Dit is de officiële plugin om gebruik te maken van de EMS betaal mogelijkheden in combinatie met een webwinkel van CCV Shop. De plugin verbindt de checkout met de EMS module, waardoor uw klanten kunnen afrekenen met verschillende betaalopties. •    Credit card (Visa, Mastercard, Diner’s club) •    PayPal •    iDEAL •    MasterPass •    Klarna •    Sofort •    Bancontact •    Maestro   Aanvraag Om gebruik te kunnen maken van onze EMS plugin, dient u u aan te melden voor een EMS account. Onze sales team en technisch support team helpen u graag bij het aanmaken van een voor u persoonlijke account. U kunt bellen met: Sales: +31 206 603 140, sales@emspay.eu Technical Support: +31 206 603 130, techsupport@emspay.eu U krijgt dan twee account gegevens van EMS, genaamd de Storename en de Shared Secret, die u nodig hebt voor het succesvol installeren van de plugin.   Functionaliteiten •    Gebruik alle EMS betaalmethodes •    Aan/uitzetten van betaalmethodes •    Elke betaalmethode kunnen configureren •    3D secure aanbieden voor veilige credit card transacties •    Zowel test als productie kunnen instellen •    Keuze in hoeveelheid data met gebruik van betaalmodus •    Transactie notities •    Mobiele checkout pagina •    Zowel processing als uitbetaling via 1 contract met EMS   Installatie instructies •    Minimale benodigdheden:  CCV Shop versie 11.3 of hoger •    Wanneer u ingelogd bent in uw CCV Shop, installeer de plugin via Appstore -> Nieuwe plugin. Zoek op ‘EMS’ en u zult de EMS gateway plugin vinden. •    Zodra de plugin geïnstalleerd is staat deze op actief •    Klik op het logo van de plugin •    Klik op edit/wijzigen •    Stel de omgeving in op Test •    Vul uw Test Store Name en Shared Secret in; deze heeft u gekregen van EMS in een e-mail •    Kies je voorkeurs design van de betaalpagina en de betaalmodus. Voor meer informatie, vraag bij EMS •    Klik installeren •    Voer een aantal test orders uit met verschillende betaalmethodes. Er is geen echt geld mee gemoeid   Naar productie •    Volg bovenstaande stappen •    Klik op edit/ wijzigen •    Verander de omgeving naar Productie •    Verwissel de Test Store Name en Shared Secret voor Live/Productie Store Name en Shared Secret; ook deze krijgt u van EMS in een e-mail.
Developer: EMS Pay

Gratis

•    Eenvoudig dropshippen met NEDIS voor CCV Shop. •    Automatische updates van productvoorraden en prijzen en aanmaak van productmaten op productvarianten. •    Gemakkelijk uw eigen categorieën & marges aanmaken en beheren via gemakkelijke grafische interface. •    +Geavanceerde extra import opties! "Gemakkelijk dropshippen met NEDIS dropshipping voor CCV Shop"   Waarom NEDIS dropshipping? Heeft u een CCV Shop webwinkel en wilt u de producten van een leverancier aanbieden via uw eigen webshop? Met de Nedis dropshipkoppeling kunt u gemakkelijk uw productfeed in uw eigen webshop integreren en dagelijks synchroniseren. U kunt gemakkelijker al uw klanten van up-to-date product informatie, prijzen en voorraden voorzien die Nedis beschikbaar stelt. Nedis Erotische Groothandel is geschikt voor webshops met verkoop van erotische artikelen. Bekijk het assortiment hier.   Voordelen voor CCV Shop webwinkels Na de app installatie kunt u meteen beginnen met het koppelen van NEDIS producten d.m.v. een grafische eenvoudige interface. U kunt eigen marges koppelen, complete categorieën of productnamen en beschrijvingen overnemen of hernoemen. Het importeerplatform doet vervolgens de rest voor u. Onze oplossing synchroniseert dagelijks uw gekozen producten van uw groothandelaar. In tegenstelling tot een eenmalige import worden uw producten altijd up-to-date gehouden. Door de handige grafische interface kan u zelf uw eigen product assortiment samenstellen. Onze koppeling biedt een zeer flexibele mogelijkheid tot het toevoegen van marges. Mocht u zelf beschrijvingen of velden willen toevoegen dan zal uw unieke beschrijving worden meegenomen. Zo kan u zelf uw unieke productbeschrijving maken (of niet). Uiteraard blijven voorraden netjes gesynchroniseerd. Binnen 5 tot 10 minuten heeft u een volle webwinkel.   Voordelen ten opzichte van de standaard CCV Shop NEDIS koppeling. Geniet van uitgebreide koppeling support Al onze koppelingen komen met uitstekende support en technische ondersteuning. Doordat we de koppelingen voortdurend verbeteren en uitbreiden bent u gegarandeerd om de beste kwaliteit koppeling te krijgen. Categorieën mappen op sub niveau ideaal voor thema shops en SEO optimalisatie Kies uw eigen categorie structuur i.p.v. de standaard categorieën van Nedis. U koppelt gemakkelijk ook aan bestaande categorieën in uw shop! Al u koppelingen kunt u beheren in een gemakkelijk koppeling overzicht. Beschrijvingen over nemen of aanpassen en verrijken Wilt u de tekst zelf aanpassen en verrijken? Dat kan! U kan ervoor kiezen om teksten zelf te updaten zonder dat de koppeling de teksten overschrijft. Verhoog u kwaliteit van producten en webteksten om hoger te scoren op SEO waarde. Definieer eenvoudig prijsmarges op categorieën Bedenk prijs marges op categorieën en pas deze aan in een handig overzicht. Producten zonder plaatjes uitsluiten Krijgt u producten zonder plaatjes van NEDIS? Geen probleem u kan ze ook optioneel uitzetten! Producten op niet actief zetten i.p.v. verwijderen Wilt u producten verwijderen of toch liever even uitschakelen als ze uit de feed verdwijnen of de voorraad op is. Het kan allemaal! Automatisch voorraden en prijzen updates Verandert er een voorraad of een prijs? We synchroniseren dagelijks de feed voor u! Automatische aanmaak van productmaten op productvarianten U hoeft niet zelf te programmeren. We voegen de configuraties en maten ook voor u toe. Zo kan u achterover zitten en relaxen. Optioneel: Automatische ordermodule met verzendstatussen + Track & Trace. Over NEDIS NEDIS heeft een ruim assortiment van 17.000+ elektronica artikelen in alle kwaliteits- en prijsklassen zodat we kunnen voldoen aan alle wensen van u en uw klant. Instructie installatie Nedis app LET OP! U dienst eerst klant te worden NEDIS voordat u begint. U dient OOK de NEDIS XML product datafeed type (Niet CSV!) aan te vragen via Nedis Support (ecommerce@nedis.nl). Deze feed bevat de meest rijke informatie en is uitgebreider dan de CSV vorm. Kies als datafeed aanlevermethode voor de FTP-Download methode (vanaf FTP locatie van Nedis). Bij installatie van deze app gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van Webshopimporter. Over Webshopimporter Deze koppeling is powered by Webshopimporter. Webshopimporter heeft ruim 8 jaar ervaring met het importeren van leveranciersdata naar e-commerce systemen als CCV Shop. Ons doel is om op de meest gemakkelijkste wijze, producten van leveranciers te koppelen met uw webshop. Bekijk binnenkort ook onze andere koppelingen.   Extra informatie LET OP: U dienst eerst klant te worden bij NEDIS voordat u begint. Bij installatie van deze app gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van Webshopimporter. Een CCV koppeling laten ontwikkelen als leverancier of webwinkel? Bel ons gerust op 0533690014 voor meer informatie. (10:00-18:00 | ma-vr) Of Email & Support Voor vragen, maatwerk koppelingen en support mail ons op info@webshopimporter.com. Reactietijd We reageren doorgaans binnen een werkdag (2-3 werkdagen zeer uitzonderlijk).
Developer: Webshopimporter

€ 30,00 per maand

ViaFix biedt consumenten gemak middels een generieke bestel-app. Het regelen van zaken zoals het bestellen van producten of diensten en het reageren op vragen en stellingen vanuit de omgeving wordt teruggebracht tot het absoluut minimum aan inspanning: Kijk. Klik. Klaar. Het is druk in de winkel en je hebt geen tijd om in de rij te gaan staan. Je loopt langs een etalage waar een leuk product ligt maar de winkel is gesloten. Thuis bemerk je dat het kattengrit op is en je wil het direct van je to-do-lijstje afstrepen. Onderweg in de metro wordt een product op een scherm getoond en je wil het hebben. Op een leuke advertentie in tijdschrift of krant wil je direct reageren. De aanbieding in de e-mail wil je direct verzilveren. De ViaFix-app biedt consumenteneen oplossing inalle bovenstaande situaties. Bekijk onderstaande introductie video van ViaFix (2 minuten). - Voordelen voor de webshophouder  Een nieuwkanaal voor het verkopen van je producten, zowel offline als online Jouw producten worden getoond op het moment van koopbereidheid Vergroten naamsbekendheid en verhogen zichtbaarheid van je webwinkel Waarbij: Je meldt je eenvoudig en gratis aan via de CCV-ViaFix-wizard Al je producten komen hiermee automatisch in de ViaFix-bestel-appterecht Jouw producten zijn meteen vindbaar voor vele duizenden consumenten en dit worden er iedere dag meer Jouw productfeed wordt dagelijks geactualiseerd Bestellingen komen automatisch als order in je webwinkel terecht Je betaalt alleen een kleine commissie voor een bestelling Geen verplichtingen, opzeggen wanneer je wilt Introductie aanbieding: Meld je dit jaar nog aan en je betaald over heel 2017 (!) géén commissie! - Voorwaarden Om de besteldrempel zo laag mogelijk te maken zijn er een paar algemene regels waar de consument bij iedere bestelling vanuit mag gaan: Bestellingen dienen te worden uitgevoerd op basis van achteraf betalen. In de praktijk betekent dit dat betaling "aan de deur" wordt aangeboden of anders kan vooraf een betaallink per mail worden gestuurd Boven een bestelwaarde van 20 euro inclusief BTW dient de bezorging gratis te zijn. Dit kan uiteraard worden gecompenseerd met hogere tarieven. Lees meer op: www.viafix.com/nl-NL/TermsConditions/Provider   - Hoe werkt het? Klik hier om onderstaande instructie als PDF document te downloaden. - Extra mogelijkheden Webshophouders die regionaal of landelijk willen adverteren in online of offline media hebben nu de mogelijkheid om dit te doen tegen een sterk gereduceerd tarief. ViaFix heeft een deal met TMG waarbij kortingen kunnen oplopen tot 100%, afhankelijk van de propositie. Voorwaarde is wel dat de advertenties worden voorzien van een ViaFix-barcode. - Support Meer informatie? Neem dan contact op met teamzakelijk@viafix.com of bel 070 2400 888. Bij installatie gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van Combidesk. Deze app is powered by Combidesk
Developer: Combidesk

