Meer dan 3 miljoen mensen wereldwijd maken gebruik van de diensten van MailChimp. Geen wonder, want deze organisatie heeft naast plezier ook kwaliteit hoog in het vaandel staan. De combinatie hiervan maakt werken met MailChimp zowel prettig als efficiënt. Probeer de koppeling tussen CCV Shop en MailChimp tot het einde van deze maand gratis uit. Nog geen MailChimp account? Probeer het hier gratis uit. - FUNCTIONALITEITEN VAN MAILCHIMP Drag & Drop Interface Mobiel vriendelijke Gratis templates Gratis hosting voor afbeeldingen Ontwerp prachtige campagnes Automatiseer je marketing - FUNCTIONALITEITEN VAN DE KOPPELING Deze koppeling stuurt aanmeldingen voor de nieuwsbrief, bestaande e-mailadressen en gegevens van klanten van uw CCV Shop automatisch door naar MailChimp voor het versturen van nieuwsbrieven. Zo voorkomt u handmatig overtypen. De klantgegevens worden in een MailChimp mailinglijst naar keuze gekopieerd. Alleen de 'Aangemeld via website' mailinglijst wordt overgenomen naar MailChimp. Bij een eerstvolgende aanmelding of bestelling worden de bestaande e-mailadressen uit CCV Shop overgenomen naar MailChimp. Je bespaart tijd, werkt efficiënter en verhoogt je werkplezier. - INSTALLEREN Stap 1: klik op 'Installeren' en bij stap 1 op 'verder' Stap 2: klik op 'verbind je MailChimp account' Stap 3: vul je MailChimp gebruikersnaam en wachtwoord in en druk op login Stap 4: selecteer je mailinglijst en installeer de koppeling (let op: zorg dat je in MailChimp minimaal 1 mailinglijst hebt aangemaakt. Heb je dit nog niet ga naar je account, klik op 'Lists' en rechtboven op 'Add new list') Lees hier onze installatiehandleiding. - OPMERKINGEN Deze koppeling wordt iedere 15 minuten (meestal eerder) gesynchroniseerd. Wijzigingen in e-mailadressen en gegevens van klanten in uw CCV Shop worden vooralsnog niet automatisch bijgewerkt in MailChimp en omgekeerd. Wij zijn gek op feedback! Wensen? Stel ze hier. Voor vragen en ondersteuning over MailChimp kunt u contact opnemen met onze partner Combidesk via support@combidesk.com Bij installatie gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van Combidesk. Deze MailChimp integratie is powered by Combidesk App login - specificaties >>
Developer: Combidesk

€ 5,00 per maand

Eenvoudig boekhouden doe je met MoneyBird! MoneyBird is niet complex zoals een traditioneel boekhoudpakket. Met MoneyBird kun je eenvoudig boekhouden; zoals facturen maken, ontvangen facturen inboeken, rapportages inzien en BTW aangifte doen. Ben je freelancer of MKB'er? Dan kun je vaak prima met MoneyBird uit de voeten! Ontdek hoe MoneyBird het boekhouden eenvoudiger maakt. Voor deze koppeling heb je een MoneyBird account nodig. Deze kun je hier gratis uitproberen. Probeer de CCV Shop MoneyBird koppeling nu uit. >> Video uitleg FUNCTIONALITEITEN Wanneer een order de status 'afgerond' en 'order betaald' heeft, wordt er een factuur aangemaakt in MoneyBird. Deze factuur krijgt in MoneyBird de status 'betaald'. De resultatenrekening en BTW-aangifte worden meteen bijgewerkt. In MoneyBird wordt een nieuwe klant automatisch aangemaakt. Bestaande bestellingen worden overgenomen van CCV Shop naar je MoneyBird account Bestelinformatie producten (productnaam, aantal, bedrag van de bestelregel en de btw) en verzendkosten worden overgenomen. Kortingen, zowel kortingscodes als webwinkelwagen kortingen worden meegenomen. Je bespaart tijd, werkt efficiënter en verhoogt je werkplezier.     HOE TE INSTALLEREN? (bekijk hier de video) >> Video uitleg Stap 1: klik op 'Installeren' en bij stap 1 op 'verder' (je gaat naar een nieuw tabblad) Stap 2: klik op 'verbind je MoneyBird account' Stap 3: voer hier de URL van je MoneyBird account in en klik op 'vraag goedkeuring aan MoneyBird' (je wordt tijdelijk naar MoneyBird gestuurd) Stap 4: vink aan 'Geef Combidesk toegang tot mijn MoneyBird account' en klik op 'opslaan' Stap 5: selecteer eventueel een profiel en klik op 'installeer koppeling'     OPMERKINGEN Deze koppeling wordt iedere 15 minuten (meestal eerder) gesynchroniseerd. Afgeronde orders worden overgezet vanaf het moment van installatie, voorgaande orders worden vooralsnog niet automatisch meegenomen. Klanten worden op basis van een uniek e-mailadres aangemaakt in MoneyBird. Wijzigingen in gegevens van klanten in uw CCV Shop worden vooralsnog niet automatisch bijgewerkt in MoneyBird en omgekeerd. Gebruik MoneyBird als betaalbaar en eenvoudig boekhoudpakket. Wij adviseren om de facturatie vanuit CCV Shop te laten verlopen. Wij zijn gek op feedback! Wensen? Stel ze hier.     Voor vragen en ondersteuning over MoneyBird kunt u contact opnemen met onze partner Combidesk via support@combidesk.com Bij installatie gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van Combidesk. Deze MoneyBird integratie is powered by Combidesk App login - specificaties >>
Developer: Combidesk

