CCV Shop

Qwerty

Qwerty B.V. is een toonaangevende full-service distributeur en dropshipment leverancier van computer hardware en software, componenten, randapparatuur en multimedia. Resellers in de ICT-sector vinden bij Qwerty een compleet assortiment van gerenommeerde merken. Via CCV Shop kunt u gebruik maken van de automatische koppeling met de productfeed van Qwerty zodat u eenvoudig onze producten kunt verkopen aan klanten onder uw eigen bedrijfsnaam en waarbij Qwerty de producten uitlevert.U bepaalt zelf uw eigen winstmarge. Qwerty genereert de pakbon met uw bedrijfslogo. Bestellingen voor 16.00 uur worden de volgende dag (indien voorradig) geleverd bij de eindgebruiker. Na goedkeuring van krediet kunnen bestellingen via automatische incasso worden afgerekend. Qwerty levert uitsluitend kwaliteitsproducten. Als reseller van Qwerty bent u altijd verzekerd van een goede service en garantie!Voor het gebruik van de automatische koppeling met de productfeed bij CCV Shop hanteert Qwerty eenmalig een instapfee van €24,95 (excl. BTW). Voor dit bedrag maken we tevens een account voor u aan waarmee u 24 uur per dag op de website www.qwerty.eu de actuele orderstatus kunt bekijken en de fase van uitlevering via track-and-trace. Ook bieden we u van maandag t/m vrijdag van 08:30 uur tot 17.30 uur telefonische ondersteuning bij vragen via telefoonnummer +31 (0)412 691123. Zodra wij de betaling van de instapfee ontvangen hebben en het account geactiveerd is, ontvangt u van ons een activatiecode voor de productfeed bij CCV Shop.Reseller worden? Vraag direct een activatiecode aan via verkoop@qwerty.eu of neem contact met ons op via +31 (0)412-691123.
Developer: CCV Shop

Gratis

Why 2dehands app? The 2dehands app is a quick and easy way how to sell highly targeted products, build the brand awareness and increase traffic to your webshop. 2dehands feed makes 2dehands advertising easy and provides 2dehands product data import as friendly as possible. With 2dehands feed, you can place and update ads on 2dehands automatically on regular basis. Benefits of the 2dehands app Automatic CPC optimization option - enables you to display your product advertisements on the 2dehands top positions. 2dehands API product data synchronization - your 2dehands Advertisements are updated whenever there is any product data change. Filter and export selected products based on an attribute or a category filtering. For more details check Koongo documentation. How does the app work? The 2dehands app allows you to advertise and sell easily on the 2dehands channel. To set up the 2dehands app please follow the steps below: Install the 2dehands app in your CCV shop by clicking the INSTALL button above and follow the installation process. After successful installation, continue with setting your 2dehands feeds up. Here is the link to the 2dehands integration manual. In case you need any assistance please contact Koongo representative at support@koongo.com. Note The 2dehands app is limited to 5000 products. For unlimited product option please install also the Feed and Affiliate Marketing Tool app. Support Questions, ideas or feedback? You're always welcome to contact the Koongo representative. Do you need the Koongo documentation? Check the Koongo User Guide. About Koongo The Koongo story has begun in spring 2007, originally known as NoStress Commerce company, we targeted to Magento users. In that time we created the community portal Magento.CZ to increase the popularity of Magento platform in the Czech and the Slovak Republic. The Koongo brand was introduced in 2013 and since then, we focused on the feed and affiliate marketing. In 2014 we announced a new product Koongo as a Service with the first integrations available for several shopping platforms. The Koongo apps for CCV Shop was introduced in 2015. To get more information about Koongo please visit www.koongo.com.
Developer: Koongo

€ 19,95 per maand

Why Beslist.nl app? The Beslist.nl app is a quick and easy way how to sell your products on the Beslist channel, build your brand awareness and increase the traffic to your CCV Shop store. The Beslist order synchronization functionality provides the product data export and the order synchronization as user-friendly as possible. Benefits of the Beslist.nl app Beslist product data and order sync API integration - the API connection is responsible for the smooth processing of product data and orders placed on the Beslist channel. The Beslist order is uploaded to the connected CCV Shop store, the related product stock is updated accordingly. The shipment information is synchronized in both directions - the Beslist channel and CCV Shop store. Google Analytics Integration - the app can be easily integrated with the Google Analytics service - it allows you to analyze the performance statistics of your products. Advanced product data modification - adjust the product price, use dynamic transformation, set up various export conditions, etc. Advanced filtering option - filter and export selected product data based on an attribute or a category filtering. Free trial available - you can test the Beslist app within the month of the app installation for free! How does the app work? The Beslist.nl app allows you to advertise and sell easily on the Beslist channel. To set up the Beslist.nl app please follow the steps below: Install the Beslist.nl app in your CCV Shop by clicking the INSTALL button above and follow the installation process. After successful app installation, continue with setting your Beslist feeds up. Here is the link to the Beslist integration manual. Turn the order synchronization ON in your Koongo account. Please contact the Koongo representative for the Beslist order synchronization setup. Note The Beslist.nl app is limited to 5000 products. For unlimited product option please install also the Feed and Affiliate Marketing Tool app. Support Questions, ideas or feedback? You're always welcome to contact the Koongo representative. Do you need the Koongo documentation? Check the Koongo User Guide. About Koongo The Koongo story has begun in spring 2007, originally known as NoStress Commerce company, we targeted to Magento users. In that time we created the community portal Magento.CZ to increase the popularity of Magento platform in the Czech and the Slovak Republic. The Koongo brand was introduced in 2013 and since then, we focused on the feed and affiliate marketing. In 2014 we announced a new product Koongo as a Service with the first integrations available for several shopping platforms. The Koongo apps for CCV Shop was introduced in 2015. To get more information about Koongo please visit www.koongo.com.
Developer: Koongo

€ 29,95 per maand

Why Bol.com app? The Bol.com app is a quick and easy way how to sell your products on the Bol channel, build your brand awareness and increase the traffic to your CCV Shop store. The Bol order synchronization functionality provides the product data export and the order synchronization as user-friendly as possible. Benefits of the Bol.com app Bol product data and order sync API integration - the API connection is responsible for the smooth processing of product data and orders placed on the Bol channel. The Bol order is uploaded to the connected CCV Shop store, the related product stock is updated accordingly. The shipment information is synchronized in both directions - the Bol channel and CCV Shop store. Google Analytics Integration - the app can be easily integrated with the Google Analytics service - it allows you to analyze the performance statistics of your products. Advanced product data modification - adjust the product price, use dynamic transformation, set up various export conditions, etc. Advanced filtering option - filter and export selected product data based on an attribute or a category filtering. Free trial available - you can test the Bol app within the month of the app installation for free! How does the app work? The Bol.com app allows you to advertise and sell easily on the Bol channel. To set up the Bol.com app please follow the steps below: Install the Bol.com app in your CCV Shop by clicking the INSTALL button above and follow the installation process. After successful app installation, continue with setting your Bol feeds up. Here is the link to the Bol integration manual. Turn the order synchronization ON in your Koongo account. Please contact the Koongo representative for the Bol order synchronization setup. Note The Bol.com app is limited to 5000 products. For unlimited product option please install also the Feed and Affiliate Marketing Tool app. Support Questions, ideas or feedback? You're always welcome to contact the Koongo representative. Do you need the Koongo documentation? Check the Koongo User Guide. About Koongo The Koongo story has begun in spring 2007, originally known as NoStress Commerce company, we targeted to Magento users. In that time we created the community portal Magento.CZ to increase the popularity of Magento platform in the Czech and the Slovak Republic. The Koongo brand was introduced in 2013 and since then, we focused on the feed and affiliate marketing. In 2014 we announced a new product Koongo as a Service with the first integrations available for several shopping platforms. The Koongo apps for CCV Shop was introduced in 2015. To get more information about Koongo please visit www.koongo.com.
Developer: Koongo

€ 9,95 per maand

Why Feed and Affiliate Marketing Tool app? The Feed and Affiliate Marketing Tool app is the data feed management tool that streamlines the process of the product export from your CCV Shop store to more than 500 product search and price comparison websites, affiliate networks and online marketplaces. It allows online retailers to reach seamlessly hundreds of new marketing channels all around the world from the single integration point. The Koongo service is capable of bringing new prospects to your CCV Shop store and through that, to increase your store traffic and revenue significantly. Benefits of the Feed and Affiliate Marketing Tool app More than 500 comparison websites, online marketplaces or affiliate channels supported - increase the traffic to your store by publishing your product data on various channels. Various channels API integration - available for Amazon, Bol.com, Marktplaats Admarkt, 2dehands.be, Beslist, eBay, Miinto and others. Filter and export selected product data based on the attribute or category filtering. Mapping categories option - map your store categories to related channel categories to get higher ranking of your products and services. Google Analytics Integration - the app can be easily integrated with the Google Analytics service - it allows you to analyze the performance statistics of your products. Always up-to-date product data feeds - the feed templates are updated on regular basis to cover the latest changes in feed template specification. Free trial available - you can test the Koongo service within the month of the app installation for free! How does the app work? The Feed and Affiliate Marketing Tool app allows you to advertise and sell easily on any of Koongo supported channels. To set up the app please follow the steps below: Install the app in your CCV Shop by clicking the INSTALL button above and follow the installation process. After successful installation, select the required channel and continue with setting the channel feed up. The integration manual for each channel is available at Koongo websites, Channels tab. Search for the required channel. In case you need any assistance please contact the Koongo representative. Need order synchronization? The Feed and Affiliate Marketing Tool includes all supported channels, the order synchronization functionality is not included. The order sync integration is available for the specific channels under the separate Koongo CCV Shop apps - e.g. Beslist.nl, Bol.com, Amazon and, Miinto. Support Questions, ideas or feedback? You're always welcome to contact the Koongo representative. Do you need the Koongo documentation? Check the Koongo User Guide. Supported Channels 2dehands.be, Affili.net, Amazon, Atosho.com, Beslist.nl, Bizrate, Bol.com, Ciao, Cleafs.com, Criteo, eBay, Daisycon, Fashionchick, Fruugo, Google, Idealo, Kelkoo, Marktplaats Admarkt, Miinto, Pixmania.com, Pricegrabber, Pricerunner, Pricesavvy, Scoupz, Spartoo, Shop.com, ShopAlike, Shopmania, Shopstyle, Shopwiki, Shopzilla, Storesquare.be, Tradedoubler.com, Tradetracker.com, Trendsales, Twenga, Yatego, Webgains, Wish.com, Wupti.com You can find all supported channels at Koongo website, section Channels. About Koongo The Koongo story has begun in spring 2007, originally known as NoStress Commerce company, we targeted to Magento users. In that time we created the community portal Magento.CZ to increase the popularity of Magento platform in the Czech and the Slovak Republic. The Koongo brand was introduced in 2013 and since then, we focused on the feed and affiliate marketing. In 2014 we announced a new product Koongo as a Service with the first integrations available for several shopping platforms. The Koongo apps for CCV Shop was introduced in 2015. To get more information about Koongo please visit www.koongo.com.
Developer: Koongo

