Omschrijving
Wat kun je verwachten?
Heb je veel bezoekers maar genereer je te weinig of helemaal geen verkopen/leads? Het traject van Conversie Optimalisatie zorgt ervoor dat een website of webshop dusdanig is ingericht dat bezoekers converteren. Er wordt onderzoek gedaan naar het gedrag van de bezoekers, de usability en de prestaties. Wat zijn eventuele knelpunten voor de bezoekers op de website of webshop? Hoe kunnen deze knelpunten worden verbeterd? MvH Media maakt gebruik van de meest moderne technieken voor Conversie Optimalisatie, zodat bezoekers worden omgezet naar klanten.
A/B- en Multivariate-testing
Met A/B- en Multivariate-tests wordt het verkeer opgesplitst naar een bestaande pagina op de website (versie A) en een variant (versie B). Het doel is om te onderzoeken welke variant het meest gewenste resultaat oplevert. Aan de hand van de websitestatistieken kunnen er verbeteringen in de website of webshop worden doorgevoerd.
Technische SEO optimalisatie
Door middel van een technisch SEO fundament kan MvH Media ervoor zorgen dat zoekmachine-bots als Google jouw website op een juiste manier kunnen crawlen, lezen én begrijpen.
Heatmaps & Clickmaps
Met heatmaps wordt het kijkgedrag en klikgedrag van een bezoeker in kaart gebracht. Waar klikt een bezoeker op? Hoe bewegen bezoekers de muis over de website of webshop? Hoe ver scrollen bezoekers naar beneden? Een heatmap geeft inzicht in het gedrag van de bezoekers. Aan de hand van deze informatie kan de usability op de website worden verbeterd waardoor de conversies toenemen.
Prijsinformatie
Om te kijken welke mogelijkheden wij uw bedrijf kunnen bieden, bieden we een gratis online scan aan ter waarde van € 440,-.
Afbeeldingen
Informatie |
Categorie |
Webshop optimalisatie |
Laatst bijgewerkt |
24-03-2022 |
Ontwikkelaar |
MvH Media |
Neem contact op
Neem contact op met MvH Media