€ 3,00 per maand

Probeer gratis* uit! Deze koppeling koppelt je CCV webwinkel met je Twinfield boekhoudsysteem. Hiermee bespaar je tijd, voorkom je fouten en creëer je 'peace of mind'. Belangrijk Met deze koppeling kun je een onbeperkt aantal facturen versturen en wij verzorgen een gratis migratie. Verstuur je een beperkt aantal facturen, maximaal 250 per jaar, dan kun je beter de Twinfield koppeling basis-versie kiezen in de CCV Shop App Store. Neem voor eventuele vragen contact op met webcare@webwinkelfacturen.nl Indien je boekhoudpakket geschikt is voor België, is de koppeling ook in staat CCV Shop webwinkeliers uit België te koppelen. Twee verschillende manieren Je kunt bestellingen in je webwinkel op twee verschillende manieren doorsturen naar Twinfield: 1. Als verkooptransacties 2. Als facturen Als je een Twinfield account hebt zonder facturatie-module, dan kun je het beste voor optie 1. verkooptransacties kiezen. Heb je wel de facturatie-module dan kies je optie 2. facturen. Je kunt de optie instellen in het aanmeldscherm en later wijzigen. Wat wordt er gekoppeld? - Bestelinformatie producten (productnaam, aantal, bedrag van de bestelregel en de btw) - Verzendkosten - Kortingen, zowel kortingscodes als webwinkelwagen kortingen - Klantgegevens - naam en adres. Dit geldt alleen voor optie 2. facturen. - Verkooptransacties en facturen krijgen de status concept en zijn daardoor handmatig aan te passen of te verwijderen. Benodigdheden Voor deze koppeling zijn accounts bij CCV Shop en Twinfield nodig. De prijs voor deze accounts is NIET inbegrepen in de prijs van de koppeling. De koppeling maakt gebruik van standaard BTW codes, VHOOG voor 21% en VL voor 6%. De verkooptransacties maken gebruik van standaard debiteur 1001. Neem contact op als jouw Twinfield administratie anders is ingericht, dan passen wij de koppeling aan. webwinkelfacturen.nl is specialist in het koppelen van webwinkels met boekhoud- / factuursystemen. * CCV Shop maakt het mogelijk deze koppeling gratis uit te proberen tot het einde van de maand waarin je de koppeling activeert.
Developer: webwinkelfacturen.nl

