Belco. All-in-one klantenservice software voor je webshop. "64% van de klanten met een positieve klantenservice ervaring promoten je webwinkel via mond-tot-mond reclame. 47% doet zelfs een herhaalaankoop" Belco levert de meest complete klantenservice tool voor je webshop. Het is de eenvoudigste en snelste manier om direct je klanten een geweldige klantenservice ervaring te geven. Of je nu wil bellen of chatten met Belco; je bent binnen 5 minuten bereikbaar voor je klanten, en dat heeft gelijk een positief effect op je verkopen.   Altijd en overal in contact met je klanten. Direct inzicht in alle benodigde informatie: klant-, product- en ordergegevens. Bellen en chatten vanuit je browser of via onze mobiele apps; Geen hardware of plug-ins nodig; Koppel CCV Shop gratis aan Belco; Verbeter de klantbeleving, immers: "blije klanten kopen meer”; Geen losse systemen meer nodig. Bespaar kosten op traditionele chat & telefonie. Hoe werkt het? Binnen 5 minuten heb je Belco werkend. Je krijgt je eigen 085 telefoonnummer dat direct werkt. De chat staat direct op je webwinkel. Look-and-feel van de chat widget is aanpasbaar naar eigen huisstijl. Nodig je collega’s uit en werk samen aan klantconversaties.   Over Belco Belco is een echt Nederlands bedrijf opgericht door Edwin Kruis en Eelco Wiersma. Wij geloven dat persoonlijk contact leidt tot betere klantenbinding, meer tevredenheid en een hogere omzet. Met onze communicatie software maken we dat voor iedereen, overal en altijd beschikbaar.
Developer: Belco

Gratis

Importeer gemakkelijk een CSV bestand in CCV Shop met de Webshopimporter App - Universal Product Importer.   Dagelijkse Synchronisatie & Automatische updates van productvoorraden, afbeeldingen en prijzen.    Grafische interface voor het importeren van een CSV bestand met Remote FTP & URL support.   Geavanceerde import opties t.o.v. standaard CCV Shop import mogelijkheden.     "Gemakkelijk uw eigen product data importeren/synchroniseren met de universele Webshopimporter App voor CCV Shop"   Waarom de Webshopimporter app? Heeft u een CCV Shop webwinkel en wilt u de producten van een leverancier aanbieden via uw eigen webshop? Met de Webshopimporter dropshipkoppeling kunt u gemakkelijk uw eigen CSV productfeed in uw eigen webshop integreren en dagelijks synchroniseren. U kunt gemakkelijker al uw klanten van up-to-date product informatie, prijzen, afbeeldingen en voorraden voorzien die uw databestand beschikbaar stelt.   Geavanceerde features ten opzichte van de standaard CCV Shop CSV mapper. Upload uw eigen CSV bestand(en) en synchroniseer dagelijks i.p.v. handmatige upload. Beheer een mappingsprofiel en sla deze op of pas later aan. Voeg zelf prijsmarges toe. Beheer en importeer uw eigen categorieën. Importeer automatisch product attributen en specificaties. Voeg unieke uitzonderingen toe aan uw synchronisatie op basis van artikelnr's en Merken. Voeg een remote FTP / remote CSV url toe voor de dataset en afbeeldingen of upload uw CSV handmatig. Stel uw eigen synchronisatie tijd en synchronisatie regels in. + Nog veel meer opties!!!   Hoe werkt het? Na de app installatie kunt u meteen beginnen met het koppelen van Webshopimporter producten d.m.v. een grafische eenvoudige interface. U kunt eigen marges koppelen, complete categorieën of productnamen en beschrijvingen overnemen of hernoemen. Het importeerplatform doet vervolgens de rest voor u. Grafisch uw data eenvoudig synchroniseren met state-of-the-art  importeer technologie 1. Open een CCV Shop webshop. 2. Installeer onze app en lees onze handleiding!!! 3. Verkrijg van uw leverancier een CSV bestand of creëer uw eigen CSV product bestand in Excel. 4. Maak een mapping profiel aan om uw CSV bestand te koppelen aan CCV Shop. 5. Kies een geschikt abonnement dat past bij het productaantal dat u wilt syncen met uw shop. Het standaard abonnement synchroniseert maximaal 250 producten. Indien u een groter aantal producten wilt syncen. selecteert u een ander pakket met ondersteuning tot maximaal 15.000 producten. 6. Selecteer welke producten en/of categorieën je wilt importeren. 7. Importeer alle productinformatie zoals afbeeldingen, teksten, attributen en specificaties. 8. Start met verkopen!   Eenvoudig databeheer Onze oplossing synchroniseert dagelijks uw gekozen producten van uw groothandelaar data bestand. In tegenstelling tot een eenmalige import worden uw producten altijd up to date gehouden. Door de handige grafische interface kan u zelf uw eigen product assortiment samenstellen. Onze koppeling biedt een zeer flexibele mogelijkheid tot het toevoegen van marges. Mocht u zelf beschrijvingen of velden willen toevoegen dan zal uw unieke beschrijving worden meegenomen. Zo kan u zelf uw unieke productbeschrijving maken (of niet). Uiteraard blijven voorraden netjes gesynchroniseerd. Prijzen Deze app wordt aangeboden met een flexibele prijzen structuur om uw business te schalen. Micro: 0-250 producten -25 euro p/m. In-app aankopen (of contacteer ons) Start-up: 251-1000 -50 euro p/m  (afname min. 6 maanden)  Business: 1001-2500 -80 euro p/m (afname min. 4 maanden.) Pakketen Inclusief feed check & volledige setup: Business XL: 2501-5.000 -130 euro p/m (afname min. 4 maand) Business XXL: 5001-10.000 - 175 euro p/m (afname min. 4 maand) Enterprise: 10.001-15.000 -220 p/m (afname min. 6 maand) Over Webshopimporter Deze koppeling is powered by Webshopimporter. Webshopimporter heeft ruim 8 jaar ervaring met het importeren van leveranciersdata naar e-commerce systemen als CCV Shop. Ons doel is om op de meest gemakkelijkste wijze, producten van leveranciers te koppelen met uw webshop. Deze data app wordt constant verbeterd, doorontwikkeld en uitgebreid met nieuwe features!    • De Webshopimporter App wordt constant doorontwikkeld en uitgebreid met nieuwe features; • Uitgebreide importeer opties t.o.v. de standaard CCV Shop importeer functionaliteit • Additionele ondersteuning en maatwerk specifiek voor uw leverancier is ook mogelijk. Leverancier apps: Bent u Leverancier? Neem contact op voor een opmaat app ontwikkeld door Webshopimporter!   Extra informatie LET OP! U dienst eerst klant te worden Webshopimporter uw accountgegevens heeft u nodig bij het opzetten van de koppeling. Bij installatie van deze app gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van Webshopimporter.   Support Voor vragen, maatwerk koppelingen met leveranciers en support mail ons op info@webshopimporter.com.  
Developer: Webshopimporter

€ 29,95 per maand

Dit is de officiële plugin om gebruik te maken van de EMS betaal mogelijkheden in combinatie met een webwinkel van CCV Shop. De plugin verbindt de checkout met de EMS module, waardoor uw klanten kunnen afrekenen met verschillende betaalopties. •    Credit card (Visa, Mastercard, Diner’s club) •    PayPal •    iDEAL •    MasterPass •    Klarna •    Sofort •    Bancontact •    Maestro   Aanvraag Om gebruik te kunnen maken van onze EMS plugin, dient u u aan te melden voor een EMS account. Onze sales team en technisch support team helpen u graag bij het aanmaken van een voor u persoonlijke account. U kunt bellen met: Sales: +31 206 603 140, sales@emspay.eu Technical Support: +31 206 603 130, techsupport@emspay.eu U krijgt dan twee account gegevens van EMS, genaamd de Storename en de Shared Secret, die u nodig hebt voor het succesvol installeren van de plugin.   Functionaliteiten •    Gebruik alle EMS betaalmethodes •    Aan/uitzetten van betaalmethodes •    Elke betaalmethode kunnen configureren •    3D secure aanbieden voor veilige credit card transacties •    Zowel test als productie kunnen instellen •    Keuze in hoeveelheid data met gebruik van betaalmodus •    Transactie notities •    Mobiele checkout pagina •    Zowel processing als uitbetaling via 1 contract met EMS   Installatie instructies •    Minimale benodigdheden:  CCV Shop versie 11.3 of hoger •    Wanneer u ingelogd bent in uw CCV Shop, installeer de plugin via Appstore -> Nieuwe plugin. Zoek op ‘EMS’ en u zult de EMS gateway plugin vinden. •    Zodra de plugin geïnstalleerd is staat deze op actief •    Klik op het logo van de plugin •    Klik op edit/wijzigen •    Stel de omgeving in op Test •    Vul uw Test Store Name en Shared Secret in; deze heeft u gekregen van EMS in een e-mail •    Kies je voorkeurs design van de betaalpagina en de betaalmodus. Voor meer informatie, vraag bij EMS •    Klik installeren •    Voer een aantal test orders uit met verschillende betaalmethodes. Er is geen echt geld mee gemoeid   Naar productie •    Volg bovenstaande stappen •    Klik op edit/ wijzigen •    Verander de omgeving naar Productie •    Verwissel de Test Store Name en Shared Secret voor Live/Productie Store Name en Shared Secret; ook deze krijgt u van EMS in een e-mail.
Developer: EMS Pay

Gratis

De waarde van uw webshop of bedrijf Deze Waarde-App neemt u stap voor stap mee in het bepalen van de waarde van uw Webshop. Dit is handig als u er op termijn aan denkt uw webshop te verkopen, maar de waardeindicatie is ook performance indicator voor de ontwikkeling van de webshop. Hoe werkt de Waarde App? Deze Waarde-App neemt je stap voor stap mee in het bepalen van de waarde van je Webshop. Allereerst worden gegevens van Google Analytics ingeladen om zaken als bezoekers, conversie te bepalen. Koppel je Google Analytics liever niet, of gebruik je een andere analytics library? Dan kun je deze gegevens ook zelf invullen. Als de gegevens zijn ingeladen wordt er door middel van een vragenlijst een risicoanalyse gemaakt. Deze analyse geeft inzicht in hoe risicovol uw onderneming is voor een eventuele nieuwe eigenaar. Om de waarde verder te bepalen is een prognose nodig voor de komende 3 jaar. We kunnen uw omzet door laten groeien met een vast percentage per jaar, of u vult zelf een gedetailleerde prognose is van verkopen, inkoopkosten en andere lasten. Als de kenmerken van uw shop bekend zijn, en de progonose is ingevuld, dan berekend de App een Waarde van uw webshop!  Over WebshopOvername.nl Voor meer informatie over webshopwaarde en/of de verkoop van uw webshop kijkt u op: WebshopOvername.nl Voor vragen over de App Bij vragen kunt u het contactformulier in de App gebruiken, mailen naar contact@webshopovername.nl of bellen met 020-2184499.   Let op: De waardebepalingen zijn altijd indicatief en er kunnen geen enkele rechten aan de waardeindicatie worden ontleend.
Developer: Tappaya Ventures B.V.