Gratis

Why Google Shopping app? The Google Shopping app is a quick and easy way how to advertise your products on the Google channel, build your brand awareness and increase the traffic to your CCV Shop store. Benefits of the Google Shopping app Submission to Google Shopping using URL/FTP connection - your product data are always up-to-date on the Google Shopping channel. Optimize your ROI with Google Analytics - the app can be easily integrated with the Google Analytics service - it allows you to analyze the performance statistics of your products. Advanced product data modification - adjust the product price, use dynamic transformation, set up various export conditions, etc. Advanced filtering option - filter and export selected product data based on an attribute or a category filtering. Free trial available - you can test the Google app within the month of the app installation for free! How does the app work? The Google Shopping app allows you to advertise easily on the Google Shopping channel. To set up the Google Shopping app please follow the steps below: Install the Google Shopping app in your CCV Shop by clicking the INSTALL button above and follow the installation process. After successful app installation, continue with setting your Google feed up. Here is the link to the Google integration manual. If you have any questions or need any assistance please contact the Koongo representative. Note The Google Shopping app is limited to 2000 products. For unlimited product option, you can use the Feed and Affiliate Marketing Tool app. Support Questions, ideas or feedback? You’re always welcome to contact ​the Koongo representative. Do you need the Koongo documentation? Check the Koongo User Guide. About Koongo The Koongo story has begun in spring 2007, originally known as NoStress Commerce company, we targeted to Magento users. In that time we created the community portal Magento.CZ to increase the popularity of Magento platform in Czech and Slovak Republic. The Koongo brand was introduced in 2013 and since then, we focused on the feed and affiliate marketing. In 2014 we announced a new product Koongo as a Service with the first integrations available for several shopping platforms. The Koongo apps for CCV Shop was introduced in 2015. To get more information about Koongo please visit www.koongo.com.
Developer: Koongo

€ 9,95 per maand

Let op: Deze App is niet kosteloos! Wilt u graag meer potentiële klanten naar uw webshop trekken en bent u bereid om hierin te investeren? Dan hebben wij de oplossing voor u! De CCV Shop Google Adverteren App vergroot uw rendement en garandeert meer potentiële klanten binnen uw shop! Waarom de Google Adverteren App? Deze App verzorgt de Google advertenties voor uw CCV Shop webwinkel. U wordt gekoppeld aan een Premier Partner van Google: Gladior online marketing. Zij richten uw Google campagne zo optimaal mogelijk in; Return On Investment zal centraal staan. Hoe werkt het? Google Adverteren werkt op basis van Google AdWords. Gladior neemt het gehele Google AdWords-traject over en zal u geheel ontzorgen. De dienstverlening bestaat o.a. uit de volgende punten: Koppelen van alle nodige Google accounts (Search Console/Webmaster Tools, Analytics, AdWords, Merchant center) Instellen van een Google Shopping campagne; Inrichten/optimaliseren van de AdWords-campagnes Optimaliseren van de campagnes, waaronder conversie optimalisatie en advertentie optimalisatie Monitoring van campagnes en budgetten Inrichten van een Remarketing campagne (potentiële klanten zien het laatst bekeken product op diverse websites terugkomen) De Google Adverteren App in het kort: Geen Google AdWords Setup Fee 1-5 productgroepen Hoog rendement/meer bestellingen Rapportage 24/7 - Bekijk een live voorbeeld Maandelijks opzegbaar, minimale afname drie maanden AdWords voucher t.w.v. € 75,- Exclusief mediabudget (maximaal €250,- per maand) Investering De investering voor de Google Adverteren App bedraagt €125,- per maand (excl. mediabudget Google). Dit zijn de totale kosten voor het beheer; inclusief het inrichten, onderhouden en optimaliseren van de AdWords campagnes. Na installatie zorgen wij ervoor dat binnen 5 werkdagen de campagnes online staan. Geeft u momenteel meer dan €250,- budget per maand uit aan AdWords, neem dan contact op met service@gladior.com voor een offerte op maat. Heeft u specifieke vragen met betrekking tot het optimaliseren van AdWords Campagnes of heeft u andere online vraagstukken? Stuur een e-mail naar service@gladior.com en wij kijken samen naar de mogelijkheden voor uw webshop.
Developer: Gladior | Online marketing

Gratis

Probeer gratis* uit! Specialist webwinkel - boekhoudsysteem koppelingen webwinkelfacturen.nl is dag en nacht bezig met het koppelen van webwinkels aan boekhoudsystemen. Daardoor zijn wij op dit gebied de specialist in Nederland, en dat betekent voor jou: - dat kortingen in je facturen netjes worden verwerkt - dat de BTW correct staat vermeld, ook bij internationale verkoop (ICP) - en dat wij je bestellingen met terugwerkende kracht in je boekhoudsysteem kunnen zetten Deze koppeling koppelt je CCV webwinkel met je Yuki boekhoudsysteem. Hiermee bespaar je tijd, voorkom je fouten en creëer je 'peace of mind'. Indien je boekhoudpakket geschikt is voor België, is de koppeling ook in staat CCV Shop webwinkeliers uit België te koppelen. Belangrijk Met deze koppeling kun je een onbeperkt aantal facturen versturen en wij verzorgen een gratis migratie. Verstuur je een beperkt aantal facturen, maximaal 250 per jaar, dan kun je beter de Yuki koppeling basis-versie kiezen in de CCV Shop App Store. Neem voor eventuele vragen contact op met webcare@webwinkelfacturen.nl Wat wordt er gekoppeld? - Bestelinformatie producten (productnaam, aantal, bedrag van de bestelregel en de btw) - Verzendkosten - Kortingen, zowel kortingscodes als webwinkelwagen kortingen - Klantgegevens (naam, adres) Benodigdheden Voor deze koppeling zijn accounts bij CCV Shop en Yuki nodig. De prijs voor deze accounts is NIET inbegrepen in de prijs van de koppeling. * CCV Shop maakt het mogelijk deze koppeling gratis uit te proberen tot het einde van de maand waarin je de koppeling activeert.
Developer: webwinkelfacturen.nl

€ 9,50 per maand

Verkoop uw webshop-producten ook via Beslist.nl/Beslist.be! over Beslist.nl Beslist.nl heeft zich grotendeels omgevormd tot een online warenhuis: Klant besteld op Beslist.nl/be en Cost-Per-Sale wordt ingehouden. De hoogte van de Cost-Per-Sale is niet gering maar wel voorspelbaar en Beslist.nl spendeerd zelf ook een groot deel aan internet-marketing. Ondanks dat de bestellingen Beslist.nl/be zelf geplaatst worden geeft het toch "exposure" voor de webshop zelf op scherm, pakbon, promotieflyer e.d. Beslist.nl en/of Beslist.be Afhankelijk van welk type contract u aangaat met Beslist.nl kunt u ook op Beslist.be verkopen (voor koppeling geen meerprijs voor België, we kunnen verschillende verzendkosten doorgeven) De koppeling wordt geleverd door erkend CCV Shop & Beslist.nl partner ESS en omvat uitgebreide functies: voorbereiding & verzending van uw product-gegevens naar Beslist.nl. De koppeling "luistert" naar product-wijziging-gebeurtenissen in de webshop, zo worden bijvoorbeeld voorraad-wijzigingen binnen 15minuten doorgegeven aan Beslist.nl automatische koppeling levertijd en verzendkosten op product-niveau ook ondersteuning voor producten die attributen hebben (bijv. maat en/of kleur-keuze) ESS geeft voorkeurs-webshop categorie door aan Beslist.nl, mochten uw webshop-categorieen te biedt het systeem van ESS mogelijkheden dat u uw categorieen verbeterd voor Beslist.nl de koppeling plaatst nieuwe Beslist.nl orders automatisch in de webshop (orders kunt u dus in de webshop afhandelen) indien gewenst kunt u makkelijk producten filteren voor Beslist.nl, bijvoorbeeld onder een bepaalde prijs of bepaalde merken deskundige setup&support door ESS: ESS past diverse optimalisatie technieken toe zoals: indien van toepassing onttrekken we extra velden uit artikel-omschrijving (bijvoorbeeld Materiaal, Afmeting, Kleur), product-attributen(maat/kleur) "slapelen" voor mooie kleur/maat keuze op Beslist.nl, selectie van voorkeurs-categorie. ESS bouwt de best mogelijke datafeeds op basis van beschikbare product-gegevens & optimalisatie-tools en meld deze aan bij Beslist.nl ter keuring/live-gang. Kosten koppeling Stel u heeft een webshop met minder dan 500 product-uitvoeringen en geeft na de vrijblijvende pre-scan een "go" dan zijn koppelingskosten: Beslist.nl en/of Beslist.be koppeling (incl order-koppeling): €50 eenmalige setup-kosten + €35/mnd Eventueel andere koppelingen tegen meerprijs pakket-tarieven: Bol.com koppeling (incl order-koppeling & Dynamic-pricing!): €50 eenmalige setup-kosten + €35/mnd (= actie-tarief Dynamic-pricing functie heeft normaliter meerprijs) Wish.com koppeling (incl order-koppeling): €100 eenmalige setup-kosten + €27,50/mnd (= pakket-tarief vanaf 3e koppeling) geoptimaliseerde product-datafeed voor Google.nl Shopping: €13,50/mnd (= pakket-tarief vanaf 3e datafeed) Google AdWords tekst-advertentie koppeling koppeling (longtail): €90 eenmalige setup-kosten + €31,50/mnd Amazon (bijvoorbeeld Duitsland) koppeling (incl order-koppeling): €50 eenmalige setup-kosten + €27,50/land/mnd (= pakket-tarief vanaf 3e koppeling) Miinto.nl koppeling (incl order-koppeling): €50 eenmalige setup-kosten + €27,50/mnd (= pakket-tarief vanaf 3e koppeling) Marktplaats.nl koppeling: €50 eenmalige setup-kosten + €13,50/mnd (= pakket-tarief vanaf 3e koppeling) 2dehands.be koppeling: €50 eenmalige setup-kosten + €13,50/mnd (= pakket-tarief vanaf 3e koppeling) (pakket-tarieven gelden voor datafeeds/koppelingen van dezelfde domeinnaam & taal) (facturatie start pas als koppeling actief is gegaan op Beslist.nl en/of Beslist.be) (incl korting voor u als CCV Shop App gebruiker) Procedure Na installatie of op aanvraag doen wij een artikel-gegevens pre-scan en rapporteren we vrijblijvend voor verdere realisatie. U kunt dan een "go" geven voor koppeling op te starten.
Developer: E-SS