€ 24,95 per maand

Why Google Shopping app? The Google Shopping app is a quick and easy way how to advertise your products on the Google channel, build your brand awareness and increase the traffic to your CCV Shop store. Benefits of the Google Shopping app Submission to Google Shopping using URL/FTP connection - your product data are always up-to-date on the Google Shopping channel. Optimize your ROI with Google Analytics - the app can be easily integrated with the Google Analytics service - it allows you to analyze the performance statistics of your products. Advanced product data modification - adjust the product price, use dynamic transformation, set up various export conditions, etc. Advanced filtering option - filter and export selected product data based on an attribute or a category filtering. Free trial available - you can test the Google app within the month of the app installation for free! How does the app work? The Google Shopping app allows you to advertise easily on the Google Shopping channel. To set up the Google Shopping app please follow the steps below: Install the Google Shopping app in your CCV Shop by clicking the INSTALL button above and follow the installation process. After successful app installation, continue with setting your Google feed up. Here is the link to the Google integration manual. If you have any questions or need any assistance please contact the Koongo representative. Note The Google Shopping app is limited to 2000 products. For unlimited product option, you can use the Feed and Affiliate Marketing Tool app. Support Questions, ideas or feedback? You’re always welcome to contact ​the Koongo representative. Do you need the Koongo documentation? Check the Koongo User Guide. About Koongo The Koongo story has begun in spring 2007, originally known as NoStress Commerce company, we targeted to Magento users. In that time we created the community portal Magento.CZ to increase the popularity of Magento platform in Czech and Slovak Republic. The Koongo brand was introduced in 2013 and since then, we focused on the feed and affiliate marketing. In 2014 we announced a new product Koongo as a Service with the first integrations available for several shopping platforms. The Koongo apps for CCV Shop was introduced in 2015. To get more information about Koongo please visit www.koongo.com.
Developer: Koongo

€ 9,95 per maand

Why Marktplaats Admarkt app? The Marktplaats Admarkt app is a quick and easy way how to sell highly targeted products, build the brand awareness and increase traffic to your webshop. Marktplaats Admarkt feed makes Marktplaats advertising easy and provides Admarkt product date import as friendly as possible. With Marktplaats Admarkt feed you can place and update ads on Marktplaats automatically on regular basis. Benefits of the Marktplaats Admarkt app Automatic CPC optimization option - enables you to display your product advertisements on the Marktplaats Admarkt top positions. Admarkt API product data synchronization - your Admarkt Advertisements are updated whenever there is any product data change. Filter and export selected products based on an attribute or a category filtering. For more details check Koongo documentation. How does the app work? The Marktplaats Admarkt app allows you to advertise and sell easily on the Marktplaats channel. To set up the Marktplaats Admarkt app please follow the steps below: Install the Marktplaats Admarkt app in your CCV shop by clicking the INSTALL button above and follow the installation process. After successful installation, continue with setting your Admarkt feeds up. Here is the link to the Admarkt integration manual. In case you need any assistance please contact Koongo representative at support@koongo.com. Note The Marktplaats Admarkt app is limited to 5000 products. For unlimited product option please install also the Feed and Affiliate Marketing Tool app. Support Questions, ideas or feedback? You're always welcome to contact the Koongo representative. Do you need the Koongo documentation? Check the Koongo User Guide. About Koongo The Koongo story has begun in spring 2007, originally known as NoStress Commerce company, we targeted to Magento users. In that time we created the community portal Magento.CZ to increase the popularity of Magento platform in the Czech and the Slovak Republic. The Koongo brand was introduced in 2013 and since then, we focused on the feed and affiliate marketing. In 2014 we announced a new product Koongo as a Service with the first integrations available for several shopping platforms. The Koongo apps for CCV Shop was introduced in 2015. To get more information about Koongo please visit www.koongo.com.
Developer: Koongo

€ 19,95 per maand

Why Miinto app? The Miinto app is a quick and easy way how to sell your products on the Miinto channel, build your brand awareness and increase the traffic to your CCV Shop store. The Miinto order synchronization functionality provides the product data export and the order synchronization as user-friendly as possible. Not the ordinary web shop but a fashion collective. The Miinto concept is based on collaboration with shop owners and brands giving them the opportunity of selling online in a wiser way. Miinto is hosting more than thousand physical boutiques offering a wide selection of styles while giving consumers the convenient way of still shopping local. The partnership between Miinto, shops and brands is done by integration of POS systems, ordering systems and web shops sharing knowledge and optimizing sales. Benefits of the Miinto app Miinto product data and order sync API integration - the API connection is responsible for the smooth processing of product data and orders placed on the Miinto channel. The Miinto order is uploaded to the connected CCV Shop store, the related product stock is updated accordingly. The shipment information is synchronized in both directions - the Miinto channel and CCV Shop store. Google Analytics Integration - the app can be easily integrated with the Google Analytics service - it allows you to analyze the performance statistics of your products. Advanced product data modification - adjust the product price, use dynamic transformation, set up various export conditions, etc. Advanced filtering option - filter and export selected product data based on an attribute or a category filtering. Free trial available - you can test the Miinto app within the month of the app installation for free! How does the app work? The Miinto app allows you to advertise and sell easily on the Miinto channel. To set up the Miinto app please follow the steps below: Install the Miinto app in your CCV Shop by clicking the INSTALL button above and follow the installation process. After successful app installation, continue with setting your Miinto feeds up. Here is the link to the Miinto integration manual. Turn the order synchronization ON in your Koongo account. Please contact the Koongo representative for the Miinto order synchronization setup. Note The Miinto app is limited to 5000 products. For unlimited product option please install also the Feed and Affiliate Marketing Tool app. Support Questions, ideas or feedback? You're always welcome to contact the Koongo representative. Do you need the Koongo documentation? Check the Koongo User Guide. About Koongo The Koongo story has begun in spring 2007, originally known as NoStress Commerce company, we targeted to Magento users. In that time we created the community portal Magento.CZ to increase the popularity of Magento platform in the Czech and the Slovak Republic. The Koongo brand was introduced in 2013 and since then, we focused on the feed and affiliate marketing. In 2014 we announced a new product Koongo as a Service with the first integrations available for several shopping platforms. The Koongo apps for CCV Shop was introduced in 2015. To get more information about Koongo please visit www.koongo.com.
Developer: Koongo

€ 9,95 per maand

Why Sell on Amazon app? The Sell on Amazon app is a quick and easy way how to sell your products on the Amazon channel, build your brand awareness and increase the traffic to your CCV Shop store. The Amazon order synchronization functionality provides the product data export and the order synchronization as user-friendly as possible. Benefits of the Sell on Amazon app Amazon product data and order sync API integration - the API connection is responsible for the smooth processing of product data and orders placed on the Amazon channel. The Amazon order is uploaded to the connected CCV Shop store, the related product stock is updated accordingly. The shipment information is synchronized in both directions - the Amazon channel and CCV Shop store. Google Analytics Integration - the app can be easily integrated with the Google Analytics service - it allows you to analyze the performance statistics of your products. Advanced product data modification - adjust the product price, use dynamic transformation, set up various export conditions, etc. Advanced filtering option - filter and export selected product data based on an attribute or a category filtering. Free trial available - you can test the Amazon app within the month of the app installation for free! How does the app work? The Sell on Amazon app allows you to advertise and sell easily on any of supported Amazon channels. To set up the Sell on Amazon app please follow the steps below: Install the Sell on Amazon app in your CCV Shop by clicking the INSTALL button above and follow the installation process. After successful app installation, continue with setting your Amazon feeds up. Here is the link to the Amazon integration manual. Turn the order synchronization ON in your Koongo account. Please contact the Koongo representative for the Beslist order synchronization setup. Note The Sell on Amazon app is limited to 5000 products. For unlimited product option please install also the Feed and Affiliate Marketing Tool app. Support Questions, ideas or feedback? You're always welcome to contact the Koongo representative. Do you need the Koongo documentation? Check the Koongo User Guide. About Koongo The Koongo story has begun in spring 2007, originally known as NoStress Commerce company, we targeted to Magento users. In that time we created the community portal Magento.CZ to increase the popularity of Magento platform in Czech and Slovak Republic. The Koongo brand was introduced in 2013 and since then, we focused on the feed and affiliate marketing. In 2014 we announced a new product Koongo as a Service with the first integrations available for several shopping platforms. The Koongo apps for CCV Shop was introduced in 2015. To get more information about Koongo please visit www.koongo.com.
Developer: Koongo