Gratis

Shopfeedz biedt u de tooling om uw productcatalogus te analyseren en te optimaliseren. U als geen ander bent expert over uw voorraad en de marges die daarbij horen. Met die kennis bent u in staat een optimale campagne samen te stellen waarmee u gaat publiceren richting vergelijkingssites.   Via het Shopfeedz Marketing+ pakket staan we klaar om u extra ondersteuning te geven op het gebied van Online Marketing. Geen ‘uurtje factuurtje’ maar ‘fixed price’ ondersteuning via Marketing Minuten die u maandelijks afneemt.   Het Shopfeedz Marketing+ pakket kost 29,90 euro ex BTW per maand. Daarbij inbegrepen zit de standaard Shopfeedz functionaliteit plus iedere maand 15 nieuwe Marketing Minuten die een jaar geldig zijn. Heeft u in een maand geen ondersteuning nodig gehad dan neemt u de minuten gewoon mee naar de volgende maand.   In goed overleg bepalen we eerst met u het vraagstuk en hoeveel minuten daarvoor nodig zijn om u te voorzien met een oplossing. We leveren onze uiterste inspanning om via onze kennis en ervaring u te voorzien van een oplossing waarmee u verder kan. Voldoet de oplossing niet aan uw verwachting dan blijven de minuten staan want we willen alleen maar tevreden klanten.   Indien het vraagstuk groter is dan de minuten die daar tegenover staan doen we u een passend voorstel. Bepaalde vraagstukken zoals bijvoorbeeld een SEO website scan kunnen we prima ‘fixed price’ aanbieden.   U mag ons alles vragen en in goed overleg met u gaan we de uitdaging aan. Om u een idee te geven wat u allemaal op uw pad kunt tegenkomen:   Advertentiegroepen bij AdWords Advertentievoorbeeld en Diagnose bij AdWords Advertentie extensies bij AdWords AdWords campagne Affiliate Marketing Backlinks Callout extensies bij AdWords Content Marketing Conversie CPC CPC bij AdWords CPM CTR CTR bij AdWords CPS Dagbudget bij AdWords Description Display netwerk Dynamische zoekadvertenties eCPC (Effective Cost Per Click) Filters bij AdWords Google Shopping Header tags Highlight extensies AdWords Hoe werkt AdWords? Hyperlinks Impressies bij online adverteren Inbound links Inbound Marketing Kwaliteitsscore Landingspagina's Linkbuilding Long Tail zoekopdrachten Merchant Centre Meta description Optimaliseren AdWords Organische zoekresultaten PPC Remarketing SEA SEO SERP Sitelinks Sitelinks bij AdWords Stickiness Targeting bij AdWords Title Tag website Uitbesteden AdWords of zelf doen Uitbesteden SEO of zelf doen Vertoningen Wijzigingsgeschiedenis AdWords Zoeknetwerk Google Zoektypen zoekwoorden AdWords Zoekwoordplanner AdWords Begin vandaag nog met het opbouwen van ’Marketing Minutes’ via het Shopfeedz Marketing plus pakket.  
Developer: Bois IT

€ 29,90 per maand

Why 2dehands app? The 2dehands app is a quick and easy way how to sell highly targeted products, build the brand awareness and increase traffic to your webshop. 2dehands feed makes 2dehands advertising easy and provides 2dehands product data import as friendly as possible. With 2dehands feed, you can place and update ads on 2dehands automatically on regular basis. Benefits of the 2dehands app Automatic CPC optimization option - enables you to display your product advertisements on the 2dehands top positions. 2dehands API product data synchronization - your 2dehands Advertisements are updated whenever there is any product data change. Filter and export selected products based on an attribute or a category filtering. For more details check Koongo documentation. How does the app work? The 2dehands app allows you to advertise and sell easily on the 2dehands channel. To set up the 2dehands app please follow the steps below: Install the 2dehands app in your CCV shop by clicking the INSTALL button above and follow the installation process. After successful installation, continue with setting your 2dehands feeds up. Here is the link to the 2dehands integration manual. In case you need any assistance please contact Koongo representative at support@koongo.com. Note The 2dehands app is limited to 5000 products. For unlimited product option please install also the Feed and Affiliate Marketing Tool app. Support Questions, ideas or feedback? You're always welcome to contact the Koongo representative. Do you need the Koongo documentation? Check the Koongo User Guide. About Koongo The Koongo story has begun in spring 2007, originally known as NoStress Commerce company, we targeted to Magento users. In that time we created the community portal Magento.CZ to increase the popularity of Magento platform in the Czech and the Slovak Republic. The Koongo brand was introduced in 2013 and since then, we focused on the feed and affiliate marketing. In 2014 we announced a new product Koongo as a Service with the first integrations available for several shopping platforms. The Koongo apps for CCV Shop was introduced in 2015. To get more information about Koongo please visit www.koongo.com.
Developer: Koongo

€ 19,95 per maand

Why Beslist.nl app? The Beslist.nl app is a quick and easy way how to sell your products on the Beslist channel, build your brand awareness and increase the traffic to your CCV Shop store. The Beslist order synchronization functionality provides the product data export and the order synchronization as user-friendly as possible. Benefits of the Beslist.nl app Beslist product data and order sync API integration - the API connection is responsible for the smooth processing of product data and orders placed on the Beslist channel. The Beslist order is uploaded to the connected CCV Shop store, the related product stock is updated accordingly. The shipment information is synchronized in both directions - the Beslist channel and CCV Shop store. Google Analytics Integration - the app can be easily integrated with the Google Analytics service - it allows you to analyze the performance statistics of your products. Advanced product data modification - adjust the product price, use dynamic transformation, set up various export conditions, etc. Advanced filtering option - filter and export selected product data based on an attribute or a category filtering. Free trial available - you can test the Beslist app within the month of the app installation for free! How does the app work? The Beslist.nl app allows you to advertise and sell easily on the Beslist channel. To set up the Beslist.nl app please follow the steps below: Install the Beslist.nl app in your CCV Shop by clicking the INSTALL button above and follow the installation process. After successful app installation, continue with setting your Beslist feeds up. Here is the link to the Beslist integration manual. Turn the order synchronization ON in your Koongo account. Please contact the Koongo representative for the Beslist order synchronization setup. Note The Beslist.nl app is limited to 5000 products. For unlimited product option please install also the Feed and Affiliate Marketing Tool app. Support Questions, ideas or feedback? You're always welcome to contact the Koongo representative. Do you need the Koongo documentation? Check the Koongo User Guide. About Koongo The Koongo story has begun in spring 2007, originally known as NoStress Commerce company, we targeted to Magento users. In that time we created the community portal Magento.CZ to increase the popularity of Magento platform in the Czech and the Slovak Republic. The Koongo brand was introduced in 2013 and since then, we focused on the feed and affiliate marketing. In 2014 we announced a new product Koongo as a Service with the first integrations available for several shopping platforms. The Koongo apps for CCV Shop was introduced in 2015. To get more information about Koongo please visit www.koongo.com.
Developer: Koongo

€ 29,95 per maand

Why Marktplaats Admarkt app? The Marktplaats Admarkt app is a quick and easy way how to sell highly targeted products, build the brand awareness and increase traffic to your webshop. Marktplaats Admarkt feed makes Marktplaats advertising easy and provides Admarkt product date import as friendly as possible. With Marktplaats Admarkt feed you can place and update ads on Marktplaats automatically on regular basis. Benefits of the Marktplaats Admarkt app Automatic CPC optimization option - enables you to display your product advertisements on the Marktplaats Admarkt top positions. Admarkt API product data synchronization - your Admarkt Advertisements are updated whenever there is any product data change. Filter and export selected products based on an attribute or a category filtering. For more details check Koongo documentation. How does the app work? The Marktplaats Admarkt app allows you to advertise and sell easily on the Marktplaats channel. To set up the Marktplaats Admarkt app please follow the steps below: Install the Marktplaats Admarkt app in your CCV shop by clicking the INSTALL button above and follow the installation process. After successful installation, continue with setting your Admarkt feeds up. Here is the link to the Admarkt integration manual. In case you need any assistance please contact Koongo representative at support@koongo.com. Note The Marktplaats Admarkt app is limited to 5000 products. For unlimited product option please install also the Feed and Affiliate Marketing Tool app. Support Questions, ideas or feedback? You're always welcome to contact the Koongo representative. Do you need the Koongo documentation? Check the Koongo User Guide. About Koongo The Koongo story has begun in spring 2007, originally known as NoStress Commerce company, we targeted to Magento users. In that time we created the community portal Magento.CZ to increase the popularity of Magento platform in the Czech and the Slovak Republic. The Koongo brand was introduced in 2013 and since then, we focused on the feed and affiliate marketing. In 2014 we announced a new product Koongo as a Service with the first integrations available for several shopping platforms. The Koongo apps for CCV Shop was introduced in 2015. To get more information about Koongo please visit www.koongo.com.
Developer: Koongo

€ 19,95 per maand

Koppel uw CCV Shop met BizzCloud kassa binnen 1 minuut Ontdek de vele voordelen van een CCV Shop met een gekoppelde BizzCloud Kassa. U kunt direct aan de slag want onze slimme koppeling neemt u vrijwel al het werk uit handen. Zo wordt alle artikel, prijs en voorraad informatie automatisch in BizzCloud overgenomen om vervolgens perfect met elkaar afgestemd te blijven, zodat u altijd in uw kassa en uw CCV Shop over de juiste voorraadstanden en artikel informatie beschikt. Het BizzCloud platform biedt een perfecte basis om al uw werkzaamheden te automatiseren. BizzCloud is een complete, geïntegreerde ERP oplossing en is zo voordelig dat ook kleine bedrijven met beperkte budgetten toch op een slimme en moderne manier kunnen werken. Wat houdt de koppeling in? Uw webshop producten worden gekopieerd naar BizzCloud  en daarna worden product updates in uw webshop automatisch doorgezet naar BizzCloud Webshop verkopen worden automatisch als verkooporders in BizzCloud verwerkt Bij een webshop verkoop wordt direct de voorraad in BizzCloud bijgewerkt, en omgekeerd wordt ook bij een (kassa)verkoop in BizzCloud de voorraadstand in uw webshop meteen bijgewerkt. Uw voorraadstanden kloppen dus altijd. Nieuwe webshop klanten worden ook meteen in BizzCloud aangemaakt. Of, indien het een bestaande relatie betreft, wordt deze stap overgeslagen. Snelle en makkelijke installatie  De installatie is volledig geautomatiseerd. U kunt tijdens de installatie kiezen of dat u een bestaande of nieuwe klant van BizzCloud bent. Indien u een nieuwe klant bent, zal automatisch een gratis account worden aangemaakt en de connector worden geinstalleerd. En indien u een bestaande klant bent zal alleen de connector worden geinstalleerd. Tevens ondersteunen wij een multishop omgeving hiervoor is wel nog aanvullende configuratie nodig zodat alle webshops kunnen synchroniseren met BizzCloud. BizzCloud biedt een complete en voordelige oplossing Een zeer complete BizzCloud kassa oplossing is er al vanaf E 27,50 per maand, en daarnaast kunt u ook nog kiezen voor onze CRM, facturatie, voorraad management en zelfs project en productie management en boekhoud oplossingen. Dat alles vanaf E 7.50 per module of per gebruiker per maand. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via sales@bizzcloud.nl of een kijkje nemen op onze website www.bizzcloud.nl/ccvshop Bij de installatie en of het gebruik van de koppeling gaat u akkoord met de algemene voorwaarden van BizzCloud.
Developer: BizzCloud

