Word jij blij van het beantwoorden van vragen, het oplossen van issues en het signaleren van commerciële kansen? Dan is deze rol waarin je klanten dagelijks verder helpt én bijdraagt aan onze commerciële groei precies wat je zoekt.
Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze webshopklanten. Je beantwoordt hun vragen over de software, denkt actief met ze mee en helpt hen verder als ze even vastlopen. Of het nu gaat om het instellen van een betaalmethode, het kiezen van de juiste functies om meer te verkopen of het optimaliseren van hun webshop, jij weet precies hoe je de klant verder helpt én herkent commerciële kansen.
Je helpt klanten via:
- Telefoon voor het persoonlijke gesprek
- Chat voor snelle schakelaars
- E-mail voor vragen met iets meer diepgang
- Socials, want ook DM’s beantwoorden we met flair
Geen dag is hetzelfde, want elke ondernemer en elke webshop is anders. Jij leert ons platform van binnen en van buiten kennen en gebruikt jouw kennis en commerciële inzicht om klanten écht vooruit te helpen.
Daarnaast werk je nauw samen met collega’s van onder andere Sales, Marketing en Design. Je denkt mee in projecten om onze dienstverlening nog beter te maken. Jouw ideeën worden gehoord en vaak meteen opgepakt.