Gratis

Why Sell on Amazon app? The Sell on Amazon app is a quick and easy way how to sell your products on the Amazon channel, build your brand awareness and increase the traffic to your CCV Shop store. The Amazon order synchronization functionality provides the product data export and the order synchronization as user-friendly as possible. Benefits of the Sell on Amazon app Amazon product data and order sync API integration - the API connection is responsible for the smooth processing of product data and orders placed on the Amazon channel. The Amazon order is uploaded to the connected CCV Shop store, the related product stock is updated accordingly. The shipment information is synchronized in both directions - the Amazon channel and CCV Shop store. Google Analytics Integration - the app can be easily integrated with the Google Analytics service - it allows you to analyze the performance statistics of your products. Advanced product data modification - adjust the product price, use dynamic transformation, set up various export conditions, etc. Advanced filtering option - filter and export selected product data based on an attribute or a category filtering. Free trial available - you can test the Amazon app within the month of the app installation for free! How does the app work? The Sell on Amazon app allows you to advertise and sell easily on any of supported Amazon channels. To set up the Sell on Amazon app please follow the steps below: Install the Sell on Amazon app in your CCV Shop by clicking the INSTALL button above and follow the installation process. After successful app installation, continue with setting your Amazon feeds up. Here is the link to the Amazon integration manual. Turn the order synchronization ON in your Koongo account. Please contact the Koongo representative for the Beslist order synchronization setup. Note The Sell on Amazon app is limited to 5000 products. For unlimited product option please install also the Feed and Affiliate Marketing Tool app. Support Questions, ideas or feedback? You're always welcome to contact the Koongo representative. Do you need the Koongo documentation? Check the Koongo User Guide. About Koongo The Koongo story has begun in spring 2007, originally known as NoStress Commerce company, we targeted to Magento users. In that time we created the community portal Magento.CZ to increase the popularity of Magento platform in Czech and Slovak Republic. The Koongo brand was introduced in 2013 and since then, we focused on the feed and affiliate marketing. In 2014 we announced a new product Koongo as a Service with the first integrations available for several shopping platforms. The Koongo apps for CCV Shop was introduced in 2015. To get more information about Koongo please visit www.koongo.com.
Developer: Koongo

€ 29,95 per maand

Probeer gratis* uit! Koppeling met SnelStart Deze koppeling koppelt CCV Shop met het SnelStart boekhoudpakket. Met deze koppeling is het mogelijk om betaalde bestellingen uit CCV Shop automatisch door te zetten naar SnelStart verkoopboekingen. Specialist webwinkel - boekhoudsysteem koppelingen webwinkelfacturen.nl is dag en nacht bezig met het koppelen van webwinkels aan boekhoudsystemen. Daardoor zijn wij op dit gebied de specialist in Nederland, en dat betekent voor jou: - dat kortingen in je facturen netjes worden verwerkt - dat de BTW correct staat vermeld, ook bij internationale verkoop (ICP) - en dat wij je bestellingen met terugwerkende kracht** in je boekhoudsysteem kunnen zetten Deze koppeling koppelt je CCV webwinkel met je SnelStart boekhoudsysteem. Hiermee bespaar je tijd, voorkom je fouten en creëer je 'peace of mind'. Indien je boekhoudpakket geschikt is voor België, is de koppeling ook in staat CCV Shop webwinkeliers uit België te koppelen. Wat wordt er gekoppeld? - Bestelinformatie producten (productnaam, aantal, bedrag van de bestelregel en de btw) - Verzendkosten - Kortingen, zowel kortingscodes als webwinkelwagen kortingen - Klantgegevens (naam, adres) Benodigdheden Voor deze koppeling zijn accounts bij CCV Shop en SnelStart nodig. De prijs voor deze accounts is NIET inbegrepen in de prijs van de koppeling. * CCV Shop maakt het mogelijk deze koppeling gratis uit te proberen tot het einde van de maand waarin je de koppeling activeert.
Developer: webwinkelfacturen.nl

€ 9,50 per maand

"Met Fulfilment-Software bespaar je wel 80% van je tijd, met een foutmarge van minder dan 1%" Waarom Fulfilment-Software? Met de app van Fulfilment-Software koppel je eenvoudig je webshop(s) met het unieke online WMS-platform van Fulfilment-Software. Fulfilment-Software optimaliseert alle achterliggende processen van een weborder: voorraadbeheer, orderverwerking en pakketverzending binnen een gebruiksvriendelijk en betaalbare totaaloplossing. Meer dan 250 gebruikers gingen je al voor en maandelijks worden er meer dan 200.000 orders verwerkt met onze software. Al onze gebruikers besparen enorm veel tijd en geld. Vanwege het gebruik worden er nagenoeg geen meer fouten gemaakt, wat weer meer tevreden klanten oplevert. Hoe werkt het? Alvorens je deze app installeert dien je eerst klant te worden bij Fulfilment-Software. Het gebruik van deze app is gratis. Wel betaald u aan FulFilment Software voor het gebruik van hun software. Extra voordelen Fulfilment Software Snel online Binnen 1 dag te realiseren van koppelingen met dit platform en bekende vervoerders (PostNL, DPD, GLS, etc.) en verkoopkanalen zoals Bol.com en Amazon. Naadloze transfer van huidige database aan voorraden en productspecificaties (SKU's) naar de cloud. Realtime order- en voorraadsynchronisatie voor multiple shops standaard beschikbaar. Optimalisatie magazijn Advies en optimalisatie van voorraadbeheer en organisatie locatie management. Beschikbare kennis om relatief snel uw capaciteit te verbeteren. Op kort termijn inzetbare paktafel oplossing voor medewerkers i.c.m. een effectieve aansturing. Cloud oplossing Alle data 24/7 online beschikbaar via desktop, laptop en tablet zonder onderhoudsvraagstukken. Het in huis halen van een schaalbare oplossing zonder extra investering. Onbewuste, continue en kosteloze updates. Scan Solution Papierloos werken d.m.v. volledig geïntegreerde processen: fysieke shop-kassa-webshop-grijp-bulk-verzend-retour. Haalbaarheid van (meer dan) 100 orders in één pickrun mogelijk, zonder dat hier ook maar één pakbon aan te pas komt. Customer journey Realisatie hogere klanttevredenheid d.m.v. verzenden van e-mail bij iedere handeling in het pick and pack verzendproces. Unieke mogelijkheid om een afbeelding naar consument te sturen van verzendklaar pakket, waarmee een social media buzz gecreëerd kan worden. Oplossingen op maat Breed scala aan "software op maat" oplossingen in huis beschikbaar of nieuwe software op maat realiseerbaar binnen kort termijn. Oplossingen worden altijd gedeeld met al onze klanten (exclusiviteit mogelijk op afkoop). Contact Persoonlijk contact staat hoog in het vaandel! Wij komen op locatie met de demo/livegang en houden je als klant op de hoogte van alle ontwikkelingen d.m.v. een blog of roadmap. Extra informatie Wanneer je gebruik wilt maken van deze app, dien je eerst klant te worden bij Fulfilment-Software. Wij integreren je webshop en contractvervoerder, installeren de paktafel software en zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk nog efficiënt je orders verwerkt en dat jij je voorraad volledig onder controle hebt.
Developer: Fulfilment-Software

Gratis

Als webshop wil je het liefst 24 uur per dag bereikbaar zijn. Maar je wil ook het liefst iedere klant persoonlijk te woord staan. Beide lukt in de praktijk helaas niet. Daarom bieden wij de ideale oplossing om als webshop optimaal bereikbaar te zijn én je klanten persoonlijke service te kunnen bieden. Met Webshop Support neemt Snowball (onderdeel van de 1850 Groep) vanaf € 1000,00 per maand je telefonisch klantcontact deels of helemaal over. Wanneer je het telefonisch klantcontact uitbesteedt aan Snowball kunt je gratis gebruik maken van je eigen 085-nummer. Dit geeft je webshop een landelijke uitstraling. Daarnaast kunnen wij in bundel Basic in je backoffice, zodat wij ook vragen over voorraad en bestelstatus kunnen beantwoorden. Je betaalt eenmalig aansluitkosten van €75,00. Wil je onze service vrijblijvend uitproberen? Voor de maand waarin je onze app installeert betaal je nog niks*. In 4 eenvoudige stappen heb je een professionele en persoonlijke klantenservice: Installeer de Webshop Support-app en meld je aan bij Snowball. Geef aan of je gebruik wil maken van een 085-nummer (let op: wanneer je hiervoor kiest, staat dit nummer altijd doorgeschakeld naar Snowball. Wanneer je een eigen telefoonnummer gebruikt, kunt je kiezen wanneer je de telefoon naar ons doorschakelt). Vul de vragenlijst in die je van ons ontvangt, zodat wij een duidelijke briefing hebben hoe wij jouw klantcontact moeten oppakken. Schakel je telefoon naar ons door. Door deze app te installeren ga je akkoord met onze algemene voorwaarden. * Dit is op basis van fair use
Developer: 1850

Gratis

Met de app van MijnPakketVerzenden kunt u eenvoudig en snel uw pakketten verzenden voor een scherp tarief.  De automatische koppeling tussen MijnPakketVerzenden en CCV Shop bespaart u zowel tijd als geld. De verzendlabels worden automatisch gegenereerd en dienen alleen nog op de doos te worden geplakt.   Mijnpakketverzenden.nl biedt webshops een totaaloplossing voor het verzenden van de pakketten. Via ons online verzendplatform kunt u gemakkelijk de verzendlabels printen. Daarnaast biedt het platform u o.a.: een overzicht van alle zendingen, digitale facturen en een gepersonaliseerde track&trace mail die uw klanten ontvangen om het pakket te volgen.   Wat zijn de voordelen van Mijnpakketverzenden.nl?   U profiteert al vanaf 1 pakket per maand van een scherp verzendtarief. Het tarief is ALL-IN. Dit betekent inclusief:  Haalservice, elke dag pakketten ophalen (incidenteel of zelf wegbrengen is ook mogelijk) Handtekening voor ontvangst (de handtekening en de naam kunt u altijd online terugvinden) Het tarief is geldig voor de gehele gewichtsklasse van 0- 31,5 kg Alle pakketten zijn verzekerd tot € 520,- Geen vast contract, geen abonnementskosten, u betaalt alleen voor de zendingen Brandstoftoeslag Hoe kan ik er gebruik van maken? Installeer de MijnPakketVerzenden app om de koppeling te activeren. U dient al toegeng te hebben tot uw eigen omgeving binnen MijnPakketVerzenden.   Wilt u ook gebruik maken van de CCV Shop koppeling en besparen op uw verzendkosten?   Neem dan contact met ons op via tel: 010-2581485 of via info@mijnpakketverzenden.nl. We sturen u dezelfde dag nog een offerte.
Developer: MijnPakketVerzenden.nl