€ 9,95 per maand

Why Spartoo app? The Spartoo app is a quick and easy way how to advertise your products on the Spartoo channel, build your brand awareness and increase the traffic to your CCV Shop store. Spartoo.com is an e-commerce website specializing in shoes and clothing created in 2006 and based in Grenoble, France. The name of the company was inspired by the gladiator sandal or "spartiate" from the town of Sparte, a major power in ancient Greece. Spartoo was modeled after the American company Zappos, an online shoe retailer. Spartoo is now present in 30 European countries. They sell primarily footwear, but also carry ready-to-wear fashion for men and women. Benefits of the Spartoo app Submission to Spartoo using URL connection - your product data are always up-to-date on the Spartoo channel. Optimize your ROI with Google Analytics - the app can be easily integrated with the Google Analytics service - it allows you to analyze the performance statistics of your products. Advanced product data modification - adjust the product price, use dynamic transformation, set up various export conditions, etc. Advanced filtering option - filter and export selected product data based on an attribute or a category filtering. Free trial available - you can test the Spartoo app within the month of the app installation for free! How does the app work? The Spartoo app allows you to advertise easily on the Spartoo channel. To set up the Spartoo app please follow the steps below: Install the Spartoo app in your CCV Shop by clicking the INSTALL button above and follow the installation process. After successful app installation, continue with setting your Spartoo feed up. Here is the link to the Spartoo integration manual. If you have any questions or need any assistance please contact the Koongo representative. Note The Spartoo app is limited to 2000 products. For unlimited product option, you can use the Feed and Affiliate Marketing Tool app. Support Questions, ideas or feedback? You're always welcome to contact the Koongo representative. Do you need the Koongo documentation? Check the Koongo User Guide. About Koongo The Koongo story has begun in spring 2007, originally known as NoStress Commerce company, we targeted to Magento users. In that time we created the community portal Magento.CZ to increase the popularity of Magento platform in the Czech and the Slovak Republic. The Koongo brand was introduced in 2013 and since then, we focused on the feed and affiliate marketing. In 2014 we announced a new product Koongo as a Service with the first integrations available for several shopping platforms. The Koongo apps for CCV Shop was introduced in 2015. To get more information about Koongo please visit www.koongo.com.
Developer: Koongo

€ 9,95 per maand

Why Twenga app? The Twenga app is a quick and easy way how to advertise your products on the Twenga channel, build your brand awareness and increase the traffic to your CCV Shop store. Twenga.com is an online open shopping search engine. In 2006, Bastien Duclaux and Cédric Anès created Twenga, meaning "straight to the goal" in Swahili according to the company's website, as a unique website which would bring together "all online products and stores in one place." Twenga's 14 websites in ten different languages display nearly 300 million products for 200,000 online shops. The company states it is the "open shopping platform with the largest selection online." Benefits of the Twenga app Submission to Twenga using URL connection - your product data are always up-to-date on the Twenga channel. Optimize your ROI with Google Analytics - the app can be easily integrated with the Google Analytics service - it allows you to analyze the performance statistics of your products. Advanced product data modification - adjust the product price, use dynamic transformation, set up various export conditions, etc. Advanced filtering option - filter and export selected product data based on an attribute or a category filtering. Free trial available - you can test the Twenga app within the month of the app installation for free! How does the app work? The Twenga app allows you to advertise easily on the Twenga channel. To set up the Twenga app please follow the steps below: Install the Twenga app in your CCV Shop by clicking the INSTALL button above and follow the installation process. After successful app installation, continue with setting your Twenga feed up. Here is the link to the Twenga integration manual. If you have any questions or need any assistance please contact the Koongo representative. Note The Twenga app is limited to 2000 products. For unlimited product option, you can use the Feed and Affiliate Marketing Tool app. Support Questions, ideas or feedback? You’re always welcome to contact ​the Koongo representative. Do you need the Koongo documentation? Check the Koongo User Guide. About Koongo The Koongo story has begun in spring 2007, originally known as NoStress Commerce company, we targeted to Magento users. In that time we created the community portal Magento.CZ to increase the popularity of Magento platform in Czech and Slovak Republic. The Koongo brand was introduced in 2013 and since then, we focused on the feed and affiliate marketing. In 2014 we announced a new product Koongo as a Service with the first integrations available for several shopping platforms. The Koongo apps for CCV Shop was introduced in 2015. To get more information about Koongo please visit www.koongo.com.
Developer: Koongo

€ 9,95 per maand

De waarde van uw webshop of bedrijf Deze Waarde-App neemt u stap voor stap mee in het bepalen van de waarde van uw Webshop. Dit is handig als u er op termijn aan denkt uw webshop te verkopen, maar de waardeindicatie is ook performance indicator voor de ontwikkeling van de webshop. Hoe werkt de Waarde App? Deze Waarde-App neemt je stap voor stap mee in het bepalen van de waarde van je Webshop. Allereerst worden gegevens van Google Analytics ingeladen om zaken als bezoekers, conversie te bepalen. Koppel je Google Analytics liever niet, of gebruik je een andere analytics library? Dan kun je deze gegevens ook zelf invullen. Als de gegevens zijn ingeladen wordt er door middel van een vragenlijst een risicoanalyse gemaakt. Deze analyse geeft inzicht in hoe risicovol uw onderneming is voor een eventuele nieuwe eigenaar. Om de waarde verder te bepalen is een prognose nodig voor de komende 3 jaar. We kunnen uw omzet door laten groeien met een vast percentage per jaar, of u vult zelf een gedetailleerde prognose is van verkopen, inkoopkosten en andere lasten. Als de kenmerken van uw shop bekend zijn, en de progonose is ingevuld, dan berekend de App een Waarde van uw webshop!  Over WebshopOvername.nl Voor meer informatie over webshopwaarde en/of de verkoop van uw webshop kijkt u op: WebshopOvername.nl Voor vragen over de App Bij vragen kunt u het contactformulier in de App gebruiken, mailen naar contact@webshopovername.nl of bellen met 020-2184499.   Let op: De waardebepalingen zijn altijd indicatief en er kunnen geen enkele rechten aan de waardeindicatie worden ontleend.
Developer: Tappaya Ventures B.V.

Gratis

Als webshop wil je het liefst 24 uur per dag bereikbaar zijn. Maar je wil ook het liefst iedere klant persoonlijk te woord staan. Beide lukt in de praktijk helaas niet. Daarom bieden wij de ideale oplossing om als webshop optimaal bereikbaar te zijn én je klanten persoonlijke service te kunnen bieden. Met Webshop Support neemt Snowball (onderdeel van de 1850 Groep) vanaf € 1000,00 per maand je telefonisch klantcontact deels of helemaal over. Wanneer je het telefonisch klantcontact uitbesteedt aan Snowball kunt je gratis gebruik maken van je eigen 085-nummer. Dit geeft je webshop een landelijke uitstraling. Daarnaast kunnen wij in bundel Basic in je backoffice, zodat wij ook vragen over voorraad en bestelstatus kunnen beantwoorden. Je betaalt eenmalig aansluitkosten van €75,00. Wil je onze service vrijblijvend uitproberen? Voor de maand waarin je onze app installeert betaal je nog niks*. In 4 eenvoudige stappen heb je een professionele en persoonlijke klantenservice: Installeer de Webshop Support-app en meld je aan bij Snowball. Geef aan of je gebruik wil maken van een 085-nummer (let op: wanneer je hiervoor kiest, staat dit nummer altijd doorgeschakeld naar Snowball. Wanneer je een eigen telefoonnummer gebruikt, kunt je kiezen wanneer je de telefoon naar ons doorschakelt). Vul de vragenlijst in die je van ons ontvangt, zodat wij een duidelijke briefing hebben hoe wij jouw klantcontact moeten oppakken. Schakel je telefoon naar ons door. Door deze app te installeren ga je akkoord met onze algemene voorwaarden. * Dit is op basis van fair use
Developer: 1850

