Wij zijn Brincr. Het online platform voor groothandelsbedrijven. Grip op voorraad, omzet, orderverloop en factuurstromen. Met Brincr beheers je het volledige inkoop- en verkoopproces van je groothandel. Daarnaast geeft Brincr direct inzicht in voorraadpositie, verkoopstatistieken, omzetgegevens etc. Koppel je CCV Shop met Brincr en je webshop orders komen geautomatiseerd binnen in je Brincr account. Orders die niet via de webshop binnenkomen verwerk je snel in Brincr. Door synchronisatie van de voorraad met je webshop is de voorraad altijd bijgewerkt en actueel! Functionaliteiten Brincr Maken van offertes, orders en facturen Printen van pakbonnen Registreren van inkooporders, backorders en dropshipments Voorraad beheer Samengestelde producten Werken vanuit verschillende handelsnamen Dashboard met uitgebreide (verkoop) statistieken Bovenstaande is slechts een greep uit de functionaliteiten van Brincr. Naast deze basisfunctionaliteiten is Brincr uit te breiden met specifieke modules waaronder THT / batch registratie, meerdere magazijnen, Fashion module en nog veel meer.  Bekijk onderstaande video en zie in 2 minuten hoe je eenvoudig in Brincr een order verwerkt.     Functionaliteiten van de koppeling Orders vanuit jouw CCV Shop worden automatisch doorgezet naar Brincr. Hierdoor zijn geen handmatige acties nodig. Klanten en producten vanuit CCV Shop worden automatisch in Brincr aangemaakt en de voorraad wordt gesynchroniseerd. Wat kost Brincr? Aan de koppeling van je CCV Shop met Brincr zijn geen kosten verbonden. Na installatie kan je Brincr 2 weken GRATIS en zonder verplichtingen gebruiken. Hierna stopt je proefperiode automatisch. Ben je tevreden? Dan betaal je €45,- per maand voor het Business Account. Hierin zit inbegrepen: 2 gebruikers 1000 producten Automatische backups 24/7 support   Installeren De installatie is eenvoudig en snel! Druk op de knop INSTALLEREN Er wordt een proefaccount aangemaakt waarbij je bedrijfsgegevens automatisch overgenomen worden De laatste 10 orders incl. klanten en producten uit je webshop worden automatisch geïmporteerd in Brincr Je ontvangt per email je inloggegevens Support nodig? Heb je vragen? Bezoek www.brincr.com of neem contact met ons op! Je kunt ons sales & support team bereiken via: Mail: support@brincr.com Telefoon: 085 - 273 35 36 (ma t/m vr - 09:18 tot 17:00) .video-container { position:relative; padding-bottom:56.25%; padding-top:18px; margin-top:20px; height:0; overflow:hidden; } .video-container iframe, .video-container object, .video-container embed { position:absolute; top:0; left:0; width:100%; height:100%; } a:link{text-transform:underline;}
Developer: Brincr B.V.

Brincr Groothandel Software

Gratis

SENDCLOUD | EUROPA'S NUMMER 1 VERZENDTOOL SendCloud is Europa’s nummer 1 verzendtool voor e-commerce die jou helpt het volledige verzendproces van je CCV Shop te verbeteren. Bespaar tijd zodat jij je kan focussen op wat er echt toe doet: het groeien van je webwinkel. Al méér dan 10.000 webshops verzenden efficiënter met SendCloud. Join the revolution today! Checkout: Verhoog conversie door meerdere verzendopties aan te bieden Onderzoek heeft aangetoond dat meer dan 66% van alle klanten de checkout van een webwinkel al eens heeft verlaten vanwege onvoldoende/niet de gewenste verzendopties. Door je CCV Shop te koppelen met SendCloud, koppel je meteen ook met alle grote vervoerders in de markt, waardoor je alle mogelijke verzendopties kan aanbieden aan je klanten. Met onze afhaalpunten kiezer kunnen jouw klanten zelfs eenvoudig hun afhaalpunt naar keuze selecteren. Ondersteunde vervoerders: DHL DPD UPS PostNL bpost Colissimo Chronopost Austrian Post Van Straaten Post   Processing: Print verzendlabels in één klik Nadat je je CCV Shop gekoppeld hebt, worden orders automatisch in je SendCloud account geïmporteerd. Hier print je de bijhorende verzendlabels in slechts één klik. Heeft je klant vragen over de status van zijn bestelling? In ons dashboard vind je onmiddellijk de informatie die je nodig hebt.   Insure:  Verzeker je pakketten tegen schade of verlies Regelmatig gaan er pakjes verloren of geraken deze beschadigd. Stel automatisch in tot welk bedrag je zendingen verzekerd moeten zijn.  Raakt je pakket dan zoek of beschadigd, dan krijg je het aankoopbedrag en de verzendkosten in ieder geval terug. Notify: Automatische tracking notificaties Houd je klanten op de hoogte over de status van hun bestelling met onze automatische Track & Trace notificaties. Pas zelf de inhoud en opmaak van de tracking notificaties aan met onze editor. De notificaties worden bovendien automatisch in juiste taal uitgestuurd. Returns: Bied een gebruiksvriendelijke retouroplossing Creëer eenvoudig je persoonlijke retourportaal waar zowel jij als je klant retouren eenvoudig en efficiënt kunnen afhandelen. Dankzij ons retour overzicht behoud je steeds het overzicht over inkomende retouren. SendCloud Plus: Nog sneller en efficiënter orders verwerken Verwerk orders nog sneller en efficiënter met SendCloud Plus. Wijs automatisch de juiste verzendmethode toe aan je orders door smart shipping rules in te stellen. Pick en pack orders nog sneller m.b.v. picklijsten, (on-screen) pakbonnen en barcodescanners. OVER SENDCLOUD SendCloud streeft iedere dag naar het eenvoudiger en efficiënter maken van het verzenden van jouw producten. Ons team staat voor continue innovatie en volledige optimalisatie van het verzendproces. Mocht je vragen hebben, neem dan gerust contact op door te mailen naar contact@sendcloud.sc. Wij staan graag voor je klaar!
Developer: SendCloud