Gratis

Voor deze koppeling heb je een GetResponse account nodig. Deze kun je hier gratis uitproberen.   FUNCTIONALITEITEN E-mail Creator Nu kan iedereen mooie e-mails opmaken en versturen. En ze zien er geweldig uit op elk apparaat. Autoresponders Zet leads om in klanten met slimmere geautomatiseerde follow-ups. Landingspagina's Creëer, publiceer en host mooie, goed converterende landingspagina's - in minuten. 24/7 Live Support Onze vriendelijke en behulpzame experts staan 24/7 klaar om je te helpen met alles wat je nodig hebt. 99% E-mail Afleverbaarheid Krijg betere afleverprestaties, minder bounces en sterkere resultaten. "350.000 tevreden klanten in 182 landen, met meer dan 1 miljard subscribers iedere maand." - WAAROM GETRESPONSE GetResponse is een uitstekend e-mail marketing software programma, waar echt iedereen e-mail marketing campagnes mee kan uitvoeren – zonder dat je enige vorm van technische kennis of ervaring nodig hebt. - HOE WERKT HET? De koppeling CCV Shop en GetResponse synchroniseert iedere 15 minuten nieuwe aanmeldingen op de nieuwsbrief en zet deze in een mailcampagne naar keuze. Ook afmeldingen op de nieuwsbrief worden automatisch verwijderd. -   Wat je nog meer krijgt:  Eenvoudig te gebruiken e-mail creator waarmee je zonder een regel code prachtige e-mails maakt, geschikt voor ieder apparaat.  Meer dan 500 professioneel ontworpen e-mail templates welke je direct kunt gebruiken voor je campagne!  GRATIS toegang tot meer dan 1.000 afbeeldingen van iStock om je e-mail nog aantrekkelijker te maken. Leeromgeving met honderden instructievideo's en handleidingen die je eenvoudig op weg helpen. Hulpprogramma's om je contactijsten snel te laten groeien. - OVER ONS ALS PARTNER Deze GetResponse App is powered by Combidesk. Bekijk hier ook onze andere Apps. - EXTRA INFORMATIE Bij installatie gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van Combidesk. - SUPPORT Wij zijn gek op feedback! Voor wensen, vragen en ondersteuning van de GetResponse koppeling kunt u contact opnemen met onze partner Combidesk via support@combidesk.com
Developer: Combidesk

€ 5,00 per maand

• Bespaar tijd door het uitbesteden van uw logistieke handelingen (fulfilment) • Bied je klanten de voordelen van schaalvergroting, bijvoorbeeld cut off time tot 21:00 uur • Betere dienstverlening leidt tot een hogere conversie van uw webshop "Verhoog het niveau van uw dienstverlening aan uw klanten door fulfilment via webshoporders.nl" Waarom webshoporders.nl? Kost het bijhouden van je voorraad, orderpicken en verpakken van je orders nu te veel tijd? Ben je het zat al die dozen in de gang, in de rij bij het postagentschap voor het versturen van je pakketten? Maak dan gebruik van de dienstverlening van Webshoporders. Hoe werkt het? Installeer de App van webshoporders.nl of bezoek www.webshoporders.nl en vraag een offerte aan, vervolgens nemen wij geheel vrijblijvend contact met je op om de mogelijkheden te bespreken. Indien je besluit gebruik te maken van onze fulfilment diensten wordt ons fulfilment systeem gekoppeld aan de webshop en kunnen wij, zodra de voorraad bij ons aanwezig is, starten met het versturen van uw producten. Voordelen webshoporders.nl: - Geen langlopende contracten - Verzending tot 21:00 uur standaard, keuze uit verschillende verzendmogelijkheden - Track & Trace gegevens direct beschikbaar in de webshop - Prijs per pakket vooraf bekend, geen nare verassingen achteraf - Geen rompslomp meer met verzendklaar maken van uw orders - Binnenkort ook SameDay delivery mogelijk Wat kost het? Webshoporders.nl bepaald een All-In prijs per pakket, afhankelijk van uw behoefte. In deze All-In prijs zijn de volgende standaard fulfilmentdiensten meegenomen: Inslag Opslag Orderpicking Verpakking Verzending Het complete traject voor een vooraf vastgestelde prijs, geen verassingen achteraf. Prijzen vanaf € 6,95 per pakket. Wilt je weten wat jou prijs is? Installeer vrijblijvend de app en wij nemen vrijblijvend contact met je op. Over ons als partner Na meer dan 30 jaar ervaring met logistieke dienstverlening en fulfilment zijn wij het bedrijf Webshoporders.nl begonnen. Wij hebben geconstateerd dat er een fulfilmentbehoefte is onder starters en kleine webshops welke voor de bestaande fulfilmentbedrijven onvoldoende volume hebben. Webshoporders.nl heeft zich gespecialiseerd in fulfilment juiste voor deze categorie webshops. Vanuit ons moderne pand in Soest worden dagelijks vele orders verzonden naar klanten van bij ons aangesloten webshops. Support: Vragen? Neem gerust contact op met info@webshoporders.nl. Meer informatie kan je verder vinden op www.webshoporders.nl
Developer: Webshoporders

Gratis

Gebruik je Gmail of Google Apps for Work? Met deze app beheer je eenvoudig al je klanten in je Gmail Contactpersonen. - Wat is Gmail Contactpersonen? Gmail Contactpersonen is een manier om de contactgegevens van de personen met wie u communiceert, op te slaan en te organiseren. Deze contactgegevens kunnen bestaan uit basisgegevens, zoals namen, e-mailadressen en telefoonnummers, maar ook uit uitgebreidere informatie, zoals fysieke adressen, werkgever, afdeling en functie. Gebruikers kunnen ook contactgegevens tussen Google Apps en een mobiel apparaat synchroniseren om de contactpersonen buiten een browser om te bekijken. - Functionaliteiten van de Gmail Contactpersonen app: Overhevelen van nieuwe contactpersonen uit je CCV Shop naar je Gmailaccount. Deze contacten toevoegen aan een specifieke groep in Gmail, zoals een e-maillijst of speciale klantenlijst. Wijzigingen aan contactperson in CCV Shop doorsturen naar je Gmail account. Optioneel de keuze voor het importeren van reeds bestaande gegevens in je CCV Shop. Orderhistorie wordt toegevoegd aan de contactpersoon in Gmail. Bespaar veel tijd en typ nooit meer je contactpersonen over! - Opmerkingen Deze koppeling wordt iedere 15 minuten (meestal eerder) gesynchroniseerd. Wij zijn gek op feedback! Wensen? Stel ze hier. - Support Voor vragen en ondersteuning over Gmail kunt u contact opnemen met onze partner Combidesk via support@combidesk.com Bij installatie gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van Combidesk. Deze Gmail integratie is powered by Combidesk App login - specificaties >>  
Developer: Combidesk

€ 6,00 per maand

Probeer gratis* uit! Koppeling met Muis Deze koppeling koppelt CCV Shop met het Muis boekhoudpakket. Met deze koppeling is het mogelijk om betaalde bestellingen uit CCV Shop automatisch door te zetten naar: *) Muis journaalposten of *) Muis bestellingen Specialist webwinkel - boekhoudsysteem koppelingen webwinkelfacturen.nl is dag en nacht bezig met het koppelen van webwinkels aan boekhoudsystemen. Daardoor zijn wij op dit gebied de specialist in Nederland, en dat betekent voor jou: - dat kortingen in je facturen netjes worden verwerkt - dat de BTW correct staat vermeld, ook bij internationale verkoop (ICP) - en dat wij je bestellingen met terugwerkende kracht in je boekhoudsysteem kunnen zetten Indien je boekhoudpakket geschikt is voor België, is de koppeling ook in staat CCV Shop webwinkeliers uit België te koppelen. Deze koppeling koppelt je CCV webwinkel met je Muis boekhoudsysteem. Hiermee bespaar je tijd, voorkom je fouten en creëer je 'peace of mind'. Belangrijk Met deze koppeling kun je een onbeperkt aantal facturen versturen en wij verzorgen een gratis migratie. De handleiding kun je hier vinden. Neem voor eventuele vragen contact op met webcare@webwinkelfacturen.nl. Wat wordt er gekoppeld? - Bestelinformatie producten (productnaam, aantal, bedrag van de bestelregel en de btw) - Verzendkosten - Kortingen, zowel kortingscodes als webwinkelwagen kortingen - Klantgegevens (naam, adres) Benodigdheden Voor deze koppeling zijn accounts bij CCV Shop en Muis nodig. De prijs voor deze accounts is NIET inbegrepen in de prijs van de koppeling. * CCV Shop maakt het mogelijk deze koppeling gratis uit te proberen tot het einde van de maand waarin je de koppeling activeert.
Developer: webwinkelfacturen.nl

€ 9,50 per maand

Probeer gratis* uit! Deze koppeling koppelt je CCV webwinkel met je Twinfield boekhoudsysteem. Hiermee bespaar je tijd, voorkom je fouten en creëer je 'peace of mind'. Belangrijk Deze koppeling kun je gebruiken tot maximaal 250 facturen / verkooptransacties per jaar. Verstuur je meer dan kun je beter de Twinfield koppeling plus-versie kiezen in de CCV Shop App Store. Bij de plus-versie kun je onbeperkt koppelen en verzorgen wij ook een gratis migratie. Neem voor eventuele vragen contact op met webcare@webwinkelfacturen.nl Indien je boekhoudpakket geschikt is voor België, is de koppeling ook in staat CCV Shop webwinkeliers uit België te koppelen. Twee verschillende manieren Je kunt bestellingen in je webwinkel op twee verschillende manieren doorsturen naar Twinfield: 1. Als verkooptransacties 2. Als facturen Als je een Twinfield account hebt zonder facturatie-module, dan kun je het beste voor optie 1. verkooptransacties kiezen. Heb je wel de facturatie-module dan kies je optie 2. facturen. Je kunt de optie instellen in het aanmeldscherm en later wijzigen. Wat wordt er gekoppeld? - Bestelinformatie producten (productnaam, aantal, bedrag van de bestelregel en de btw) - Verzendkosten - Kortingen, zowel kortingscodes als webwinkelwagen kortingen - Klantgegevens - naam en adres. Dit geldt alleen voor optie 2. facturen. - Verkooptransacties en facturen krijgen de status concept en zijn daardoor handmatig aan te passen of te verwijderen. Benodigdheden Voor deze koppeling zijn accounts bij CCV Shop en Twinfield nodig. De prijs voor deze accounts is NIET inbegrepen in de prijs van de koppeling. De koppeling maakt gebruik van standaard BTW codes, VHOOG voor 21% en VL voor 6%. De verkooptransacties maken gebruik van standaard debiteur 1001. Neem contact op als jouw Twinfield administratie anders is ingericht, dan passen wij de koppeling aan. webwinkelfacturen.nl is specialist in het koppelen van webwinkels met boekhoud- / factuursystemen. * CCV Shop maakt het mogelijk deze koppeling gratis uit te proberen tot het einde van de maand waarin je de koppeling activeert.
Developer: webwinkelfacturen.nl