Gratis

Als webshop wil je het liefst 24 uur per dag bereikbaar zijn. Maar je wil ook het liefst iedere klant persoonlijk te woord staan. Beide lukt in de praktijk helaas niet. Daarom bieden wij de ideale oplossing om als webshop optimaal bereikbaar te zijn én je klanten persoonlijke service te kunnen bieden. Met Webshop Support neemt Snowball (onderdeel van de 1850 Groep) vanaf € 1000,00 per maand je telefonisch klantcontact deels of helemaal over. Wanneer je het telefonisch klantcontact uitbesteedt aan Snowball kunt je gratis gebruik maken van je eigen 085-nummer. Dit geeft je webshop een landelijke uitstraling. Daarnaast kunnen wij in bundel Basic in je backoffice, zodat wij ook vragen over voorraad en bestelstatus kunnen beantwoorden. Je betaalt eenmalig aansluitkosten van €75,00. Wil je onze service vrijblijvend uitproberen? Voor de maand waarin je onze app installeert betaal je nog niks*. In 4 eenvoudige stappen heb je een professionele en persoonlijke klantenservice: Installeer de Webshop Support-app en meld je aan bij Snowball. Geef aan of je gebruik wil maken van een 085-nummer (let op: wanneer je hiervoor kiest, staat dit nummer altijd doorgeschakeld naar Snowball. Wanneer je een eigen telefoonnummer gebruikt, kunt je kiezen wanneer je de telefoon naar ons doorschakelt). Vul de vragenlijst in die je van ons ontvangt, zodat wij een duidelijke briefing hebben hoe wij jouw klantcontact moeten oppakken. Schakel je telefoon naar ons door. Door deze app te installeren ga je akkoord met onze algemene voorwaarden. * Dit is op basis van fair use
Developer: 1850

Gratis

Why Miinto app? The Miinto app is a quick and easy way how to sell your products on the Miinto channel, build your brand awareness and increase the traffic to your CCV Shop store. The Miinto order synchronization functionality provides the product data export and the order synchronization as user-friendly as possible. Not the ordinary web shop but a fashion collective. The Miinto concept is based on collaboration with shop owners and brands giving them the opportunity of selling online in a wiser way. Miinto is hosting more than thousand physical boutiques offering a wide selection of styles while giving consumers the convenient way of still shopping local. The partnership between Miinto, shops and brands is done by integration of POS systems, ordering systems and web shops sharing knowledge and optimizing sales. Benefits of the Miinto app Miinto product data and order sync API integration - the API connection is responsible for the smooth processing of product data and orders placed on the Miinto channel. The Miinto order is uploaded to the connected CCV Shop store, the related product stock is updated accordingly. The shipment information is synchronized in both directions - the Miinto channel and CCV Shop store. Google Analytics Integration - the app can be easily integrated with the Google Analytics service - it allows you to analyze the performance statistics of your products. Advanced product data modification - adjust the product price, use dynamic transformation, set up various export conditions, etc. Advanced filtering option - filter and export selected product data based on an attribute or a category filtering. Free trial available - you can test the Miinto app within the month of the app installation for free! How does the app work? The Miinto app allows you to advertise and sell easily on the Miinto channel. To set up the Miinto app please follow the steps below: Install the Miinto app in your CCV Shop by clicking the INSTALL button above and follow the installation process. After successful app installation, continue with setting your Miinto feeds up. Here is the link to the Miinto integration manual. Turn the order synchronization ON in your Koongo account. Please contact the Koongo representative for the Miinto order synchronization setup. Note The Miinto app is limited to 5000 products. For unlimited product option please install also the Feed and Affiliate Marketing Tool app. Support Questions, ideas or feedback? You're always welcome to contact the Koongo representative. Do you need the Koongo documentation? Check the Koongo User Guide. About Koongo The Koongo story has begun in spring 2007, originally known as NoStress Commerce company, we targeted to Magento users. In that time we created the community portal Magento.CZ to increase the popularity of Magento platform in the Czech and the Slovak Republic. The Koongo brand was introduced in 2013 and since then, we focused on the feed and affiliate marketing. In 2014 we announced a new product Koongo as a Service with the first integrations available for several shopping platforms. The Koongo apps for CCV Shop was introduced in 2015. To get more information about Koongo please visit www.koongo.com.
Developer: Koongo

€ 29,95 per maand

Why Spartoo app? The Spartoo app is a quick and easy way how to advertise your products on the Spartoo channel, build your brand awareness and increase the traffic to your CCV Shop store. Spartoo.com is an e-commerce website specializing in shoes and clothing created in 2006 and based in Grenoble, France. The name of the company was inspired by the gladiator sandal or "spartiate" from the town of Sparte, a major power in ancient Greece. Spartoo was modeled after the American company Zappos, an online shoe retailer. Spartoo is now present in 30 European countries. They sell primarily footwear, but also carry ready-to-wear fashion for men and women. Benefits of the Spartoo app Submission to Spartoo using URL connection - your product data are always up-to-date on the Spartoo channel. Optimize your ROI with Google Analytics - the app can be easily integrated with the Google Analytics service - it allows you to analyze the performance statistics of your products. Advanced product data modification - adjust the product price, use dynamic transformation, set up various export conditions, etc. Advanced filtering option - filter and export selected product data based on an attribute or a category filtering. Free trial available - you can test the Spartoo app within the month of the app installation for free! How does the app work? The Spartoo app allows you to advertise easily on the Spartoo channel. To set up the Spartoo app please follow the steps below: Install the Spartoo app in your CCV Shop by clicking the INSTALL button above and follow the installation process. After successful app installation, continue with setting your Spartoo feed up. Here is the link to the Spartoo integration manual. If you have any questions or need any assistance please contact the Koongo representative. Note The Spartoo app is limited to 2000 products. For unlimited product option, you can use the Feed and Affiliate Marketing Tool app. Support Questions, ideas or feedback? You're always welcome to contact the Koongo representative. Do you need the Koongo documentation? Check the Koongo User Guide. About Koongo The Koongo story has begun in spring 2007, originally known as NoStress Commerce company, we targeted to Magento users. In that time we created the community portal Magento.CZ to increase the popularity of Magento platform in the Czech and the Slovak Republic. The Koongo brand was introduced in 2013 and since then, we focused on the feed and affiliate marketing. In 2014 we announced a new product Koongo as a Service with the first integrations available for several shopping platforms. The Koongo apps for CCV Shop was introduced in 2015. To get more information about Koongo please visit www.koongo.com.
Developer: Koongo

€ 9,95 per maand

Voor deze koppeling heb je een ActiveCampaign account nodig. Deze kun je hier gratis uitproberen. Meer dan 350.000 mensen wereldwijd maken gebruik van de diensten van ActiveCampaign. Geen wonder, want deze organisatie heeft naast plezier ook kwaliteit hoog in het vaandel staan. De combinatie hiervan maakt werken met ActiveCampaign zowel prettig als efficiënt. Probeer de koppeling tussen CCV Shop en ActiveCampaign tot het einde van deze maand gratis uit. Nog geen ActiveCampaign account? Probeer het hier gratis uit. - FUNCTIONALITEITEN VAN ACTIVECAMPAIGN Drag & Drop Interface Mobiel vriendelijke Gratis templates Gratis hosting voor afbeeldingen Ontwerp prachtige campagnes Automatiseer je marketing - FUNCTIONALITEITEN VAN DE KOPPELING Deze koppeling stuurt aanmeldingen voor de nieuwsbrief, bestaande e-mailadressen en gegevens van klanten van uw CCV Shop automatisch door naar ActiveCampaign voor het versturen van nieuwsbrieven. Zo voorkomt u handmatig overtypen. De klantgegevens worden in een ActiveCampaign mailinglijst naar keuze gekopieerd. Alleen de 'Aangemeld via website' mailinglijst wordt overgenomen naar ActiveCampaign. Bij een eerstvolgende aanmelding of bestelling worden de bestaande e-mailadressen uit CCV Shop overgenomen naar ActiveCampaign. Je bespaart tijd, werkt efficiënter en verhoogt je werkplezier. - INSTALLEREN Stap 1: klik op 'Installeren' en bij stap 1 op 'verder' Stap 2: klik op 'verbind je ActiveCampaign account' Stap 3: voer hieronder de URL van je API en je API sleutel in. Deze kun je vinden in je ActiveCampaign account onder My Settings (rechtsboven) en dan scherm Developer Stap 4: selecteer je mailinglijst en installeer de koppeling (let op: zorg dat je in ActiveCampaign minimaal 1 mailinglijst hebt aangemaakt. Heb je dit nog niet ga naar je account, klik op 'Lists' en rechtboven op 'Add new list') - OPMERKINGEN Deze koppeling wordt iedere 30 minuten (meestal eerder) gesynchroniseerd. Wijzigingen in e-mailadressen en gegevens van klanten in uw CCV Shop worden vooralsnog niet automatisch bijgewerkt in ActiveCampaign en omgekeerd. Wij zijn gek op feedback! Wensen? Stel ze hier. Voor vragen en ondersteuning over ActiveCampaign kunt u contact opnemen met onze partner Combidesk via support@combidesk.com Bij installatie gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van Combidesk. Deze ActiveCampaign integratie is powered by Combidesk App login - specificaties >>
Developer: Combidesk

€ 5,00 per maand

Pay.nl heeft als streven om het ondernemen voor u als merchant een stukje makkelijker te maken. Dit doen we door u compleet te ontzorgen op het gebied van online betalingsverwerking. Door de juiste afhandeling van online betalingen vanzelfsprekend te maken, geven wij onze merchants de ruimte om zich nog volledig op hun core business te richten, en vervolgens groei te realiseren. Waarom Pay.nl? Support op weekdagen tot 22.00 uur, 24/7 storingsondersteuningMeer dan 30 betaalmethoden, waaronder meerdere achterafbetaaloptiesGeen last van iDEAL storingen dankzij het iDEAL backup planEen oplossing voor onafgeronde betalingen met de gratis Second chance moduleOveral en altijd inzicht in betalingen en transacties beheren met de Pay.nl Smartphone app voor iPhone en Android Installatiehandleiding Beschikbare betaalmethodenBij het online aanbieden van producten hoort ook een veilige betaaloplossing. Natuurlijk wilt u dit op een eenvoudige en snelle manier aan uw shop kunnen koppelen. Daarom heeft Pay.nl een plugin ontwikkeld waarmee u in een handomdraai iDEAL en meer dan 30 andere betaalmethoden toevoegt aan uw webshop. Welke van deze opties u aan wilt bieden, bepaalt u helemaal zelf. Via het Admin Panel kunt u iedere gewenste betaalservice met slechts één druk op de knop aan- of uitzetten.InternetbankiereniDEALBancontactGiroPaySofortMyBankMaestroBankbetalingenOverboekingIncassoCreditcardsVisaMastercardAmerican ExpressPostepayCarte BleueWalletbetalingenPaypalVouchers / PrepaidVVV GiftcardFashion ChequeFashion GiftcardWijncadeauPaysafecardYourgiftGezondheidsbonPodium CadeaukaartWebshop GiftcardAchteraf BetalenAfterpayBillinkCapayable Achteraf BetalenCapayable Gespreid BetalenFocum - achterafbetalen.nlKlarnaTelefonische betalingenPayFixedPrice
Developer: Pay.nl