Gratis

Voor deze koppeling heb je een ActiveCampaign account nodig. Deze kun je hier gratis uitproberen. Meer dan 350.000 mensen wereldwijd maken gebruik van de diensten van ActiveCampaign. Geen wonder, want deze organisatie heeft naast plezier ook kwaliteit hoog in het vaandel staan. De combinatie hiervan maakt werken met ActiveCampaign zowel prettig als efficiënt. Probeer de koppeling tussen CCV Shop en ActiveCampaign tot het einde van deze maand gratis uit. Nog geen ActiveCampaign account? Probeer het hier gratis uit. - FUNCTIONALITEITEN VAN ACTIVECAMPAIGN Drag & Drop Interface Mobiel vriendelijke Gratis templates Gratis hosting voor afbeeldingen Ontwerp prachtige campagnes Automatiseer je marketing - FUNCTIONALITEITEN VAN DE KOPPELING Deze koppeling stuurt aanmeldingen voor de nieuwsbrief, bestaande e-mailadressen en gegevens van klanten van uw CCV Shop automatisch door naar ActiveCampaign voor het versturen van nieuwsbrieven. Zo voorkomt u handmatig overtypen. De klantgegevens worden in een ActiveCampaign mailinglijst naar keuze gekopieerd. Alleen de 'Aangemeld via website' mailinglijst wordt overgenomen naar ActiveCampaign. Bij een eerstvolgende aanmelding of bestelling worden de bestaande e-mailadressen uit CCV Shop overgenomen naar ActiveCampaign. Je bespaart tijd, werkt efficiënter en verhoogt je werkplezier. - INSTALLEREN Stap 1: klik op 'Installeren' en bij stap 1 op 'verder' Stap 2: klik op 'verbind je ActiveCampaign account' Stap 3: voer hieronder de URL van je API en je API sleutel in. Deze kun je vinden in je ActiveCampaign account onder My Settings (rechtsboven) en dan scherm Developer Stap 4: selecteer je mailinglijst en installeer de koppeling (let op: zorg dat je in ActiveCampaign minimaal 1 mailinglijst hebt aangemaakt. Heb je dit nog niet ga naar je account, klik op 'Lists' en rechtboven op 'Add new list') - OPMERKINGEN Deze koppeling wordt iedere 30 minuten (meestal eerder) gesynchroniseerd. Wijzigingen in e-mailadressen en gegevens van klanten in uw CCV Shop worden vooralsnog niet automatisch bijgewerkt in ActiveCampaign en omgekeerd. Wij zijn gek op feedback! Wensen? Stel ze hier. Voor vragen en ondersteuning over ActiveCampaign kunt u contact opnemen met onze partner Combidesk via support@combidesk.com Bij installatie gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van Combidesk. Deze ActiveCampaign integratie is powered by Combidesk App login - specificaties >>
Developer: Combidesk

€ 5,00 per maand

Gratis

Verkoop uw webshop-producten ook via Beslist.nl/Beslist.be! over Beslist.nl Beslist.nl heeft zich grotendeels omgevormd tot een online warenhuis: Klant besteld op Beslist.nl/be en Cost-Per-Sale wordt ingehouden. De hoogte van de Cost-Per-Sale is niet gering maar wel voorspelbaar en Beslist.nl spendeerd zelf ook een groot deel aan internet-marketing. Ondanks dat de bestellingen Beslist.nl/be zelf geplaatst worden geeft het toch "exposure" voor de webshop zelf op scherm, pakbon, promotieflyer e.d. Beslist.nl en/of Beslist.be Afhankelijk van welk type contract u aangaat met Beslist.nl kunt u ook op Beslist.be verkopen (voor koppeling geen meerprijs voor België, we kunnen verschillende verzendkosten doorgeven) De koppeling wordt geleverd door erkend CCV Shop & Beslist.nl partner ESS en omvat uitgebreide functies: voorbereiding & verzending van uw product-gegevens naar Beslist.nl. De koppeling "luistert" naar product-wijziging-gebeurtenissen in de webshop, zo worden bijvoorbeeld voorraad-wijzigingen binnen 15minuten doorgegeven aan Beslist.nl automatische koppeling levertijd en verzendkosten op product-niveau ook ondersteuning voor producten die attributen hebben (bijv. maat en/of kleur-keuze) ESS geeft voorkeurs-webshop categorie door aan Beslist.nl, mochten uw webshop-categorieen te biedt het systeem van ESS mogelijkheden dat u uw categorieen verbeterd voor Beslist.nl de koppeling plaatst nieuwe Beslist.nl orders automatisch in de webshop (orders kunt u dus in de webshop afhandelen) indien gewenst kunt u makkelijk producten filteren voor Beslist.nl, bijvoorbeeld onder een bepaalde prijs of bepaalde merken deskundige setup&support door ESS: ESS past diverse optimalisatie technieken toe zoals: indien van toepassing onttrekken we extra velden uit artikel-omschrijving (bijvoorbeeld Materiaal, Afmeting, Kleur), product-attributen(maat/kleur) "slapelen" voor mooie kleur/maat keuze op Beslist.nl, selectie van voorkeurs-categorie. ESS bouwt de best mogelijke datafeeds op basis van beschikbare product-gegevens & optimalisatie-tools en meld deze aan bij Beslist.nl ter keuring/live-gang. Kosten koppeling Stel u heeft een webshop met minder dan 500 product-uitvoeringen en geeft na de vrijblijvende pre-scan een "go" dan zijn koppelingskosten: Beslist.nl en/of Beslist.be koppeling (incl order-koppeling): €50 eenmalige setup-kosten + €35/mnd Eventueel andere koppelingen tegen meerprijs pakket-tarieven: Bol.com koppeling (incl order-koppeling & Dynamic-pricing!): €50 eenmalige setup-kosten + €35/mnd (= actie-tarief Dynamic-pricing functie heeft normaliter meerprijs) Wish.com koppeling (incl order-koppeling): €100 eenmalige setup-kosten + €27,50/mnd (= pakket-tarief vanaf 3e koppeling) geoptimaliseerde product-datafeed voor Google.nl Shopping: €13,50/mnd (= pakket-tarief vanaf 3e datafeed) Google AdWords tekst-advertentie koppeling koppeling (longtail): €90 eenmalige setup-kosten + €31,50/mnd Amazon (bijvoorbeeld Duitsland) koppeling (incl order-koppeling): €50 eenmalige setup-kosten + €27,50/land/mnd (= pakket-tarief vanaf 3e koppeling) Miinto.nl koppeling (incl order-koppeling): €50 eenmalige setup-kosten + €27,50/mnd (= pakket-tarief vanaf 3e koppeling) Marktplaats.nl koppeling: €50 eenmalige setup-kosten + €13,50/mnd (= pakket-tarief vanaf 3e koppeling) 2dehands.be koppeling: €50 eenmalige setup-kosten + €13,50/mnd (= pakket-tarief vanaf 3e koppeling) (pakket-tarieven gelden voor datafeeds/koppelingen van dezelfde domeinnaam & taal) (facturatie start pas als koppeling actief is gegaan op Beslist.nl en/of Beslist.be) (incl korting voor u als CCV Shop App gebruiker) Procedure Na installatie of op aanvraag doen wij een artikel-gegevens pre-scan en rapporteren we vrijblijvend voor verdere realisatie. U kunt dan een "go" geven voor koppeling op te starten.
Developer: E-SS

Gratis

BizFusion is online boekhoudsoftware voor kleine en middelgrote ondernemingen. U kunt eenvoudig één of meerdere CCV Shops koppelen aan uw boekhouding. Met onze app/plugin kunt u: - Alle afgeronde en betaalde bestellingen importeren - Klanten automatisch aan uw contactlijst toevoegen - Producten importeren en synchroniseren Voordelen - Direct inzicht in uw winst - Geïntegreerde voorraadmodule - Niets meer handmatige invoeren Details Elke bestelling wordt als factuur opgeslagen in BizFusion. Op elke factuur wordt automatisch een verzending geboekt, hierdoor weet het systeem meteen wat de voorraadprijs was van elk verzonden product. Dit zorgt ervoor dat u direct inzicht hebt in de winst die u gemaakt hebt. Verder wordt uw voorraad automatisch afgeboekt bij elke verzending. U hoeft dus niet meer een aparte Excel lijst met inkoopprijzen en voorraadaantallen bij te houden. Installatie De plugin heeft alleen leesrechten op producten en orders nodig. Verder vindt de installatie plaats in een nieuw venster. De 'popup blocker' in uw browser kan dit voorkomen. Werkwijze Na installatie van de plugin kunt u meteen beginnen met het importeren van bestellingen en producten. Importeer eerst uw producten als u (start)voorraad wilt vastleggen. Ga binnen BizFusion naar: 'Setup > CCV Shop' om uw producten en bestellingen te importeren. Handleiding Raadpleeg onze online handleiding voor meer informatie over de werkwijze van deze plugin: handleiding. BizFusion Prijs Voor deze plugin hebt u een abonnement op BizFusion nodig. BizFusion kost 129 euro p/jaar. U kunt een gratis account registreren om de plugin testen. Plugin prijs Voor de CCV Shop plugin betaalt u 10 euro p/maand. De facturatie van de plugin loopt via CCV Shop. CCV Shop factureert de plugin op de eerste dag van de maand. **Belangrijk** De proefperiode van CCV Shop plugins loopt tot de eerste dag van de volgende maand. CCV Shop zal de plugin automatisch in rekening brengen als de plugin nog steeds op de eerste dag van de maand geïnstalleerd is.
Developer: BizFusion