€ 6,00 per maand

Wilt u graag meer inzicht in de resultaten van uw webshop, maar is het werken met Google Analytics te complex of kunt u er simpel de tijd niet voor vinden? Dan hebben wij de oplossing voor u!   Door middel van onze CCV Shop Webshop Rapportage App kunt u eenvoudig met een paar klikken de belangrijkste media koppelen in één overzichtelijke rapportage. Zo ziet u in één oogopslag waar uw bezoekers vandaan komen. Is Facebook voor u het meest winstgevende kanaal? Of moet u het hebben van bezoekers vanuit Google of Google AdWords? Op basis van onze rapportage kunt u uw marketinginspanningen pas echt goed bijsturen.   Waarom de Webshop Rapportage App?   Door het installeren van deze App krijgt u toegang tot ons Rapportage systeem. U kunt eenvoudig Google Analytics, Google AdWords, Google Search Console, Youtube of Facebook koppelen. Eenmaal gekoppeld, heeft u inzicht waar u de meeste inkomsten uit haalt. Is Google AdWords of Google Shopping uw meest winstgevende kanaal? En hoeveel heeft uw Facebook campagne opgeleverd? Hoe hoog is de algemene opbrengst geweest in de afgelopen periode? U ziet het in één oogopslag!   Voordelen van de Webshop Rapportage App   Rapportage 24/7 bekijken - Bekijk een live voorbeeld Geen kennis van Google Analytics of Google AdWords nodig Overzicht in de opbrengsten per verkeersbron Inzichtelijk wat uw meest winstgevende kanaal is Alle marketinginspanningen in één rapportage Sneller bijsturen; met als doel meer omzet genereren Lage aanschafprijs Professionele ondersteuning door de experts van Gladior binnen handbereik     Onze dienstverlening   Bij Gladior zijn wij gek op data! Dat blijkt wel uit onze rapportage tool, maar ook in onze professionele ondersteuning werken wij zo. Voor elke ondernemer moet rendement centraal staan. Dit is voor ons dan ook altijd het uitgangspunt. Wilt u ondersteuning bij uw Google Shopping, AdWords, SEO of Facebook campagnes? Neem dan gerust contact met ons op. Wij nemen graag de mogelijkheden door met u!   Hoe werkt de Webshop Rapportage App?   De Webshop Rapportage App maakt een koppeling met Google Analytics, Google AdWords, Google Search Console, Youtube of Facebook. Hieronder vindt u een kort stappenplan.   U installeert de Webshop Rapportage App en vult uw gegevens in. U wordt naar een omgeving gestuurd waar u een Rapportage in kunt stellen. Klik op het koppelen van één van de bronnen. Log in met uw Google-account of Facebook-account en geef de App toestemming door op Akkoord te klikken. U wordt nu weer teruggestuurd naar de Rapportage en ziet dat het medium dat u zojuist heeft gekoppeld zichtbaar wordt in de Rapportage. Koppel ook de andere gewenste media. U bent klaar! U kunt nu 24/7 de rapportage raadplegen via de bijgeleverde link.     Google Adverteren App   Bekijk ook onze Google Adverteren App! Wij nemen voor €125,- per maand het beheer van uw AdWords campagnes over of zetten deze voor u op. Rendement staat centraal!
Developer: Gladior | Online marketing

€ 9,95 per maand

Probeer gratis* uit! Specialist webwinkel - boekhoudsysteem koppelingen webwinkelfacturen.nl is dag en nacht bezig met het koppelen van webwinkels aan boekhoudsystemen. Daardoor zijn wij op dit gebied de specialist in Nederland, en dat betekent voor jou: - dat kortingen in je facturen netjes worden verwerkt - dat de BTW correct staat vermeld, ook bij internationale verkoop (ICP) - en dat wij je bestellingen met terugwerkende kracht in je boekhoudsysteem kunnen zetten Deze koppeling koppelt je CCV webwinkel met je Yuki boekhoudsysteem. Hiermee bespaar je tijd, voorkom je fouten en creëer je 'peace of mind'. Indien je boekhoudpakket geschikt is voor België, is de koppeling ook in staat CCV Shop webwinkeliers uit België te koppelen. Belangrijk Deze koppeling kun je gebruiken tot maximaal 250 facturen per jaar. Verstuur je meer facturen dan kun je beter de Yuki koppeling plus-versie kiezen in de CCV Shop App Store. Bij de plus-versie kun je onbeperkt koppelen en verzorgen wij ook gratis migraties. Neem voor eventuele vragen contact op met webcare@webwinkelfacturen.nl Wat wordt er gekoppeld? - Bestelinformatie producten (productnaam, aantal, bedrag van de bestelregel en de btw) - Verzendkosten - Kortingen, zowel kortingscodes als webwinkelwagen kortingen - Klantgegevens (naam, adres) Benodigdheden Voor deze koppeling zijn accounts bij CCV Shop en Yuki nodig. De prijs voor deze accounts is NIET inbegrepen in de prijs van de koppeling. * CCV Shop maakt het mogelijk deze koppeling gratis uit te proberen tot het einde van de maand waarin je de koppeling activeert.
Developer: webwinkelfacturen.nl

€ 6,00 per maand

WSSN (WebShop Service Nederland) helpt u om de processen van uw webshop zo efficiënt mogelijk in te richten. Hierdoor houdt uw meer tijd over voor de groei van uw bedrijf. U kunt zich weer focussen op marketing, inkoop en andere kerntaken die klanten aantrekken. Voor deze koppeling heb je een WSSN account nodig. Deze kun je hier gratis aanvragen. Extra omzet door e-fulfilment Verlies geen klanten meer Houd zicht op uw voorraad en verzending E-fulfilment is voordeliger dan u denkt             Extra omzet door e-fulfilment Het uitbesteden van webshop logistiek, ook wel e-fulfilment genoemd, levert uw webshop veel voordeel op. Met e-fulfilment kunt u: Meer tijd aan marketing en inkoop besteden Ook ’s avonds tot 22:00 uur producten versturen Naar PostNL Pakjegemak afhaalpunten versturen Eenvoudig opschalen bij drukte           Het versturen van een pakket is niet alleen een logistieke afhandeling, maar ook een vorm van klantcommunicatie. Als dit professioneel geregeld is komen klanten vaker bij u terug voor een herhaalaankoop. Bovendien heeft onderzoek onder onze klanten uitgewezen dat ‘s avonds versturen een omzetstijging tot maar liefst 20% tot gevolg heeft!   Verlies geen klanten meer Herkent u dit? Uw webshop staat er perfect bij en de prijzen van uw producten zijn goed. Toch ziet u klanten vroegtijdig afhaken! Wellicht is het product niet meer op voorraad of wil de klant de bestelling de volgende dag al in huis hebben. Of juist op een afhaalpunt, omdat hij of zij niet thuis is. Verlies met e-fulfilment geen klanten meer doordat : U te weinig tijd heeft om de inkoop en marketing goed te regelen Uw concurrent wel ’s avonds verstuurt Uw klanten weglopen omdat zij de bestelling ergens willen afhalen i.p.v. thuis laten bezorgen U geen personeel heeft om bij drukte op tijd alles te kunnen versturen             Houd zicht op uw voorraad en verzending U behoudt controle over uw voorraad door ons uitgebreide, maar overzichtelijke online rapportage systeem. U kunt altijd uw voorraad, zendingen en retouren inzien via dit systeem en uw voorraad wordt real-time bijgewerkt met uw webshop. Ons systeem maakt automatisch melding wanneer een artikel onder de door u ingestelde minimum voorraad terecht komt. U kunt het product op tijd bijbestellen en u verkoopt minder vaak “nee“. Ook hierdoor maakt u meer omzet!   Wanneer is E-fulfilment interessant? Het uitbesteden van de logistiek taken voor uw webshop is verstandig als uw webshop: Ongeveer 400 pakketten per maand verstuurt Een klein assortiment heeft met een hoge omloopsnelheid             E-fulfilment is voordeliger dan u denkt Het uitbesteden van productopslag, orderverwerking en verzending is voordeliger dan u denkt. Doordat wij grote aantallen pakketten aanbieden bij PostNL kunt u gebruik maken van ons volumevoordeel. Ook de inkoop van verpakkingsmaterialen en de huur van de opslagruimte is door het volume goedkoper. Met e-fulfilment van WSSN bent u niet meer beperkt in de groei van uw webshop! Wilt u ook geen zorgen meer aan de logistiek van uw webshop en meer tijd besteden aan de focus op meer klanten en omzet? Neem dan vandaag nog contact met ons op.   Zo werkt het   Maak hier een WSSN account aan. WSSN neemt contact met je op voor de verdere afspraken. Je voorraad moet naar WSSN. Je ontvangt een WSSN omgeving. Koppel met deze app je WSSN omgeving aan je CCV Shop. Nieuwe orders worden voortaan overgeheveld naar WSSN voor verdere afhandeling. Je voorraad en track-en-trace code worden bijgewerkt in CCV Shop.             Support Voor vragen en ondersteuning over deze WSSN app kunt u contact opnemen met onze partner Combidesk via support@combidesk.com Bij installatie gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van Combidesk. Deze app is powered by Combidesk
Developer: Combidesk

€ 30,00 per maand

CCV Shop

Qwerty

Qwerty B.V. is een toonaangevende full-service distributeur en dropshipment leverancier van computer hardware en software, componenten, randapparatuur en multimedia. Resellers in de ICT-sector vinden bij Qwerty een compleet assortiment van gerenommeerde merken. Via CCV Shop kunt u gebruik maken van de automatische koppeling met de productfeed van Qwerty zodat u eenvoudig onze producten kunt verkopen aan klanten onder uw eigen bedrijfsnaam en waarbij Qwerty de producten uitlevert.U bepaalt zelf uw eigen winstmarge. Qwerty genereert de pakbon met uw bedrijfslogo. Bestellingen voor 16.00 uur worden de volgende dag (indien voorradig) geleverd bij de eindgebruiker. Na goedkeuring van krediet kunnen bestellingen via automatische incasso worden afgerekend. Qwerty levert uitsluitend kwaliteitsproducten. Als reseller van Qwerty bent u altijd verzekerd van een goede service en garantie!Voor het gebruik van de automatische koppeling met de productfeed bij CCV Shop hanteert Qwerty eenmalig een instapfee van €24,95 (excl. BTW). Voor dit bedrag maken we tevens een account voor u aan waarmee u 24 uur per dag op de website www.qwerty.eu de actuele orderstatus kunt bekijken en de fase van uitlevering via track-and-trace. Ook bieden we u van maandag t/m vrijdag van 08:30 uur tot 17.30 uur telefonische ondersteuning bij vragen via telefoonnummer +31 (0)412 691123. Zodra wij de betaling van de instapfee ontvangen hebben en het account geactiveerd is, ontvangt u van ons een activatiecode voor de productfeed bij CCV Shop.Reseller worden? Vraag direct een activatiecode aan via verkoop@qwerty.eu of neem contact met ons op via +31 (0)412-691123.
Developer: CCV Shop

Gratis

Why Twenga app? The Twenga app is a quick and easy way how to advertise your products on the Twenga channel, build your brand awareness and increase the traffic to your CCV Shop store. Twenga.com is an online open shopping search engine. In 2006, Bastien Duclaux and Cédric Anès created Twenga, meaning "straight to the goal" in Swahili according to the company's website, as a unique website which would bring together "all online products and stores in one place." Twenga's 14 websites in ten different languages display nearly 300 million products for 200,000 online shops. The company states it is the "open shopping platform with the largest selection online." Benefits of the Twenga app Submission to Twenga using URL connection - your product data are always up-to-date on the Twenga channel. Optimize your ROI with Google Analytics - the app can be easily integrated with the Google Analytics service - it allows you to analyze the performance statistics of your products. Advanced product data modification - adjust the product price, use dynamic transformation, set up various export conditions, etc. Advanced filtering option - filter and export selected product data based on an attribute or a category filtering. Free trial available - you can test the Twenga app within the month of the app installation for free! How does the app work? The Twenga app allows you to advertise easily on the Twenga channel. To set up the Twenga app please follow the steps below: Install the Twenga app in your CCV Shop by clicking the INSTALL button above and follow the installation process. After successful app installation, continue with setting your Twenga feed up. Here is the link to the Twenga integration manual. If you have any questions or need any assistance please contact the Koongo representative. Note The Twenga app is limited to 2000 products. For unlimited product option, you can use the Feed and Affiliate Marketing Tool app. Support Questions, ideas or feedback? You’re always welcome to contact ​the Koongo representative. Do you need the Koongo documentation? Check the Koongo User Guide. About Koongo The Koongo story has begun in spring 2007, originally known as NoStress Commerce company, we targeted to Magento users. In that time we created the community portal Magento.CZ to increase the popularity of Magento platform in Czech and Slovak Republic. The Koongo brand was introduced in 2013 and since then, we focused on the feed and affiliate marketing. In 2014 we announced a new product Koongo as a Service with the first integrations available for several shopping platforms. The Koongo apps for CCV Shop was introduced in 2015. To get more information about Koongo please visit www.koongo.com.
Developer: Koongo