Gratis

Probeer gratis* uit! Koppeling met CASH Deze koppeling koppelt CCV Shop met het Cash boekhoudpakket. Met deze koppeling is het mogelijk om betaalde bestellingen uit CCV Shop automatisch door te zetten naar: *) Cash journaalposten of *) Cash bestellingen Specialist webwinkel - boekhoudsysteem koppelingen webwinkelfacturen.nl is dag en nacht bezig met het koppelen van webwinkels aan boekhoudsystemen. Daardoor zijn wij op dit gebied de specialist in Nederland, en dat betekent voor jou: - dat kortingen in je facturen netjes worden verwerkt - dat de BTW correct staat vermeld, ook bij internationale verkoop (ICP) - en dat wij je bestellingen met terugwerkende kracht in je boekhoudsysteem kunnen zetten Indien je boekhoudpakket geschikt is voor België, is de koppeling ook in staat CCV Shop webwinkeliers uit België te koppelen. Deze koppeling koppelt je CCV webwinkel met je Cash boekhoudsysteem. Hiermee bespaar je tijd, voorkom je fouten en creëer je 'peace of mind'. Belangrijk Met deze koppeling kun je een onbeperkt aantal facturen versturen en wij verzorgen een gratis migratie. De handleiding kun je hier vinden. Neem voor eventuele vragen contact op met webcare@webwinkelfacturen.nl. Wat wordt er gekoppeld? - Bestelinformatie producten (productnaam, aantal, bedrag van de bestelregel en de btw) - Verzendkosten - Kortingen, zowel kortingscodes als webwinkelwagen kortingen - Klantgegevens (naam, adres) Benodigdheden Voor deze koppeling zijn accounts bij CCV Shop en Cash nodig. De prijs voor deze accounts is NIET inbegrepen in de prijs van de koppeling. * CCV Shop maakt het mogelijk deze koppeling gratis uit te proberen tot het einde van de maand waarin je de koppeling activeert.
Developer: webwinkelfacturen.nl

€ 9,50 per maand

Why Twenga app? The Twenga app is a quick and easy way how to advertise your products on the Twenga channel, build your brand awareness and increase the traffic to your CCV Shop store. Twenga.com is an online open shopping search engine. In 2006, Bastien Duclaux and Cédric Anès created Twenga, meaning "straight to the goal" in Swahili according to the company's website, as a unique website which would bring together "all online products and stores in one place." Twenga's 14 websites in ten different languages display nearly 300 million products for 200,000 online shops. The company states it is the "open shopping platform with the largest selection online." Benefits of the Twenga app Submission to Twenga using URL connection - your product data are always up-to-date on the Twenga channel. Optimize your ROI with Google Analytics - the app can be easily integrated with the Google Analytics service - it allows you to analyze the performance statistics of your products. Advanced product data modification - adjust the product price, use dynamic transformation, set up various export conditions, etc. Advanced filtering option - filter and export selected product data based on an attribute or a category filtering. Free trial available - you can test the Twenga app within the month of the app installation for free! How does the app work? The Twenga app allows you to advertise easily on the Twenga channel. To set up the Twenga app please follow the steps below: Install the Twenga app in your CCV Shop by clicking the INSTALL button above and follow the installation process. After successful app installation, continue with setting your Twenga feed up. Here is the link to the Twenga integration manual. If you have any questions or need any assistance please contact the Koongo representative. Note The Twenga app is limited to 2000 products. For unlimited product option, you can use the Feed and Affiliate Marketing Tool app. Support Questions, ideas or feedback? You’re always welcome to contact ​the Koongo representative. Do you need the Koongo documentation? Check the Koongo User Guide. About Koongo The Koongo story has begun in spring 2007, originally known as NoStress Commerce company, we targeted to Magento users. In that time we created the community portal Magento.CZ to increase the popularity of Magento platform in Czech and Slovak Republic. The Koongo brand was introduced in 2013 and since then, we focused on the feed and affiliate marketing. In 2014 we announced a new product Koongo as a Service with the first integrations available for several shopping platforms. The Koongo apps for CCV Shop was introduced in 2015. To get more information about Koongo please visit www.koongo.com.
Developer: Koongo

€ 9,95 per maand

Why Google Shopping app? The Google Shopping app is a quick and easy way how to advertise your products on the Google channel, build your brand awareness and increase the traffic to your CCV Shop store. Benefits of the Google Shopping app Submission to Google Shopping using URL/FTP connection - your product data are always up-to-date on the Google Shopping channel. Optimize your ROI with Google Analytics - the app can be easily integrated with the Google Analytics service - it allows you to analyze the performance statistics of your products. Advanced product data modification - adjust the product price, use dynamic transformation, set up various export conditions, etc. Advanced filtering option - filter and export selected product data based on an attribute or a category filtering. Free trial available - you can test the Google app within the month of the app installation for free! How does the app work? The Google Shopping app allows you to advertise easily on the Google Shopping channel. To set up the Google Shopping app please follow the steps below: Install the Google Shopping app in your CCV Shop by clicking the INSTALL button above and follow the installation process. After successful app installation, continue with setting your Google feed up. Here is the link to the Google integration manual. If you have any questions or need any assistance please contact the Koongo representative. Note The Google Shopping app is limited to 2000 products. For unlimited product option, you can use the Feed and Affiliate Marketing Tool app. Support Questions, ideas or feedback? You’re always welcome to contact ​the Koongo representative. Do you need the Koongo documentation? Check the Koongo User Guide. About Koongo The Koongo story has begun in spring 2007, originally known as NoStress Commerce company, we targeted to Magento users. In that time we created the community portal Magento.CZ to increase the popularity of Magento platform in Czech and Slovak Republic. The Koongo brand was introduced in 2013 and since then, we focused on the feed and affiliate marketing. In 2014 we announced a new product Koongo as a Service with the first integrations available for several shopping platforms. The Koongo apps for CCV Shop was introduced in 2015. To get more information about Koongo please visit www.koongo.com.
Developer: Koongo

€ 9,95 per maand

Shopboost al geïnstalleerd? Stel het systeem naar jouw wensen in via het dashboard. Geef twijfelende bezoekers automatisch een verrassing en verkoop meer! •Veel webshopbezoeker kijken wel, maar kopen niet. Verras twijfelende bezoekers en verkoop meer •Kies zelf een verrassing, denk aan een gratis product, extra service of advies, gratis verzending of een kortingscode •Door de geavanceerde twijfeldetectie krijgen alleen twijfelende bezoekers de verrassing aangeboden.   "Gemiddeld plaatst 30% van de twijfelaars, na het krijgen van de verrassing, alsnog de bestelling"   Waarom Shopboost? Iedere webshop heeft 'last' van twijfelende bezoekers. Bezoekers die tijdens het bestelproces afhaken, een vol winkelwagentje achterlaten, lang blijven vergelijken tussen verschillende webshops, etc. Shopboost detecteert dit twijfelgedrag en biedt aan de twijfelende bezoeker automatisch een verrassing aan. Denk aan een gratis product, extra service of advies, gratis verzenden of een kortingscode. Dit maakt bezoekers enthousiast en daardoor verkoop je meer. Door de geavanceerde twijfeldetectie geef je alleen aan de twijfelende bezoekers een verrassing. Voordelen van Shopboost • Eenvoudig de conversie verbeteren: in een paar klikken in de webshop geïnstalleerd. • Pas via het dashboard zelf instellingen, teksten en kleuren aan. • Op basis van een conversie analyse is de twijfeldetectie specifiek voor de webshop instelbaar. • Vraag aan twijfelende bezoekers het e-mailadres (>50% van de twijfelende bezoekers vult zijn/haar e-mailadres in). • Download e-mailadressen van bezoekers die twijfelen en laat Shopboost automatisch herinneringen sturen. • Geschikt voor mobiel, tablet en desktop/laptop. Pakketten en Prijzen Shopboost is er voor elke webshop; groot en klein. Shopboost Gratis • Geschikt voor kleine webshops • Kleuren, teksten en instellingen beperkt aanpasbaar • Geef maandelijks 5 verrassingen weg Voor altijd gratis Shopboost Pro • Geschikt voor groeiende webshops • Kleuren, teksten een instellingen aanpasbaar • Automatische herinneringen • Breng Twitterprofiel en Facebookpagina onder de aandacht • Download e-mailadressen van bezoekers € 29,95 per maand Shopboost Maatwerk • Geschikt voor grote webshops • Alle functionaliteiten uit Shopboost Pro • Eventueel maatwerk vormgeving en maatwerk twijfel-analyse en -detectie • Op basis van specifieke wensen een voorstel op maat Een vast maandbedrag. Nader te bepalen. Benieuwd naar de meningen van klanten? Lees de reviews bij The Feedback Company.
Developer: Shopboost

Gratis

JustFEED is dé onbetwiste Bol.com specialist van Nederland. Het afgelopen jaar hebben wij honderden bedrijven een prominente plek op internet bezorgd door hun aanbod te publiceren op het grootste verkoopplatform van Nederland. Onze CCV Shop klanten hebben de afgelopen maanden een gemiddelde omzet van ruim 13.000 euro per maand behaald op Bol.com! Dat wij behoren tot de meest vooraanstaande partners van Bol.com hebben we te danken aan onze drive om ook jouw content naar een optimaal niveau te tillen. JustFEED is geen simpel tooltje dat alleen jouw prijs en levertijd op Bol.com plaatst, maar wij publiceren de volledige productinformatie en helpen je om jouw content volledig te optimaliseren en op die manier nog beter in beeld te komen! Goed om te weten; wij zijn een Nederlands bedrijf met een Nederlandstalige helpdesk die op werkdagen zelfs tot 22:00 bereikbaar is. Belangrijkste kenmerken van de JustFEED app Supersnelle synchronisatie van prijs, levertijd en voorraad (slechts minuten) Synchronisatie van productinformatie + plaatsing van nieuwe artikelen op Bol.com Import van Bol.com bestellingen naar je CCV Shop + terugkoppeling van Track&Trace Gebruiksvriendelijk online beheersysteem Geavanceerde functies om je concurrentie altijd een stap voor te blijven Eenvoudig uit te breiden naar nog veel meer verkoopplatformen Nederlandstalige helpdesk die ook 's avonds en in het weekend bereikbaar is. Facturatie verloopt via CCV Shop, dus niet wéér een nieuwe crediteur in je boekhouding Laatste updates Gratis EAN codes voor je artikelen Vanaf nu gaan we het je wel heel gemakkelijk maken, je kunt namelijk voor al je artikelen kosteloos een officiële EAN code genereren via ons platform. Dus wanneer je zelf artikelen importeert, een leverancier hebt die geen EAN codes verstrekt of bestaande artikelen uitbrengt onder je eigen merk? Geen probleem, met 1 klik koppel je een EAN code aan je artikel en deze EAN code mag je overal gebruiken. Dus op de verkoopplatformen, maar ook op de verpakking van je artikel en op je eigen webshop. Eenvoudig uit te breiden naar nog veel meer verkoopplatformen Kieskeurig Beslist Google Shopping Marktplaats En nog veel meer Vanzelfsprekend rekenen wij geen aansluitkosten, we zijn tenslotte geen sportschool. Ook goed om te weten; omdat wij hebben gekozen om deze App volledig te integreren in jouw CCV Shop abonnement, kun je altijd eenvoudig opzeggen via CCV Shop. Je zit dus niet vast aan lange abonnementen of schimmige opzegprocedures. Deze app is standaard geschikt tot 1000 artikelen, heb je meer artikelen of verwacht je in de toekomst meer artikelen te gaan verkopen? Geen probleem, wij groeien gewoon met je mee! Via dit abonnement bieden wij geen telefonische support, maar we zijn wel op werkdagen van 09:00 tot 22:00 bereikbaar via email. Let op Maak je gebruik van groothandelskoppelingen? Dan synchroniseren wij je aanbod met intervallen van enkele uren. Dit komt omdat groothandelskoppelingen veel wijzigingen bevatten en ons platform veel zwaarder belast dan webshops met reguliere artikelen.
Developer: JustFEED BV

