell on Amazon app in your CCV Shop by clicking the INSTALL button above and follow the installation process. After successful app installation, continue with setting your Amazon feeds up. Here is the link to the Amazon integration manual. Turn the order synchronization ON in your Koongo account. Please contact the Koongo representative for the Beslist order synchronization setup. Note The Sell on Amazon app is limited to 5000 products. For unlimited product option please install also the Feed and Affiliate Marketing Tool app. Support Questions, ideas or feedback? You're always welcome to contact the Koongo representative. Do you need the Koongo documentation? Check the Koongo User Guide. About Koongo The Koongo story has begun in spring 2007, originally known as NoStress Commerce company, we targeted to Magento users. In that time we created the community portal Magento.CZ to increase the popularity of Magento platform in Czech and Slovak Republic. The Koongo brand was introduced in 2013 and since then, we focused on the feed and affiliate marketing. In 2014 we announced a new product Koongo as a Service with the first integrations available for several shopping platforms. The Koongo apps for CCV Shop was introduced in 2015. To get more information about Koongo please visit www.koongo.com.
Developer: Koongo

€ 9,95 per maand

Why Bol.com app? The Bol.com app is a quick and easy way how to sell your products on the Bol channel, build your brand awareness and increase the traffic to your CCV Shop store. The Bol order synchronization functionality provides the product data export and the order synchronization as user-friendly as possible. Benefits of the Bol.com app Bol product data and order sync API integration - the API connection is responsible for the smooth processing of product data and orders placed on the Bol channel. The Bol order is uploaded to the connected CCV Shop store, the related product stock is updated accordingly. The shipment information is synchronized in both directions - the Bol channel and CCV Shop store. Google Analytics Integration - the app can be easily integrated with the Google Analytics service - it allows you to analyze the performance statistics of your products. Advanced product data modification - adjust the product price, use dynamic transformation, set up various export conditions, etc. Advanced filtering option - filter and export selected product data based on an attribute or a category filtering. Free trial available - you can test the Bol app within the month of the app installation for free! How does the app work? The Bol.com app allows you to advertise and sell easily on the Bol channel. To set up the Bol.com app please follow the steps below: Install the Bol.com app in your CCV Shop by clicking the INSTALL button above and follow the installation process. After successful app installation, continue with setting your Bol feeds up. Here is the link to the Bol integration manual. Turn the order synchronization ON in your Koongo account. Please contact the Koongo representative for the Bol order synchronization setup. Note The Bol.com app is limited to 5000 products. For unlimited product option please install also the Feed and Affiliate Marketing Tool app. Support Questions, ideas or feedback? You're always welcome to contact the Koongo representative. Do you need the Koongo documentation? Check the Koongo User Guide. About Koongo The Koongo story has begun in spring 2007, originally known as NoStress Commerce company, we targeted to Magento users. In that time we created the community portal Magento.CZ to increase the popularity of Magento platform in the Czech and the Slovak Republic. The Koongo brand was introduced in 2013 and since then, we focused on the feed and affiliate marketing. In 2014 we announced a new product Koongo as a Service with the first integrations available for several shopping platforms. The Koongo apps for CCV Shop was introduced in 2015. To get more information about Koongo please visit www.koongo.com.
Developer: Koongo

€ 9,95 per maand

Verhoog de betrokkenheid tussen u en uw bezoekers door hen in staat te stellen om met u te chatten.  Verbeter uw klantenservice en verhoog de productiviteit Ondersteun uw klanten via Nederlandstalige Live Chat Los snel en realtime klantvragen op   "Meer dan 100.000 bedrijven wereldwijd gebruiken tawk.to en verlagen hiermee de servicekosten, verhogen de productiviteit en de klanttevredenheid."   - Waarom tawk.to? tawk.to is een cloud-gebaseerde live chat software-oplossing en het is nu geïntegreerd met CCV Shop! Meer dan 100.000 bedrijven wereldwijd gebruiken tawk.to en verlagen hiermee de servicekosten, verhogen de productiviteit en de klanttevredenheid.    - Hoe werkt het? Los klantvragen sneller op door het hebben van toegang tot relevante gegevens van de klant, zoals orderinformatie van CCV Shop direct in uw tawk.to chat pagina. Zou u ook een virtuele verkoper actief hebben in uw webshop, waardoor u meer verkopen succesvol kan afsluiten? Of wilt u snel en gericht persoonlijke service verlenen? Start dan nu met live chat van tawk.to  - Installatiehandleiding Ga hier naar onze installatiehandleiding   - Extra voordelen tawk.to? Nederlandstalige software. Automatische installatie van de chatmodule in uw CCV Shop webshop.  Recente bestelhistorie en huidige artikelen in het winkelmandje worden getoond in het tawk.to dashboard. Hierdoor kunt u nog gerichter service verlenen en kunt u uw conversie laten stijgen. Elke pagina die de klant bezoekt wordt gepusht naar de chatmodule. Op deze manier weet je precies over welke pagina de klant een vraag wil stellen. Beheer van meerdere websites binnen één tawk.to dashboard Overzichtelijk dashboard met waardevolle statistieken (o.a. bezoekersaantallen, gemiste chats en geschiedenis)    - Wat kost deze app en wat kost tawk.to? Voor de tawk.to app betaalt u slechts €4,00 per maand. Hiervoor integreren wij naadloos en real-time uw CCV Shop met uw tawk.to account. De tawk.to software is gratis.   - Over ons als partner Deze tawk.to integratie is powered by Combidesk.   - Gebruikersvoorwaarden Bij installatie gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van Combidesk.   - Ondersteuning Wij zijn gek op feedback! Voor wensen, vragen en ondersteuning van de tawk.to koppeling kunt u contact opnemen met onze partner Combidesk via support@combidesk.com
Developer: Combidesk