€ 9,50 per maand

Probeer gratis* uit! Deze koppeling koppelt je CCV webwinkel met je Twinfield boekhoudsysteem. Hiermee bespaar je tijd, voorkom je fouten en creëer je 'peace of mind'. Belangrijk Deze koppeling kun je gebruiken tot maximaal 250 facturen / verkooptransacties per jaar. Verstuur je meer dan kun je beter de Twinfield koppeling plus-versie kiezen in de CCV Shop App Store. Bij de plus-versie kun je onbeperkt koppelen en verzorgen wij ook een gratis migratie. Neem voor eventuele vragen contact op met webcare@webwinkelfacturen.nl Indien je boekhoudpakket geschikt is voor België, is de koppeling ook in staat CCV Shop webwinkeliers uit België te koppelen. Twee verschillende manieren Je kunt bestellingen in je webwinkel op twee verschillende manieren doorsturen naar Twinfield: 1. Als verkooptransacties 2. Als facturen Als je een Twinfield account hebt zonder facturatie-module, dan kun je het beste voor optie 1. verkooptransacties kiezen. Heb je wel de facturatie-module dan kies je optie 2. facturen. Je kunt de optie instellen in het aanmeldscherm en later wijzigen. Wat wordt er gekoppeld? - Bestelinformatie producten (productnaam, aantal, bedrag van de bestelregel en de btw) - Verzendkosten - Kortingen, zowel kortingscodes als webwinkelwagen kortingen - Klantgegevens - naam en adres. Dit geldt alleen voor optie 2. facturen. - Verkooptransacties en facturen krijgen de status concept en zijn daardoor handmatig aan te passen of te verwijderen. Benodigdheden Voor deze koppeling zijn accounts bij CCV Shop en Twinfield nodig. De prijs voor deze accounts is NIET inbegrepen in de prijs van de koppeling. De koppeling maakt gebruik van standaard BTW codes, VHOOG voor 21% en VL voor 6%. De verkooptransacties maken gebruik van standaard debiteur 1001. Neem contact op als jouw Twinfield administratie anders is ingericht, dan passen wij de koppeling aan. webwinkelfacturen.nl is specialist in het koppelen van webwinkels met boekhoud- / factuursystemen. * CCV Shop maakt het mogelijk deze koppeling gratis uit te proberen tot het einde van de maand waarin je de koppeling activeert.
Developer: webwinkelfacturen.nl

€ 6,00 per maand

Probeer gratis* uit! Specialist webwinkel - boekhoudsysteem koppelingen webwinkelfacturen.nl is dag en nacht bezig met het koppelen van webwinkels aan boekhoudsystemen. Daardoor zijn wij op dit gebied de specialist in Nederland, en dat betekent voor jou: - dat kortingen in je facturen netjes worden verwerkt - dat de BTW correct staat vermeld, ook bij internationale verkoop (ICP) - en dat wij je bestellingen met terugwerkende kracht in je boekhoudsysteem kunnen zetten Deze koppeling koppelt je CCV webwinkel met je Yuki boekhoudsysteem. Hiermee bespaar je tijd, voorkom je fouten en creëer je 'peace of mind'. Indien je boekhoudpakket geschikt is voor België, is de koppeling ook in staat CCV Shop webwinkeliers uit België te koppelen. Belangrijk Met deze koppeling kun je een onbeperkt aantal facturen versturen en wij verzorgen een gratis migratie. Verstuur je een beperkt aantal facturen, maximaal 250 per jaar, dan kun je beter de Yuki koppeling basis-versie kiezen in de CCV Shop App Store. Neem voor eventuele vragen contact op met webcare@webwinkelfacturen.nl Wat wordt er gekoppeld? - Bestelinformatie producten (productnaam, aantal, bedrag van de bestelregel en de btw) - Verzendkosten - Kortingen, zowel kortingscodes als webwinkelwagen kortingen - Klantgegevens (naam, adres) Benodigdheden Voor deze koppeling zijn accounts bij CCV Shop en Yuki nodig. De prijs voor deze accounts is NIET inbegrepen in de prijs van de koppeling. * CCV Shop maakt het mogelijk deze koppeling gratis uit te proberen tot het einde van de maand waarin je de koppeling activeert.
Developer: webwinkelfacturen.nl