€ 10,00 per maand

Koppel uw CCV Shop met BizzCloud kassa binnen 1 minuut Ontdek de vele voordelen van een CCV Shop met een gekoppelde BizzCloud Kassa. U kunt direct aan de slag want onze slimme koppeling neemt u vrijwel al het werk uit handen. Zo wordt alle artikel, prijs en voorraad informatie automatisch in BizzCloud overgenomen om vervolgens perfect met elkaar afgestemd te blijven, zodat u altijd in uw kassa en uw CCV Shop over de juiste voorraadstanden en artikel informatie beschikt. Het BizzCloud platform biedt een perfecte basis om al uw werkzaamheden te automatiseren. BizzCloud is een complete, geïntegreerde ERP oplossing en is zo voordelig dat ook kleine bedrijven met beperkte budgetten toch op een slimme en moderne manier kunnen werken. Wat houdt de koppeling in? Uw webshop producten worden gekopieerd naar BizzCloud  en daarna worden product updates in uw webshop automatisch doorgezet naar BizzCloud Webshop verkopen worden automatisch als verkooporders in BizzCloud verwerkt Bij een webshop verkoop wordt direct de voorraad in BizzCloud bijgewerkt, en omgekeerd wordt ook bij een (kassa)verkoop in BizzCloud de voorraadstand in uw webshop meteen bijgewerkt. Uw voorraadstanden kloppen dus altijd. Nieuwe webshop klanten worden ook meteen in BizzCloud aangemaakt. Of, indien het een bestaande relatie betreft, wordt deze stap overgeslagen. Snelle en makkelijke installatie  De installatie is volledig geautomatiseerd. U kunt tijdens de installatie kiezen of dat u een bestaande of nieuwe klant van BizzCloud bent. Indien u een nieuwe klant bent, zal automatisch een gratis account worden aangemaakt en de connector worden geinstalleerd. En indien u een bestaande klant bent zal alleen de connector worden geinstalleerd. BizzCloud biedt een complete en voordelige oplossing Een zeer complete BizzCloud kassa oplossing is er al vanaf E 27,50 per maand, en daarnaast kunt u ook nog kiezen voor onze CRM, facturatie, voorraad management en zelfs project en productie management en boekhoud oplossingen. Dat alles vanaf E 7.50 per module of per gebruiker per maand. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via sales@bizzcloud.nl of een kijkje nemen op onze website www.bizzcloud.nl/ccvshop Bij de installatie en of het gebruik van de koppeling gaat u akkoord met de algemene voorwaarden van BizzCloud.
Developer: BizzCloud

Gratis

Verkoop uw webshop-producten ook via Bol.com! over Bol.com Bol.com is een online warenhuis: Klant besteld op Bol.com en Cost-Per-Sale wordt ingehouden. De hoogte van de Cost-Per-Sale is niet gering maar wel voorspelbaar en Bol.com heeft een enorm groot bereik, voor steeds meer branches! Ondanks dat de bestellingen Bol.com zelf geplaatst worden geeft het toch "exposure" voor de webshop zelf op scherm, pakbon, promotieflyer e.d. De koppeling wordt geleverd door erkend CCV Shop & Bol.com partner ESS en omvat uitgebreide functies: verzending van uw product-gegevens naar Bol.com (EAN/Prijs/Conditie/Beschikbaarheid). De koppeling "luistert" naar product-wijziging-gebeurtenissen in de webshop, zo worden bijvoorbeeld voorraad-wijzigingen binnen 15minuten doorgegeven aan Bol.com automatische koppeling levertijd en verzendkosten op product-niveau ook ondersteuning voor producten met attributen (bijv. producten met meerdere maten of kleuren) voor producten die nog niet in Bol.com catalogus aanwezig zijn: indien gewenst kunt u artikel-basis-gegevens uploaden naar Bol.com. U kunt op die manier door Bol.com verplichte gegevens aanvullen in de portal van Bol.com de koppeling plaatst nieuwe Bol.com orders automatisch in de webshop status "verzonden" wordt automatisch naar Bol.com gecommuniceerd inclusief verzendnummer & verzendtype (orders kunt u dus in de webshop afhandelen) indien gewenst kunt u makkelijk producten filteren voor Bol.com, bijvoorbeeld onder een bepaalde prijs of bepaalde merken indien gewenst kunnen product-prijzen (uit webshop) automatisch opgehoogd worden met verzendkosten en/of vast bedrag/percentage (verzendkosten zijn namelijk inclusief bij Bol.com). U kunt prijzen ook automatisch laten aanpassen op Bol.com met de slimme Dynamic-Pricing functie: ACTIE, nu zonder meerprijs Dynamic-Pricing functie: voor gewenste producten kunt u prijzen op Bol.com automatisch aan te laten passen (binnen afgesproken min/max), rekening houdend met concurrentie & koopblok-positie voor slimme marge optimalisatie. deskundige setup&support door ESS (geen do-it-yourself systeem) Kosten koppeling Stel u heeft een webshop met minder dan 500 artikel-uitvoeringen en geeft na de vrijblijvende pre-scan een "go" dan zijn koppelingskosten: Bol.com koppeling (incl order-koppeling & dynamic-pricing): €50 eenmalige setup-kosten + €35/mnd Eventueel andere koppelingen tegen meerprijs pakket-tarieven: Beslist.nl/Beslist.be Winkelwagen koppeling (incl order-koppeling): €50 eenmalige setup-kosten + €35/mnd Wish.com koppeling (incl order-koppeling): €100 eenmalige setup-kosten + €27,50/mnd (= pakket-tarief vanaf 3e koppeling) geoptimaliseerde product-datafeed voor Google.nl Shopping: €13,50/mnd (= pakket-tarief vanaf 3e datafeed) Google AdWords tekst-advertentie koppeling koppeling (longtail): €90 eenmalige setup-kosten + €31,50/mnd Amazon (Duitsland, Engeland, Frankrijk, Spanje & Italië) koppeling (incl order-koppeling): €50 eenmalige setup-kosten + €27,50/mnd (= pakket-tarief vanaf 3e koppeling) Miinto.nl koppeling (incl order-koppeling): €50 eenmalige setup-kosten + €27,50/mnd (= pakket-tarief vanaf 3e koppeling) Marktplaats.nl koppeling: €50 eenmalige setup-kosten + €13,50/mnd (= pakket-tarief vanaf 3e koppeling) 2dehands.be koppeling: €50 eenmalige setup-kosten + €13,50/mnd.(= pakket-tarief vanaf 3e koppeling) (pakket-tarieven gelden voor datafeeds/koppelingen van dezelfde domeinnaam & taal) (facturatie start pas als koppeling actief is gegaan op Bol.com) (incl korting voor u als CCV Shop App gebruiker) Procedure Na installatie of op aanvraag doen wij een artikel-gegevens pre-scan en rapporteren we vrijblijvend voor verdere realisatie. U kunt dan een "go" geven voor koppeling op te starten.
Developer: E-SS

Gratis

Probeer gratis* uit! Koppeling met CASH Deze koppeling koppelt CCV Shop met het Cash boekhoudpakket. Met deze koppeling is het mogelijk om betaalde bestellingen uit CCV Shop automatisch door te zetten naar: *) Cash journaalposten of *) Cash bestellingen Specialist webwinkel - boekhoudsysteem koppelingen webwinkelfacturen.nl is dag en nacht bezig met het koppelen van webwinkels aan boekhoudsystemen. Daardoor zijn wij op dit gebied de specialist in Nederland, en dat betekent voor jou: - dat kortingen in je facturen netjes worden verwerkt - dat de BTW correct staat vermeld, ook bij internationale verkoop (ICP) - en dat wij je bestellingen met terugwerkende kracht in je boekhoudsysteem kunnen zetten Indien je boekhoudpakket geschikt is voor België, is de koppeling ook in staat CCV Shop webwinkeliers uit België te koppelen. Deze koppeling koppelt je CCV webwinkel met je Cash boekhoudsysteem. Hiermee bespaar je tijd, voorkom je fouten en creëer je 'peace of mind'. Belangrijk Met deze koppeling kun je een onbeperkt aantal facturen versturen en wij verzorgen een gratis migratie. De handleiding kun je hier vinden. Neem voor eventuele vragen contact op met webcare@webwinkelfacturen.nl. Wat wordt er gekoppeld? - Bestelinformatie producten (productnaam, aantal, bedrag van de bestelregel en de btw) - Verzendkosten - Kortingen, zowel kortingscodes als webwinkelwagen kortingen - Klantgegevens (naam, adres) Benodigdheden Voor deze koppeling zijn accounts bij CCV Shop en Cash nodig. De prijs voor deze accounts is NIET inbegrepen in de prijs van de koppeling. * CCV Shop maakt het mogelijk deze koppeling gratis uit te proberen tot het einde van de maand waarin je de koppeling activeert.
Developer: webwinkelfacturen.nl

