Naar aanleiding van de update omtrent het Administratieve proces zijn er allerlei klantvragen binnengekomen. We hebben op deze pagina de meest gestelde vragen inclusief antwoorden voor je op een rijtje gezet. Ook vind je op deze pagina een overzicht van de optimalisaties die we vanaf de update hebben doorgevoerd en van de klantwensen- en suggesties die bij ons binnen zijn gekomen. Heb je alsnog een vraag? Stuur dan een mail naar support@ccvshop.nl en we helpen je zo snel mogelijk. Misschien wordt jouw vraag ook al beantwoord in ons kennisbankartikel:
Vraag & antwoord
Doorgevoerde optimalisaties
Klantwensen
Hieronder vind je een opsomming van klantwensen- en suggesties die bij ons binnen zijn gekomen. We bekijken op kort termijn of we deze wensen kunnen realiseren, maar kunnen hierover geen beloftes doen. Als één van de wensen wordt gerealiseerd, dan worden alle klanten hiervan op de hoogte gesteld.
- Direct een factuur aanmaken na het afronden van een order optioneel maken
- Order auditolog maken zodat alle acties die gedaan zij bij een order inzichtelijk zijn
- Optioneel retouradres op kunnen geven in de retour workflow settings
- Een setting maken om de innkoopprijs wel of niet te tonen bij het handmatig toevoegen van producten aan orders
- De filter in het factuuroverzicht uitbreiden met de mogelijkheid om te kunnen filteren op debet- en creditfacturen