Welkom bij de CCV CX-cursus!
Wanneer je deze vijfdaagse cursus hebt afgerond, heb je een complete CX-strategie die de aandacht van jouw klanten trekt en vasthoudt.
Cursusoverzicht
- Les 1: Poets jouw CX op met de ONLY YOU-strategie
- Les 2: De klantreis uitstippelen
- Les 3: Zorg voor goede reviews met CX
- Les 4: Casestudy - CX in de praktijk
- Les 5: Begin vandaag aan jouw CX-checklist - beschikbaar over 1 dag
Les 1
Poets jouw CX op met de ONLY YOU-strategie - GRATIS template
Leer in 7 stappen hoe je jouw ONLY YOU-strategie opstelt en download onze gratis template.
Naar de les
Les 2
De klantreis uitstippelen
In deze les leer je hoe je de reis van jouw klant bij elke touchpoint verbetert, zodat die eenvoudig kan vinden wat hij nodig heeft en naar volle tevredenheid aankopen kan doen.
Naar de les
Les 3
Zorg voor goede reviews met CX
Vandaag laten we je zien hoe je meer reviews krijgt en hoe je omgaat met reviews die je ontvangt. Begin meteen met les 3 als je feedback van jouw klanten wilt uitlokken en verzekerd wilt zijn van een merkherkenning en hoge waarderingsscores op sociale media. Naar de les

Les 4
Casestudy – CX in de praktijk
Ontdek hoe Goedkopezwembroeken.nl een verbluffende klantervaring biedt door zich te richten op service en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Hierdoor komen hun klanten graag terug voor een herhaalaankoop.
Naar de lesLes 5
De CCV CX-checklist
Je bent alweer toe aan de laatste les, de les waarin alle geweldige ideeën tot leven komen. Deze les draait om de CCV CX-checklist waarin je precies hoort hoe je een succesvolle CX-strategie opzet om een nieuwe draai te geven aan het succes van jouw winkel.