€ 5,00 per maand

Why Feed and Affiliate Marketing Tool app? The Feed and Affiliate Marketing Tool app is the data feed management tool that streamlines the process of the product export from your CCV Shop store to more than 500 product search and price comparison websites, affiliate networks and online marketplaces. It allows online retailers to reach seamlessly hundreds of new marketing channels all around the world from the single integration point. The Koongo service is capable of bringing new prospects to your CCV Shop store and through that, to increase your store traffic and revenue significantly. Benefits of the Feed and Affiliate Marketing Tool app More than 500 comparison websites, online marketplaces or affiliate channels supported - increase the traffic to your store by publishing your product data on various channels. Various channels API integration - available for Amazon, Bol.com, Marktplaats Admarkt, 2dehands.be, Beslist, eBay, Miinto and others. Filter and export selected product data based on the attribute or category filtering. Mapping categories option - map your store categories to related channel categories to get higher ranking of your products and services. Google Analytics Integration - the app can be easily integrated with the Google Analytics service - it allows you to analyze the performance statistics of your products. Always up-to-date product data feeds - the feed templates are updated on regular basis to cover the latest changes in feed template specification. Free trial available - you can test the Koongo service within the month of the app installation for free! How does the app work? The Feed and Affiliate Marketing Tool app allows you to advertise and sell easily on any of Koongo supported channels. To set up the app please follow the steps below: Install the app in your CCV Shop by clicking the INSTALL button above and follow the installation process. After successful installation, select the required channel and continue with setting the channel feed up. The integration manual for each channel is available at Koongo websites, Channels tab. Search for the required channel. In case you need any assistance please contact the Koongo representative. Need order synchronization? The Feed and Affiliate Marketing Tool includes all supported channels, the order synchronization functionality is not included. The order sync integration is available for the specific channels under the separate Koongo CCV Shop apps - e.g. Beslist.nl, Bol.com, Amazon and, Miinto. Support Questions, ideas or feedback? You're always welcome to contact the Koongo representative. Do you need the Koongo documentation? Check the Koongo User Guide. Supported Channels 2dehands.be, Affili.net, Amazon, Atosho.com, Beslist.nl, Bizrate, Bol.com, Ciao, Cleafs.com, Criteo, eBay, Daisycon, Fashionchick, Fruugo, Google, Idealo, Kelkoo, Marktplaats Admarkt, Miinto, Pixmania.com, Pricegrabber, Pricerunner, Pricesavvy, Scoupz, Spartoo, Shop.com, ShopAlike, Shopmania, Shopstyle, Shopwiki, Shopzilla, Storesquare.be, Tradedoubler.com, Tradetracker.com, Trendsales, Twenga, Yatego, Webgains, Wish.com, Wupti.com You can find all supported channels at Koongo website, section Channels. About Koongo The Koongo story has begun in spring 2007, originally known as NoStress Commerce company, we targeted to Magento users. In that time we created the community portal Magento.CZ to increase the popularity of Magento platform in the Czech and the Slovak Republic. The Koongo brand was introduced in 2013 and since then, we focused on the feed and affiliate marketing. In 2014 we announced a new product Koongo as a Service with the first integrations available for several shopping platforms. The Koongo apps for CCV Shop was introduced in 2015. To get more information about Koongo please visit www.koongo.com.
Developer: Koongo

