SnelStart

Ontwikkeld door Combidesk

Installeer App

Omschrijving

Wij luisteren naar ondernemers. Horen wat zij willen. Maken waar zij behoefte aan hebben. SnelStart biedt software die toegankelijk is. Makkelijk om mee te werken. Betrouwbaar én voordelig. Voor kleine en grote bedrijven in elke bedrijfstak. Met slimme oplossingen helpen wij ondernemers hun zaken beter te regelen.
 

WAAROM SNELSTART?

  • Overal online factureren, handig bonnetjes verwerken, 24/7 inzichtelijk en beschikbaar
  • Factureren, bankafschriften inlezen, btw- en ICP-aangifte koppeling webshop en kassa
  • Slim samenwerken met klanten, online meekijken, efficiënte tijdsbesteding

Voor deze koppeling heb je een SnelStart account nodig. Deze kun je hier gratis uitproberen.

Probeer de CCV Shop SnelStart koppeling nu uit.


FUNCTIONALITEITEN

  • Exporteer data van reeds bestaande bestellingen. Maak een keuze uit 'Begin dit boekjaar', 'Kies een kwartaal', 'Deze maand' of 'Alles'.
  • Selecteer de order statussen waarvoor de orders gesynchroniseerd moeten worden. Bepaal zelf wanneer je order gesynchroniseerd worden.
  • Geef aan of orders betaald moeten zijn om gesynchroniseerd te worden. Dus ook niet betaalde orders kunnen worden gesynchroniseerd.
  • Koppel de juiste BTW grootboekrekeningen om de diverse BTW tarieven op te boeken.
  • De resultatenrekening en BTW-aangifte worden meteen bijgewerkt.
  • In SnelStart wordt een nieuwe relatie automatisch aangemaakt.
  • Bestelinformataie producten (productnaam, aantal, bedrag van de bestelregel en de btw) en verzendkosten worden overgenomen.
  • Kortingen, zowel kortingscodes als webwinkelwagen kortingen worden meegenomen.
  • Je bespaart tijd, werkt efficiënter en verhoogt je werkplezier.


HOE TE INSTALLEREN?

  • Stap 1: klik op Installeren en bij stap 1 op verder'
  • Stap 2: klik op 'verbind je SnelStart account'
  • Stap 3: Verbind je SnelStart account door de API sleutel in te vullen. De API sleutel vind je door in je SnelStart web account te gaan naar 'Koppelingen' (linker menu item) en de CCV Shop koppeling te activeren. Klik op 'Koppeling instellen' en kopieer de API sleutel. Plak deze sleutel vervolgens in de popup en klik op 'Test en sla op'.
  • Stap 4: Doorloop alle instellingen.
  • Stap 5: Vul je e-mailadres in en klik op 'Installeer koppeling'.
-

OPMERKINGEN

  • Deze koppeling wordt iedere 20 minuten (meestal eerder) gesynchroniseerd.
  • Afgeronde orders worden overgezet vanaf het moment van installatie, orderhistorie kan automatisch worden meegenomen.
  • Klanten worden op basis van een uniek e-mailadres aangemaakt in SnelStart. Wijzigingen in gegevens van klanten in uw CCV Shop worden vooralsnog niet automatisch bijgewerkt in SnelStart en omgekeerd.
  • Gebruik SnelStart als betaalbaar en eenvoudig boekhoudpakket. Wij adviseren om de facturatie vanuit CCV Shop te laten verlopen.
  • Probeer deze CCV Shop SnelStart koppeling de eerste maand* gratis. *Maand van installatie is gratis.
  • Wij zijn gek op feedback! Wensen? Stel ze hier.

Voor vragen en ondersteuning over deze SnelStart koppeling kunt u contact opnemen met onze partner Combidesk via support@combidesk.com

Bij installatie gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van Combidesk.

Deze SnelStart integratie is powered by Combidesk

App login - specificaties >>

Afbeeldingen

Kosten
Prijs € 10,00 / maand
Eenmalige kosten € 0,00
Informatie
Categorie Boekhouding
Laatst bijgewerkt 01-02-2019
Ontwikkelaar Combidesk
Installatietalen
Contactgegevens
E-mail support@combidesk.com
Website www.combidesk.com
Neem contact op

Neem contact op met Combidesk

Cookies CCV Shop maakt gebruik van cookies. Hierdoor kunnen wij je de nodige functionaliteiten bieden en tevens jouw gebruikservaring verbeteren. Als je onze website bezoekt, ga je akkoord met onze cookieverklaring.
Ga akkoord