€ 9,50 per maand

De conversie marketing toolkit. Goed nieuws! Je hebt zojuist de meest efficiente tool gevonden om meer verkopen te genereren met je CCV Shop webwinkel! Het probleem: De meeste websites hebben een conversiepercentage van minder dan 3%. Dit betekent dat 3 van de 100 bezoekers een aankoop doet, terwijl de overige 97 bezoekers je webshop weer verlaten zonder iets te kopen. De oplossing  De oplossing is niet om meer verkeer in te kopen, maar om je te focussen op de overige 97 bezoekers en deze te laten converteren. Met ConversionsKit creëer je meer waarde uit je dagelijkse website bezoekers. Heeft jouw webshop veel kijkers maar niet genoeg kopers? Zoek je naar manieren om je email bestand uit te breiden? ConversionsKit maakt het mogelijk om verschillende groepen bezoekers te targetten en te verleiden tot een aankoop. Waarom ConversionsKit ConversionsKit geeft je alle tools die je nodig hebt om meer te verkopen in je webshop. Wetenschappelijk onderzoek wijst uit dat er rond de 145 overtuigingsprincipes zijn. De bekende Amerikaanse pyscholoog Cialdini heeft 7 overtuigingsprincipes bij een groot online publiek bekend gemaakt. Bij ConversionsKit maken we gebruik van deze principes om bezoekers te laten converteren. Er zitten meer dan 10 apps in ConversionsKit om meer bezoekers te genereren, het conversie percentage te verhogen en je succes door te meten. Leads verzamelen Ontwikkel pop-ups, take-overs, sign-up bars of notificaties om emails te verzamelen. Design alles in je eigen huisstijl met het uitgebreide designcanvas. Exporteer je leads naar de grote email pakketen als MailChimp en ActiveCampaign Meer sales Run effectie verkoop promoties op je website. Laat speciale promoties zien aan verschillende soort bezoekers of target bezoekers precies op het moment dat ze je website willen verlaten. Website berichten om gedrag te beinvloeden Laat belangrijke berichten op je website op het juiste moment zien. Acties, promoties, evenementen of kortingen. Hoe werkt ConversionsKit? Stap 1. Kies de locatie waarop je hem wilt weergeven Er zijn vier verschillende manieren om je uiting te laten zien aan je bezoekers. Je kunt kiezen voor een balk, notificatie, pop-up of complete scherm overname. Stap 2. Ontwerp je uiting Gebruik ons drag ‘n drop canvas om eenvoudig zonder design of programmeer kennis je uiting samen te stellen. Optioneel: Gebruik onze drag ‘n drop formulieren bouwer om zonder kennis een formulier samen te stellen. Stap 3. Target de juiste bezoekers Wil je alleen bezoekers die vanaf Facebook komen targetten? Of alleen mobiele bezoeker? Of wil je bezoekers op hun mobiel uit België die via Google op je website zijn gekomen je uiting laten zien? Met ConversionsKit target je moeiteloos verschillende doelgroepen. 1 app voor al je marketing activiteiten ConversionsKit geeft je de mogelijkheid om je eigen app te ontwikkelen en deze naar eigen inzicht te stylen en op een bepaald segment te richten. Maar je kunt ook gebruik maken van de standaard apps die ConversionsKit je biedt: Verzamel emails Verzamel op een effectieve en makkelijke manier email adressen van je website bezoekers. Korting  Geef twijfelende bezoekers een kortingscode op het juiste moment en zie het aantal aankopen toenemen. Exit Pop ups Voeg exit pop ups toe aan je website om email adressen te verzamelen voordat je bezoeker de webshop verlaat Winkelwagen en checkout aanbiedingen Voorkom verlaten winkelmandjes en afgebroken checkouts met unieke aanbiedingen en converteer bezoekers in klanten. Creëer tijdsdruk Creëer tijdsdruk en verhoog je conversie percentage door een timer, of tijdsgebonden aanbiedingen op je website te tonen. Creëer opwinding Creëer opwinding en laat je bezoekers sneller converteren door ze te laten zien dat andere bezoekers ook converteren op je website. Bouw vertrouwen op Verbeter je conversie percentage door het vertrouwen van je bezoekers te winnen. Laat reviews, testimonials, keurmerken (Kiyoh etc.) of awards zien. Cookie bar Zorg dat je voldoet aan de EU richtlijnen op een makkelijke manier dankzij deze cookie bar. Promote social media Wil je meer likes? Twitter volgers of instagram subscribes? Laat je social media knoppen op het juiste moment aan de juiste bezoeker zien op je website. Product promotie Promoot een product bij je website bezoekers. Conversie gerichte thema's Volledige scherm aanbiedingen, countdown timers, leeftijdsverficatie, Sinterklaas, Kerst en nog veel meer thema's. Waarom meerdere apps gebruiken als je genoeg hebt aan ConversionsKit. ConversionsKit pluspunten Uitgebreide targeting en bezoekers segmentatie Target je bezoekers gebaseerd op pagina weergave, verkeersbron, exit intentie, tijd op website, locatie, apparaat, scroll tijd en veel meer! Drag-and-drop design Maak de mooiste pop-ups, promoties en notificaties met het simpel te gebruiken drag'n drop systeem. Geen zin om te designen? Wij hebben standaard een goed converteerbare uiting voor je klaarstaan. A/B test Test je conversie apps van ConversionsKit en vergelijk met je normale website. Zo zie je direct wat een app jou oplevert. Real-time statistieken dashboard Zie conversies in real-time binnenkomen in ons conversie dashboard. Meet de impact van je marketing campagnes en optimaliseerd aan de hand van data. Elke maand extra features Ons team voegt nieuwe features op een constante basis toe gebaseerd op user feedback, CCV shop updates en industrie trends. Prijs We vinden het belangrijk dat ConversionsKit toegankelijk blijft voor elke webwinkelier op het CCV Shop platform. Daarom hanteren we een prijsmodel gebaseerd op het aantal paginaweergaven. Starter - €14,95 Maximaal 15.000 paginaweergaven Alle apps en toepassingen. Basic - €24,95 Maximaal 30.000 paginaweergaven alle apps en toepassingen Business - €34,95 Maximaal 45.000 paginaweergaven Alle apps en toepassingen Pro - €49,95 Maximaal 75.000 paginaweergaven ​Alle apps en toepassingen Enterprise - €79,95 Ongelimiteerde paginaweergaven Alle apps en toepassingen Tijdelijke actie! Installeer je ConversionsKit voor 1 december? Dan krijg je een gratis conversie verhogend consult van 20 minuten met één van onze conversie experts. Mails ons na het installeren op info@conversionskit.com met je webshop naam en telefoonnummer. Vervolgens plannen we een afspraak in en lopen we je webwinkel door om te kijken waar je optimaal resultaat kunt behalen met onze app. Probeer ConversionsKit de eerste maand* gratis en zie het aantal verkopen op je webshop toenemen! *Maand van installatie is gratis.
Developer: ReloadSEO

€ 14,95 per maand

Bespaar tijd en vul je webshop eenvoudig met keuze uit meer dan 500.000 dropship artikelen. Hoge kwaliteit content in 5 talen beschikbaar, variërend van parfums tot electronica. Realtime prijzen. Inkoopvoordeel direct doorberekend. Dropshipping via Dutchcoms Catalog Platform kent meer dan 500.000 producten inclusief hoogwaardige content. Waarom Dutchcoms Catalog Platform (DCP)? Meer tijd, geld en moeite besparen dankzij Dutchcoms Catalog Platform! Gebruiksvriendelijk en ook erg praktisch. Dutchcoms Catalog Platform biedt u enorm veel keuze uit de producten die u kunt aanbieden op uw website. Voor zo’n groot aanbod is natuurlijk ook hoogwaardige content een vereiste. Dat zal geen zorgen meer zijn dankzij de hoge kwaliteit content die u meegeleverd krijgt vanuit Dutchcoms Catalog Platform. Met enkele klikken op de muisknop kunt u kiezen uit meer dan 500.000 verschillende merkproducten. Deze kunt u importeren vanuit een van de meest geavanceerde platformen ooit. U kunt hierbij zelf de keuze maken welke categorieën u aanbiedt. Dankzij de real-time voorraden van DCP hoeft u zich ook nooit meer zorgen te maken om de leveringen. U verkoopt immers wat wij voorradig hebben! Dutchcoms doet vervolgens de logistieke afhandeling. Hoe werkt het? Nadat u de app heeft geïnstalleerd kunt u direct aan de hand van uw CCV Shop categorieën aangeven welke producten u geïmporteerd wilt hebben op uw webshop. Nadat deze zijn aangegeven kunt u het importeer proces starten. De door u gekozen producten worden geïmporteerd met inhoud en actuele prijzen. Extra voordelen Dutchcoms App? Direct een volledige, volle webwinkel. Gebruiksvriendelijke interface. Snel en gemakkelijk producten naar keuze importeren. Altijd up-to-date content en prijzen. Volledige, hoogwaardige content. Gemakkelijke inkoop. Logistiek wordt afgehandeld door Dutchcoms. Over Dutchcoms Dutchcoms B.V. is met 15 jaar ervaring pionier op het gebied van groothandel en distributie van mobiele telefoons, smartphones, consumenten electronica, inktpatronen, horloges, gereedschap, parfums en aanverwante accesoires. Dutchcoms koopt wereldwijd in en levert vervolgens wereldwijd aan retailers, resellers, groothandelaren en webshops. Alle producten die door Dutchcoms worden geleverd zijn 100% origineel met fabrieksgarantie. Dutchcoms maakt op haar webshop gebruik van hoogwaardige content in meerdere talen, waaronder Nederlands, Engels, Duits, Frans en Turks. Onze medewerkers van de klantenservice zullen u te allen tijde voorzien van gewenste informatie. U kunt zowel telefonisch als via e-mail, Skype en live chat contact met ons opnemen. Bij bepaalde partijen goederen wordt bij Dutchcoms de korting doorberekend aan de klant. Dit kunt u zien in de webshop. Na registratie kunt u direct via catalog.dutchcoms.com gebruik maken van de app. Voor meer info en de algemene voorwaarden kunt u terecht op onze website. www.dutchcoms.com NB: De applicatie wordt enkel in het Nederlands (Dutch) ondersteund. Note: The application is Dutch only.
Developer: Munazzo