€ 39,00 per maand

Verkoop uw webshop-producten ook via Bol.com! over Bol.com Bol.com is een online warenhuis: Klant besteld op Bol.com en Cost-Per-Sale wordt ingehouden. De hoogte van de Cost-Per-Sale is niet gering maar wel voorspelbaar en Bol.com heeft een enorm groot bereik, voor steeds meer branches! Ondanks dat de bestellingen Bol.com zelf geplaatst worden geeft het toch "exposure" voor de webshop zelf op scherm, pakbon, promotieflyer e.d. De koppeling wordt geleverd door erkend CCV Shop & Bol.com partner ESS en omvat uitgebreide functies: verzending van uw product-gegevens naar Bol.com (EAN/Prijs/Conditie/Beschikbaarheid). De koppeling "luistert" naar product-wijziging-gebeurtenissen in de webshop, zo worden bijvoorbeeld voorraad-wijzigingen binnen 15minuten doorgegeven aan Bol.com automatische koppeling levertijd en verzendkosten op product-niveau ook ondersteuning voor producten met attributen (bijv. producten met meerdere maten of kleuren) voor producten die nog niet in Bol.com catalogus aanwezig zijn: indien gewenst kunt u artikel-basis-gegevens uploaden naar Bol.com. U kunt op die manier door Bol.com verplichte gegevens aanvullen in de portal van Bol.com de koppeling plaatst nieuwe Bol.com orders automatisch in de webshop status "verzonden" wordt automatisch naar Bol.com gecommuniceerd inclusief verzendnummer & verzendtype (orders kunt u dus in de webshop afhandelen) indien gewenst kunt u makkelijk producten filteren voor Bol.com, bijvoorbeeld onder een bepaalde prijs of bepaalde merken indien gewenst kunnen product-prijzen (uit webshop) automatisch opgehoogd worden met verzendkosten en/of vast bedrag/percentage (verzendkosten zijn namelijk inclusief bij Bol.com). U kunt prijzen ook automatisch laten aanpassen op Bol.com met de slimme Dynamic-Pricing functie: ACTIE, nu zonder meerprijs Dynamic-Pricing functie: voor gewenste producten kunt u prijzen op Bol.com automatisch aan te laten passen (binnen afgesproken min/max), rekening houdend met concurrentie & koopblok-positie voor slimme marge optimalisatie. deskundige setup&support door ESS (geen do-it-yourself systeem) Kosten koppeling Stel u heeft een webshop met minder dan 500 artikel-uitvoeringen en geeft na de vrijblijvende pre-scan een "go" dan zijn koppelingskosten: Bol.com koppeling (incl order-koppeling & dynamic-pricing): €50 eenmalige setup-kosten + €35/mnd Eventueel andere koppelingen tegen meerprijs pakket-tarieven: Beslist.nl/Beslist.be Winkelwagen koppeling (incl order-koppeling): €50 eenmalige setup-kosten + €35/mnd Wish.com koppeling (incl order-koppeling): €100 eenmalige setup-kosten + €27,50/mnd (= pakket-tarief vanaf 3e koppeling) geoptimaliseerde product-datafeed voor Google.nl Shopping: €13,50/mnd (= pakket-tarief vanaf 3e datafeed) Google AdWords tekst-advertentie koppeling koppeling (longtail): €90 eenmalige setup-kosten + €31,50/mnd Amazon (Duitsland, Engeland, Frankrijk, Spanje & Italië) koppeling (incl order-koppeling): €50 eenmalige setup-kosten + €27,50/mnd (= pakket-tarief vanaf 3e koppeling) Miinto.nl koppeling (incl order-koppeling): €50 eenmalige setup-kosten + €27,50/mnd (= pakket-tarief vanaf 3e koppeling) Marktplaats.nl koppeling: €50 eenmalige setup-kosten + €13,50/mnd (= pakket-tarief vanaf 3e koppeling) 2dehands.be koppeling: €50 eenmalige setup-kosten + €13,50/mnd.(= pakket-tarief vanaf 3e koppeling) (pakket-tarieven gelden voor datafeeds/koppelingen van dezelfde domeinnaam & taal) (facturatie start pas als koppeling actief is gegaan op Bol.com) (incl korting voor u als CCV Shop App gebruiker) Procedure Na installatie of op aanvraag doen wij een artikel-gegevens pre-scan en rapporteren we vrijblijvend voor verdere realisatie. U kunt dan een "go" geven voor koppeling op te starten.
Developer: E-SS

Gratis

Voor deze koppeling heb je een Laposta account nodig. Deze kun je hier gratis uitproberen. Laposta is een nieuwsbriefprogramma waarmee je eenvoudig en snel professionele nieuwsbrieven kunt versturen. Met de makkelijke en veelzijdige drag & drop-editor maak je prachtige e-mails die ‘responsive’ zijn en in alle e-mailprogramma’s goed worden weergegeven. Na het versturen bekijk je live de resultaten. - Gratis gebruiken Tot 2000 relaties kun je Laposta gratis gebruiken. Je betaalt enkel voor de koppeling met CCV Shop. Voor deze koppeling heb je een Laposta account nodig. Deze kun je hier gratis aanvragen. - Deliverability Deliverability is de mate waarin een nieuwsbrief in de mailbox van de ontvangers terechtkomt. Een goede deliverability is heel belangrijk. Laposta doet alles op het technische vlak (SPF, DKIM, TLS, feedback loops) om hiervoor te zorgen. Maar belangrijker is misschien nog dat er geen ‘slechte’ mails (spam) via de servers van Laposta verzonden worden, omdat we automatisch de kwaliteit van lijsten en campagnes controleren. - Laposta in vergelijking met Mailchimp Laposta wordt vaak vergeleken met het Amerikaanse programma MailChimp. Van beide programma's kunt u tot 2000 relaties gratis gebruikmaken. En beide programma’s zijn uitstekend. Ten opzichte van MailChimp heeft Laposta een aantal voordelen, bijvoorbeeld: Interface in het Nederlands Live statistieken Super gebruiksvriendelijk Uitstekende Service - Installatiehandleiding Lees hier onze installatiehandleiding - Support Voor vragen en ondersteuning over deze Laposta app kunt u contact opnemen met onze partner Combidesk via support@combidesk.com Bij installatie gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van Combidesk. Deze app is powered by Combidesk
Developer: Combidesk

€ 5,00 per maand

CCV Shop

Qwerty

Qwerty B.V. is een toonaangevende full-service distributeur en dropshipment leverancier van computer hardware en software, componenten, randapparatuur en multimedia. Resellers in de ICT-sector vinden bij Qwerty een compleet assortiment van gerenommeerde merken. Via CCV Shop kunt u gebruik maken van de automatische koppeling met de productfeed van Qwerty zodat u eenvoudig onze producten kunt verkopen aan klanten onder uw eigen bedrijfsnaam en waarbij Qwerty de producten uitlevert.U bepaalt zelf uw eigen winstmarge. Qwerty genereert de pakbon met uw bedrijfslogo. Bestellingen voor 16.00 uur worden de volgende dag (indien voorradig) geleverd bij de eindgebruiker. Na goedkeuring van krediet kunnen bestellingen via automatische incasso worden afgerekend. Qwerty levert uitsluitend kwaliteitsproducten. Als reseller van Qwerty bent u altijd verzekerd van een goede service en garantie!Voor het gebruik van de automatische koppeling met de productfeed bij CCV Shop hanteert Qwerty eenmalig een instapfee van €24,95 (excl. BTW). Voor dit bedrag maken we tevens een account voor u aan waarmee u 24 uur per dag op de website www.qwerty.eu de actuele orderstatus kunt bekijken en de fase van uitlevering via track-and-trace. Ook bieden we u van maandag t/m vrijdag van 08:30 uur tot 17.30 uur telefonische ondersteuning bij vragen via telefoonnummer +31 (0)412 691123. Zodra wij de betaling van de instapfee ontvangen hebben en het account geactiveerd is, ontvangt u van ons een activatiecode voor de productfeed bij CCV Shop.Reseller worden? Vraag direct een activatiecode aan via verkoop@qwerty.eu of neem contact met ons op via +31 (0)412-691123.
Developer: CCV Shop

Gratis

Voor deze koppeling heb je een GetResponse account nodig. Deze kun je hier gratis uitproberen.   FUNCTIONALITEITEN E-mail Creator Nu kan iedereen mooie e-mails opmaken en versturen. En ze zien er geweldig uit op elk apparaat. Autoresponders Zet leads om in klanten met slimmere geautomatiseerde follow-ups. Landingspagina's Creëer, publiceer en host mooie, goed converterende landingspagina's - in minuten. 24/7 Live Support Onze vriendelijke en behulpzame experts staan 24/7 klaar om je te helpen met alles wat je nodig hebt. 99% E-mail Afleverbaarheid Krijg betere afleverprestaties, minder bounces en sterkere resultaten. "350.000 tevreden klanten in 182 landen, met meer dan 1 miljard subscribers iedere maand." - WAAROM GETRESPONSE GetResponse is een uitstekend e-mail marketing software programma, waar echt iedereen e-mail marketing campagnes mee kan uitvoeren – zonder dat je enige vorm van technische kennis of ervaring nodig hebt. - HOE WERKT HET? De koppeling CCV Shop en GetResponse synchroniseert iedere 15 minuten nieuwe aanmeldingen op de nieuwsbrief en zet deze in een mailcampagne naar keuze. Ook afmeldingen op de nieuwsbrief worden automatisch verwijderd. -   Wat je nog meer krijgt:  Eenvoudig te gebruiken e-mail creator waarmee je zonder een regel code prachtige e-mails maakt, geschikt voor ieder apparaat.  Meer dan 500 professioneel ontworpen e-mail templates welke je direct kunt gebruiken voor je campagne!  GRATIS toegang tot meer dan 1.000 afbeeldingen van iStock om je e-mail nog aantrekkelijker te maken. Leeromgeving met honderden instructievideo's en handleidingen die je eenvoudig op weg helpen. Hulpprogramma's om je contactijsten snel te laten groeien. - OVER ONS ALS PARTNER Deze GetResponse App is powered by Combidesk. Bekijk hier ook onze andere Apps. - EXTRA INFORMATIE Bij installatie gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van Combidesk. - SUPPORT Wij zijn gek op feedback! Voor wensen, vragen en ondersteuning van de GetResponse koppeling kunt u contact opnemen met onze partner Combidesk via support@combidesk.com
Developer: Combidesk

€ 5,00 per maand

Eenvoudig te installeren App. welke direct een positieve bijdrage levert aan de conversie. Inmiddels hebben we veel klanten op eenvoudige wijze kunnen overtuigen de producten in de winkelwagen alsnog aan te schaffen. Absoluut een aanrader!   Zet automatisch verlaten winkelwagens om in orders Herinner bezoekers aan hun verlaten winkelwagen Verhoog direct je omzet met deze app Waarom Verlaten Winkelwagen? Uit onderzoek blijkt dat gemiddeld 74% van alle gevulde winkelwagentjes verloren gaat. Denk daar eens over na. Voor elke 100 potentiële klanten, zullen er 74 je webshop verlaten zonder te kopen. Hoeveel meer omzet zou je genereren wanneer je deze klanten kunt overtuigen om toch bij je te kopen? Met de 'Verlaten Winkelwagen' app kun je voortaan je klanten een 2e aankoopkans geven. Een klant vindt bijvoorbeeld een geweldig product in uw winkel en heeft zeker de intentie te kopen. Echter, bij de laatste checkout pagina krijgt hij twijfels. Misschien kond hij z'n creditcard niet vinden of moest hij plots achter zijn computer vandaan. Dit is waar 'Verlaten Winkelwagen' in beeld komt. Zonder dat je iets hoeft te doen zal 'Verlaten Winkelwagen' de klant een korte tijd later per e-mail herinneren aan zijn bestelling en hem vragen om terug te komen om de bestelling te voltooien. Dit werkt omzetverhogend!   Hoe werkt het? De app is eenvoudig te koppelen met CCV Shop. Met diverse tijdsintervallen zorgen wij ervoor dat je klanten per e-mail herinnerd worden aan hun achtergelaten winkelwagen. De inhoud van het winkelwagentje en een link naar je webshop (met gevulde winkelwagen) zetten we standaard in de e-mailtekst. Je kunt zelf de inhoud van de e-mail verder vormgeven om je klanten te overtuigen alsnog de bestelling te plaatsen. De klant kan vervolgens eenvoudig de bestelling afronden. - Installatiehandleiding Lees hier onze installatiehandleiding - Functies Afzender e-mailadres is aanpasbaar Uw bedrijfsnaam is aanpasbaar Onderwerp van de e-mail is aanpasbaar Verschillende tijdsintervallen Statistieken van alle verzonden e-mails Iedere verzonden e-mail aan uw klanten ontvang je in je eigen inbox Google Analytics tracking - bekijk de klicks die vanaf de verlaten winkelwagen mail komen   - Support Voor vragen en ondersteuning over deze Verlaten Winkelwagen app kunt u contact opnemen met onze partner Combidesk via support@combidesk.com Bij installatie gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van Combidesk. Deze app is powered by Combidesk  
Developer: Combidesk