€ 24,95 per maand

Gebruik je Gmail of Google Apps for Work? Met deze app beheer je eenvoudig al je klanten in je Gmail Contactpersonen. - Wat is Gmail Contactpersonen? Gmail Contactpersonen is een manier om de contactgegevens van de personen met wie u communiceert, op te slaan en te organiseren. Deze contactgegevens kunnen bestaan uit basisgegevens, zoals namen, e-mailadressen en telefoonnummers, maar ook uit uitgebreidere informatie, zoals fysieke adressen, werkgever, afdeling en functie. Gebruikers kunnen ook contactgegevens tussen Google Apps en een mobiel apparaat synchroniseren om de contactpersonen buiten een browser om te bekijken. - Functionaliteiten van de Gmail Contactpersonen app: Overhevelen van nieuwe contactpersonen uit je CCV Shop naar je Gmailaccount. Deze contacten toevoegen aan een specifieke groep in Gmail, zoals een e-maillijst of speciale klantenlijst. Wijzigingen aan contactperson in CCV Shop doorsturen naar je Gmail account. Optioneel de keuze voor het importeren van reeds bestaande gegevens in je CCV Shop. Orderhistorie wordt toegevoegd aan de contactpersoon in Gmail. Bespaar veel tijd en typ nooit meer je contactpersonen over! - Opmerkingen Deze koppeling wordt iedere 15 minuten (meestal eerder) gesynchroniseerd. Wij zijn gek op feedback! Wensen? Stel ze hier. - Support Voor vragen en ondersteuning over Gmail kunt u contact opnemen met onze partner Combidesk via support@combidesk.com Bij installatie gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van Combidesk. Deze Gmail integratie is powered by Combidesk App login - specificaties >>  
Developer: Combidesk

€ 6,00 per maand

SENDCLOUD | EUROPA'S NUMMER 1 VERZENDTOOL SendCloud is de nummer 1 verzendtool voor webshops. Met SendCloud print je je verzendlabels in één klik en kan je eenvoudig je pakjes verzenden met meerdere vervoerders zoals  DPD, DHL, UPS, PostNL, Bpost, ... VOORDELEN VOOR JOU ALS WEBSHOP  Tijdsbesparende verzendtool Optimaliseer je volledige verzendproces met SendCloud. Van het importeren van bestellingen, het afprinten van verzendlabels, het automatisch verzenden van Track & Trace mails tot het automatisch afhandelen van retourzendingen. Met SendCloud automatiseer je elke stap in je verzendproces. Bied meerdere verzendopties en verhoog conversie  Onderzoek heeft aangetoond dat 67% van je bezoekers de webshop verlaat tijdens het checkout proces. Daarom is het belangrijk meerdere verzendopties aan te bieden die aansluiten op de behoeftes van jouw klanten.   Bespaar op je verzendkosten   FEATURES Plug & Print Verbind je webshop met meerdere vervoerders. Kies welke verzendmethodes en vervoerders bij de wensen van jouw klant passen. Creëer en print je verzendlabels in slechts één klik. Choose & Convert Bied je klanten meerdere verzendmethodes in jouw checkout   ​Send & Engage Informeer je klanten proactief over de status van hun bestelling. Verzend niet alleen een e-mail wanneer je het pakje verzendt, maar hou je klant op de hoogte tijdens het volledige verzendproces. Informeer je klant wanneer hun bestelling klaar is om verzonden te worden en wanneer hun bestelling is afgeleverd. Deze mails kunnen volledig gepersonaliseerd worden en zijn beschikbaar in meerdere talen. Click & Return Creëer jouw eigen gepersonaliseerd retourportaal waar jouw klanten eenvoudig hun retour kunnen aanmelden en het retourlabel kunnen printen. Op deze manier vereenvoudig je het retourproces voor zowel je klant als voor jezelf en verbeter je de customer experience. Bovendien heb je altijd inzicht in bestellingen die retour komen.   VOORDELEN VOOR JOUW KLANTEN Bied meerdere verzendopties aan en verhoog zo conversie in je webshop. Thuislevering Afhaalpuntlevering Expresslevering Same day levering Zaterdaglevering Avondlevering OVER SENDCLOUD SendCloud streeft iedere dag naar het eenvoudiger en goedkoper maken van het verzenden van jouw producten. Ons team staat voor continue innovatie en volledige optimalisatie van het verzendproces. Mocht je vragen hebben, neem dan gerust contact op door te mailen naar contact@sendcloud.sc. Wij staan graag voor je klaar!
Developer: SendCloud

