arrow_backTerug naar Voorkom winkelwagenverlaters

Tip 7: Voeg Live chat toe

Veel kopers geven de voorkeur aan het gebruiken van live chat als ze snel een antwoord willen op een niet te complexe vraag of wanneer ze bijvoorbeeld verkoopadvies willen tijdens het shoppen. Doordat je direct en adequaat kunt reageren, verlaten de bezoekers jouw webshop niet en kun je hen stimuleren om over te gaan tot een aankoop in jouw webshop. Ook wanneer ze al producten hebben toegevoegd aan hun winkelwagen en dus aankoopbereid zijn, kunnen ze via deze weg nog even snel een vraag stellen waarop ze direct een antwoord krijgen die eventuele twijfel wegneemt. Wanneer de klant op dat moment een mail dient te sturen of een contactformulier moet invullen is de kans groot dat hij op dat moment zijn winkelwagen verlaat en niet meer terug komt.

Cookies

CCV Shop maakt gebruik van cookies. Hierdoor kunnen wij je de nodige functionaliteiten bieden en tevens jouw gebruikservaring verbeteren. Als je onze website bezoekt, ga je akkoord met onze cookieverklaring.

Kies je cookies
Accepteer alle cookies
Voor meer informatie kun je kijken in onze cookieverklaring