€ 9,95 per maand

ReloadSEO • Maak je productassortiment 100% zoekmachine vriendelijk • Directe feedback met concrete tips op productniveau • Meer gratis verkeer vanuit de zoekmachines. En lagere advertentiekosten. "In 95% van de onderzochte webwinkels is het productassortiment niet geoptimaliseerd voor zoekmachines. Met ReloadSEO versla je elke concurrent met de vindbaarheid van je producten in Google" Waarom ReloadSEO? Met ReloadSEO versla je elke concurrent met de vindbaarheid in Google. ReloadSEO geeft op productniveau concrete feedback op je productteksten. Wij geven exact aan op welke plekken je extra zoekwoorden kan verwerken. Met ReloadSEO maak jij je productassortiment 100% SEO-proof voor betere vindbaarheid, meer bezoekers en meer klanten. (en minder advertentie kosten!) Hoe werkt het? ReloadSEO geeft direct feedback op je productteksten door middel van een koppeling met het ReloadSEO systeem. Je teksten worden real-time automatisch gecontroleerd door ons algoritme op alle bekende SEO-regels. Zo zie je per product hoeveel % je product SEO-proof is. Extra voordelen ReloadSEO Productteksten die SEO geoptimaliseerd zijn scoren ook een hogere Keyword Quaility Score in Google Adwords. En dat betekent lagere kosten per click (CPC). Door het toenemen van de posities in de zoekmachines ben je minder afhankelijk van adverteren. En zo heb je meer omzet door meer verkeer uit de zoekmachines. Van sterkere SEO posities kun je vele jaren plezier van hebben. En komt Google met een nieuwe algoritme update voor haar zoekmachine? Dan ReloadSEO geeft exact aan wat je moet doen om je productassortiment weer 100% SEO proof te maken. Over ons als partner We zijn 3 online ondernemers uit Groningen en hebben veel ervaring met eCommerce en SEO. We zijn erg blij met dat we onze oplossing ook hebben mogen koppelen aan CCV Shop. Inmiddels zijn er door ReloadSEO.com meer dan 150.000 producten geanalyseerd op zoekmachine vriendelijkheid. Kosten 0 - 5000 producten (SKU's) = € 14,95 p.m. 5001 > producten (SKU's) = € 19,95 p.m. Support Wij houden van feedback! Voor wensen, vragen en ondersteuning kunt u contact opnemen via support@reloadseo.com. Handleiding: https://www.reloadseo.com/wp-content/uploads/2016/04/Handleiding-CCV.pdf
Developer: ReloadSEO

€ 14,95 per maand

Eenvoudig boekhouden doe je met Moneybird! Moneybird is niet complex zoals een traditioneel boekhoudpakket. Met Moneybird kun je eenvoudig boekhouden; zoals facturen maken, ontvangen facturen inboeken, rapportages inzien en BTW aangifte doen. Ben je freelancer of MKB'er? Dan kun je vaak prima met Moneybird uit de voeten! Ontdek hoe Moneybird het boekhouden eenvoudiger maakt. Voor deze koppeling heb je een Moneybird account nodig. Deze kun je hier gratis uitproberen. Probeer de CCV Shop Moneybird koppeling nu uit. - FUNCTIONALITEITEN Wanneer een order de status 'afgerond' en 'order betaald' heeft, wordt er een factuur aangemaakt in Moneybird. Deze factuur krijgt in Moneybird de status 'betaald'. De resultatenrekening en BTW-aangifte worden meteen bijgewerkt. In Moneybird wordt een nieuwe klant automatisch aangemaakt. Bestaande bestellingen worden overgenomen van CCV Shop naar je Moneybird account Bestelinformatie producten (productnaam, aantal, bedrag van de bestelregel en de btw) en verzendkosten worden overgenomen. Kortingen, zowel kortingscodes als webwinkelwagen kortingen worden meegenomen. Je bespaart tijd, werkt efficiënter en verhoogt je werkplezier. - HOE TE INSTALLEREN? (bekijk hier de video) >> Video uitleg Stap 1: klik op 'Installeren' en bij stap 1 op 'verder' (je gaat naar een nieuw tabblad) Stap 2: klik op 'verbind je Moneybird account' Stap 3: voer hier je Moneybird gebruikersnaam en wachtwoord in en klik op 'vraag goedkeuring aan Moneybird' (je wordt tijdelijk naar Moneybird gestuurd) Stap 4: vink aan 'Geef Combidesk toegang tot mijn Moneybird account' en klik op 'opslaan' Stap 5: selecteer eventueel een profiel en klik op 'installeer koppeling' - OPMERKINGEN Deze koppeling wordt iedere 15 minuten (meestal eerder) gesynchroniseerd. Afgeronde orders worden overgezet vanaf het moment van installatie, orderhistorie kan automatisch worden meegenomen. Klanten worden op basis van een uniek e-mailadres aangemaakt in Moneybird. Wijzigingen in gegevens van klanten in uw CCV Shop worden vooralsnog niet automatisch bijgewerkt in Moneybird en omgekeerd. Gebruik Moneybird als betaalbaar en eenvoudig boekhoudpakket. Wij adviseren om de facturatie vanuit CCV Shop te laten verlopen. Wij zijn gek op feedback! Wensen? Stel ze hier. Voor vragen en ondersteuning over deze Moneybird koppeling kunt u contact opnemen met onze partner Combidesk via support@combidesk.com Bij installatie gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van Combidesk. Deze Moneybird integratie is powered by Combidesk App login - specificaties >>
Developer: Combidesk

€ 6,00 per maand

Gratis

Probeer gratis uit!* Specialist webwinkel - boekhoudsysteem koppelingen webwinkelfacturen.nl is dag en nacht bezig met het koppelen van webwinkels aan boekhoudsystemen. Daardoor zijn wij op dit gebied de specialist in Nederland, en dat betekent voor jou: - dat kortingen in je facturen netjes worden verwerkt - dat de BTW correct staat vermeld, ook bij internationale verkoop (ICP) - en dat wij je bestellingen met terugwerkende kracht in je boekhoudsysteem kunnen zetten. **Voor deze migratiedienst brengen we 57,50 per 1000 bestellingen in rekening. Indien je boekhoudpakket geschikt is voor België, is de koppeling ook in staat CCV Shop webwinkeliers uit België te koppelen. Deze koppeling koppelt je CCV webwinkel met je e-Boekhouden.nl boekhoudsysteem. Hierdoor bespaar je tijd, voorkom je fouten en creëer je 'peace of mind'. Belangrijk Deze koppeling kun je gebruiken tot maximaal 250 facturen per jaar. Verstuur je meer facturen dan kun je beter kiezen voor e-Boekhouden.nl - Plus-versie kiezen in de CCV Shop App Store. Neem voor eventuele vragen contact op met webcare@webwinkelfacturen.nl Wat wordt er gekoppeld? De bestellingen in CCV Shop worden omgezet naar mutaties in e-Boekhouden.nl. De volgende gegevens worden doorgezet: - Bestelinformatie producten (bedrag van de bestelregel, BTW, mogelijk een grootboekrekening en/of kostenplaats) - Verzendkosten - Kortingen, zowel kortingscodes als webwinkelwagen kortingen. De kortingen worden uitgesplitst naar BTW tarief. - Klantgegevens (naam, adres) Benodigdheden Voor deze koppeling zijn accounts bij CCV Shop en e-Boekhouden.nl nodig. Maak hier je gratis account aan. Installatie Deze koppeling activeer je in deze AppStore. Voor meer informatie zie de handleiding. * CCV Shop maakt het mogelijk deze koppeling gratis uit te proberen tot het einde van de maand waarin je de koppeling activeert.
Developer: webwinkelfacturen.nl

€ 6,00 per maand

Let op! Door te klikken op Installeren opent een popup, standaard wordt deze geblokkeerd. Deze popup dient u eenmalig toe te staan om verder te kunnen gaan met de installatie. Ga direct naar het Simply Translate Platform (https://platform.simplytranslate.nl/) “Vertaal uw online succes in Nederland naar het buitenland” Waarom Simply Translate? Simply Translate is een vertaalbureau dat gespecialiseerd is in webshop vertalingen. Met behulp van slimme technologie maken we het eenvoudig voor webwinkels om de stap naar het buitenland te maken. Hoe werkt het? Download gratis onze app, selecteer de gewenste tekst en ontvang direct een overzicht van de kosten. Zodra de vertalers uw vertalingen gereed hebben, kunt u deze controleren en na uw akkoord laden wij deze met één klik op de muis in uw webshop. Start direct met verkopen in het buitenland! Extra voordelen van Simply Translate?   Direct een overzicht van de kosten Altijd native speaker vertalingen Gespecialiseerd in E-commerce teksten 40% sneller dan traditionele vertaalbureaus Persoonlijke accountmanager Over ons als partner Simply Translate is een Nederlands bedrijf. Vanuit ons kantoor in Amsterdam werken wij samen met professionele E-Commerce vertalers van over de hele wereld. Door onze slimme technologie kunnen zij op ieder willekeurig moment aan de slag. Samen met ons netwerk aan vertalers hebben wij reeds vele webwinkels geholpen hun internationale ambitie waar te maken. Uw succes, is ons succes. Support Voor vragen over of ondersteuning bij uw webshop vertaling, kunt u contact opnemen via 020 737 1668 of per mail via contact@simplytranslate.nl. Raadpleeg voor meer informatie onze website.  
Developer: Simply Translate B.V.