€ 9,50 per maand

Probeer gratis* uit! Specialist webwinkel - boekhoudsysteem koppelingen webwinkelfacturen.nl is dag en nacht bezig met het koppelen van webwinkels aan boekhoudsystemen. Daardoor zijn wij op dit gebied de specialist in Nederland, en dat betekent voor jou: - dat kortingen in je facturen netjes worden verwerkt - dat de BTW correct staat vermeld, ook bij internationale verkoop (ICP) - en dat wij je bestellingen met terugwerkende kracht in je boekhoudsysteem kunnen zetten Deze koppeling koppelt je CCV webwinkel met je Yuki boekhoudsysteem. Hiermee bespaar je tijd, voorkom je fouten en creëer je 'peace of mind'. Indien je boekhoudpakket geschikt is voor België, is de koppeling ook in staat CCV Shop webwinkeliers uit België te koppelen. Belangrijk Deze koppeling kun je gebruiken tot maximaal 250 facturen per jaar. Verstuur je meer facturen dan kun je beter de Yuki koppeling plus-versie kiezen in de CCV Shop App Store. Bij de plus-versie kun je onbeperkt koppelen en verzorgen wij ook gratis migraties. Neem voor eventuele vragen contact op met webcare@webwinkelfacturen.nl Wat wordt er gekoppeld? - Bestelinformatie producten (productnaam, aantal, bedrag van de bestelregel en de btw) - Verzendkosten - Kortingen, zowel kortingscodes als webwinkelwagen kortingen - Klantgegevens (naam, adres) Benodigdheden Voor deze koppeling zijn accounts bij CCV Shop en Yuki nodig. De prijs voor deze accounts is NIET inbegrepen in de prijs van de koppeling. * CCV Shop maakt het mogelijk deze koppeling gratis uit te proberen tot het einde van de maand waarin je de koppeling activeert.
Developer: webwinkelfacturen.nl

€ 6,00 per maand

Verhoog uw conversie en chat live met uw bezoekers Volledig te stijlen chat widget Alle chats beheersbaar vanuit 1 dashboard Zendesk Chat is een Chatprogramma voor uw webwinkel waarmee uw bezoekers gemakkelijk vragen kunnen stellen. Dit verlaagt de drempel tot contact, is dit niet storend en verhoogd uw conversie. Zou u ook een virtuele verkoper actief hebben in uw webshop, waardoor u meer verkopen succesvol kan afsluiten? Of wilt u snel en gericht persoonlijke service verlenen? Start dan nu met live chat van Zendesk Chat. - Laat nu uw webwinkel praten! Zendesk Chat verhoogt de betrokkenheid tussen u en uw bezoekers door hen in staat te stellen om met u te chatten. Zendesk Chat is zeer geschikt voor het verbeteren van de interactie met uw gebruikers, het verhogen van de tijd die ze doorbrengen in uw webwinkel en verhoogd uw conversie. - Waarom deze Zendesk Chat app gebruiken? Deze app heeft toevoegde waarde voor nieuwe alsook huidige gebruikers die Zendesk Chat handmatig hebben geinstalleerd in CCV Shop. U haalt met deze app nog meer uit Zendesk Chat door:   Automatische installatie van de chatmodule in uw CCV Shop webshop (head code insert). Huidige artikelen in het winkelmandje worden getoond in het Zendesk Chat dashboard (bij 'user info'). Hierdoor kunt u nog gerichter service verlenen en kunt u uw conversie laten stijgen. Mobiele chat widget uitzetten (configurabel, Zendesk Chat heeft overigens een goede mobiele chat). Weet precies wie uw site bezoekt. Live monitoren van bezoekers terwijl zij surfen, weten waar ze vandaan komen, pagina geschiedenis, huidige URL, terugkerende bezoekers, etc. Pas de chat-widget aan in uw huisstijl en de juiste taal! Toegang tot een goed ontworpen dashboard met opgeslagen chatgeschiedenis, berichtsjablonen, bezoeker prioritering, Q & A, slimme responder. Deze app integreert CCV Shop gegevens in het Zendesk Chat dashboard. Kies ervoor om uw bezoekers te antwoorden via uw smartphone of het dashboard. De installatie duurt slechts enkele seconden. - Installatiehandleiding Lees hier onze installatiehandleiding - Wat kost deze app en wat kost Zendesk Chat? Voor de Zendesk Chat koppeling betaalt u €5,- per maand. Hiervoor integreren wij naadloos en real-time uw CCV Shop met uw Zendesk Chat LITE account. Pakket prijzen van Zendesk Chat (meer info op Zendesk Chat website): LITE: gratis BASIC: €14 ADVANCED: €29 - Video's Zendesk Chat Tour - Opmerkingen Wij zijn gek op feedback! Wensen? Stel ze hier. - Vragen? Voor vragen en ondersteuning over Zendesk Chat kunt u contact opnemen met onze partner Combidesk via support@combidesk.com - Gebruiksvoorwaarden Bij installatie gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van Combidesk. - Over Combidesk Combidesk ontwikkelt eenvoudige tijd- en geldbesparende koppelingen voor CCV Shop. Onze koppelingen installeert u in een handomdraai. Wij ontwikkelen in een razendsnel tempo nieuwe koppelingen, dus heeft u wensen laat het ons hier weten. Deze Zendesk Chat koppeling is powered by Combidesk
Developer: Combidesk