Gratis

€ 1,95 per maand

Verhoog uw conversie en chat live met uw bezoekers Volledig te stijlen chat widget Alle chats beheersbaar vanuit 1 dashboard Zendesk Chat is een Chatprogramma voor uw webwinkel waarmee uw bezoekers gemakkelijk vragen kunnen stellen. Dit verlaagt de drempel tot contact, is dit niet storend en verhoogd uw conversie. Zou u ook een virtuele verkoper actief hebben in uw webshop, waardoor u meer verkopen succesvol kan afsluiten? Of wilt u snel en gericht persoonlijke service verlenen? Start dan nu met live chat van Zendesk Chat. - Laat nu uw webwinkel praten! Zendesk Chat verhoogt de betrokkenheid tussen u en uw bezoekers door hen in staat te stellen om met u te chatten. Zendesk Chat is zeer geschikt voor het verbeteren van de interactie met uw gebruikers, het verhogen van de tijd die ze doorbrengen in uw webwinkel en verhoogd uw conversie. - Waarom deze Zendesk Chat app gebruiken? Deze app heeft toevoegde waarde voor nieuwe alsook huidige gebruikers die Zendesk Chat handmatig hebben geinstalleerd in CCV Shop. U haalt met deze app nog meer uit Zendesk Chat door:   Automatische installatie van de chatmodule in uw CCV Shop webshop (head code insert). Huidige artikelen in het winkelmandje worden getoond in het Zendesk Chat dashboard (bij 'user info'). Hierdoor kunt u nog gerichter service verlenen en kunt u uw conversie laten stijgen. Mobiele chat widget uitzetten (configurabel, Zendesk Chat heeft overigens een goede mobiele chat). Weet precies wie uw site bezoekt. Live monitoren van bezoekers terwijl zij surfen, weten waar ze vandaan komen, pagina geschiedenis, huidige URL, terugkerende bezoekers, etc. Pas de chat-widget aan in uw huisstijl en de juiste taal! Toegang tot een goed ontworpen dashboard met opgeslagen chatgeschiedenis, berichtsjablonen, bezoeker prioritering, Q & A, slimme responder. Deze app integreert CCV Shop gegevens in het Zendesk Chat dashboard. Kies ervoor om uw bezoekers te antwoorden via uw smartphone of het dashboard. De installatie duurt slechts enkele seconden. - Installatiehandleiding Lees hier onze installatiehandleiding - Wat kost deze app en wat kost Zendesk Chat? Voor de Zendesk Chat koppeling betaalt u €5,- per maand. Hiervoor integreren wij naadloos en real-time uw CCV Shop met uw Zendesk Chat LITE account. Pakket prijzen van Zendesk Chat (meer info op Zendesk Chat website): LITE: gratis BASIC: €14 ADVANCED: €29 - Video's Zendesk Chat Tour - Opmerkingen Wij zijn gek op feedback! Wensen? Stel ze hier. - Vragen? Voor vragen en ondersteuning over Zendesk Chat kunt u contact opnemen met onze partner Combidesk via support@combidesk.com - Gebruiksvoorwaarden Bij installatie gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van Combidesk. - Over Combidesk Combidesk ontwikkelt eenvoudige tijd- en geldbesparende koppelingen voor CCV Shop. Onze koppelingen installeert u in een handomdraai. Wij ontwikkelen in een razendsnel tempo nieuwe koppelingen, dus heeft u wensen laat het ons hier weten. Deze Zendesk Chat koppeling is powered by Combidesk
Developer: Combidesk