€ 9,95 per maand

Why Miinto app? The Miinto app is a quick and easy way how to sell your products on the Miinto channel, build your brand awareness and increase the traffic to your CCV Shop store. The Miinto order synchronization functionality provides the product data export and the order synchronization as user-friendly as possible. Not the ordinary web shop but a fashion collective. The Miinto concept is based on collaboration with shop owners and brands giving them the opportunity of selling online in a wiser way. Miinto is hosting more than thousand physical boutiques offering a wide selection of styles while giving consumers the convenient way of still shopping local. The partnership between Miinto, shops and brands is done by integration of POS systems, ordering systems and web shops sharing knowledge and optimizing sales. Benefits of the Miinto app Miinto product data and order sync API integration - the API connection is responsible for the smooth processing of product data and orders placed on the Miinto channel. The Miinto order is uploaded to the connected CCV Shop store, the related product stock is updated accordingly. The shipment information is synchronized in both directions - the Miinto channel and CCV Shop store. Google Analytics Integration - the app can be easily integrated with the Google Analytics service - it allows you to analyze the performance statistics of your products. Advanced product data modification - adjust the product price, use dynamic transformation, set up various export conditions, etc. Advanced filtering option - filter and export selected product data based on an attribute or a category filtering. Free trial available - you can test the Miinto app within the month of the app installation for free! How does the app work? The Miinto app allows you to advertise and sell easily on the Miinto channel. To set up the Miinto app please follow the steps below: Install the Miinto app in your CCV Shop by clicking the INSTALL button above and follow the installation process. After successful app installation, continue with setting your Miinto feeds up. Here is the link to the Miinto integration manual. Turn the order synchronization ON in your Koongo account. Please contact the Koongo representative for the Miinto order synchronization setup. Note The Miinto app is limited to 5000 products. For unlimited product option please install also the Feed and Affiliate Marketing Tool app. Support Questions, ideas or feedback? You're always welcome to contact the Koongo representative. Do you need the Koongo documentation? Check the Koongo User Guide. About Koongo The Koongo story has begun in spring 2007, originally known as NoStress Commerce company, we targeted to Magento users. In that time we created the community portal Magento.CZ to increase the popularity of Magento platform in the Czech and the Slovak Republic. The Koongo brand was introduced in 2013 and since then, we focused on the feed and affiliate marketing. In 2014 we announced a new product Koongo as a Service with the first integrations available for several shopping platforms. The Koongo apps for CCV Shop was introduced in 2015. To get more information about Koongo please visit www.koongo.com.
Developer: Koongo

€ 29,95 per maand

Voor deze koppeling heb je een ActiveCampaign account nodig. Deze kun je hier gratis uitproberen. Meer dan 350.000 mensen wereldwijd maken gebruik van de diensten van ActiveCampaign. Geen wonder, want deze organisatie heeft naast plezier ook kwaliteit hoog in het vaandel staan. De combinatie hiervan maakt werken met ActiveCampaign zowel prettig als efficiënt. Probeer de koppeling tussen CCV Shop en ActiveCampaign tot het einde van deze maand gratis uit. Nog geen ActiveCampaign account? Probeer het hier gratis uit. - FUNCTIONALITEITEN VAN ACTIVECAMPAIGN Drag & Drop Interface Mobiel vriendelijke Gratis templates Gratis hosting voor afbeeldingen Ontwerp prachtige campagnes Automatiseer je marketing - FUNCTIONALITEITEN VAN DE KOPPELING Deze koppeling stuurt aanmeldingen voor de nieuwsbrief, bestaande e-mailadressen en gegevens van klanten van uw CCV Shop automatisch door naar ActiveCampaign voor het versturen van nieuwsbrieven. Zo voorkomt u handmatig overtypen. De klantgegevens worden in een ActiveCampaign mailinglijst naar keuze gekopieerd. Alleen de 'Aangemeld via website' mailinglijst wordt overgenomen naar ActiveCampaign. Bij een eerstvolgende aanmelding of bestelling worden de bestaande e-mailadressen uit CCV Shop overgenomen naar ActiveCampaign. Je bespaart tijd, werkt efficiënter en verhoogt je werkplezier. - INSTALLEREN Stap 1: klik op 'Installeren' en bij stap 1 op 'verder' Stap 2: klik op 'verbind je ActiveCampaign account' Stap 3: voer hieronder de URL van je API en je API sleutel in. Deze kun je vinden in je ActiveCampaign account onder My Settings (rechtsboven) en dan scherm Developer Stap 4: selecteer je mailinglijst en installeer de koppeling (let op: zorg dat je in ActiveCampaign minimaal 1 mailinglijst hebt aangemaakt. Heb je dit nog niet ga naar je account, klik op 'Lists' en rechtboven op 'Add new list') - OPMERKINGEN Deze koppeling wordt iedere 30 minuten (meestal eerder) gesynchroniseerd. Wijzigingen in e-mailadressen en gegevens van klanten in uw CCV Shop worden vooralsnog niet automatisch bijgewerkt in ActiveCampaign en omgekeerd. Wij zijn gek op feedback! Wensen? Stel ze hier. Voor vragen en ondersteuning over ActiveCampaign kunt u contact opnemen met onze partner Combidesk via support@combidesk.com Bij installatie gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van Combidesk. Deze ActiveCampaign integratie is powered by Combidesk App login - specificaties >>
Developer: Combidesk

€ 5,00 per maand

Why Marktplaats Admarkt app? The Marktplaats Admarkt app is a quick and easy way how to sell highly targeted products, build the brand awareness and increase traffic to your webshop. Marktplaats Admarkt feed makes Marktplaats advertising easy and provides Admarkt product date import as friendly as possible. With Marktplaats Admarkt feed you can place and update ads on Marktplaats automatically on regular basis. Benefits of the Marktplaats Admarkt app Automatic CPC optimization option - enables you to display your product advertisements on the Marktplaats Admarkt top positions. Admarkt API product data synchronization - your Admarkt Advertisements are updated whenever there is any product data change. Filter and export selected products based on an attribute or a category filtering. For more details check Koongo documentation. How does the app work? The Marktplaats Admarkt app allows you to advertise and sell easily on the Marktplaats channel. To set up the Marktplaats Admarkt app please follow the steps below: Install the Marktplaats Admarkt app in your CCV shop by clicking the INSTALL button above and follow the installation process. After successful installation, continue with setting your Admarkt feeds up. Here is the link to the Admarkt integration manual. In case you need any assistance please contact Koongo representative at support@koongo.com. Note The Marktplaats Admarkt app is limited to 5000 products. For unlimited product option please install also the Feed and Affiliate Marketing Tool app. Support Questions, ideas or feedback? You're always welcome to contact the Koongo representative. Do you need the Koongo documentation? Check the Koongo User Guide. About Koongo The Koongo story has begun in spring 2007, originally known as NoStress Commerce company, we targeted to Magento users. In that time we created the community portal Magento.CZ to increase the popularity of Magento platform in the Czech and the Slovak Republic. The Koongo brand was introduced in 2013 and since then, we focused on the feed and affiliate marketing. In 2014 we announced a new product Koongo as a Service with the first integrations available for several shopping platforms. The Koongo apps for CCV Shop was introduced in 2015. To get more information about Koongo please visit www.koongo.com.
Developer: Koongo

€ 19,95 per maand

Shopfeedz biedt u de tooling om uw productcatalogus te analyseren en te optimaliseren. U als geen ander bent expert over uw voorraad en de marges die daarbij horen. Met die kennis bent u in staat een optimale campagne samen te stellen waarmee u gaat publiceren richting vergelijkingssites.   Via het Shopfeedz Marketing+ pakket staan we klaar om u extra ondersteuning te geven op het gebied van Online Marketing. Geen ‘uurtje factuurtje’ maar ‘fixed price’ ondersteuning via Marketing Minuten die u maandelijks afneemt.   Het Shopfeedz Marketing+ pakket kost 29,90 euro ex BTW per maand. Daarbij inbegrepen zit de standaard Shopfeedz functionaliteit plus iedere maand 15 nieuwe Marketing Minuten die een jaar geldig zijn. Heeft u in een maand geen ondersteuning nodig gehad dan neemt u de minuten gewoon mee naar de volgende maand.   In goed overleg bepalen we eerst met u het vraagstuk en hoeveel minuten daarvoor nodig zijn om u te voorzien met een oplossing. We leveren onze uiterste inspanning om via onze kennis en ervaring u te voorzien van een oplossing waarmee u verder kan. Voldoet de oplossing niet aan uw verwachting dan blijven de minuten staan want we willen alleen maar tevreden klanten.   Indien het vraagstuk groter is dan de minuten die daar tegenover staan doen we u een passend voorstel. Bepaalde vraagstukken zoals bijvoorbeeld een SEO website scan kunnen we prima ‘fixed price’ aanbieden.   U mag ons alles vragen en in goed overleg met u gaan we de uitdaging aan. Om u een idee te geven wat u allemaal op uw pad kunt tegenkomen:   Advertentiegroepen bij AdWords Advertentievoorbeeld en Diagnose bij AdWords Advertentie extensies bij AdWords AdWords campagne Affiliate Marketing Backlinks Callout extensies bij AdWords Content Marketing Conversie CPC CPC bij AdWords CPM CTR CTR bij AdWords CPS Dagbudget bij AdWords Description Display netwerk Dynamische zoekadvertenties eCPC (Effective Cost Per Click) Filters bij AdWords Google Shopping Header tags Highlight extensies AdWords Hoe werkt AdWords? Hyperlinks Impressies bij online adverteren Inbound links Inbound Marketing Kwaliteitsscore Landingspagina's Linkbuilding Long Tail zoekopdrachten Merchant Centre Meta description Optimaliseren AdWords Organische zoekresultaten PPC Remarketing SEA SEO SERP Sitelinks Sitelinks bij AdWords Stickiness Targeting bij AdWords Title Tag website Uitbesteden AdWords of zelf doen Uitbesteden SEO of zelf doen Vertoningen Wijzigingsgeschiedenis AdWords Zoeknetwerk Google Zoektypen zoekwoorden AdWords Zoekwoordplanner AdWords Begin vandaag nog met het opbouwen van ’Marketing Minutes’ via het Shopfeedz Marketing plus pakket.  
Developer: Bois IT