€ 5,00 per maand

€ 1,95 per maand

Probeer gratis* uit! Universele koppeling met Exact Online Deze koppeling koppelt CCV Shop met de volgende Exact Online pakketten: *) Boekhouden (Basis, Geavanceerd, Premium) *) Handel (Basis) *) Voorraad: Naast het synchroniseren van bestellingen kun je voor de Exact Handel pakketten ook de producten tussen de webwinkel en Exact synchroniseren EN is het ook mogelijk de voorraad te synchroniseren. Indien je boekhoudpakket geschikt is voor België, is de koppeling ook in staat CCV Shop webwinkeliers uit België te koppelen. Specialist webwinkel - boekhoudsysteem koppelingen webwinkelfacturen.nl is dag en nacht bezig met het koppelen van webwinkels aan boekhoudsystemen. Daardoor zijn wij op dit gebied de specialist in Nederland, en dat betekent voor jou: - dat kortingen in je facturen netjes worden verwerkt - dat de BTW correct staat vermeld, ook voor verzend- en betaalkosten en bij internationale verkoop (ICP) - dat belangrijke details ook meegekoppeld worden (vb bestelregels, product- en voorraad synchronisatie) - dat je volledige keuze hebt hoe je koppelt: factuur, verkoop transactie, bestelling nivo - dat je (proactief) geholpen wordt als je een foutje maakt (zie onze blog over de meest voorkomende fouten in de administratie) - en dat wij je bestellingen met terugwerkende kracht in je boekhoudsysteem kunnen zetten Deze koppeling koppelt je CCV webwinkel met je Exact Online boekhoudsysteem. Hiermee bespaar je tijd, voorkom je fouten en creëer je 'peace of mind'. Belangrijk Met deze koppeling kun je een onbeperkt aantal facturen versturen en wij verzorgen een gratis migratie. De handleiding kun je hier vinden. Neem voor eventuele vragen contact op met webcare@webwinkelfacturen.nl. Wat wordt er gekoppeld? - Bestelinformatie producten (productnaam, aantal, bedrag van de bestelregel en de btw) - Verzendkosten - Kortingen, zowel kortingscodes als webwinkelwagen kortingen - Klantgegevens (naam, adres) - Indien u gebruik maakt van Exact Online Handel is het mogelijk om producten tussen CCV Shop en Exact te synchroniseren. Benodigdheden Voor deze koppeling zijn accounts bij CCV Shop en Exact Online nodig. De prijs voor deze accounts is NIET inbegrepen in de prijs van de koppeling. * CCV Shop maakt het mogelijk deze koppeling gratis uit te proberen tot het einde van de maand waarin je de koppeling activeert.
Developer: webwinkelfacturen.nl