Gratis

Probeer gratis uit!* Specialist webwinkel - boekhoudsysteem koppelingen webwinkelfacturen.nl is dag en nacht bezig met het koppelen van webwinkels aan boekhoudsystemen. Daardoor zijn wij op dit gebied de specialist in Nederland, en dat betekent voor jou: - dat kortingen in je facturen netjes worden verwerkt - dat de BTW correct staat vermeld, ook bij internationale verkoop (ICP) - en dat wij je bestellingen met terugwerkende kracht in je boekhoudsysteem kunnen zetten. **Voor deze migratiedienst brengen we 57,50 per 1000 bestellingen in rekening. Indien je boekhoudpakket geschikt is voor België, is de koppeling ook in staat CCV Shop webwinkeliers uit België te koppelen. Deze koppeling koppelt je CCV webwinkel met je e-Boekhouden.nl boekhoudsysteem. Hierdoor bespaar je tijd, voorkom je fouten en creëer je 'peace of mind'. Belangrijk Deze koppeling kun je gebruiken tot maximaal 250 facturen per jaar. Verstuur je meer facturen dan kun je beter kiezen voor e-Boekhouden.nl - Plus-versie kiezen in de CCV Shop App Store. Neem voor eventuele vragen contact op met webcare@webwinkelfacturen.nl Wat wordt er gekoppeld? De bestellingen in CCV Shop worden omgezet naar mutaties in e-Boekhouden.nl. De volgende gegevens worden doorgezet: - Bestelinformatie producten (bedrag van de bestelregel, BTW, mogelijk een grootboekrekening en/of kostenplaats) - Verzendkosten - Kortingen, zowel kortingscodes als webwinkelwagen kortingen. De kortingen worden uitgesplitst naar BTW tarief. - Klantgegevens (naam, adres) Benodigdheden Voor deze koppeling zijn accounts bij CCV Shop en e-Boekhouden.nl nodig. Maak hier je gratis account aan. Installatie Deze koppeling activeer je in deze AppStore. Voor meer informatie zie de handleiding. * CCV Shop maakt het mogelijk deze koppeling gratis uit te proberen tot het einde van de maand waarin je de koppeling activeert.
Developer: webwinkelfacturen.nl

€ 6,00 per maand

Probeer gratis uit!* Specialist webwinkel - boekhoudsysteem koppelingen webwinkelfacturen.nl is dag en nacht bezig met het koppelen van webwinkels aan boekhoudsystemen. Daardoor zijn wij op dit gebied de specialist in Nederland, en dat betekent voor jou: - dat kortingen in je facturen netjes worden verwerkt - dat de BTW correct staat vermeld, ook bij internationale verkoop (ICP) - en dat wij je bestellingen met terugwerkende kracht in je boekhoudsysteem kunnen zetten. **Voor deze migratiedienst brengen we 57,50 per 1000 bestellingen in rekening. Indien je boekhoudpakket geschikt is voor België, is de koppeling ook in staat CCV Shop webwinkeliers uit België te koppelen. Deze koppeling koppelt je CCV webwinkel met je e-Boekhouden.nl boekhoudsysteem. Hiermee bespaar je tijd, voorkom je fouten en creëer je 'peace of mind'. Belangrijk Met deze koppeling kun je een onbeperkt aantal facturen versturen. Verstuur je een beperkt aantal facturen, maximaal 250 per jaar, dan kun je beter kiezen voor e-Boekhouden.nl - Basis in de CCV Shop App Store. Neem voor eventuele vragen contact op met webcare@webwinkelfacturen.nl Wat wordt er gekoppeld? De bestellingen in CCV Shop worden omgezet naar mutaties in e-Boekhouden.nl. De volgende gegevens worden doorgezet: - Bestelinformatie producten (bedrag van de bestelregel, BTW, mogelijk een grootboekrekening en/of kostenplaats) - Verzendkosten - Kortingen, zowel kortingscodes als webwinkelwagen kortingen. De kortingen worden uitgesplitst naar BTW tarief. - Klantgegevens (naam, adres) Benodigdheden Voor deze koppeling zijn accounts bij CCV Shop en e-Boekhouden.nl nodig. Maak hier je account aan Installatie Deze koppeling activeer je in deze AppStore. Voor meer informatie zie de handleiding. * CCV Shop maakt het mogelijk deze koppeling gratis uit te proberen tot het einde van de maand waarin je de koppeling activeert.
Developer: webwinkelfacturen.nl

€ 9,50 per maand

Eenvoudig dropshippen met EDC voor CCV Shop. Automatische updates van productvoorraden en prijzen en aanmaak van productmaten op productvarianten. Gemakkelijk uw eigen categorien & marges aanmaken en beheren via gemakkelijke grafische interface. +Geavanceerde extra import opties! "Gemakkelijk dropshippen met EDC dropshipping voor CCV Shop" Waarom EDC dropshipping? Heeft u een CCV Shop webwinkel en wilt u de producten van een leverancier aanbieden via uw eigen webshop? Met de EDC dropshipkoppeling kunt u gemakkelijk uw productfeed in uw eigen webshop integreren en dagelijks synchroniseren. U kunt gemakkelijker al uw klanten van up-to-date product informatie, prijzen en voorraden voorzien die EDC beschikbaar stelt. EDC Erotische Groothandel is geschikt voor webshops met verkoop van erotische artikelen. Bekijk het assortiment hier. Hoe werkt het? Na de app installatie kunt u meteen beginnen met het koppelen van EDC producten d.m.v. een grafische eenvoudige interface. U kunt eigen marges koppelen, complete categorieën of productnamen en beschrijvingen overnemen of hernoemen. Het importeerplatform doet vervolgens de rest voor u. Onze oplossing synchroniseert dagelijks uw gekozen producten van uw groothandelaar. In tegenstelling tot een eenmalige import worden uw producten altijd up to date gehouden. Door de handige grafische interface kan u zelf uw eigen product assortiment samenstellen. Onze koppeling biedt een zeer flexibele mogelijkheid tot het toevoegen van marges. Mocht u zelf beschrijvingen of velden willen toevoegen dan zal uw unieke beschrijving worden meegenomen. Zo kan u zelf uw unieke productbeschrijving maken (of niet). Uiteraard blijven voorraden netjes gesynchroniseerd. Binnen 5 tot 10 minuten heeft u een volle webwinkel.  Voordelen ten opzichte van de standaard CCV shop EDC koppeling. Kies uw eigen categorie structuur ipv de standaard categorien van EDC. U koppelt gemakkelijk aan bestaande categorien in uw shop! Defineer eenvoudig prijsmarges op categorieën; Gemakkelijk producten importeren van EDC; Automatische aanmaak van productmaten op productvarianten; Automatisch voorraden en prijzen updates; Grafische interface voor het makkelijk koppelen van categorieën naar bijv. reeds bestaande categorien uw shop; Optioneel: Automatische ordermodule met verzendstatussen + Track & Trace. Over EDC EDC Erotische Groothandel beschikt over een groot aantal tools die het bestellen, verzenden, doorverkopen en betalen van erotische artikelen zo gemakkelijk mogelijk maken. Bekijk het assortiment hier. Lees hier meer over Dropshipping door EDC. Over Webshopimporter Deze koppeling is powered by Webshopimporter. Webshopimporter heeft ruim 8 jaar ervaring met het importeren van leveranciersdata naar e-commerce systemen als CCV Shop. Ons doel is om op de meest gemakkelijkste wijze, producten van leveranciers te koppelen met uw webshop. Bekijk binnenkort ook onze andere koppelingen.  Extra informatie LET OP: U dienst eerst klant te worden bij EDC voordat u begint. Bij installatie van deze app gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van Webshopimporter. Support Voor vragen, maatwerk koppelingen en support mail ons op info@webshopimporter.com.
Developer: Webshopimporter

€ 30,00 per maand

Probeer gratis* uit! Universele koppeling met Exact Online Deze koppeling koppelt CCV Shop met de volgende Exact Online pakketten: *) Boekhouden (Basis, Geavanceerd, Premium) *) Handel (Basis) *) Voorraad: Naast het synchroniseren van bestellingen kun je voor de Exact Handel pakketten ook de producten tussen de webwinkel en Exact synchroniseren EN is het ook mogelijk de voorraad te synchroniseren. Indien je boekhoudpakket geschikt is voor België, is de koppeling ook in staat CCV Shop webwinkeliers uit België te koppelen. Specialist webwinkel - boekhoudsysteem koppelingen webwinkelfacturen.nl is dag en nacht bezig met het koppelen van webwinkels aan boekhoudsystemen. Daardoor zijn wij op dit gebied de specialist in Nederland, en dat betekent voor jou: - dat kortingen in je facturen netjes worden verwerkt - dat de BTW correct staat vermeld, ook voor verzend- en betaalkosten en bij internationale verkoop (ICP) - dat belangrijke details ook meegekoppeld worden (vb bestelregels, product- en voorraad synchronisatie) - dat je volledige keuze hebt hoe je koppelt: factuur, verkoop transactie, bestelling nivo - dat je (proactief) geholpen wordt als je een foutje maakt (zie onze blog over de meest voorkomende fouten in de administratie) - en dat wij je bestellingen met terugwerkende kracht in je boekhoudsysteem kunnen zetten Deze koppeling koppelt je CCV webwinkel met je Exact Online boekhoudsysteem. Hiermee bespaar je tijd, voorkom je fouten en creëer je 'peace of mind'. Belangrijk Met deze koppeling kun je een onbeperkt aantal facturen versturen en wij verzorgen een gratis migratie. De handleiding kun je hier vinden. Neem voor eventuele vragen contact op met webcare@webwinkelfacturen.nl. Wat wordt er gekoppeld? - Bestelinformatie producten (productnaam, aantal, bedrag van de bestelregel en de btw) - Verzendkosten - Kortingen, zowel kortingscodes als webwinkelwagen kortingen - Klantgegevens (naam, adres) - Indien u gebruik maakt van Exact Online Handel is het mogelijk om producten tussen CCV Shop en Exact te synchroniseren. Benodigdheden Voor deze koppeling zijn accounts bij CCV Shop en Exact Online nodig. De prijs voor deze accounts is NIET inbegrepen in de prijs van de koppeling. * CCV Shop maakt het mogelijk deze koppeling gratis uit te proberen tot het einde van de maand waarin je de koppeling activeert.
Developer: webwinkelfacturen.nl