€ 29,90 per maand

Why 2dehands app? The 2dehands app is a quick and easy way how to sell highly targeted products, build the brand awareness and increase traffic to your webshop. 2dehands feed makes 2dehands advertising easy and provides 2dehands product data import as friendly as possible. With 2dehands feed, you can place and update ads on 2dehands automatically on regular basis. Benefits of the 2dehands app Automatic CPC optimization option - enables you to display your product advertisements on the 2dehands top positions. 2dehands API product data synchronization - your 2dehands Advertisements are updated whenever there is any product data change. Filter and export selected products based on an attribute or a category filtering. For more details check Koongo documentation. How does the app work? The 2dehands app allows you to advertise and sell easily on the 2dehands channel. To set up the 2dehands app please follow the steps below: Install the 2dehands app in your CCV shop by clicking the INSTALL button above and follow the installation process. After successful installation, continue with setting your 2dehands feeds up. Here is the link to the 2dehands integration manual. In case you need any assistance please contact Koongo representative at support@koongo.com. Note The 2dehands app is limited to 5000 products. For unlimited product option please install also the Feed and Affiliate Marketing Tool app. Support Questions, ideas or feedback? You're always welcome to contact the Koongo representative. Do you need the Koongo documentation? Check the Koongo User Guide. About Koongo The Koongo story has begun in spring 2007, originally known as NoStress Commerce company, we targeted to Magento users. In that time we created the community portal Magento.CZ to increase the popularity of Magento platform in the Czech and the Slovak Republic. The Koongo brand was introduced in 2013 and since then, we focused on the feed and affiliate marketing. In 2014 we announced a new product Koongo as a Service with the first integrations available for several shopping platforms. The Koongo apps for CCV Shop was introduced in 2015. To get more information about Koongo please visit www.koongo.com.
Developer: Koongo

€ 19,95 per maand

Gratis

Probeer gratis* uit! Koppeling met CASH Deze koppeling koppelt CCV Shop met het Cash boekhoudpakket. Met deze koppeling is het mogelijk om betaalde bestellingen uit CCV Shop automatisch door te zetten naar: *) Cash journaalposten of *) Cash bestellingen Specialist webwinkel - boekhoudsysteem koppelingen webwinkelfacturen.nl is dag en nacht bezig met het koppelen van webwinkels aan boekhoudsystemen. Daardoor zijn wij op dit gebied de specialist in Nederland, en dat betekent voor jou: - dat kortingen in je facturen netjes worden verwerkt - dat de BTW correct staat vermeld, ook bij internationale verkoop (ICP) - en dat wij je bestellingen met terugwerkende kracht in je boekhoudsysteem kunnen zetten Indien je boekhoudpakket geschikt is voor België, is de koppeling ook in staat CCV Shop webwinkeliers uit België te koppelen. Deze koppeling koppelt je CCV webwinkel met je Cash boekhoudsysteem. Hiermee bespaar je tijd, voorkom je fouten en creëer je 'peace of mind'. Belangrijk Met deze koppeling kun je een onbeperkt aantal facturen versturen en wij verzorgen een gratis migratie. De handleiding kun je hier vinden. Neem voor eventuele vragen contact op met webcare@webwinkelfacturen.nl. Wat wordt er gekoppeld? - Bestelinformatie producten (productnaam, aantal, bedrag van de bestelregel en de btw) - Verzendkosten - Kortingen, zowel kortingscodes als webwinkelwagen kortingen - Klantgegevens (naam, adres) Benodigdheden Voor deze koppeling zijn accounts bij CCV Shop en Cash nodig. De prijs voor deze accounts is NIET inbegrepen in de prijs van de koppeling. * CCV Shop maakt het mogelijk deze koppeling gratis uit te proberen tot het einde van de maand waarin je de koppeling activeert.
Developer: webwinkelfacturen.nl

€ 9,50 per maand

Probeer gratis* uit!   Verzekerd van een goede boekhouding Visma eAccounting is een eenvoudig boekhoudpakket waarin je zelf, zonder erg veel boekhoudkundige kennis, je boekhouding kunt bijhouden. Het boekhoudpakket neemt je veel zorgen uit handen: je webshop-bestellingen komen automatisch in je boekhouding. Daarnaast worden je balans, je winst- en verliesrekening en je BTW-aangifte automatisch voor je berekend en generereerd. Je kunt direct vanuit Visma eAccounting je BTW-aangifte indienen bij de Belastingdienst. Als je de mobiele App daarbij gebruikt kun je gemakkelijk bonnen en factureren fotograferen en uploaden naar je boekhouding. Zo houd ook heel gemakkelijk je inkoop- en overige kosten bij. Boekhouden met Visma eAccounting is boekhouden zonder zorgen. Zo houd je meer tijd over voor ondernemen.   De voordelen van Visma eAccounting * Eenvoudig boekhouden zonder zorgen * Bespaar tijd * Automatisch webshop-bestellingen in je boekhouding verwerkt * Doe direct je BTW-aangifte vanuit je boekhoudprogramma * Het meest complete pakket voor de voordeligste prijs * Ongelimiteerd boeken en factureren * Inclusief mobiele 'scan-en-herken' app Koppeling met Visma eAccounting Deze koppeling koppelt CCV Shop met het Visma eAccounting boekhoudpakket. Met deze koppeling is het mogelijk om betaalde bestellingen uit CCV Shop automatisch door te zetten naar: *) Visma eAccounting bestellingen of *) Visma eAccounting facturen Wat wordt er gekoppeld? - Bestelinformatie producten (productnaam, aantal, bedrag van de bestelregel en de btw) - Verzendkosten - Kortingen, zowel kortingscodes als webwinkelwagen kortingen - Klantgegevens (naam, adres) Specialist webwinkel - boekhoudsysteem koppelingen webwinkelfacturen.nl is dag en nacht bezig met het koppelen van webwinkels aan boekhoudsystemen. Daardoor zijn wij op dit gebied de specialist in Nederland, en dat betekent voor jou: - dat kortingen in je facturen netjes worden verwerkt - dat de BTW correct staat vermeld, ook bij internationale verkoop (ICP) - en dat wij je bestellingen met terugwerkende kracht in je boekhoudsysteem kunnen zetten Indien je boekhoudpakket geschikt is voor België, is de koppeling ook in staat CCV Shop webwinkeliers uit België te koppelen. Deze koppeling koppelt je CCV webwinkel met je Visma eAccounting boekhoudsysteem. Hiermee bespaar je tijd, voorkom je fouten en creëer je 'peace of mind'. Belangrijk Met deze koppeling kun je een onbeperkt aantal facturen versturen en wij verzorgen een gratis migratie. De handleiding kun je hier vinden. Neem voor eventuele vragen contact op met webcare@webwinkelfacturen.nl. Benodigdheden Voor deze koppeling zijn accounts bij CCV Shop en Visma eAccounting nodig. De prijs voor deze accounts is NIET inbegrepen in de prijs van de koppeling. * CCV Shop maakt het mogelijk deze koppeling gratis uit te proberen tot het einde van de maand waarin je de koppeling activeert.
Developer: webwinkelfacturen.nl

€ 9,50 per maand

Why Spartoo app? The Spartoo app is a quick and easy way how to advertise your products on the Spartoo channel, build your brand awareness and increase the traffic to your CCV Shop store. Spartoo.com is an e-commerce website specializing in shoes and clothing created in 2006 and based in Grenoble, France. The name of the company was inspired by the gladiator sandal or "spartiate" from the town of Sparte, a major power in ancient Greece. Spartoo was modeled after the American company Zappos, an online shoe retailer. Spartoo is now present in 30 European countries. They sell primarily footwear, but also carry ready-to-wear fashion for men and women. Benefits of the Spartoo app Submission to Spartoo using URL connection - your product data are always up-to-date on the Spartoo channel. Optimize your ROI with Google Analytics - the app can be easily integrated with the Google Analytics service - it allows you to analyze the performance statistics of your products. Advanced product data modification - adjust the product price, use dynamic transformation, set up various export conditions, etc. Advanced filtering option - filter and export selected product data based on an attribute or a category filtering. Free trial available - you can test the Spartoo app within the month of the app installation for free! How does the app work? The Spartoo app allows you to advertise easily on the Spartoo channel. To set up the Spartoo app please follow the steps below: Install the Spartoo app in your CCV Shop by clicking the INSTALL button above and follow the installation process. After successful app installation, continue with setting your Spartoo feed up. Here is the link to the Spartoo integration manual. If you have any questions or need any assistance please contact the Koongo representative. Note The Spartoo app is limited to 2000 products. For unlimited product option, you can use the Feed and Affiliate Marketing Tool app. Support Questions, ideas or feedback? You're always welcome to contact the Koongo representative. Do you need the Koongo documentation? Check the Koongo User Guide. About Koongo The Koongo story has begun in spring 2007, originally known as NoStress Commerce company, we targeted to Magento users. In that time we created the community portal Magento.CZ to increase the popularity of Magento platform in the Czech and the Slovak Republic. The Koongo brand was introduced in 2013 and since then, we focused on the feed and affiliate marketing. In 2014 we announced a new product Koongo as a Service with the first integrations available for several shopping platforms. The Koongo apps for CCV Shop was introduced in 2015. To get more information about Koongo please visit www.koongo.com.
Developer: Koongo

€ 9,95 per maand

Probeer gratis* uit! Koppeling met Octopus Deze koppeling koppelt CCV Shop met het Octopus boekhoudpakket. Met deze koppeling is het mogelijk om betaalde bestellingen uit CCV Shop automatisch door te zetten naar Octopus facturen. Specialist webwinkel - boekhoudsysteem koppelingen webwinkelfacturen.nl is dag en nacht bezig met het koppelen van webwinkels aan boekhoudsystemen. Daardoor zijn wij op dit gebied de specialist in Nederland, en dat betekent voor jou: - dat kortingen in je facturen netjes worden verwerkt - dat de BTW correct staat vermeld, ook bij internationale verkoop (ICP) - en dat wij je bestellingen met terugwerkende kracht in je boekhoudsysteem kunnen zetten Deze koppeling koppelt je CCV webwinkel met je Octopus boekhoudsysteem. Hiermee bespaar je tijd, voorkom je fouten en creëer je 'peace of mind'. Belangrijk Met deze koppeling kun je een onbeperkt aantal facturen versturen. De handleiding kun je hier vinden. Neem voor eventuele vragen contact op met webcare@webwinkelfacturen.nl. Wat wordt er gekoppeld? - Bestelinformatie producten (productnaam, aantal, bedrag van de bestelregel en de btw) - Verzendkosten - Kortingen, zowel kortingscodes als webwinkelwagen kortingen - Klantgegevens (naam, adres) Benodigdheden Voor deze koppeling zijn accounts bij CCV Shop en Octopus nodig. De prijs voor deze accounts is NIET inbegrepen in de prijs van de koppeling. * CCV Shop maakt het mogelijk deze koppeling gratis uit te proberen tot het einde van de maand waarin je de koppeling activeert.
Developer: webwinkelfacturen.nl