€ 9,50 per maand

SENDCLOUD | EUROPA'S NUMMER 1 VERZENDTOOL SendCloud is de nummer 1 verzendtool voor webshops. Met SendCloud print je je verzendlabels in één klik en kan je eenvoudig je pakjes verzenden met meerdere vervoerders zoals  DPD, DHL, UPS, PostNL, Bpost, ... VOORDELEN VOOR JOU ALS WEBSHOP  Tijdsbesparende verzendtool Optimaliseer je volledige verzendproces met SendCloud. Van het importeren van bestellingen, het afprinten van verzendlabels, het automatisch verzenden van Track & Trace mails tot het automatisch afhandelen van retourzendingen. Met SendCloud automatiseer je elke stap in je verzendproces. Bied meerdere verzendopties en verhoog conversie  Onderzoek heeft aangetoond dat 67% van je bezoekers de webshop verlaat tijdens het checkout proces. Daarom is het belangrijk meerdere verzendopties aan te bieden die aansluiten op de behoeftes van jouw klanten.   Bespaar op je verzendkosten   FEATURES Plug & Print Verbind je webshop met meerdere vervoerders. Kies welke verzendmethodes en vervoerders bij de wensen van jouw klant passen. Creëer en print je verzendlabels in slechts één klik. Choose & Convert Bied je klanten meerdere verzendmethodes in jouw checkout   ​Send & Engage Informeer je klanten proactief over de status van hun bestelling. Verzend niet alleen een e-mail wanneer je het pakje verzendt, maar hou je klant op de hoogte tijdens het volledige verzendproces. Informeer je klant wanneer hun bestelling klaar is om verzonden te worden en wanneer hun bestelling is afgeleverd. Deze mails kunnen volledig gepersonaliseerd worden en zijn beschikbaar in meerdere talen. Click & Return Creëer jouw eigen gepersonaliseerd retourportaal waar jouw klanten eenvoudig hun retour kunnen aanmelden en het retourlabel kunnen printen. Op deze manier vereenvoudig je het retourproces voor zowel je klant als voor jezelf en verbeter je de customer experience. Bovendien heb je altijd inzicht in bestellingen die retour komen.   VOORDELEN VOOR JOUW KLANTEN Bied meerdere verzendopties aan en verhoog zo conversie in je webshop. Thuislevering Afhaalpuntlevering Expresslevering Same day levering Zaterdaglevering Avondlevering OVER SENDCLOUD SendCloud streeft iedere dag naar het eenvoudiger en goedkoper maken van het verzenden van jouw producten. Ons team staat voor continue innovatie en volledige optimalisatie van het verzendproces. Mocht je vragen hebben, neem dan gerust contact op door te mailen naar contact@sendcloud.sc. Wij staan graag voor je klaar!
Developer: SendCloud

Gratis

Gebruik je Gmail of Google Apps for Work? Met deze app beheer je eenvoudig al je klanten in je Gmail Contactpersonen. - Wat is Gmail Contactpersonen? Gmail Contactpersonen is een manier om de contactgegevens van de personen met wie u communiceert, op te slaan en te organiseren. Deze contactgegevens kunnen bestaan uit basisgegevens, zoals namen, e-mailadressen en telefoonnummers, maar ook uit uitgebreidere informatie, zoals fysieke adressen, werkgever, afdeling en functie. Gebruikers kunnen ook contactgegevens tussen Google Apps en een mobiel apparaat synchroniseren om de contactpersonen buiten een browser om te bekijken. - Functionaliteiten van de Gmail Contactpersonen app: Overhevelen van nieuwe contactpersonen uit je CCV Shop naar je Gmailaccount. Deze contacten toevoegen aan een specifieke groep in Gmail, zoals een e-maillijst of speciale klantenlijst. Wijzigingen aan contactperson in CCV Shop doorsturen naar je Gmail account. Optioneel de keuze voor het importeren van reeds bestaande gegevens in je CCV Shop. Orderhistorie wordt toegevoegd aan de contactpersoon in Gmail. Bespaar veel tijd en typ nooit meer je contactpersonen over! - Opmerkingen Deze koppeling wordt iedere 15 minuten (meestal eerder) gesynchroniseerd. Wij zijn gek op feedback! Wensen? Stel ze hier. - Support Voor vragen en ondersteuning over Gmail kunt u contact opnemen met onze partner Combidesk via support@combidesk.com Bij installatie gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van Combidesk. Deze Gmail integratie is powered by Combidesk App login - specificaties >>  
Developer: Combidesk