SendCloud

Gratis

CCV Shop

Qwerty

Qwerty B.V. is een toonaangevende full-service distributeur en dropshipment leverancier van computer hardware en software, componenten, randapparatuur en multimedia. Resellers in de ICT-sector vinden bij Qwerty een compleet assortiment van gerenommeerde merken. Via CCV Shop kunt u gebruik maken van de automatische koppeling met de productfeed van Qwerty zodat u eenvoudig onze producten kunt verkopen aan klanten onder uw eigen bedrijfsnaam en waarbij Qwerty de producten uitlevert.U bepaalt zelf uw eigen winstmarge. Qwerty genereert de pakbon met uw bedrijfslogo. Bestellingen voor 16.00 uur worden de volgende dag (indien voorradig) geleverd bij de eindgebruiker. Na goedkeuring van krediet kunnen bestellingen via automatische incasso worden afgerekend. Qwerty levert uitsluitend kwaliteitsproducten. Als reseller van Qwerty bent u altijd verzekerd van een goede service en garantie!Voor het gebruik van de automatische koppeling met de productfeed bij CCV Shop hanteert Qwerty eenmalig een instapfee van €24,95 (excl. BTW). Voor dit bedrag maken we tevens een account voor u aan waarmee u 24 uur per dag op de website www.qwerty.eu de actuele orderstatus kunt bekijken en de fase van uitlevering via track-and-trace. Ook bieden we u van maandag t/m vrijdag van 08:30 uur tot 17.30 uur telefonische ondersteuning bij vragen via telefoonnummer +31 (0)412 691123. Zodra wij de betaling van de instapfee ontvangen hebben en het account geactiveerd is, ontvangt u van ons een activatiecode voor de productfeed bij CCV Shop.Reseller worden? Vraag direct een activatiecode aan via verkoop@qwerty.eu of neem contact met ons op via +31 (0)412-691123.
Developer: CCV Shop

