CCV Shop

Qwerty

Qwerty B.V. is een toonaangevende full-service distributeur en dropshipment leverancier van computer hardware en software, componenten, randapparatuur en multimedia. Resellers in de ICT-sector vinden bij Qwerty een compleet assortiment van gerenommeerde merken. Via CCV Shop kunt u gebruik maken van de automatische koppeling met de productfeed van Qwerty zodat u eenvoudig onze producten kunt verkopen aan klanten onder uw eigen bedrijfsnaam en waarbij Qwerty de producten uitlevert.U bepaalt zelf uw eigen winstmarge. Qwerty genereert de pakbon met uw bedrijfslogo. Bestellingen voor 16.00 uur worden de volgende dag (indien voorradig) geleverd bij de eindgebruiker. Na goedkeuring van krediet kunnen bestellingen via automatische incasso worden afgerekend. Qwerty levert uitsluitend kwaliteitsproducten. Als reseller van Qwerty bent u altijd verzekerd van een goede service en garantie!Voor het gebruik van de automatische koppeling met de productfeed bij CCV Shop hanteert Qwerty eenmalig een instapfee van €24,95 (excl. BTW). Voor dit bedrag maken we tevens een account voor u aan waarmee u 24 uur per dag op de website www.qwerty.eu de actuele orderstatus kunt bekijken en de fase van uitlevering via track-and-trace. Ook bieden we u van maandag t/m vrijdag van 08:30 uur tot 17.30 uur telefonische ondersteuning bij vragen via telefoonnummer +31 (0)412 691123. Zodra wij de betaling van de instapfee ontvangen hebben en het account geactiveerd is, ontvangt u van ons een activatiecode voor de productfeed bij CCV Shop.Reseller worden? Vraag direct een activatiecode aan via verkoop@qwerty.eu of neem contact met ons op via +31 (0)412-691123.
Developer: CCV Shop

Qwerty

Gratis

CCV Shop

Business to Business

Verkoop je aan consumenten, maar zou je ook B2B willen verkopen? Of verkoop je al B2B maar wil je jouw B2B klanten beter kunnen bedienen? Met de B2B app is dit mogelijk. Kies onder andere zelf of je prijzen inclusief of exclusief btw wilt tonen op jouw webshop, of allebei. Werk met staffelprijzen en selecteer per gebruikersgroep betaalmogelijkheden. Bepaal wie een aankoop kan doen in jouw webshop door klanten zelf goed te keuren, en geef klanten de mogelijkheid om een account aan te maken waarna ze de juiste prijzen te zien krijgen. De B2B app is alleen beschikbaar in het Enterprise pakket. Mocht je een ander pakket hebben, dan kun je jouw CCV Shop webshop eenvoudig upgraden naar het Enterprise pakket met behoud van je gegevens. Dit doe je in de onderhoudstool van jouw shop via "Startpunt > Mijn abonnement > Upgrade abonnement". Features B2B appSpeciale prijzen voor klantenDe B2B app is alleen beschikbaar in het Enterprise pakket. Mocht je een ander pakket hebben, dan kun je jouw CCV Shop webshop eenvoudig upgraden naar het Enterprise pakket met behoud van je gegevens. Dit doe je in de onderhoudstool van jouw shop via "Startpunt > Mijn abonnement > Upgrade abonnement". Betaalmethoden toewijzen aan klanten Wil je dat alleen loyale klanten gebruik mogen maken van de mogelijkheid om op rekening te betalen? Selecteer dan in de software welke betaalmethodes voor wie beschikbaar zijn. Login klanten met goedkeuring Kies je ervoor om klanten te laten registeren op jouw webshop, dan kun je bij de loginmethodes ook kiezen voor een login met goedkeuring. Je kunt dan zelf bepalen of een klant die zich wil registreren wel of niet goedkeuring krijgt om in te loggen. Assortiment afgestemd op klanten Zowel op categorie- als productniveau kun je bepalen of producten wel of niet getoond worden aan een klant. Zo kun je bijvoorbeeld een pagina maken met producten die slechts voor een kleine groep klanten beschikbaar is. Prijzen zowel incl. als excl. btw tonen Je kunt prijzen zowel inclusief als exclusief btw tegelijkertijd tonen op jouw webshop. Daarnaast kun je ervoor kiezen om klanten vóór het inloggen prijzen inclusief btw te tonen en ná het inloggen enkel prijzen exclusief btw. Ordervelden per type klant bepalen Geef aan welke ordervelden worden weergegeven en verplicht zijn in het bestelproces. Bied je ook B2C aan met je webshop? Dan kunnen de ordervelden per type klant verschillen. Importeren van gebruikers Je kunt eenvoudig en snel gebruikers importeren middels .CSV-bestand zodat je niet handmatig gebruikers hoeft toe te voegen. Gastgebruiker Om te bepalen wat niet ingelogde gebruikers kunnen zien en doen is er een gastgebruiker mogelijkheid. Bij het aanzetten van de B2B functionaliteit wordt deze automatisch aangemaakt. Offertebeheer Lever jij diensten of exclusieve producten? Bied je staffels aan of eenmalige partijen producten? Wil of kan je om welke reden dan ook geen prijzen of tarieven vermelden? Jouw bezoekers kunnen eenvoudig een offerte aanvragen voor één of meerdere artikelen. Hierdoor heb jij de kans om per klant een passende aanbieding te doen.
Developer: CCV Shop