€ 6,00 per maand

Why Feed and Affiliate Marketing Tool app? The Feed and Affiliate Marketing Tool app is the data feed management tool that streamlines the process of the product export from your CCV Shop store to more than 500 product search and price comparison websites, affiliate networks and online marketplaces. It allows online retailers to reach seamlessly hundreds of new marketing channels all around the world from the single integration point. The Koongo service is capable of bringing new prospects to your CCV Shop store and through that, to increase your store traffic and revenue significantly. Benefits of the Feed and Affiliate Marketing Tool app More than 500 comparison websites, online marketplaces or affiliate channels supported - increase the traffic to your store by publishing your product data on various channels. Various channels API integration - available for Amazon, Bol.com, Marktplaats Admarkt, 2dehands.be, Beslist, eBay, Miinto and others. Filter and export selected product data based on the attribute or category filtering. Mapping categories option - map your store categories to related channel categories to get higher ranking of your products and services. Google Analytics Integration - the app can be easily integrated with the Google Analytics service - it allows you to analyze the performance statistics of your products. Always up-to-date product data feeds - the feed templates are updated on regular basis to cover the latest changes in feed template specification. Free trial available - you can test the Koongo service within the month of the app installation for free! How does the app work? The Feed and Affiliate Marketing Tool app allows you to advertise and sell easily on any of Koongo supported channels. To set up the app please follow the steps below: Install the app in your CCV Shop by clicking the INSTALL button above and follow the installation process. After successful installation, select the required channel and continue with setting the channel feed up. The integration manual for each channel is available at Koongo websites, Channels tab. Search for the required channel. In case you need any assistance please contact the Koongo representative. Need order synchronization? The Feed and Affiliate Marketing Tool includes all supported channels, the order synchronization functionality is not included. The order sync integration is available for the specific channels under the separate Koongo CCV Shop apps - e.g. Beslist.nl, Bol.com, Amazon and, Miinto. Support Questions, ideas or feedback? You're always welcome to contact the Koongo representative. Do you need the Koongo documentation? Check the Koongo User Guide. Supported Channels 2dehands.be, Affili.net, Amazon, Atosho.com, Beslist.nl, Bizrate, Bol.com, Ciao, Cleafs.com, Criteo, eBay, Daisycon, Fashionchick, Fruugo, Google, Idealo, Kelkoo, Marktplaats Admarkt, Miinto, Pixmania.com, Pricegrabber, Pricerunner, Pricesavvy, Scoupz, Spartoo, Shop.com, ShopAlike, Shopmania, Shopstyle, Shopwiki, Shopzilla, Storesquare.be, Tradedoubler.com, Tradetracker.com, Trendsales, Twenga, Yatego, Webgains, Wish.com, Wupti.com You can find all supported channels at Koongo website, section Channels. About Koongo The Koongo story has begun in spring 2007, originally known as NoStress Commerce company, we targeted to Magento users. In that time we created the community portal Magento.CZ to increase the popularity of Magento platform in the Czech and the Slovak Republic. The Koongo brand was introduced in 2013 and since then, we focused on the feed and affiliate marketing. In 2014 we announced a new product Koongo as a Service with the first integrations available for several shopping platforms. The Koongo apps for CCV Shop was introduced in 2015. To get more information about Koongo please visit www.koongo.com.
Developer: Koongo