Gratis

Why Sell on Amazon app? The Sell on Amazon app is a quick and easy way how to sell your products on the Amazon channel, build your brand awareness and increase the traffic to your CCV Shop store. The Amazon order synchronization functionality provides the product data export and the order synchronization as user-friendly as possible. Benefits of the Sell on Amazon app Amazon product data and order sync API integration - the API connection is responsible for the smooth processing of product data and orders placed on the Amazon channel. The Amazon order is uploaded to the connected CCV Shop store, the related product stock is updated accordingly. The shipment information is synchronized in both directions - the Amazon channel and CCV Shop store. Google Analytics Integration - the app can be easily integrated with the Google Analytics service - it allows you to analyze the performance statistics of your products. Advanced product data modification - adjust the product price, use dynamic transformation, set up various export conditions, etc. Advanced filtering option - filter and export selected product data based on an attribute or a category filtering. Free trial available - you can test the Amazon app within the month of the app installation for free! How does the app work? The Sell on Amazon app allows you to advertise and sell easily on any of supported Amazon channels. To set up the Sell on Amazon app please follow the steps below: Install the Sell on Amazon app in your CCV Shop by clicking the INSTALL button above and follow the installation process. After successful app installation, continue with setting your Amazon feeds up. Here is the link to the Amazon integration manual. Turn the order synchronization ON in your Koongo account. Please contact the Koongo representative for the Beslist order synchronization setup. Note The Sell on Amazon app is limited to 5000 products. For unlimited product option please install also the Feed and Affiliate Marketing Tool app. Support Questions, ideas or feedback? You're always welcome to contact the Koongo representative. Do you need the Koongo documentation? Check the Koongo User Guide. About Koongo The Koongo story has begun in spring 2007, originally known as NoStress Commerce company, we targeted to Magento users. In that time we created the community portal Magento.CZ to increase the popularity of Magento platform in Czech and Slovak Republic. The Koongo brand was introduced in 2013 and since then, we focused on the feed and affiliate marketing. In 2014 we announced a new product Koongo as a Service with the first integrations available for several shopping platforms. The Koongo apps for CCV Shop was introduced in 2015. To get more information about Koongo please visit www.koongo.com.
Developer: Koongo

€ 29,95 per maand

Why Bol.com app? The Bol.com app is a quick and easy way how to sell your products on the Bol channel, build your brand awareness and increase the traffic to your CCV Shop store. The Bol order synchronization functionality provides the product data export and the order synchronization as user-friendly as possible. Benefits of the Bol.com app Bol product data and order sync API integration - the API connection is responsible for the smooth processing of product data and orders placed on the Bol channel. The Bol order is uploaded to the connected CCV Shop store, the related product stock is updated accordingly. The shipment information is synchronized in both directions - the Bol channel and CCV Shop store. Google Analytics Integration - the app can be easily integrated with the Google Analytics service - it allows you to analyze the performance statistics of your products. Advanced product data modification - adjust the product price, use dynamic transformation, set up various export conditions, etc. Advanced filtering option - filter and export selected product data based on an attribute or a category filtering. Free trial available - you can test the Bol app within the month of the app installation for free! How does the app work? The Bol.com app allows you to advertise and sell easily on the Bol channel. To set up the Bol.com app please follow the steps below: Install the Bol.com app in your CCV Shop by clicking the INSTALL button above and follow the installation process. After successful app installation, continue with setting your Bol feeds up. Here is the link to the Bol integration manual. Turn the order synchronization ON in your Koongo account. Please contact the Koongo representative for the Bol order synchronization setup. Note The Bol.com app is limited to 5000 products. For unlimited product option please install also the Feed and Affiliate Marketing Tool app. Support Questions, ideas or feedback? You're always welcome to contact the Koongo representative. Do you need the Koongo documentation? Check the Koongo User Guide. About Koongo The Koongo story has begun in spring 2007, originally known as NoStress Commerce company, we targeted to Magento users. In that time we created the community portal Magento.CZ to increase the popularity of Magento platform in the Czech and the Slovak Republic. The Koongo brand was introduced in 2013 and since then, we focused on the feed and affiliate marketing. In 2014 we announced a new product Koongo as a Service with the first integrations available for several shopping platforms. The Koongo apps for CCV Shop was introduced in 2015. To get more information about Koongo please visit www.koongo.com.
Developer: Koongo

€ 29,95 per maand

Eenvoudig, voordelig en zorgeloos verzenden! Waarom PakketMail? Eenvoudig: * PakketMail biedt één verzendsysteem waarmee u flexibel gebruik kunt maken van verschillende vervoerders. * Met de PakketMail Connector is het aanmaken van verzendetiketten voor verschillende vervoerders een kwestie van een enkele muisklik! * Via PakketMail kunt u internationaal verzenden maar ook wereldwijde retourzendingen gemakkelijk regelen. Voordelig: * Als klant van PakketMail lift u mee op de onderhandelde tarieven met verschillende vervoerders. Zorgeloos: * Gaat er een keer wat mis met een zending? Wij zijn uw aanspreekpunt en nemen statusnavragen en eventuele claimtrajecten uit handen. Hoe werkt het? * In drie simpele stappen installeert u de PakketMail Connector in uw CCV Shop. * Na installatie worden uw orders automatisch doorgezet naar Mijn PakketMail. * Zodra het label wordt aangemeld bij een vervoerder naar keuze wordt er automatisch een statusupdate geplaatst in uw webwinkel en ontvangt u de track & trace code. Zo bespaart u eenvoudig tijd en verlaagt u uw foutmarge van het verkeerd overtypen van adressen naar 0%! Extra voordelen? * Betaal per verzonden pakket, géén servicekosten, géén opstartkosten en géén abonnementskosten * Scherpe tarieven voor verzenddiensten van PostNL, DPD, DHL, UPS, Correos en CTT Correios * Heeft u een eigen overeenkomst met GLS? Koppel dan eenvoudig uw webwinkel via PakketMail met GLS via onze software-only oplossing! * Nederlandse verzendmogelijkheden vanaf € 4,20 per pakket * Verzend automatisch Track & Trace e-mails in de taal van de geadresseerde * Beheer meerdere webshops & users in één verzendaccount Extra informatie * U dient in het bezit te zijn van een PakketMail account. Heeft u deze nog niet? Neem dan contact op via contact@pakketmail.nl
Developer: PakketMail

Gratis

Probeer gratis uit!* Specialist webwinkel - boekhoudsysteem koppelingen webwinkelfacturen.nl is dag en nacht bezig met het koppelen van webwinkels aan boekhoudsystemen. Daardoor zijn wij op dit gebied de specialist in Nederland, en dat betekent voor jou: - dat kortingen in je facturen netjes worden verwerkt - dat de BTW correct staat vermeld, ook bij internationale verkoop (ICP) - en dat wij je bestellingen met terugwerkende kracht in je boekhoudsysteem kunnen zetten. **Voor deze migratiedienst brengen we 57,50 per 1000 bestellingen in rekening. Indien je boekhoudpakket geschikt is voor België, is de koppeling ook in staat CCV Shop webwinkeliers uit België te koppelen. Deze koppeling koppelt je CCV webwinkel met je e-Boekhouden.nl boekhoudsysteem. Hiermee bespaar je tijd, voorkom je fouten en creëer je 'peace of mind'. Belangrijk Met deze koppeling kun je een onbeperkt aantal facturen versturen. Verstuur je een beperkt aantal facturen, maximaal 250 per jaar, dan kun je beter kiezen voor e-Boekhouden.nl - Basis in de CCV Shop App Store. Neem voor eventuele vragen contact op met webcare@webwinkelfacturen.nl Wat wordt er gekoppeld? De bestellingen in CCV Shop worden omgezet naar mutaties in e-Boekhouden.nl. De volgende gegevens worden doorgezet: - Bestelinformatie producten (bedrag van de bestelregel, BTW, mogelijk een grootboekrekening en/of kostenplaats) - Verzendkosten - Kortingen, zowel kortingscodes als webwinkelwagen kortingen. De kortingen worden uitgesplitst naar BTW tarief. - Klantgegevens (naam, adres) Benodigdheden Voor deze koppeling zijn accounts bij CCV Shop en e-Boekhouden.nl nodig. Maak hier je account aan Installatie Deze koppeling activeer je in deze AppStore. Voor meer informatie zie de handleiding. * CCV Shop maakt het mogelijk deze koppeling gratis uit te proberen tot het einde van de maand waarin je de koppeling activeert.
Developer: webwinkelfacturen.nl

€ 9,50 per maand

BizFusion is online boekhoudsoftware voor kleine en middelgrote ondernemingen. U kunt eenvoudig één of meerdere CCV Shops koppelen aan uw boekhouding. Met onze app/plugin kunt u: - Alle afgeronde en betaalde bestellingen importeren - Klanten automatisch aan uw contactlijst toevoegen - Producten importeren en synchroniseren Voordelen - Direct inzicht in uw winst - Geïntegreerde voorraadmodule - Niets meer handmatige invoeren Details Elke bestelling wordt als factuur opgeslagen in BizFusion. Op elke factuur wordt automatisch een verzending geboekt, hierdoor weet het systeem meteen wat de voorraadprijs was van elk verzonden product. Dit zorgt ervoor dat u direct inzicht hebt in de winst die u gemaakt hebt. Verder wordt uw voorraad automatisch afgeboekt bij elke verzending. U hoeft dus niet meer een aparte Excel lijst met inkoopprijzen en voorraadaantallen bij te houden. Installatie De plugin heeft alleen leesrechten op producten en orders nodig. Verder vindt de installatie plaats in een nieuw venster. De 'popup blocker' in uw browser kan dit voorkomen. Werkwijze Na installatie van de plugin kunt u meteen beginnen met het importeren van bestellingen en producten. Importeer eerst uw producten als u (start)voorraad wilt vastleggen. Ga binnen BizFusion naar: 'Setup > CCV Shop' om uw producten en bestellingen te importeren. Handleiding Raadpleeg onze online handleiding voor meer informatie over de werkwijze van deze plugin: handleiding. BizFusion Prijs Voor deze plugin hebt u een abonnement op BizFusion nodig. BizFusion kost 129 euro p/jaar. U kunt een gratis account registreren om de plugin testen. Plugin prijs Voor de CCV Shop plugin betaalt u 10 euro p/maand. De facturatie van de plugin loopt via CCV Shop. CCV Shop factureert de plugin op de eerste dag van de maand. **Belangrijk** De proefperiode van CCV Shop plugins loopt tot de eerste dag van de volgende maand. CCV Shop zal de plugin automatisch in rekening brengen als de plugin nog steeds op de eerste dag van de maand geïnstalleerd is.
Developer: BizFusion

€ 10,00 per maand

Verhoog de betrokkenheid tussen u en uw bezoekers door hen in staat te stellen om met u te chatten.  Verbeter uw klantenservice en verhoog de productiviteit Ondersteun uw klanten via Nederlandstalige Live Chat Los snel en realtime klantvragen op   "Meer dan 100.000 bedrijven wereldwijd gebruiken tawk.to en verlagen hiermee de servicekosten, verhogen de productiviteit en de klanttevredenheid."   - Waarom tawk.to? tawk.to is een cloud-gebaseerde live chat software-oplossing en het is nu geïntegreerd met CCV Shop! Meer dan 100.000 bedrijven wereldwijd gebruiken tawk.to en verlagen hiermee de servicekosten, verhogen de productiviteit en de klanttevredenheid.    - Hoe werkt het? Los klantvragen sneller op door het hebben van toegang tot relevante gegevens van de klant, zoals orderinformatie van CCV Shop direct in uw tawk.to chat pagina. Zou u ook een virtuele verkoper actief hebben in uw webshop, waardoor u meer verkopen succesvol kan afsluiten? Of wilt u snel en gericht persoonlijke service verlenen? Start dan nu met live chat van tawk.to  - Installatiehandleiding Ga hier naar onze installatiehandleiding of bekijk onze installatievideo     - Extra voordelen tawk.to? Nederlandstalige software. Automatische installatie van de chatmodule in uw CCV Shop webshop.  Recente bestelhistorie en huidige artikelen in het winkelmandje worden getoond in het tawk.to dashboard. Hierdoor kunt u nog gerichter service verlenen en kunt u uw conversie laten stijgen. Elke pagina die de klant bezoekt wordt gepusht naar de chatmodule. Op deze manier weet je precies over welke pagina de klant een vraag wil stellen. Beheer van meerdere websites binnen één tawk.to dashboard Overzichtelijk dashboard met waardevolle statistieken (o.a. bezoekersaantallen, gemiste chats en geschiedenis)  - Wat kost deze app en wat kost tawk.to? Voor de tawk.to app betaalt u slechts €5,00 per maand. Hiervoor integreren wij naadloos en real-time uw CCV Shop met uw tawk.to account. De tawk.to software is gratis.   - Over ons als partner Deze tawk.to integratie is powered by Combidesk.   - Gebruikersvoorwaarden Bij installatie gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van Combidesk.   - Ondersteuning Wij zijn gek op feedback! Voor wensen, vragen en ondersteuning van de tawk.to koppeling kunt u contact opnemen met onze partner Combidesk via support@combidesk.com
Developer: Combidesk

