Wel of geen account? De klant bepaalt!

Het realiseren van de nummer 1 van de wishlist is een feit: optioneel registreren! Met deze nieuwe optie kan de klant zelf bepalen of hij een account wil aanmaken. Oftewel de klant kan ‘snel afrekenen’. Verplichte registratie kan namelijk een drempel zijn voor klanten, zeker als ze verwachten niet vaker een aankoop te doen in de webwinkel. Laat klanten daarom kiezen of ze wel of geen account aanmaken.


Het aanmaken van een account is tijdens of na de bestelling alsnog mogelijk, maar is niet verplicht. Maakt de klant wel een account aan, dan ontvangt hij uiteraard de eventuele spaarpunten.

Instellingen
De instellingen kun je vinden via: ‘Startpunt – Mijn webshop – Instellingen- Algemeen – Login systemen’. Kies vervolgens bij ‘Gebruikers Login’ voor ‘Klant kan zelf kiezen om wel of niet te registeren’.

Wanneer je deze optie gekozen hebt, kun je vervolgens kiezen uit de volgende 2 opties:
1. Registeren na bestelproces

De klant krijgt de mogelijkheid om toch nog een account aan te maken nadat hij daadwerkelijk de bestelling heeft geplaatst.

2. Registeren tijdens bestelproces

De klant krijgt de mogelijkheid om zich tijdens het gehele bestelproces te registeren.

Vragen?

Mocht je vragen hebben over deze nummer 1 van de wishlist, dan je contact opnemen met ons supportteam via support@ccvshop.nl of 088 - 990 7700.

Cookies CCV Shop maakt gebruik van cookies. Hierdoor kunnen wij je de nodige functionaliteiten bieden en tevens jouw gebruikservaring verbeteren. Als je onze website bezoekt, ga je akkoord met onze cookieverklaring.
Ga akkoord