Business to Business

Gratis

Wij zijn Brincr. Het online platform voor groothandelsbedrijven. Grip op voorraad, omzet, orderverloop en factuurstromen. Met Brincr beheers je het volledige inkoop- en verkoopproces van je groothandel. Daarnaast geeft Brincr direct inzicht in voorraadpositie, verkoopstatistieken, omzetgegevens etc. Koppel je CCV Shop met Brincr en je webshop orders komen geautomatiseerd binnen in je Brincr account. Orders die niet via de webshop binnenkomen verwerk je snel in Brincr. Door synchronisatie van de voorraad met je webshop is de voorraad altijd bijgewerkt en actueel! Functionaliteiten Brincr Maken van offertes, orders en facturen Printen van pakbonnen Registreren van inkooporders, backorders en dropshipments Voorraad beheer Samengestelde producten Werken vanuit verschillende handelsnamen Dashboard met uitgebreide (verkoop) statistieken Bovenstaande is slechts een greep uit de functionaliteiten van Brincr. Naast deze basisfunctionaliteiten is Brincr uit te breiden met specifieke modules waaronder THT / batch registratie, meerdere magazijnen, Fashion module en nog veel meer.  Bekijk onderstaande video en zie in 2 minuten hoe je eenvoudig in Brincr een order verwerkt.       Functionaliteiten van de koppeling Orders vanuit jouw CCV Shop worden automatisch doorgezet naar Brincr. Hierdoor zijn geen handmatige acties nodig. Klanten en producten vanuit CCV Shop worden automatisch in Brincr aangemaakt en de voorraad wordt gesynchroniseerd. Wat kost Brincr? Aan de koppeling van je CCV Shop met Brincr zijn geen kosten verbonden. Na installatie kan je Brincr 2 weken GRATIS en zonder verplichtingen gebruiken. Hierna stopt je proefperiode automatisch. Ben je tevreden? Dan betaal je €45,- per maand voor het Business Account. Hierin zit inbegrepen: 2 gebruikers 1000 producten Automatische backups 24/7 support   Installeren De installatie is eenvoudig en snel! Druk op de knop INSTALLEREN Er wordt een proefaccount aangemaakt waarbij je bedrijfsgegevens automatisch overgenomen worden De laatste 10 orders incl. klanten en producten uit je webshop worden automatisch geïmporteerd in Brincr Je ontvangt per email je inloggegevens Support nodig? Heb je vragen? Bezoek www.brincr.com/ccv-shop of neem contact met ons op! Je kunt ons sales & support team bereiken via: Mail: support@brincr.com Telefoon: 085 - 273 35 36 (ma t/m vr - 09:18 tot 17:00) .video-container { position:relative; padding-bottom:56.25%; padding-top:18px; margin-top:20px; height:0; overflow:hidden; } .video-container iframe, .video-container object, .video-container embed { position:absolute; top:0; left:0; width:100%; height:100%; } a:link{text-transform:underline;}
Developer: Brincr B.V.

Brincr Groothandel Software

Gratis

Cookies CCV Shop maakt gebruik van cookies. Hierdoor kunnen wij je de nodige functionaliteiten bieden en tevens jouw gebruikservaring verbeteren. Als je onze website bezoekt, ga je akkoord met onze cookieverklaring.
Ga akkoord