Kennisbank:
Opzeggen en opzegtermijn
Geplaatst door Support medewerker, Last modified by Randy Stulen aan 19 september 2017 00:29
Er zijn verschillende zaken die je op zou kunnen willen zeggen voor elke optie gelden andere mogelijkheden:
 
1) Heb je in de App store betaalde Apps geinstalleerd welke je stop wil zetten dan kun je in de App store simpel de App de-installeren. De facturatie zal dan vanaf de volgende maand voor die App stoppen.
 
2) Heb je nog een pakket 50 of pakket onbeperkt en daarbij een extra module actief voor extra dataverkeer, voor boekhoudkoppelingen of de Facebook webshop of de meertalige module, dan kunnen deze allemaal via een mailtje aan support@ccvshop.nl stop gezet worden. Deze modulen moeten om opgezegd te kunnen worden minimaal één volledige kalendermaand actief zijn geweest.
 
3) Mocht je jouw volledige webwinkel willen opzeggen, dan kan dit op onderstaande wijze:
 
CCV Shop werkt met een opzegtermijn van slechts 1 maand. De minimale contractsduur is 1 jaar, vanaf de datum van aanmelding.Je kunt jouw abonnement bij CCV Shop opzeggen door een Support ticket aan te maken of te mailen naar support@ccvshop.nl. Geef hierbij altijd uw CCV Shop naam (jouw gebruikersnaam) op, om de opzegging correct te verwerken.


Voorbeeld (opzeg verzoek gemaild aan support@ccvshop):

Jouw abonnement eindigt per 31-05-2018 omdat je in mei 2017 jouw webshop begonnen bent, let wel op dat je minimaal een maand voor einde van het contract je abonnement opzegt, anders wordt deze automatisch verlengd met een jaar. 

Let op: Je krijgt van CCV Shop altijd een bevestiging van opzegging, met daarin duidelijk vermeld per wanneer het contract wordt beëindigd. Zonder deze bevestiging is jouw opzegging niet verwerkt en loopt jouw contract door.

NB Alleen indien je een domeinnaam hebt via CCV Shop zal deze ook worden beëindigd.
Op uitdrukkelijk verzoek kun je  jouw domeinnaam verlengen na de vervaldatum (a 35,- excl. btw per jaar). Wanneer je hier niet voor kiest en toch jouw domeinnaam wil behouden kunt je jouw domeinnaam altijd verhuizen naar een andere provider. Deze nieuwe provider kan hiervoor de verhuizing aanvragen. Je kunt jouw verhuistoken opvragen via onze support afdeling : support@ccvshop.nl