€ 9,50 per maand

"Met Fulfilment-Software bespaar je wel 80% van je tijd, met een foutmarge van minder dan 1%" Waarom Fulfilment-Software? Met de app van Fulfilment-Software koppel je eenvoudig je webshop(s) met het unieke online WMS-platform van Fulfilment-Software. Fulfilment-Software optimaliseert alle achterliggende processen van een weborder: voorraadbeheer, orderverwerking en pakketverzending binnen een gebruiksvriendelijk en betaalbare totaaloplossing. Meer dan 250 gebruikers gingen je al voor en maandelijks worden er meer dan 200.000 orders verwerkt met onze software. Al onze gebruikers besparen enorm veel tijd en geld. Vanwege het gebruik worden er nagenoeg geen meer fouten gemaakt, wat weer meer tevreden klanten oplevert. Hoe werkt het? Alvorens je deze app installeert dien je eerst klant te worden bij Fulfilment-Software. Het gebruik van deze app is gratis. Wel betaald u aan FulFilment Software voor het gebruik van hun software. Extra voordelen Fulfilment Software Snel online Binnen 1 dag te realiseren van koppelingen met dit platform en bekende vervoerders (PostNL, DPD, GLS, etc.) en verkoopkanalen zoals Bol.com en Amazon. Naadloze transfer van huidige database aan voorraden en productspecificaties (SKU's) naar de cloud. Realtime order- en voorraadsynchronisatie voor multiple shops standaard beschikbaar. Optimalisatie magazijn Advies en optimalisatie van voorraadbeheer en organisatie locatie management. Beschikbare kennis om relatief snel uw capaciteit te verbeteren. Op kort termijn inzetbare paktafel oplossing voor medewerkers i.c.m. een effectieve aansturing. Cloud oplossing Alle data 24/7 online beschikbaar via desktop, laptop en tablet zonder onderhoudsvraagstukken. Het in huis halen van een schaalbare oplossing zonder extra investering. Onbewuste, continue en kosteloze updates. Scan Solution Papierloos werken d.m.v. volledig geïntegreerde processen: fysieke shop-kassa-webshop-grijp-bulk-verzend-retour. Haalbaarheid van (meer dan) 100 orders in één pickrun mogelijk, zonder dat hier ook maar één pakbon aan te pas komt. Customer journey Realisatie hogere klanttevredenheid d.m.v. verzenden van e-mail bij iedere handeling in het pick and pack verzendproces. Unieke mogelijkheid om een afbeelding naar consument te sturen van verzendklaar pakket, waarmee een social media buzz gecreëerd kan worden. Oplossingen op maat Breed scala aan "software op maat" oplossingen in huis beschikbaar of nieuwe software op maat realiseerbaar binnen kort termijn. Oplossingen worden altijd gedeeld met al onze klanten (exclusiviteit mogelijk op afkoop). Contact Persoonlijk contact staat hoog in het vaandel! Wij komen op locatie met de demo/livegang en houden je als klant op de hoogte van alle ontwikkelingen d.m.v. een blog of roadmap. Extra informatie Wanneer je gebruik wilt maken van deze app, dien je eerst klant te worden bij Fulfilment-Software. Wij integreren je webshop en contractvervoerder, installeren de paktafel software en zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk nog efficiënt je orders verwerkt en dat jij je voorraad volledig onder controle hebt.
Developer: Fulfilment-Software

Gratis

Voor deze koppeling heb je een GetResponse account nodig. Deze kun je hier gratis uitproberen.   FUNCTIONALITEITEN E-mail Creator Nu kan iedereen mooie e-mails opmaken en versturen. En ze zien er geweldig uit op elk apparaat. Autoresponders Zet leads om in klanten met slimmere geautomatiseerde follow-ups. Landingspagina's Creëer, publiceer en host mooie, goed converterende landingspagina's - in minuten. 24/7 Live Support Onze vriendelijke en behulpzame experts staan 24/7 klaar om je te helpen met alles wat je nodig hebt. 99% E-mail Afleverbaarheid Krijg betere afleverprestaties, minder bounces en sterkere resultaten. "350.000 tevreden klanten in 182 landen, met meer dan 1 miljard subscribers iedere maand." - WAAROM GETRESPONSE GetResponse is een uitstekend e-mail marketing software programma, waar echt iedereen e-mail marketing campagnes mee kan uitvoeren – zonder dat je enige vorm van technische kennis of ervaring nodig hebt. - HOE WERKT HET? De koppeling CCV Shop en GetResponse synchroniseert iedere 15 minuten nieuwe aanmeldingen op de nieuwsbrief en zet deze in een mailcampagne naar keuze. Ook afmeldingen op de nieuwsbrief worden automatisch verwijderd. -   Wat je nog meer krijgt:  Eenvoudig te gebruiken e-mail creator waarmee je zonder een regel code prachtige e-mails maakt, geschikt voor ieder apparaat.  Meer dan 500 professioneel ontworpen e-mail templates welke je direct kunt gebruiken voor je campagne!  GRATIS toegang tot meer dan 1.000 afbeeldingen van iStock om je e-mail nog aantrekkelijker te maken. Leeromgeving met honderden instructievideo's en handleidingen die je eenvoudig op weg helpen. Hulpprogramma's om je contactijsten snel te laten groeien. - OVER ONS ALS PARTNER Deze GetResponse App is powered by Combidesk. Bekijk hier ook onze andere Apps. - EXTRA INFORMATIE Bij installatie gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van Combidesk. - SUPPORT Wij zijn gek op feedback! Voor wensen, vragen en ondersteuning van de GetResponse koppeling kunt u contact opnemen met onze partner Combidesk via support@combidesk.com
Developer: Combidesk

€ 5,00 per maand

Gebruik je Gmail of Google Apps for Work? Met deze app beheer je eenvoudig al je klanten in je Gmail Contactpersonen. - Wat is Gmail Contactpersonen? Gmail Contactpersonen is een manier om de contactgegevens van de personen met wie u communiceert, op te slaan en te organiseren. Deze contactgegevens kunnen bestaan uit basisgegevens, zoals namen, e-mailadressen en telefoonnummers, maar ook uit uitgebreidere informatie, zoals fysieke adressen, werkgever, afdeling en functie. Gebruikers kunnen ook contactgegevens tussen Google Apps en een mobiel apparaat synchroniseren om de contactpersonen buiten een browser om te bekijken. - Functionaliteiten van de Gmail Contactpersonen app: Overhevelen van nieuwe contactpersonen uit je CCV Shop naar je Gmailaccount. Deze contacten toevoegen aan een specifieke groep in Gmail, zoals een e-maillijst of speciale klantenlijst. Wijzigingen aan contactperson in CCV Shop doorsturen naar je Gmail account. Optioneel de keuze voor het importeren van reeds bestaande gegevens in je CCV Shop. Orderhistorie wordt toegevoegd aan de contactpersoon in Gmail. Bespaar veel tijd en typ nooit meer je contactpersonen over! - Opmerkingen Deze koppeling wordt iedere 15 minuten (meestal eerder) gesynchroniseerd. Wij zijn gek op feedback! Wensen? Stel ze hier. - Support Voor vragen en ondersteuning over Gmail kunt u contact opnemen met onze partner Combidesk via support@combidesk.com Bij installatie gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van Combidesk. Deze Gmail integratie is powered by Combidesk App login - specificaties >>  
Developer: Combidesk

€ 6,00 per maand

Let op: Deze App is niet kosteloos! Wilt u graag meer potentiële klanten naar uw webshop trekken en bent u bereid om hierin te investeren? Dan hebben wij de oplossing voor u! De CCV Shop Google Adverteren App vergroot uw rendement en garandeert meer potentiële klanten binnen uw shop! Waarom de Google Adverteren App? Deze App verzorgt de Google advertenties voor uw CCV Shop webwinkel. U wordt gekoppeld aan een Premier Partner van Google: Gladior online marketing. Zij richten uw Google campagne zo optimaal mogelijk in; Return On Investment zal centraal staan. Hoe werkt het? Google Adverteren werkt op basis van Google AdWords. Gladior neemt het gehele Google AdWords-traject over en zal u geheel ontzorgen. De dienstverlening bestaat o.a. uit de volgende punten: • Koppelen van alle nodige Google accounts (Search Console/Webmaster Tools, Analytics, AdWords, Merchant center) • Instellen van een Google Shopping campagne; • Inrichten/optimaliseren van de AdWords-campagnes • Optimaliseren van de campagnes, waaronder conversie optimalisatie en advertentie optimalisatie • Monitoring van campagnes en budgetten • Inrichten van een Remarketing campagne (potentiële klanten zien het laatst bekeken product op diverse websites terugkomen) De Google Adverteren App in het kort: • Geen Google AdWords Setup Fee • 1-5 productgroepen • Hoog rendement/meer bestellingen • Rapportage 24/7 - Bekijk een live voorbeeld • Maandelijks opzegbaar, minimale afname drie maanden • AdWords voucher t.w.v. € 75,- • Exclusief mediabudget (maximaal €250,- per maand) Investering De investering voor de Google Adverteren App bedraagt €125,- per maand (excl. mediabudget Google). Dit zijn de totale kosten voor het beheer; inclusief het inrichten, onderhouden en optimaliseren van de AdWords campagnes. Na installatie zorgen wij ervoor dat binnen 5 werkdagen de campagnes online staan. Geeft u momenteel meer dan €250,- budget per maand uit aan AdWords, neem dan contact op met service@gladior.com voor een offerte op maat. Heeft u specifieke vragen met betrekking tot het optimaliseren van AdWords Campagnes of heeft u andere online vraagstukken? Stuur een e-mail naar service@gladior.com en wij kijken samen naar de mogelijkheden voor uw webshop.
Developer: Gladior | Online marketing

Gratis

€ 1,95 per maand