Qwerty

Gratis

Safe.Shop Het wereldwijde Ecommerce Keurmerk en Beoordelingssysteem Wij helpen je online meer te verkopen Safe.shop is het enige keurmerk en consumentenbeoordelingssysteem dat zowel nationaal als wereldwijd opereert. Wij helpen je meer online te verkopen door online bezoekers een betrouwbare online winkelervaring te bieden. Safe.Shop realiseert dit middels een gratis beoordelingssysteem, certificering conform de Wereldwijde Ecommerce Gedragscode, Trust Score en optionele, extra Trust Badges om het het vertrouwen van online bezoekers te verhogen. Met meer vertrouwen in jouw website, stijgt niet alleen de conversie maar ook de gemiddelde ordergrootte. Het Klantbeoordelingssysteem van Safe.Shop wordt via de Safe.Shop direct met je website geintegreerd. Op deze manier kan je efficiënt en automatisch reviews verzamelen. Je reviews zijn ook allemaal via het Safe.Shop logo direct op je eigen website te bekijken. Je klant hoeft dus niet naar een andere website geleidt te worden. In geval van klachten of conflicten biedt Safe.Shop tevens bemiddeling om een juridische of social media escalatie te voorkomen. Hoe werkt Safe.Shop? 1) Installeer de Safe.Shop app: Dit duurt gemiddeld 5 minuten en kan je direct een sales boost geven van 20%. 2) Er wordt een bestelling ontvangen: Een klant koopt bij je online winkel. 3) Persoonlijke uitnodigingen: Je kan Safe.Shop gebruiken om recensie-uitnodigingen te versturen met behulp van Excel of je kunt direct recensie-uitnodiging gewoon vanuit je eigen email versturen. 4) Geautomatiseerde uitnodigingen: Safe.Shop kan ook automatisch een recensie-uitnodiging naar je klanten sturen enkele dagen nadat de bestelling is geplaatst. De koppeling wordt automatisch gemaakt bij de installatie van de Safe.Shop app. 5) Klantbeoordelingen: Je klant kan je online shop ook direct een recensie geven via eje eigen website of via Safe.Shop. 6) Waarschuwingen: Je kan zelf instellen wanneer je gewaarschuwd wil worden. Dit kan voor iedere beoordeling of alleen voor negatieve beoordelingen, 1 keer per dag, week of maand. Jij beslist! 7) Beheer je beoordelingen: Leer van klantbeoordelingen met behulp van ons dashboard en meld misbruik of vraag indien nodig om bemiddeling. 8) Zet negatieve beoordelingen om in positieve: We tonen negatieve beoordelingen pas na 9 dagen wat jou de mogelijkheid biedt om contact op te nemen met ontevreden klanten en negatieve feedback om te zetten in positieve. Voordelen van Safe.shop Het Safe.Shop keurmerk biedt online retailers drie belangrijke voordelen: Verhoog je omzet met een hogere conversie en ordergrootte door het vertrouwen van de consument te vergroten. Verlaag je juridische kosten met standaard documenten en beperk het risico op juridische conflicten. Groei je bedrijf zowel nationaal als wereldwijd uit met een uniek keurmerk dat 10+ verschillende talen ondersteunt! Raadpleeg gerust onze HobbyGigant case of gebruik onze ROI-calculator om jouw voordeel te berekenen. Safe.shop is voor gratis voor altijd! Toon het Safe.Shop keurmerk gratis op uw website   Safe.shop is een initiatief van de Ecommerce Foundation. Onze missie is het faciliteren van de wereldwijde digitale handel, want vrede is het natuurlijke effect van handel.   U kunt het Safe.Shop keurmerk gratis op uw website tonen als u een positieve Trust Score heeft. Ons kunstmatige intelligentie (AI) algoritme bepaalt uw Trust Score op basis van meer dan 40 criteria, waaronder de beschikbaarheid van contactgegevens op uw online shop, aangeboden betaalmethoden, consumentenbeoordelingen en nog veel meer. Ons algoritme voegt voortdurend meer data toe om betrouwbare online shops te scheiden van net webwinkels en oplichters.   Ons freemium model is geschikt voor zowel kleine als grote ondernemingen. Als uw bedrijf echter extra ondersteuning nodig heeft in de vorm koppeling met het Safe.Shop systeem voor het automatische versturen van beoordelingsverzoeken, juridische documenten in diverse talen conform de lokale wetgeving of online geschillenbeslechting, kunnen wij u ook helpen via onze betaalde diensten.   Waarom Safe.Shop Wij onderscheiden ons op verschillende manieren van concurrenten: - Onze missie is het faciliteren van de wereldwijde digitale handel; niet om je te laten betalen voor het verzamelen van reviews. - Ons doel is jou te helpen meer online te verkopen door niet alleen het vertrouwen van de consument te vergroten, maar ook door gratis onderzoek en advies. - Ons model is echt Forever Free, je betaalt niet voor het keurmerk; alleen voor extra ondersteuning indien nodig. - Wij werken wereldwijd. Je hoeft je niet voor ieder land opnieuw te laten certificeren.   Wat onze klanten zeggen - Jochanan Bax, CEO Bax Music: ''Je moet wereldwijd gaan om als online webwinkel te overleven. Safe.Shop kan je helpen om gemakkelijker over de hele wereld te verkopen. - Geert-Jan Smits, Managing Director Flinders: ''We zijn begonnen in Nederland, uitgebreid naar België en Duitsland en verkopen nu ook in China. Een wereldwijd keurmerk hoort bij wereldwijde expansie''. - Alon Ben Joseph, Owner Ace Jewelers Group: ''De consument denkt vandaag de dag niet in grenzen, daarom hebben wij als grensoverschrijdende retailers dringend behoefte aan een wereldwijd keurmerk als Safe.Shop.   Hoe stel ik Safe.shop in? Installatietijd: 5 minuten - Installeer de Safe.shop app - Registreer u bij Safe.Shop om uw toegangssleutel te krijgen (gratis, geen credit card nodig). - Voeg de Safe.Shop sleutel toe aan uw geïnstalleerde app - Begin onmiddellijk met het verzamelen van klantbeoordelingen met Safe.Shop Invitations. Neem contact met ons op!  Als u vragen heeft over Safe.shop neem dan gerust contact met ons op: Telefoon: +31 20 238 6081 Email: support@safe.shop Website: www.safe.shop
Developer: Ecommerce Foundation

Safe.Shop

Gratis

Cookies CCV Shop maakt gebruik van cookies. Hierdoor kunnen wij je de nodige functionaliteiten bieden en tevens jouw gebruikservaring verbeteren. Als je onze website bezoekt, ga je akkoord met onze cookieverklaring.
Ga akkoord