Verbetering van het orderproces m.b.t.

12-09-2006

Het orderproces is voornamelijk verbeterd met betrekking tot iDeal-betalingen. Wanneer een iDeal-betaling niet is voltooid of er een fout is opgetreden bij iDeal, zal de klant terugkeren naar de website met de keuzemogelijkheid om voor een andere betalingsmogelijkheid te kiezen. De klant is hier in principe al akkoord gegaan met de bestelling, dus de order is al in het systeem opgenomen. Wanneer de betaling niet is voltooid en de klant besluit niet verder te gaan met het kiezen van een andere betaalmethode, zal u een uur later een mail krijgen dat de betaling van de betreffende bestelling niet op juiste wijze is voltooid. Vanaf hier dient u zelf contact op te nemen met de klant.

Cookies CCV Shop maakt gebruik van cookies. Hierdoor kunnen wij je de nodige functionaliteiten bieden en tevens jouw gebruikservaring verbeteren. Als je onze website bezoekt, ga je akkoord met onze cookieverklaring.
Ga akkoord