€ 9,50 per maand

Probeer gratis* uit! Koppeling met Offective Deze koppeling koppelt CCV Shop met het Offective boekhoudpakket. Met deze koppeling is het mogelijk om betaalde bestellingen uit CCV Shop automatisch door te zetten naar Offective bestellingen. Specialist webwinkel - boekhoudsysteem koppelingen webwinkelfacturen.nl is dag en nacht bezig met het koppelen van webwinkels aan boekhoudsystemen. Daardoor zijn wij op dit gebied de specialist in Nederland, en dat betekent voor jou: - dat kortingen in je facturen netjes worden verwerkt - dat de BTW correct staat vermeld, ook bij internationale verkoop (ICP) - en dat wij je bestellingen met terugwerkende kracht in je boekhoudsysteem kunnen zetten Indien je boekhoudpakket geschikt is voor België, is de koppeling ook in staat CCV Shop webwinkeliers uit België te koppelen. Deze koppeling koppelt je CCV webwinkel met je Offective boekhoudsysteem. Hiermee bespaar je tijd, voorkom je fouten en creëer je 'peace of mind'. Wat wordt er gekoppeld? - Bestelinformatie producten (productnaam, aantal, bedrag van de bestelregel en de btw) - Verzendkosten - Kortingen, zowel kortingscodes als webwinkelwagen kortingen - Klantgegevens (naam, adres) Benodigdheden Voor deze koppeling zijn accounts bij CCV Shop en Offective nodig. De prijs voor deze accounts is NIET inbegrepen in de prijs van de koppeling. Voor Offective dien je een extra contract af te sluiten voor de API-koppeling. Voor Offective kan een maximum van 20 bestelregels worden doorgegeven. Deze regels zijn incl een regel voor verzendkosten, betaalkosten, toeslagen en kortingen. * CCV Shop maakt het mogelijk deze koppeling gratis uit te proberen tot het einde van de maand waarin je de koppeling activeert.
Developer: webwinkelfacturen.nl

€ 9,50 per maand

€ 9,50 per maand

Why Beslist.nl app? The Beslist.nl app is a quick and easy way how to sell your products on the Beslist channel, build your brand awareness and increase the traffic to your CCV Shop store. The Beslist order synchronization functionality provides the product data export and the order synchronization as user-friendly as possible. Benefits of the Beslist.nl app Beslist product data and order sync API integration - the API connection is responsible for the smooth processing of product data and orders placed on the Beslist channel. The Beslist order is uploaded to the connected CCV Shop store, the related product stock is updated accordingly. The shipment information is synchronized in both directions - the Beslist channel and CCV Shop store. Google Analytics Integration - the app can be easily integrated with the Google Analytics service - it allows you to analyze the performance statistics of your products. Advanced product data modification - adjust the product price, use dynamic transformation, set up various export conditions, etc. Advanced filtering option - filter and export selected product data based on an attribute or a category filtering. Free trial available - you can test the Beslist app within the month of the app installation for free! How does the app work? The Beslist.nl app allows you to advertise and sell easily on the Beslist channel. To set up the Beslist.nl app please follow the steps below: Install the Beslist.nl app in your CCV Shop by clicking the INSTALL button above and follow the installation process. After successful app installation, continue with setting your Beslist feeds up. Here is the link to the Beslist integration manual. Turn the order synchronization ON in your Koongo account. Please contact the Koongo representative for the Beslist order synchronization setup. Note The Beslist.nl app is limited to 5000 products. For unlimited product option please install also the Feed and Affiliate Marketing Tool app. Support Questions, ideas or feedback? You're always welcome to contact the Koongo representative. Do you need the Koongo documentation? Check the Koongo User Guide. About Koongo The Koongo story has begun in spring 2007, originally known as NoStress Commerce company, we targeted to Magento users. In that time we created the community portal Magento.CZ to increase the popularity of Magento platform in the Czech and the Slovak Republic. The Koongo brand was introduced in 2013 and since then, we focused on the feed and affiliate marketing. In 2014 we announced a new product Koongo as a Service with the first integrations available for several shopping platforms. The Koongo apps for CCV Shop was introduced in 2015. To get more information about Koongo please visit www.koongo.com.
Developer: Koongo

€ 29,95 per maand

Probeer gratis* uit! Koppeling met Silvasoft Deze koppeling koppelt CCV Shop met het Silvasoft boekhoudpakket. Met deze koppeling is het mogelijk om betaalde bestellingen uit CCV Shop automatisch door te zetten naar Silvasoft bestellingen. Specialist webwinkel - boekhoudsysteem koppelingen webwinkelfacturen.nl is dag en nacht bezig met het koppelen van webwinkels aan boekhoudsystemen. Daardoor zijn wij op dit gebied de specialist in Nederland, en dat betekent voor jou: - dat kortingen in je facturen netjes worden verwerkt - dat de BTW correct staat vermeld, ook bij internationale verkoop (ICP) - en dat wij je bestellingen met terugwerkende kracht in je boekhoudsysteem kunnen zetten Indien je boekhoudpakket geschikt is voor België, is de koppeling ook in staat CCV Shop webwinkeliers uit België te koppelen. Deze koppeling koppelt je CCV webwinkel met je Silvasoft boekhoudsysteem. Hiermee bespaar je tijd, voorkom je fouten en creëer je 'peace of mind'. Wat wordt er gekoppeld? - Bestelinformatie producten (productnaam, aantal, bedrag van de bestelregel en de btw) - Verzendkosten - Kortingen, zowel kortingscodes als webwinkelwagen kortingen - Klantgegevens (naam, adres) Benodigdheden Voor deze koppeling zijn accounts bij CCV Shop en Silvasoft nodig. De prijs voor deze accounts is NIET inbegrepen in de prijs van de koppeling. Voor Silvasoft dien je een extra contract af te sluiten voor de API-koppeling. Voor Silvasoft kan een maximum van 20 bestelregels worden doorgegeven. Deze regels zijn incl een regel voor verzendkosten, betaalkosten, toeslagen en kortingen. * CCV Shop maakt het mogelijk deze koppeling gratis uit te proberen tot het einde van de maand waarin je de koppeling activeert.
Developer: webwinkelfacturen.nl

€ 9,50 per maand

•    Eenvoudig dropshippen met EDC voor CCV Shop. •    Automatische updates van productvoorraden en prijzen en aanmaak van productmaten op productvarianten. •    Gemakkelijk uw eigen categorieën & marges aanmaken en beheren via gemakkelijke grafische interface. •    +Geavanceerde extra import opties! "Gemakkelijk dropshippen met EDC dropshipping voor CCV Shop"   Waarom EDC dropshipping? Heeft u een CCV Shop webwinkel en wilt u de producten van een leverancier aanbieden via uw eigen webshop? Met de EDC dropshipkoppeling kunt u gemakkelijk uw productfeed in uw eigen webshop integreren en dagelijks synchroniseren. U kunt gemakkelijker al uw klanten van up-to-date product informatie, prijzen en voorraden voorzien die EDC beschikbaar stelt. EDC Erotische Groothandel is geschikt voor webshops met verkoop van erotische artikelen. Bekijk het assortiment hier.   Voordelen voor CCV shop webwinkels Na de app installatie kunt u meteen beginnen met het koppelen van EDC producten d.m.v. een grafische eenvoudige interface. U kunt eigen marges koppelen, complete categorieën of productnamen en beschrijvingen overnemen of hernoemen. Het importeerplatform doet vervolgens de rest voor u. Onze oplossing synchroniseert dagelijks uw gekozen producten van uw groothandelaar. In tegenstelling tot een eenmalige import worden uw producten altijd up-to-date gehouden. Door de handige grafische interface kan u zelf uw eigen product assortiment samenstellen. Onze koppeling biedt een zeer flexibele mogelijkheid tot het toevoegen van marges. Mocht u zelf beschrijvingen of velden willen toevoegen dan zal uw unieke beschrijving worden meegenomen. Zo kan u zelf uw unieke productbeschrijving maken (of niet). Uiteraard blijven voorraden netjes gesynchroniseerd. Binnen 5 tot 10 minuten heeft u een volle webwinkel.   Voordelen ten opzichte van de standaard CCV shop EDC koppeling. Let op: zet uw ondertiteling aan. Geniet van uitgebreide koppeling support Al onze koppelingen komen met uitstekende support en technische ondersteuning. Doordat we de koppelingen voortdurend verbeteren en uitbreiden bent u gegarandeerd om de beste kwaliteit koppeling te krijgen. Categorieën mappen op sub niveau ideaal voor thema shops en SEO optimalisatie Kies uw eigen categorie structuur i.p.v. de standaard categorieën van EDC. U koppelt gemakkelijk ook aan bestaande categorieën in uw shop! Al u koppelingen kunt u beheren in een gemakkelijk koppeling overzicht. Beschrijvingen over nemen of aanpassen en verrijken Wilt u de tekst zelf aanpassen en verrijken? Dat kan! U kan ervoor kiezen om teksten zelf te updaten zonder dat de koppeling de teksten overschrijft. Verhoog u kwaliteit van producten en webteksten om hoger te scoren op SEO waarde. Definieer eenvoudig prijsmarges op categorieën Bedenk prijs marges op categorieën en pas deze aan in een handig overzicht. Producten zonder plaatjes uitsluiten Krijgt u producten zonder plaatjes van EDC? Geen probleem u kan ze ook optioneel uitzetten! Producten op niet actief zetten i.p.v. verwijderen Wilt u producten verwijderen of toch liever even uitschakelen als ze uit de feed verdwijnen of de voorraad op is. Het kan allemaal! Automatisch voorraden en prijzen updates Verandert er een voorraad of een prijs? We synchroniseren dagelijks de feed voor u! Automatische aanmaak van productmaten op productvarianten U hoeft niet zelf te programmeren. We voegen de configuraties en maten ook voor u toe. Zo kan u achterover zitten en relaxen. Optioneel: Automatische ordermodule met verzendstatussen + Track & Trace. Over EDC EDC Erotische Groothandel beschikt over een groot aantal tools die het bestellen, verzenden, doorverkopen en betalen van erotische artikelen zo gemakkelijk mogelijk maken. Bekijk het assortiment hier. Lees hier meer over Dropshipping door EDC.   Over Webshopimporter Deze koppeling is powered by Webshopimporter. Webshopimporter heeft ruim 8 jaar ervaring met het importeren van leveranciersdata naar e-commerce systemen als CCV Shop. Ons doel is om op de meest gemakkelijkste wijze, producten van leveranciers te koppelen met uw webshop. Bekijk binnenkort ook onze andere koppelingen.   Extra informatie LET OP: U dienst eerst klant te worden bij EDC voordat u begint. Bij installatie van deze app gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van Webshopimporter. Een CCV koppeling laten ontwikkelen als leverancier of webwinkel? Bel ons gerust op 0533690014 voor meer informatie. (10:00-18:00 | ma-vr) Of Email & Support Voor vragen, maatwerk koppelingen en support mail ons op info@webshopimporter.com. Reactietijd We reageren doorgaans binnen een werkdag (2-3 werkdagen zeer uitzonderlijk).
Developer: Webshopimporter

€ 30,00 per maand