€ 24,95 per maand

Parcel Pro multi carrier verzendsoftware Het versturen van pakketten kan met heel veel vervoerders. Maar welke moet je nu hebben? Welke is de voordeligste? En welke is nu de beste? Iedere vervoerder heeft wel een service kader of een bezorg optie die bij jou of bij je klant het beste past. Om alles aan te kunnen bieden heb je dus meerdere vervoerders nodig. Dit is niet zo moeilijk, in de meeste gevallen heb je na 1 telefoontje al een vervoerscontract. Maar vanaf nu wordt het ingewikkelder. Je moet met meerdere applicaties gaan werken om alles te kunnen versturen en te monitoren. Daarnaast is het een flink karwei om alle vervoerders te koppelen aan je softwarepakket. Niet alle vervoerders zijn namelijk al standaard gekoppeld aan jouw softwarepakket. Wij zochten hiervoor naar een oplossing. Daarom zijn we gestart met Parcel Pro, een softwareoplossing die alle vervoerders waar jij naar zoekt in een omgeving koppelt aan je webwinkel. Het team van Parcel Pro ontwikkeld nog iedere dag aan jouw toekomst, waardoor je altijd up-to-date bent met alle mogelijke bezorgopties die er op dat moment beschikbaar zijn. Het team van Parcel Pro bestaat uit ware professionals, die al jaren actief zijn in de distributiemarkt en softwareontwikkeling. Met deze ervaringen in huis weten wij wat de behoeftes zijn van jou als klant en ontwikkelen wij naar de toekomst zodat je jouw klanten alle mogelijk verzendopties kan aanbieden. Hoe werkt het? - De ordergegevens worden automatisch overgenomen door CCV Shop om een zending te versturen met PostNL, DHL, DPD of UPS via Parcel Pro. - De track & trace code van de zending wordt automatisch ingevuld bij uw CCV Shop order. Wat zijn de voordelen? ✓ Pakketlabels aanmaken en versturen met DHL, PostNL, DPD of UPS d.m.v. uw eigen contract! ✓ Gratis starterspakket! ✓ Gratis t/m 250 zendingen per maand aanmaken! ✓ Gratis loyaliteitsprogramma ✓ Geen opstartkosten, geen maandelijks kosten! ✓ Kosteloos koppelen met uw CCV Shop account! ✓ Zendingen volgen vanuit het dashboard! ✓ Een handige rapportage tool! ✓ CSV import en export! ✓ Upgraden vanaf € 5,00 per maand! ✓ En veel meer! Documentatie? Een handige handleiding en overige demovideo's zijn te vinden op parcelpro.nl Aanmelden? Maak gebruik van het gratis starterspakket en maak uw account aan bij https://login.parcelpro.nl → Koppel vervolgens met 1 druk op de knop 'Installeren' uw CCV Shop account in de appstore van CCV Shop → Maak gratis gebruik van onze app!
Developer: Parcel Pro

Gratis

Verhoog de betrokkenheid tussen u en uw bezoekers door hen in staat te stellen om met u te chatten.  Verbeter uw klantenservice en verhoog de productiviteit Ondersteun uw klanten via Nederlandstalige Live Chat Los snel en realtime klantvragen op   "Meer dan 100.000 bedrijven wereldwijd gebruiken tawk.to en verlagen hiermee de servicekosten, verhogen de productiviteit en de klanttevredenheid."   - Waarom tawk.to? tawk.to is een cloud-gebaseerde live chat software-oplossing en het is nu geïntegreerd met CCV Shop! Meer dan 100.000 bedrijven wereldwijd gebruiken tawk.to en verlagen hiermee de servicekosten, verhogen de productiviteit en de klanttevredenheid.    - Hoe werkt het? Los klantvragen sneller op door het hebben van toegang tot relevante gegevens van de klant, zoals orderinformatie van CCV Shop direct in uw tawk.to chat pagina. Zou u ook een virtuele verkoper actief hebben in uw webshop, waardoor u meer verkopen succesvol kan afsluiten? Of wilt u snel en gericht persoonlijke service verlenen? Start dan nu met live chat van tawk.to  - Installatiehandleiding Ga hier naar onze installatiehandleiding   - Extra voordelen tawk.to? Nederlandstalige software. Automatische installatie van de chatmodule in uw CCV Shop webshop.  Recente bestelhistorie en huidige artikelen in het winkelmandje worden getoond in het tawk.to dashboard. Hierdoor kunt u nog gerichter service verlenen en kunt u uw conversie laten stijgen. Elke pagina die de klant bezoekt wordt gepusht naar de chatmodule. Op deze manier weet je precies over welke pagina de klant een vraag wil stellen. Beheer van meerdere websites binnen één tawk.to dashboard Overzichtelijk dashboard met waardevolle statistieken (o.a. bezoekersaantallen, gemiste chats en geschiedenis)    - Wat kost deze app en wat kost tawk.to? Voor de tawk.to app betaalt u slechts €4,00 per maand. Hiervoor integreren wij naadloos en real-time uw CCV Shop met uw tawk.to account. De tawk.to software is gratis.   - Over ons als partner Deze tawk.to integratie is powered by Combidesk.   - Gebruikersvoorwaarden Bij installatie gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van Combidesk.   - Ondersteuning Wij zijn gek op feedback! Voor wensen, vragen en ondersteuning van de tawk.to koppeling kunt u contact opnemen met onze partner Combidesk via support@combidesk.com
Developer: Combidesk

€ 5,00 per maand