arrow_backTerug naar Startersgids

4. Stel de lay-out in

Een potentiële klant wordt met een bezoek aan jouw webwinkel al op de homepage geconfronteerd met de lay-out. Binnen enkele seconden bepaalt een bezoeker wat hij van jouw webshop vindt. De lay-out van jouw shop is dus erg belangrijk. Met CCV Shop beschik je over tal van designmogelijkheden waarmee je jouw webshop kunt vormgeven.

Lay-out

Startpunt > Mijn webshop > Instellingen > Lay-out > Webwinkel thema’s


CCV Shop biedt jou talloze designmogelijkheden in de vorm van algemene thema’s en geavanceerde thema’s. Houd bij het kiezen van een thema jouw doelgroep goed voor ogen. Wanneer jouw webshop er niet aantrekkelijk genoeg uitziet, is de kans groot dat jouw klanten niet tot een aankoop overgaan. Daarnaast is het belangrijk dat je gebruikmaakt van duidelijke productfoto’s en video’s. Mooi beeldmateriaal trekt nu eenmaal de aandacht.
Heb je een lay-out gekozen maar wil je graag eens wat anders proberen? Je kunt altijd wisselen tussen de verschillende thema’s. Alle instellingen van jouw webshop blijven behouden waardoor het wisselen tussen thema’s geen enkel probleem is.

Tip: Jouw klanten houden van een over- zichtelijk design. Klanten die op een gebruiksvriendelijke website terechtkomen, gaan vaak sneller tot een aankoop over.

ProTOM

Heb je kennis van HTML en CSS? Dan kun je ook zelf een professioneel design ontwerpen met ProTOM. Deze module geeft je de vrijheid om de traditionele thema’s en vensterindelingen achterwege te laten en jouw eigen unieke thema te ontwikkelen.

Cookies

CCV Shop maakt gebruik van cookies. Hierdoor kunnen wij je de nodige functionaliteiten bieden en tevens jouw gebruikservaring verbeteren. Als je onze website bezoekt, ga je akkoord met onze cookieverklaring.

Kies je cookies
Accepteer alle cookies
Voor meer informatie kun je kijken in onze cookieverklaring