€ 5,00 per maand

Eenvoudig boekhouden doe je met MoneyBird! MoneyBird is niet complex zoals een traditioneel boekhoudpakket. Met MoneyBird kun je eenvoudig boekhouden; zoals facturen maken, ontvangen facturen inboeken, rapportages inzien en BTW aangifte doen. Ben je freelancer of MKB'er? Dan kun je vaak prima met MoneyBird uit de voeten! Ontdek hoe MoneyBird het boekhouden eenvoudiger maakt. Voor deze koppeling heb je een MoneyBird account nodig. Deze kun je hier gratis uitproberen. Probeer de CCV Shop MoneyBird koppeling nu uit. >> Video uitleg FUNCTIONALITEITEN Wanneer een order de status 'afgerond' en 'order betaald' heeft, wordt er een factuur aangemaakt in MoneyBird. Deze factuur krijgt in MoneyBird de status 'betaald'. De resultatenrekening en BTW-aangifte worden meteen bijgewerkt. In MoneyBird wordt een nieuwe klant automatisch aangemaakt. Bestaande bestellingen worden overgenomen van CCV Shop naar je MoneyBird account Bestelinformatie producten (productnaam, aantal, bedrag van de bestelregel en de btw) en verzendkosten worden overgenomen. Kortingen, zowel kortingscodes als webwinkelwagen kortingen worden meegenomen. Je bespaart tijd, werkt efficiënter en verhoogt je werkplezier.     HOE TE INSTALLEREN? (bekijk hier de video) >> Video uitleg Stap 1: klik op 'Installeren' en bij stap 1 op 'verder' (je gaat naar een nieuw tabblad) Stap 2: klik op 'verbind je MoneyBird account' Stap 3: voer hier de URL van je MoneyBird account in en klik op 'vraag goedkeuring aan MoneyBird' (je wordt tijdelijk naar MoneyBird gestuurd) Stap 4: vink aan 'Geef Combidesk toegang tot mijn MoneyBird account' en klik op 'opslaan' Stap 5: selecteer eventueel een profiel en klik op 'installeer koppeling'     OPMERKINGEN Deze koppeling wordt iedere 15 minuten (meestal eerder) gesynchroniseerd. Afgeronde orders worden overgezet vanaf het moment van installatie, voorgaande orders worden vooralsnog niet automatisch meegenomen. Klanten worden op basis van een uniek e-mailadres aangemaakt in MoneyBird. Wijzigingen in gegevens van klanten in uw CCV Shop worden vooralsnog niet automatisch bijgewerkt in MoneyBird en omgekeerd. Gebruik MoneyBird als betaalbaar en eenvoudig boekhoudpakket. Wij adviseren om de facturatie vanuit CCV Shop te laten verlopen. Wij zijn gek op feedback! Wensen? Stel ze hier.     Voor vragen en ondersteuning over MoneyBird kunt u contact opnemen met onze partner Combidesk via support@combidesk.com Bij installatie gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van Combidesk. Deze MoneyBird integratie is powered by Combidesk App login - specificaties >>
Developer: Combidesk

€ 3,00 per maand

Meer dan 3 miljoen mensen wereldwijd maken gebruik van de diensten van MailChimp. Geen wonder, want deze organisatie heeft naast plezier ook kwaliteit hoog in het vaandel staan. De combinatie hiervan maakt werken met MailChimp zowel prettig als efficiënt. Probeer de koppeling tussen CCV Shop en MailChimp tot het einde van deze maand gratis uit. Nog geen MailChimp account? Probeer het hier gratis uit. - FUNCTIONALITEITEN VAN MAILCHIMP Drag & Drop Interface Mobiel vriendelijke Gratis templates Gratis hosting voor afbeeldingen Ontwerp prachtige campagnes Automatiseer je marketing - FUNCTIONALITEITEN VAN DE KOPPELING Deze koppeling stuurt aanmeldingen voor de nieuwsbrief, bestaande e-mailadressen en gegevens van klanten van uw CCV Shop automatisch door naar MailChimp voor het versturen van nieuwsbrieven. Zo voorkomt u handmatig overtypen. De klantgegevens worden in een MailChimp mailinglijst naar keuze gekopieerd. Alleen de 'Aangemeld via website' mailinglijst wordt overgenomen naar MailChimp. Bij een eerstvolgende aanmelding of bestelling worden de bestaande e-mailadressen uit CCV Shop overgenomen naar MailChimp. Je bespaart tijd, werkt efficiënter en verhoogt je werkplezier. - INSTALLEREN Stap 1: klik op 'Installeren' en bij stap 1 op 'verder' Stap 2: klik op 'verbind je MailChimp account' Stap 3: vul je MailChimp gebruikersnaam en wachtwoord in en druk op login Stap 4: selecteer je mailinglijst en installeer de koppeling (let op: zorg dat je in MailChimp minimaal 1 mailinglijst hebt aangemaakt. Heb je dit nog niet ga naar je account, klik op 'Lists' en rechtboven op 'Add new list') Lees hier onze installatiehandleiding. - OPMERKINGEN Deze koppeling wordt iedere 15 minuten (meestal eerder) gesynchroniseerd. Wijzigingen in e-mailadressen en gegevens van klanten in uw CCV Shop worden vooralsnog niet automatisch bijgewerkt in MailChimp en omgekeerd. Wij zijn gek op feedback! Wensen? Stel ze hier. Voor vragen en ondersteuning over MailChimp kunt u contact opnemen met onze partner Combidesk via support@combidesk.com Bij installatie gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van Combidesk. Deze MailChimp integratie is powered by Combidesk App login - specificaties >>
Developer: Combidesk

€ 5,00 per maand