€ 5,00 per maand

Parcel Pro multi carrier verzendsoftware Het versturen van pakketten kan met heel veel vervoerders. Maar welke moet je nu hebben? Welke is de voordeligste? En welke is nu de beste? Iedere vervoerder heeft wel een service kader of een bezorg optie die bij jou of bij je klant het beste past. Om alles aan te kunnen bieden heb je dus meerdere vervoerders nodig. Dit is niet zo moeilijk, in de meeste gevallen heb je na 1 telefoontje al een vervoerscontract. Maar vanaf nu wordt het ingewikkelder. Je moet met meerdere applicaties gaan werken om alles te kunnen versturen en te monitoren. Daarnaast is het een flink karwei om alle vervoerders te koppelen aan je softwarepakket. Niet alle vervoerders zijn namelijk al standaard gekoppeld aan jouw softwarepakket. Wij zochten hiervoor naar een oplossing. Daarom zijn we gestart met Parcel Pro, een softwareoplossing die alle vervoerders waar jij naar zoekt in een omgeving koppelt aan je webwinkel. Het team van Parcel Pro ontwikkeld nog iedere dag aan jouw toekomst, waardoor je altijd up-to-date bent met alle mogelijke bezorgopties die er op dat moment beschikbaar zijn. Het team van Parcel Pro bestaat uit ware professionals, die al jaren actief zijn in de distributiemarkt en softwareontwikkeling. Met deze ervaringen in huis weten wij wat de behoeftes zijn van jou als klant en ontwikkelen wij naar de toekomst zodat je jouw klanten alle mogelijk verzendopties kan aanbieden. Hoe werkt het? - De ordergegevens worden automatisch overgenomen door CCV Shop om een zending te versturen met PostNL, DHL, DPD, Fietskoeriers.nl, Van Straaten Post en UPS via Parcel Pro. - De track & trace code van de zending wordt automatisch ingevuld bij uw CCV Shop order. Wat zijn de voordelen? ✓ Pakketlabels aanmaken en versturen met PostNL, DHL, DPD, Fietskoeriers.nl, Van Straaten Post en UPS d.m.v. uw eigen contract! ✓ Gratis starterspakket! ✓ Gratis t/m 250 zendingen per maand aanmaken! ✓ Gratis loyaliteitsprogramma ✓ Geen opstartkosten, geen maandelijks kosten! ✓ Kosteloos koppelen met uw CCV Shop account! ✓ Zendingen volgen vanuit het dashboard! ✓ Een handige rapportage tool! ✓ CSV import en export! ✓ Upgraden vanaf € 5,00 per maand! ✓ En veel meer! Documentatie? Een handige handleiding en overige demovideo's zijn te vinden op parcelpro.nl Aanmelden? Maak gebruik van het gratis starterspakket en maak uw account aan bij https://login.parcelpro.nl → Koppel vervolgens met 1 druk op de knop 'Installeren' uw CCV Shop account in de appstore van CCV Shop → Maak gratis gebruik van onze app!
Developer: Parcel Pro

Gratis

Why Feed and Affiliate Marketing Tool app? The Feed and Affiliate Marketing Tool app is the data feed management tool that streamlines the process of the product export from your CCV Shop store to more than 500 product search and price comparison websites, affiliate networks and online marketplaces. It allows online retailers to reach seamlessly hundreds of new marketing channels all around the world from the single integration point. The Koongo service is capable of bringing new prospects to your CCV Shop store and through that, to increase your store traffic and revenue significantly. Benefits of the Feed and Affiliate Marketing Tool app More than 500 comparison websites, online marketplaces or affiliate channels supported - increase the traffic to your store by publishing your product data on various channels. Various channels API integration - available for Amazon, Bol.com, Marktplaats Admarkt, 2dehands.be, Beslist, eBay, Miinto and others. Filter and export selected product data based on the attribute or category filtering. Mapping categories option - map your store categories to related channel categories to get higher ranking of your products and services. Google Analytics Integration - the app can be easily integrated with the Google Analytics service - it allows you to analyze the performance statistics of your products. Always up-to-date product data feeds - the feed templates are updated on regular basis to cover the latest changes in feed template specification. Free trial available - you can test the Koongo service within the month of the app installation for free! How does the app work? The Feed and Affiliate Marketing Tool app allows you to advertise and sell easily on any of Koongo supported channels. To set up the app please follow the steps below: Install the app in your CCV Shop by clicking the INSTALL button above and follow the installation process. After successful installation, select the required channel and continue with setting the channel feed up. The integration manual for each channel is available at Koongo websites, Channels tab. Search for the required channel. In case you need any assistance please contact the Koongo representative. Need order synchronization? The Feed and Affiliate Marketing Tool includes all supported channels, the order synchronization functionality is not included. The order sync integration is available for the specific channels under the separate Koongo CCV Shop apps - e.g. Beslist.nl, Bol.com, Amazon and, Miinto. Support Questions, ideas or feedback? You're always welcome to contact the Koongo representative. Do you need the Koongo documentation? Check the Koongo User Guide. Supported Channels 2dehands.be, Affili.net, Amazon, Atosho.com, Beslist.nl, Bizrate, Bol.com, Ciao, Cleafs.com, Criteo, eBay, Daisycon, Fashionchick, Fruugo, Google, Idealo, Kelkoo, Marktplaats Admarkt, Miinto, Pixmania.com, Pricegrabber, Pricerunner, Pricesavvy, Scoupz, Spartoo, Shop.com, ShopAlike, Shopmania, Shopstyle, Shopwiki, Shopzilla, Storesquare.be, Tradedoubler.com, Tradetracker.com, Trendsales, Twenga, Yatego, Webgains, Wish.com, Wupti.com You can find all supported channels at Koongo website, section Channels. About Koongo The Koongo story has begun in spring 2007, originally known as NoStress Commerce company, we targeted to Magento users. In that time we created the community portal Magento.CZ to increase the popularity of Magento platform in the Czech and the Slovak Republic. The Koongo brand was introduced in 2013 and since then, we focused on the feed and affiliate marketing. In 2014 we announced a new product Koongo as a Service with the first integrations available for several shopping platforms. The Koongo apps for CCV Shop was introduced in 2015. To get more information about Koongo please visit www.koongo.com.
Developer: Koongo

€ 24,95 per maand

Gebruik je Gmail of Google Apps for Work? Met deze app beheer je eenvoudig al je klanten in je Gmail Contactpersonen. - Wat is Gmail Contactpersonen? Gmail Contactpersonen is een manier om de contactgegevens van de personen met wie u communiceert, op te slaan en te organiseren. Deze contactgegevens kunnen bestaan uit basisgegevens, zoals namen, e-mailadressen en telefoonnummers, maar ook uit uitgebreidere informatie, zoals fysieke adressen, werkgever, afdeling en functie. Gebruikers kunnen ook contactgegevens tussen Google Apps en een mobiel apparaat synchroniseren om de contactpersonen buiten een browser om te bekijken. - Functionaliteiten van de Gmail Contactpersonen app: Overhevelen van nieuwe contactpersonen uit je CCV Shop naar je Gmailaccount. Deze contacten toevoegen aan een specifieke groep in Gmail, zoals een e-maillijst of speciale klantenlijst. Wijzigingen aan contactperson in CCV Shop doorsturen naar je Gmail account. Optioneel de keuze voor het importeren van reeds bestaande gegevens in je CCV Shop. Orderhistorie wordt toegevoegd aan de contactpersoon in Gmail. Bespaar veel tijd en typ nooit meer je contactpersonen over! - Opmerkingen Deze koppeling wordt iedere 15 minuten (meestal eerder) gesynchroniseerd. Wij zijn gek op feedback! Wensen? Stel ze hier. - Support Voor vragen en ondersteuning over Gmail kunt u contact opnemen met onze partner Combidesk via support@combidesk.com Bij installatie gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van Combidesk. Deze Gmail integratie is powered by Combidesk App login - specificaties >>  
Developer: Combidesk

€ 6,00 per maand

SENDCLOUD | EUROPA'S NUMMER 1 VERZENDTOOL SendCloud is Europa’s nummer 1 verzendtool voor e-commerce die jou helpt het volledige verzendproces van je CCV Shop te verbeteren. Bespaar tijd zodat jij je kan focussen op wat er echt toe doet: het groeien van je webwinkel. Al méér dan 10.000 webshops verzenden efficiënter met SendCloud. Join the revolution today! Checkout: Verhoog conversie door meerdere verzendopties aan te bieden Onderzoek heeft aangetoond dat meer dan 66% van alle klanten de checkout van een webwinkel al eens heeft verlaten vanwege onvoldoende/niet de gewenste verzendopties. Door je CCV Shop te koppelen met SendCloud, koppel je meteen ook met alle grote vervoerders in de markt, waardoor je alle mogelijke verzendopties kan aanbieden aan je klanten. Met onze afhaalpunten kiezer kunnen jouw klanten zelfs eenvoudig hun afhaalpunt naar keuze selecteren. Ondersteunde vervoerders: DHL DPD UPS PostNL bpost Colissimo Chronopost Austrian Post Van Straaten Post   Processing: Print verzendlabels in één klik Nadat je je CCV Shop gekoppeld hebt, worden orders automatisch in je SendCloud account geïmporteerd. Hier print je de bijhorende verzendlabels in slechts één klik. Heeft je klant vragen over de status van zijn bestelling? In ons dashboard vind je onmiddellijk de informatie die je nodig hebt.   Insure:  Verzeker je pakketten tegen schade of verlies Regelmatig gaan er pakjes verloren of geraken deze beschadigd. Stel automatisch in tot welk bedrag je zendingen verzekerd moeten zijn.  Raakt je pakket dan zoek of beschadigd, dan krijg je het aankoopbedrag en de verzendkosten in ieder geval terug. Notify: Automatische tracking notificaties Houd je klanten op de hoogte over de status van hun bestelling met onze automatische Track & Trace notificaties. Pas zelf de inhoud en opmaak van de tracking notificaties aan met onze editor. De notificaties worden bovendien automatisch in juiste taal uitgestuurd. Returns: Bied een gebruiksvriendelijke retouroplossing Creëer eenvoudig je persoonlijke retourportaal waar zowel jij als je klant retouren eenvoudig en efficiënt kunnen afhandelen. Dankzij ons retour overzicht behoud je steeds het overzicht over inkomende retouren. SendCloud Plus: Nog sneller en efficiënter orders verwerken Verwerk orders nog sneller en efficiënter met SendCloud Plus. Wijs automatisch de juiste verzendmethode toe aan je orders door smart shipping rules in te stellen. Pick en pack orders nog sneller m.b.v. picklijsten, (on-screen) pakbonnen en barcodescanners. OVER SENDCLOUD SendCloud streeft iedere dag naar het eenvoudiger en efficiënter maken van het verzenden van jouw producten. Ons team staat voor continue innovatie en volledige optimalisatie van het verzendproces. Mocht je vragen hebben, neem dan gerust contact op door te mailen naar contact@sendcloud.sc. Wij staan graag voor je klaar!
Developer: SendCloud

Gratis